IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • 0
    Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Имхотеп, аз електрониката и електротехниката не съм ги изучавал така че да съм по стандартите в тези науки. Може би затова го схванах, а Матеев изказа едно грешно твърдение или предположение и от там му убягана да схване за каква формула става въпрос. Ето как стандартизираното мислене без да усетиш те вкарва в ситуацията в която са всички разработчици на тези батерии, те може би никога няма да се досетят защото е прието нещо тривиално и то е правило което спазват..научили са го и в случаите в които са го проверили то работи. Трябва някой да попадне точно в казуса в който правилото се проваля, да си зададе въпроса че нещо се случва и да намери отговора на това. Може да не стане и никога. Тя тази работа с електромобилите както я ускоряват ще стане като с фотоволтаичните панели за които се очаквало да имат живот 50 години, нищо че покрай тях се търкалят дори кабели които уртравиолетовите лъчи ще им разпаднат обвивките за много по малко или пък като се поставят на покрив условията са още по сурови.
    Само си представи потреблението на литий колко ще се увеличи, китайците използват за електромобили оловни батерии за да не бутат потреблението му нагоре предполагам също е една от причините.
    Но нито за топлообменника мога да кажа как се случват нещата, нито за батериите..те са си на Тодор тези неща, не мога да ги произвеждам и не ми вършат работа. Защо да ги кажа или напиша тук, само мога да помогна на някой който е в позиция да извлече полза а тук такива хора мисля че няма дори. Ако на Тодор му се получат нещата и не изчезне а сподели само че има нещо положително а може и повече, примерно ако е с Тесла..може да си вземем някоя акция, който има възможност. Защото тук инвеститорите купуват някакви неща по принцип и после се кръстиш да се качи да спечелиш.
    Ами Тодар да взема да направи нещо че за последните двайс години произвежда само смях.


    А и друго има. То според теб излиза че човек трябва да се занимава само с неща които не е изучавал и от които нищо не разбира, и тогава предполагам изобретенията ще падат като ланска шума.
    Но ако е така тогава Тодар има абсолютно предимство пред всички, заедно и поотделно.
    Да му пожелаем успех!
    Last edited by Имхотеп; 25.03.2021, 20:37.
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Имхотеп, аз електрониката и електротехниката не съм ги изучавал така че да съм по стандартите в тези науки. Може би затова го схванах, а Матеев изказа едно грешно твърдение или предположение и от там му убягана да схване за каква формула става въпрос. Ето как стандартизираното мислене без да усетиш те вкарва в ситуацията в която са всички разработчици на тези батерии, те може би никога няма да се досетят защото е прието нещо тривиално и то е правило което спазват..научили са го и в случаите в които са го проверили то работи. Трябва някой да попадне точно в казуса в който правилото се проваля, да си зададе въпроса че нещо се случва и да намери отговора на това. Може да не стане и никога. Тя тази работа с електромобилите както я ускоряват ще стане като с фотоволтаичните панели за които се очаквало да имат живот 50 години, нищо че покрай тях се търкалят дори кабели които уртравиолетовите лъчи ще им разпаднат обвивките за много по малко или пък като се поставят на покрив условията са още по сурови.
      Само си представи потреблението на литий колко ще се увеличи, китайците използват за електромобили оловни батерии за да не бутат потреблението му нагоре предполагам също е една от причините.
      Но нито за топлообменника мога да кажа как се случват нещата, нито за батериите..те са си на Тодор тези неща, не мога да ги произвеждам и не ми вършат работа. Защо да ги кажа или напиша тук, само мога да помогна на някой който е в позиция да извлече полза а тук такива хора мисля че няма дори. Ако на Тодор му се получат нещата и не изчезне а сподели само че има нещо положително а може и повече, примерно ако е с Тесла..може да си вземем някоя акция, който има възможност. Защото тук инвеститорите купуват някакви неща по принцип и после се кръстиш да се качи да спечелиш.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        Ами супертрейдър тази тема не може да спре така че да спре да се излага. Резултата от всичките му усилия ще бъде какъвто и с тръбичката.
        С други думи, съдбата на всичко което е "изобретил" е същата като съдбата на търбичката.
        Заговор. Това се случва. За пореден път. Голям кеф, нали.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Имхотеп, ако не беше екипите да бяха измислили тези батерии които са в момента , ведна ще се съглася с теб на момента. Специално за Тесла имах една хипотеза как са се развили нещата за батериите.
          - Мъск се е обадил в Панасоник и обаждането е било прието от някой, който го е предал по веригата в компанията - Обади се милиардера Мъск, иска да направи поръчки за милиарди !
          Японците естественно няма да изпуснат такива поръчки, той им иска суперкачественни батерии и те казват - имаш ги от нас, ние сме най добрите.
          Техните батерии се поставят във всякакви устройства и от това което слиза от поточната линия с тестовете те му отделят каймака.
          Мъск прави страхотни коли с техните батерии и компанията продава все повече и повече коли и се разраства. Но на него му трябват повече батерии със суперкачество, а японците не могат да ги осигурят въпреки че ги произвеждат като количество и почват да му доставят и батерии които се клатят на фабричния тест но са си работоспособни. Вложени в електромобилите тези батерии започват да правят проблеми. Мъск се изказва че Тесла има проблем с батериите или май го премълчава първоначално, но прави фабрика в Китай който е голям пазар за коли и там в някакви предполагам партньорства сега се появиха литийполимержелязо батерии, никеллитий..сега се предлагат коли с 4 вида батерии на сайта на Тесла.
