IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • И Amazon ще съди Tesla за пожари със соларните ѝ панели. Компанията на Джеф Безос спира да инсталира продукти на SolarCity.
    Walmart вече не е единствената компания, която се оказва пострадала от соларните панели, произведени от SolarCity, която е собственост на Илън Мъск...


    https://www.capital.bg/biznes/kompan...s_solarnite_i/

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Tutankhamon Разгледай мнение

      Греда ни чака и при живота на батерите. Те и за соларните ходеха слухове, че по над 40-60 години щели да траят, пък деградирането на полупроводниците, току не им даде и долната граница. Режимите на работа на батерията рязко повлияват дълготрайността ѝ. Не като корпус. Той и повече би могъл да изтрае но...И ТОВА НЕ Е ГАРАНТИРАНО. ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ. ТОЛКОЗ.
      Долният умник е като латерна- едно си знае, едно си бае. Теорията е добра, но на практика са доста по различни нещата- да не говорим за офгрид кочина, която и нея не е реализирал нито еди нито затц. В момента в който опре работата до практическата работа, се започва едно леене на мозъци и обвинения в комунизъм, содомия, зоофилия и какво ли не още. Не съм казал че няма перспектива в перкопанелите, ама да чакаш само на тях си е вятърничава работа

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        Въпросът със замърсяването определено е ясен само на теб и на никой друг. Обяни къде ще отиде замърсяването от теца който е направил ток за да си заредиш електричката? Доколкото си спомням все обясняваше че си щял да я зареждаш от слънцето и вятъра- ами че то няма толкова произведен ток от двата източника колккото електрички има. Май пак дърво , а?
        Греда ни чака и при живота на батерите. Те и за соларните ходеха слухове, че по над 40-60 години щели да траят, пък деградирането на полупроводниците, току не им даде и долната граница. Режимите на работа на батерията рязко повлияват дълготрайността ѝ. Не като корпус. Той и повече би могъл да изтрае но...И ТОВА НЕ Е ГАРАНТИРАНО. ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ. ТОЛКОЗ.
        The Mumy is alive, do not care about it !!!

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

          Аргумента за замърсяването отдавна е ясен (в полза на електричките). Ако прочетеш малко вместо да спамиш ще го разбереш. Друг е въпроса че целта на трола е да дезинформира, а не да представя обективни факти.
          С широкото навлизане на технологията ще започнат и подобренията. Това мисляме ясно за непредубедения наблюдател.


          За рециклиране завод на тесла не им трябва (засега). Полезния живот на батериите ще е над 20-25 години. Първо за задвижване на автомобила и след това при захранване за битови цели.
          Доколкото знам в завода на тесла във фримонт имат сектор за преработка на батерии. Повече от това не е необходимо към момента.

          Относно цената на електричеството единственият източник, който може да даде възможност за "поевтиняване" са само вятър и слънце заради спада в цената на технологията и неограничения източник. Всичко друго гарантирано ще поскъпва. Поевтиняване обаче е наивно да се очаква най-малкото заради разходите за пренос, поддръжка и подобряване на инфраструктурата.
          Зареждането на електричките не е проблем. Вече я дъвкахме темата. В Сащ голяма част от домашната мрежа е на 110в и затова зареждането е бавно. Който иска обаче си слага инсталация с по-голямо напрежение и зарежда батерията до 100% през нощта. За дълъг път супер чарджър за 20-30 мин на всеки 3-4 часа път.
          Продължавай да тролиш ...
          Въпросът със замърсяването определено е ясен само на теб и на никой друг. Обяни къде ще отиде замърсяването от теца който е направил ток за да си заредиш електричката? Доколкото си спомням все обясняваше че си щял да я зареждаш от слънцето и вятъра- ами че то няма толкова произведен ток от двата източника колккото електрички има. Май пак дърво , а?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

            25-30 години си е доста далечно бъдеще за нас. Реално още след 10 години много от нас ще са вече с електрички. Не виждам каква е връзката между нефта и американския долар, ако си въобразяваш че се крепи само на нефта, би трябвало да се запиташ защо нищо му няма на долара когато нефта е бил 10 долара и по-малко. Доколкото си спомням при такъв нефт се срина СССР а не долара.
            Не мисля че нефта беше причината за да падне СССР

            Коментар


            • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

              Е всичко веднага и сега само малките деца искат,

              а точно за Белаза:
              "
              • Силовая установка — дизель-электрическая. Два дизельных двигателя MTU Detroit Diesel 16V4000 мощностью по 1715 кВт (2330 л. с.) каждый, электрогенераторы, мотор-колёса
              • Тяговая установка — Siemens MMT500 с двумя тяговыми генераторами, четырьмя тяговыми мотор-колёсами. Тяговый генератор — YJ177A. Мощность — 1704 кВт. Мотор-колесо — 1TB3026-0G-03, мощность - 1200 кВт
              На современных сверхтяжёлых самосвалах обычно применяется гибридная силовая установка — дизельный двигатель приводит в действие генератор переменного тока, который питает тяговые электродвигатели, вращающие колёса
              Е аз съм инженер а не празнодумец дървен философ и фантазьор.Казах ти вече.Бъдещето е електрическо ама не с батерии.Ще дойде откритие в една или няколко науки и ще преодолеем зависимостта от горивата.Според мен бъдщето е над земята.Новите коли на хората няма да се движат по земята а над нея примерно на 10 метра

