Първоначално изпратено от BobyB
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
Поредните приказки на човек който хабер си няма от ЕЕС и от режимите на ЕЕС.Как пък един от вас не вземе да се изключи от мрежата и да ни покаже очарованието на веитата досега само празни приказки колкото да излиза лошата миризма от устата
Коментар
� -
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
Поредните приказки на човек който хабер си няма от ЕЕС и от режимите на ЕЕС.Как пък един от вас не вземе да се изключи от мрежата и да ни покаже очарованието на веитата досега само празни приказки колкото да излиза лошата миризма от устата
Коментар
� -
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Все по-малко се изгаря.
А и това дето гори за ток не е бензин/дизел.Демек пазара на бензин/дизел от тая батерия си е твърдо минус 50тона.
Точно акумулаторите ще разкажат играта на всичко дето не е ВЕИ.
И вероятно ще съм жив да го видя.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Все по-малко се изгаря.
А и това дето гори за ток не е бензин/дизел.Демек пазара на бензин/дизел от тая батерия си е твърдо минус 50тона.
Точно акумулаторите ще разкажат играта на всичко дето не е ВЕИ.
И вероятно ще съм жив да го видя.Last edited by Pyramid; 11.12.2019, 19:57.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Драсни нещо по темата, че сме в различни соц. групи е очевидно. Че трудно проумяваш 3лв./100км също.
А хора се хвалят и с 1,5лв./100км. Та кютай си там на заплатата и цъкай.
Лошото е, че цялата тази дандания с електричките е заради пазара. Който има 2 коли да си вземе трета. Айде като сте толкова екологични да чуя предложение- който си купи ел. да бракува една собствена ДВГ. Или нещо подобно. Айде стига само привилегии.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Да, големи, евтини и надеждни акумулатори са вече единствената пречка пред пълно господство на ВЕИ. Ако има такива, още сега всеки ще се обримчи с фотоволтаици, дори и блоковете ще почнат да се изхитрят.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Драсни нещо по темата, че сме в различни соц. групи е очевидно. Че трудно проумяваш 3лв./100км също.
А хора се хвалят и с 1,5лв./100км. Та кютай си там на заплатата и цъкай.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
Ще ще ама не в този твой живот а в следващият а може би в по следващият.Ти отдавна си скъсал с реалността и живееш в някакъв друг свят който битува само в твоята глава.
А хора се хвалят и с 1,5лв./100км. Та кютай си там на заплатата и цъкай.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Все по-малко се изгаря.
А и това дето гори за ток не е бензин/дизел.Демек пазара на бензин/дизел от тая батерия си е твърдо минус 50тона.
Точно акумулаторите ще разкажат играта на всичко дето не е ВЕИ.
И вероятно ще съм жив да го видя.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Все по-малко се изгаря.
А и това дето гори за ток не е бензин/дизел.Демек пазара на бензин/дизел от тая батерия си е твърдо минус 50тона.
Точно акумулаторите ще разкажат играта на всичко дето не е ВЕИ.
И вероятно ще съм жив да го видя.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Дали не грешиш? За да влезе в батерията, този ток, някъде се произвежда. Скромно мнение, просто, изгарянето на тези тонове, се премества някъде. И никъде, в глобален мащаб. Все на Земята. Бонусите са плавно и мощно двицение и всички екстри на автоматизацията при тока.
А и това дето гори за ток не е бензин/дизел.Демек пазара на бензин/дизел от тая батерия си е твърдо минус 50тона.
Точно акумулаторите ще разкажат играта на всичко дето не е ВЕИ.
И вероятно ще съм жив да го видя.Last edited by satz; 11.12.2019, 11:55.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
За електричка 3000 цикъла са повече от достатъчни,
при пробег на цикъл 333км. това са 1млн. км....
Заложилите на нефта да му мислят. Само една такава невърхова батерия пряко вади от пазара ~50тона гориво.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение... има ново поколение батерии които китайците са пуснали със 100 000 цикъла зарад-разряд...
при пробег на цикъл 333км. това са 1млн. км....
Заложилите на нефта да му мислят. Само една такава невърхова батерия пряко вади от пазара ~50тона гориво.
Коментар
� -
78-10 ако загубите на Тесла са цената да водят в технологичното развитие то може да се каже че на американците им излиза почти безплатно. Но като погледнеш какви технологии се появяват при китайците може да се окаже че САЩ ще се окажат на втора линия. При всички положения ел.коли са далеч от завладяването на пазара, подмяната на транспортните средства с жива сила с автомобили с двигатели на петрол се е случила за 3-4 години в САЩ . Същата промяна по света доста се е забавила и е отнела десетилетия и дори има случай където времето е било цяло столетие.D.Y.F-091066
Коментар
�
Коментар