IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Някои по-стари модели iPhone ще спрат да работят в неделя без ъпдейт на софтуера

    Когато съм гледал клипчета за електричките всички казват че поне веднъж на 2 седмици идва ъпдейт на софтуера. Смятате ли че е възможно да спрат в даден момент без последният ъпдейт някой по стари модели

    Коментар


    • Чудя се кой е разрешил на тоя некадърник и измамник Илон Мъска да използва името на един гении какъвто безспорно е Никола Тесла и на когото човечеството дължи съвременният си начин на живот.Защо тоя измамник си позволява подобна гавра с паметта на великия изобретател да си кръщава смешната каруца така.Най подходящтот име за тая кола е бричка таратайка каруца

      Коментар


      • Първоначално изпратено от angelmr Разгледай мнение

        Тъжната истина е, че когато опре до енергетика, зелените изпадат в когнитивен дисонанс и отказват да осъзнаят, че електромобилите прекрасно вървят с АЕЦ, като двете технологии взаимно компенсират някои от недостатъците си.
        А по въпроса за това от къде ще дойде електроенергията, отговорът е от оптимизиране в производственият цикъл на електроцентралите. В България например в момента има инсталирани 12 000 мегавата производствени мощности. Пиковата консумация обаче е 8000 през деня и спада едва до 2700 през нощта, когато повечето мощности работят на празен ход (котлите на електроцентралите пак се държат топли, така че пак се изгаря гориво в тях). Така че в крайна сметка увеличаване броят на електромобилите би намалил специфичните въглеродни емисии на киловатчас отделяни от ТЕЦ и би отворилмясто за още мощности от АЕЦ, които пък драстично да редуцират въглеродните емисии от енергетиката. Опитайте си да си представите колко електромобила могат да се заредят с разликата междо 2700 и 8000 мегавата в продължение на 8 часа. Естествено въпросната оптимизация не засяга особено много перките и въобще не засяга фотоволтаиците, последните по начало само покриват консумация в пиковите моменти по обяд. Така че електричеството за електромобилите се произвежда преобладаващо от ТЕЦ и АЕЦ. Като един бъдещ процес на отпадане на ТЕЦ може да е само за сметка на строежа на нови АЕЦ. Фотоволтаиците и перките имат маргинална роля при производството на енергия изплзвана за зареждане на електромобили (почти ексклузивно зареждани през нощта от мрежата).
        Първо върхът на товара не е през деня нито по обяд има връх.Не знам колко са инсталираните мощности но знам колко са разполагаемите и те са под 8000 мегавата.Второ ще ми е интересно да науча кои мощности и как работят на празен ход и ако това технически е възможно кой плаща загубите?И трето как се държат котлите топли това ще да е някакво нововъведение дето не съм чувал досега за него.Иначе тука е весело даже много весело

        Коментар


        • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

          Е аз съм инженер а не празнодумец дървен философ и фантазьор.Казах ти вече.Бъдещето е електрическо ама не с батерии.Ще дойде откритие в една или няколко науки и ще преодолеем зависимостта от горивата.Според мен бъдщето е над земята.Новите коли на хората няма да се движат по земята а над нея примерно на 10 метра
          Смесено ще е бъдещето, за въздуха няма да го доживеем до такъв мащаб.
          Нужната енергия за "бъдеще над земята" е на порядъци повече от общо управляваната в момента.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от angelmr Разгледай мнение

            Една лична спекулация по въпроса за мотивацията:
            Предполагам е реакция от сериозна загуба от шортване на Тесла. През юни обясняваше как Тесла колабирали и шели да паднат до 5-10 долара. И вместо да мине на дълга позиция към 200 долара и да направи 70-80% печалба до сега, е продължил да шортва и е загубил доста пари.


            Прекалено сложно е да се разбере, че аз не съм интересен в спора.

            Да предположим, че си прав в твърденията си. Цитат от мои "твърдения" няма да искам. Надявам се ти, самият да си минал на дълги позиции в точният момент... Кой тип анализ приложи, за да си така уверен в дъното?

            И да си поставиш ПРИЕМЛИВ АВАТАР!

            .................................................. ......................................

            Надявам се, горните ти твърдения - за шортването на Тесла - да са споходили Джеф Безос, Amazon и Walmart и акционерите на Walmart? Ама - да бе, толкова е елементарно! Как така не сме се досетили? Горят покриви и стоки в маркетИТЕ - шортването на акции е причината за това!!! СмЕх!

            Едва ли ТЕ /Джеф Безос, Amazon и Walmart/ имат проблемите, които - бълнувайки - ми преписваш!

            За ТЯХ гроздето НЕ Е кисело. ТЕ могат да разкостят не един Мъск!