              Коментар


              • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                Мани ти багерите и локомотивите камионите покажи ама ония Белаз тях покажи.Също искам да видя електрически трактори и комбайни.
                Е всичко веднага и сега само малките деца искат,

                а точно за Белаза:
                "
                • Силовая установка — дизель-электрическая. Два дизельных двигателя MTU Detroit Diesel 16V4000 мощностью по 1715 кВт (2330 л. с.) каждый, электрогенераторы, мотор-колёса
                • Тяговая установка — Siemens MMT500 с двумя тяговыми генераторами, четырьмя тяговыми мотор-колёсами. Тяговый генератор — YJ177A. Мощность — 1704 кВт. Мотор-колесо — 1TB3026-0G-03, мощность - 1200 кВт
                На современных сверхтяжёлых самосвалах обычно применяется гибридная силовая установка — дизельный двигатель приводит в действие генератор переменного тока, который питает тяговые электродвигатели, вращающие колёса
                Last edited by satz; 02.11.2019, 14:13.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                  Да не си объркал планетата щото на нашата толко литий няма
                  От къдве ви са данните? Защото последно като провервах, по време на неуспешният ми опит да напиша дисертация по тази тема, литият беше един от компонентите на морската вода. Вярно не макрокомпонент като натрият, калцият или магнезият, но се съдържа, може да бъде получаван (и се получава) в индустриални количества като страничен продукт от добива на морска сол.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                    Мани ти багерите и локомотивите камионите покажи ама ония Белаз тях покажи.Също искам да видя електрически трактори и комбайни.
                    Ако не бъркам, точно въпросният камион, който цитирате е всъщност електрически... При наистина големите машини няма начин ДВГ да задвижва директно колелата, натоварванията са прекалено големи за такива двигатели, за това те са свързани с електродвигатели захранвани от акумулатори, които вече могат да бъдат зареждани от дизелов генератор.
                    А по въпроса за електрическите трактори, моля не е нужно да ми благодарите:
                    https://fwi-wp-assets-live.s3-eu-wes...-tractor-A.jpg

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                      Аз да питам с какво ще орем сеем жънем с елетрички ли?А мините там с какви камиони?Ами ако се окаже че дойде ново откритие и започнем да пътуваме по въздуха с разни дрончета кво става с електрокарите?А като прецакаме нефта кво става с американския долар????
                      За орането, сеенето и жъненето винаги е имало много алтернативи. Електрически трактори има от както има и неелектрически. С бонуса, че на електрическият трактор дори не му трябва литиево йонна батерия, там си трябва тежест и за това и други типове електрохимични клетки вършат работа. Всичко зависи какво е най-евтино за момента на индустрията да произвежда. Точно в момента,поради натрупаната инерция в развойната дейност и наизтина огромните постижения в сектора за развитие на двигателите с вътрешно горене, най-изгодни са дизеловите двигатели. Което е на път да се промени. Постепенно тенденциите се обръщат и на дизела се отделя все по-малко внимание за сметка на увеличаващите се инвестиции в развойната дейност на електрическите системи. Не забравяйте, че селското стопанство обикновено използва технологии, които са вече отработени и изплатени в други области и вече са станали "евтини като пръстта".
                      По повод транспорта, ще се предвижваме с електрически превозни средства. Дали това ще са наземни автомобили, или въздушни квадрокоптери е въпрос на личен избор и цена.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
                        Най-големите багери в мините са електрически, даже вече и в България...
                        Най-големите камиони в мините, са по модерному - хибриди.
                        Най-мощните дизелови локомотиви, също са хибриди..

                        Просто факти

                        Как ще променят акумулаторите всичко това, мисля ще доживеем да видим.
                        Мани ти багерите и локомотивите камионите покажи ама ония Белаз тях покажи.Също искам да видя електрически трактори и комбайни.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                          Добив на енергия или добив на литий? Не ти се разбира въпроса. Ако е за литий, има предостатъчно и на нашата планета, освен това се рециклира почти 100%.
                          Да не си объркал планетата щото на нашата толко литий няма

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                            25-30 години си е доста далечно бъдеще за нас. Реално още след 10 години много от нас ще са вече с електрички. Не виждам каква е връзката между нефта и американския долар, ако си въобразяваш че се крепи само на нефта, би трябвало да се запиташ защо нищо му няма на долара когато нефта е бил 10 долара и по-малко. Доколкото си спомням при такъв нефт се срина СССР а не долара.
                            До 10г никой от нас няма да е с електричка.Дано поживеем да видим.

                            Коментар


                            • И тема за размисъл на тема сигурност и безопасност:

                              https://youtu.be/L7hv-B0Qxjw

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
                                Най-големите багери в мините са електрически, даже вече и в България...
                                Най-големите камиони в мините, са по модерному - хибриди.
                                Най-мощните дизелови локомотиви, също са хибриди..

                                Просто факти

                                Как ще променят акумулаторите всичко това, мисля ще доживеем да видим.
                                Проблема на хора като пауъра е че отдавна са затворили съзнанието и въображението с за промяната. И да го види с очите реакцията ще е нещо от рода на "леле леле, накъде се е запътил тоя свят. Нищо добро ненго чака това поколение". А в действителност всяко следващо поколение живее значително по-лесно и удобно от предходните.

                                Коментар

                                Working...
                                X