Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
То всяко нещо рано или късно е обречено.Дори електричките които ти смяташ за бъдеще.Нас ни вълнува хоризонта 25-30г след това предполагам ще пътуваме чрез телепорт.Аз да питам с какво ще орем сеем жънем с елетрички ли?А мините там с какви камиони?Ами ако се окаже че дойде ново откритие и започнем да пътуваме по въздуха с разни дрончета кво става с електрокарите?А като прецакаме нефта кво става с американския долар????
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
A литий от къде от Марс ли?Или от друга Галактика?Докато не се открие нов начин за добив на енергия тва с електричките си е дришня.
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение..А мините там с какви камиони?.
Най-големите камиони в мините, са по модерному - хибриди.
Най-мощните дизелови локомотиви, също са хибриди..
Просто факти
Как ще променят акумулаторите всичко това, мисля ще доживеем да видим.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Няма неопределеност. Големите автопроизводители спират разработките на нови ДВГ в следващите 10-15 години. Това е като обръщане на огромен презокеански кораб, решение което променя стратегии и огромни инвестиции вече се пренасочват, още след няколко години най-вероятно няма да има разработки на нови двигатели, ще се фиксват и ъпгрейдват старите инженерни проекти, което вече е ясен знак за скорошен край.
ДВГ вече си отива от автопазара, това е ясно на всички. При такова развитие е ясно че ще има и доста иновации и подобрения, което означава че и в повечето други приложения ДВГ е обречен рано или късно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
Не е необходимо да си инженер за да осъзнаеш, че идеята да се доставят огромни количества нови тежки батерии, както и да се рециклират същите количества не е като да няма проблеми. Сигурно ще намерят приложение в някаква ниша, но не виждам този тип батерии да изместят литиевите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
И Европа, и СССР, дори произвеждат и експлоатират. До скоро. САЩ и това не са правили.
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
През 70-те години и в САЩ и в Европа и в СССР разработват свръзвукови пътнически самолети. Сега не лети нито един такъв.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Защото разходите за гориво са неоправдани за разлика от електричките които редуцират разхода 3-4 пъти.
https://www.youtube.com/watch?v=5J5QA8C3S5k&t=968s- gledaj na 1,50 минута- 3 мили за час- портативно зарядно оригинално на теслите
Last edited by v_tin; 01.11.2019, 23:22.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Защото разходите за гориво са неоправдани за разлика от електричките които редуцират разхода 3-4 пъти.
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
През 70-те години и в САЩ и в Европа и в СССР разработват свръзвукови пътнически самолети. Сега не лети нито един такъв.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Няма неопределеност. Големите автопроизводители спират разработките на нови ДВГ в следващите 10-15 години. Това е като обръщане на огромен презокеански кораб, решение което променя стратегии и огромни инвестиции вече се пренасочват, още след няколко години най-вероятно няма да има разработки на нови двигатели, ще се фиксват и ъпгрейдват старите инженерни проекти, което вече е ясен знак за скорошен край.
ДВГ вече си отива от автопазара, това е ясно на всички. При такова развитие е ясно че ще има и доста иновации и подобрения, което означава че и в повечето други приложения ДВГ е обречен рано или късно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
Оценките по темата са свързани с физиологията и времевите хоризонти пред отделния индивид.
Ти си млад мъж и за теб споменаването на 10-15 години не е нищо повече от едни числа, величини.
Отколе знам, че след едни хипотетични 20 - 25 години, сегашните автомобили с двг ще стават само за музейни експонати, но тогава на мен (ако въобще( ще ми е все тая.
Междинният период ми е леко мътен, но дори и след 10 -15 г. най-вероятно вече няма да съм на пазара като потенциален купувач, а само кат оекзотичен потребител на остаряла техника.
Така че, още сега се забелязва спад на продажбите, защото много хора изчакват. Аз също, миналата година си купих последната ДВГ кола, следващата със сигурност няма да е такава.
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнениеНе бъдете фоби, бъдете инженери!
Не е необходимо да си инженер за да осъзнаеш, че идеята да се доставят огромни количества нови тежки батерии, както и да се рециклират същите количества не е като да няма проблеми. Сигурно ще намерят приложение в някаква ниша, но не виждам този тип батерии да изместят литиевите.
Коментар
Коментар