            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

              Въпросът със замърсяването определено е ясен само на теб и на никой друг. Обяни къде ще отиде замърсяването от теца който е направил ток за да си заредиш електричката? Доколкото си спомням все обясняваше че си щял да я зареждаш от слънцето и вятъра- ами че то няма толкова произведен ток от двата източника колккото електрички има. Май пак дърво , а?
              Тъжната истина е, че когато опре до енергетика, зелените изпадат в когнитивен дисонанс и отказват да осъзнаят, че електромобилите прекрасно вървят с АЕЦ, като двете технологии взаимно компенсират някои от недостатъците си.
              А по въпроса за това от къде ще дойде електроенергията, отговорът е от оптимизиране в производственият цикъл на електроцентралите. В България например в момента има инсталирани 12 000 мегавата производствени мощности. Пиковата консумация обаче е 8000 през деня и спада едва до 2700 през нощта, когато повечето мощности работят на празен ход (котлите на електроцентралите пак се държат топли, така че пак се изгаря гориво в тях). Така че в крайна сметка увеличаване броят на електромобилите би намалил специфичните въглеродни емисии на киловатчас отделяни от ТЕЦ и би отворилмясто за още мощности от АЕЦ, които пък драстично да редуцират въглеродните емисии от енергетиката. Опитайте си да си представите колко електромобила могат да се заредят с разликата междо 2700 и 8000 мегавата в продължение на 8 часа. Естествено въпросната оптимизация не засяга особено много перките и въобще не засяга фотоволтаиците, последните по начало само покриват консумация в пиковите моменти по обяд. Така че електричеството за електромобилите се произвежда преобладаващо от ТЕЦ и АЕЦ. Като един бъдещ процес на отпадане на ТЕЦ може да е само за сметка на строежа на нови АЕЦ. Фотоволтаиците и перките имат маргинална роля при производството на енергия изплзвана за зареждане на електромобили (почти ексклузивно зареждани през нощта от мрежата).
              Last edited by angelmr; 03.11.2019, 09:49.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Tutankhamon Разгледай мнение
                Безомен? А, безимен?
                - Кисело е гроздето, нали?
                Една лична спекулация по въпроса за мотивацията:
                Предполагам е реакция от сериозна загуба от шортване на Тесла. През юни обясняваше как Тесла колабирали и шели да паднат до 5-10 долара. И вместо да мине на дълга позиция към 200 долара и да направи 70-80% печалба до сега, е продължил да шортва и е загубил доста пари.

                Коментар


                • НЕАДЕКВАТНО е твърдението, че гроздето БИЛО кисело за Джеф Безос, Amazon и акционерите на Amazon!

                  НЕАДЕКВАТНО е твърдението, че гроздето БИЛО кисело за Walmart и акционерите на Walmart!

                  Те /горепосочените/ - СПИРАТ да рекламират даден продукт! Не само, че няма да рекламират продукта, НО И всяко тяхно последващо действие за отстояване правата за съществуване на собственият ИМ бизнес - ще бъде антиреклама на Мъск. Продажбите на Мъск в секторите ЩЕ БЪДАТ нулеви!

                  /за да си го обясниш по-лесно, погледни продажбите на твоята тръбичка!/



                  Коментар


                  • Безомен? А, безимен?
                    - Кисело е гроздето, нали?
                    The Mumy is alive, do not care about it !!!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                      Като пренебрегнем дребнотемието, в което - на реални факти се противопоставят "качества", които имал вестоносеца... Нали така се прави ТУК: когато не можем да коментираме фактите в един спор - почваме да плюем по човека, който предлага дискусия по факти от нета...

                      Я да видим сега, какво точно разбираме от "доводите" на опонента ми /изключваме личните нападки/:


                      Интересна теза защитава пирамидалният фараон...Мъск БИЛ носител на прогреса, докато Безос и една верига от маркети - са носители на РЕГРЕСА...

                      Моето мнение: ако някой е носител на прогреса, той НЕ ПЛАСИРА НА ПАЗАРА ОПАСНИ за здравето и живота стоки.

                      Не пласира и непотребни тръбички!

                      .................................................. .................................................. ..

                      Какво е общото мнение? Може ли някой САМ да произвежда и да осъществява САМ пласмента на някаква /своя/ тръбичка и дали една огромна верига не би могла да направи продаваем, дори един непотребен и ненужен никому артикул?

                      А, ако този артикул докаже "прогреса" си така ексклузивно, опожарявайки бизнеса на ония, които с десетилетия градят отношения с милиони клиенти?

                      Струва ли си да сринеш имиджа си и изгониш клиентите си, заради някаква НЕРАБОТЕЩА тръбичка?


                      Струва ли си да сринеш имиджа си и изгониш клиентите си, заради соларни панели, които предизвикват пожари? Вече четохме как "специалистите", с които Мъск постоянно се разделя - се реализират в други компании...

                      Останалите, без необходимия опит - извършват монтажа на панелите на покривите на маркетите от веригата: ПРЕЗ ПРЪСТИ! В резултат: пожари и щети!
                      Целият смисъл - в последното изречение. Другото.нагоре - брътвежи. Дерзай, значи. САМО ТИ ще спреш Мъск.
                      Ахам.
                      The Mumy is alive, do not care about it !!!

