Първоначално изпратено от grisow
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
Нищо му няма на сайта ти. Почти не лъжат,
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеНедолюбвам източника, но фактите с доста по-интересни. Или какво стои зад продажбата на електрички в Норвегия.
https://www.rt.com/news/468342-norwa...ars-hypocrisy/
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gove...ctric_vehicles
Нищо му няма на сайта ти. Почти не лъжат, за разлика от BBC, Гардиън и подобна сволач.
Коментар
-
Мойто гледа, твойто мърда, 'начи...
По темата : Вчера мярнах из нета, Боко рекъл, че до 2030-та, едва ли не, щял да построи във всеки град зарядна станция за водород а, знайно е, водородът най-вървежен е за горивни клетки, респ., за електрички. Това би трябвало да значи, заявка за политическа власт на ГЕРБ още поне 11 години...А пазарите, в тяхна битност, вехнат...
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеНедолюбвам източника, но фактите с доста по-интересни. Или какво стои зад продажбата на електрички в Норвегия.
https://www.rt.com/news/468342-norwa...ars-hypocrisy/
By dropping VAT, CO2 tax and weight tax a Tesla imported for $70k becomes cheaper than an Audi that cost $35k when it crossed the Norwegian border. Add in the lowered road tax and free passage through toll roads, free places on ferries and free parking, as well as the difference in the fuel price, such cars are 75 percent cheaper to operate.
Norway is spending about $2 billion each year on the subsidies – as much as it expends on parental leave pay – and with the current uptake rate and existing rules the current figure will balloon into the tens of billions.
At least you are taking conventional cars off the road… Well, not really. Two-thirds of the EV buyers have another internal combustion engine car. Similarly two-thirds of households buying their only car, will still buy traditional engines.
Та в общия случай бедните субсидират богатите да си купят втора кола - електричка.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеНедолюбвам източника, но фактите с доста по-интересни. Или какво стои зад продажбата на електрички в Норвегия.
https://www.rt.com/news/468342-norwa...ars-hypocrisy/
By dropping VAT, CO2 tax and weight tax a Tesla imported for $70k becomes cheaper than an Audi that cost $35k when it crossed the Norwegian border. Add in the lowered road tax and free passage through toll roads, free places on ferries and free parking, as well as the difference in the fuel price, such cars are 75 percent cheaper to operate.
Norway is spending about $2 billion each year on the subsidies – as much as it expends on parental leave pay – and with the current uptake rate and existing rules the current figure will balloon into the tens of billions.
At least you are taking conventional cars off the road… Well, not really. Two-thirds of the EV buyers have another internal combustion engine car. Similarly two-thirds of households buying their only car, will still buy traditional engines.
Та в общия случай бедните субсидират богатите да си купят втора кола - електричка.http://www.youtube.com/watch?v=9-mDA1vRHOA&feature=related
Коментар
-
Недолюбвам източника, но фактите с доста по-интересни. Или какво стои зад продажбата на електрички в Норвегия.
https://www.rt.com/news/468342-norwa...ars-hypocrisy/
By dropping VAT, CO2 tax and weight tax a Tesla imported for $70k becomes cheaper than an Audi that cost $35k when it crossed the Norwegian border. Add in the lowered road tax and free passage through toll roads, free places on ferries and free parking, as well as the difference in the fuel price, such cars are 75 percent cheaper to operate.
Norway is spending about $2 billion each year on the subsidies – as much as it expends on parental leave pay – and with the current uptake rate and existing rules the current figure will balloon into the tens of billions.
At least you are taking conventional cars off the road… Well, not really. Two-thirds of the EV buyers have another internal combustion engine car. Similarly two-thirds of households buying their only car, will still buy traditional engines.
Та в общия случай бедните субсидират богатите да си купят втора кола - електричка.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеСамо казах че вече можеш да си намериш работа като гумаджия вместо нощен пазач.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Имат: Диагностика, обслужване и т.н. Колите с двг няма скоро да изчезнат но, и за електричките, все някой ще трябва да се грижи. А, извън батериите, и днес вече има кой да се заеме с останалото...
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеЕ а какво общо имат автосервизите и ръста им с електрическите автомобили
Коментар
Коментар