                      Коментар


                      • Като пренебрегнем дребнотемието, в което - на реални факти се противопоставят "качества", които имал вестоносеца... Нали така се прави ТУК: когато не можем да коментираме фактите в един спор - почваме да плюем по човека, който предлага дискусия по факти от нета...

                        Я да видим сега, какво точно разбираме от "доводите" на опонента ми /изключваме личните нападки/:


                        Интересна теза защитава пирамидалният фараон...Мъск БИЛ носител на прогреса, докато Безос и една верига от маркети - са носители на РЕГРЕСА...

                        Моето мнение: ако някой е носител на прогреса, той НЕ ПЛАСИРА НА ПАЗАРА ОПАСНИ за здравето и живота стоки.

                        Не пласира и непотребни тръбички!

                        .................................................. .................................................. ..

                        Какво е общото мнение? Може ли някой САМ да произвежда и да осъществява САМ пласмента на някаква /своя/ тръбичка и дали една огромна верига не би могла да направи продаваем, дори един непотребен и ненужен никому артикул?

                        А, ако този артикул докаже "прогреса" си така ексклузивно, опожарявайки бизнеса на ония, които с десетилетия градят отношения с милиони клиенти?

                        Струва ли си да сринеш имиджа си и изгониш клиентите си, заради някаква НЕРАБОТЕЩА тръбичка?


                        Струва ли си да сринеш имиджа си и изгониш клиентите си, заради соларни панели, които предизвикват пожари? Вече четохме как "специалистите", с които Мъск постоянно се разделя - се реализират в други компании...

                        Останалите, без необходимия опит - извършват монтажа на панелите на покривите на маркетите от веригата: ПРЕЗ ПРЪСТИ! В резултат: пожари и щети!

                        Коментар


                        • Ето ви един бегъл поглед в недалечното бъдеще.

                          https://youtu.be/6Ud-fPKnj3Q

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                            Дори да не Осъди някой някого, то - дастатъчно е и това:

                            САМИЯТ Джеф Безос СПИРА да купува и да рекламира Мъск... Ясно е, че Amazon съществува, защото отстоява правата си и търси законно възмездие за нанесените щети, което важи и за другия потърпевш...

                            САМАТА ОГРОМНА ВЕРИГА Walmart - СПИРА да продава и рекламира Мъск..., след като преди месеци регистрираха ПОЖАРИ и ЩЕТИ на свои маркети...
                            .................................................. .........


                            Неадекватните ти включвания, в които не казваш нищо, или пък говориш несвързано - не помагат много на хората тук, за да отсъдят правилно конкретни събития. Затрупваш СЕРИОЗНИТЕ ПРОБЛЕМИ и помагаш единствено на ония, които по някакви причини рекламират някого.

                            Ние гледаме мача, ако и да не вярваме винаги на фактите.
                            Amazon vs Tesla = COMPETITION. IN SPACE.
                            Не съм казал, че Мъск е съвършен. Ама работи по въпроса. Както и Безос.
                            Ти и няколко още мрънкалА, ако мислите, че ще спрете прогреса, дерзайте.
                            The Mumy is alive, do not care about it !!!

                            Коментар


                            • Дори да не Осъди някой някого, то - дастатъчно е и това:

                              САМИЯТ Джеф Безос СПИРА да купува и да рекламира Мъск... Ясно е, че Amazon съществува, защото отстоява правата си и търси законно възмездие за нанесените щети, което важи и за другия потърпевш...

                              САМАТА ОГРОМНА ВЕРИГА Walmart - СПИРА да продава и рекламира Мъск..., след като преди месеци регистрираха ПОЖАРИ и ЩЕТИ на свои маркети...

                              .................................................. .........


                              Неадекватните ти включвания, в които не казваш нищо, или пък говориш несвързано - не помагат много на хората тук, за да отсъдят правилно конкретни събития. Затрупваш СЕРИОЗНИТЕ ПРОБЛЕМИ и помагаш единствено на ония, които по някакви причини рекламират някого.


                              Ние гледаме мача, ако и да не вярваме винаги на фактите.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                                И Amazon ще съди Tesla за пожари със соларните ѝ панели. Компанията на Джеф Безос спира да инсталира продукти на SolarCity.
                                Walmart вече не е единствената компания, която се оказва пострадала от соларните панели, произведени от SolarCity, която е собственост на Илън Мъск...



                                https://www.capital.bg/biznes/kompan...s_solarnite_i/
                                Да съди и а Осъди, са неща доата различни. Между продукта и компанията, стоят изпълнители и т.н. ...
                                Last edited by Tutankhamon; 02.11.2019, 19:37.
                                The Mumy is alive, do not care about it !!!

                                Коментар

                                Working...
                                X