          - Между другото батерия със солиден електролит е предлагана на Мъск от самия изобретател на литиевойонната батерия, но той го е пращал да си я изследва в независима лаболатория защо той такава батерия не можел да създаде и т.н.т. Как се казваше човека може да се намери в интернет.
          Сега такива батерии ги има, могант да бъдат направени батерии със сух лектролит, има дори литиевотитаниеви батерии от този тип с много усилени електроди-фолиото което се навива вътре.
          В момента май китайски батерии се влагат в Теслите или в част от тях, не знам в Америка произвеждат ли се някакви но предполагам вече има производство там във фабриките на Тесла. Както и да е - тези батерии които са хубави и издържат по 14 години са на Панасоник.
          От всичко това май на Тесла и трябва кой да и разработва нови идеи за батерии, никак не е излишно защото че ще има какво да се прави е повече от сигурно.
          Това което Пирамид предлага е много добро, само с идеите за патентоване не съм наясно и мисля малко като Матеев по скоро. Тези патенти са колкото да съблъзнят хората с идеи да ги направят публично достояние. В общия случай всички искат да ги ползват безплатно ако може или ги ползват пък ако бъдат предявени по съдебен път претенции тогава вече ще се договорят да платят евентуално, но адвокатите им ще се мъчат да ги измъкнат разбира се. Обаче в тази идея на Пирамид има едно нещо което не знам някой дали се усети, има нещо като формула която от самата батерия и да я държиш в ръцете си няма да можеш да извлечеш или научиш. Но идеята си е негова и аз само си казвам колкото да спрете да се карате безсмислено. Той си спря темата за топлообменника, в която и аз съм го нападал че това нещо ще се запушва понеже говори за някакви малки хлабини и няма да работи и тогава няма никаква практическа стойност. В един момент обаче прозрях за какво става въпрос и че ще си работи и още как ! Реакцията му беше - ей един най после мисли и си спря темата в която го разпъвахте на кръст. Матеев казва - той иска да го разберете без да сте го разбрали, някакво противоречие се получава. Сложна работа си е това с тези идеи, а са хубави защото това с батериите ще ги направи лесно рециклируеми, което е хубаво да всички както и да го погледнеш. Ако батериите станат много ще ги трупат някъде и сигурно ще казват че са се самозапалили, което си е гавра с изявленията за чисти и екологични технологии за каквито се представят но не се случват.
          Ами те, Дани, не обсъждат идеята, и не вникват. Нападат автора, т.к. ТЕ нямат капацитет по същество. Дори Матеев, който, опита да симулира (не повече!) ,че се „старае да вникне”, се отклонява, т.к. в един момент, излиза, са взети редвид повече неща, за които, Той се е сетил и проблемът е, „ако стане нещо”. И тези така, не могат да го преживеят...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Имхотеп, ако не беше екипите да бяха измислили тези батерии които са в момента , ведна ще се съглася с теб на момента. Специално за Тесла имах една хипотеза как са се развили нещата за батериите.
            - Мъск се е обадил в Панасоник и обаждането е било прието от някой, който го е предал по веригата в компанията - Обади се милиардера Мъск, иска да направи поръчки за милиарди !
            Японците естественно няма да изпуснат такива поръчки, той им иска суперкачественни батерии и те казват - имаш ги от нас, ние сме най добрите.
            Техните батерии се поставят във всякакви устройства и от това което слиза от поточната линия с тестовете те му отделят каймака.
            Мъск прави страхотни коли с техните батерии и компанията продава все повече и повече коли и се разраства. Но на него му трябват повече батерии със суперкачество, а японците не могат да ги осигурят въпреки че ги произвеждат като количество и почват да му доставят и батерии които се клатят на фабричния тест но са си работоспособни. Вложени в електромобилите тези батерии започват да правят проблеми. Мъск се изказва че Тесла има проблем с батериите или май го премълчава първоначално, но прави фабрика в Китай който е голям пазар за коли и там в някакви предполагам партньорства сега се появиха литийполимержелязо батерии, никеллитий..сега се предлагат коли с 4 вида батерии на сайта на Тесла.
            - Между другото батерия със солиден електролит е предлагана на Мъск от самия изобретател на литиевойонната батерия, но той го е пращал да си я изследва в независима лаболатория защо той такава батерия не можел да създаде и т.н.т. Как се казваше човека може да се намери в интернет.
            Сега такива батерии ги има, могант да бъдат направени батерии със сух лектролит, има дори литиевотитаниеви батерии от този тип с много усилени електроди-фолиото което се навива вътре.
            В момента май китайски батерии се влагат в Теслите или в част от тях, не знам в Америка произвеждат ли се някакви но предполагам вече има производство там във фабриките на Тесла. Както и да е - тези батерии които са хубави и издържат по 14 години са на Панасоник.
            От всичко това май на Тесла и трябва кой да и разработва нови идеи за батерии, никак не е излишно защото че ще има какво да се прави е повече от сигурно.
            Това което Пирамид предлага е много добро, само с идеите за патентоване не съм наясно и мисля малко като Матеев по скоро. Тези патенти са колкото да съблъзнят хората с идеи да ги направят публично достояние. В общия случай всички искат да ги ползват безплатно ако може или ги ползват пък ако бъдат предявени по съдебен път претенции тогава вече ще се договорят да платят евентуално, но адвокатите им ще се мъчат да ги измъкнат разбира се. Обаче в тази идея на Пирамид има едно нещо което не знам някой дали се усети, има нещо като формула която от самата батерия и да я държиш в ръцете си няма да можеш да извлечеш или научиш. Но идеята си е негова и аз само си казвам колкото да спрете да се карате безсмислено. Той си спря темата за топлообменника, в която и аз съм го нападал че това нещо ще се запушва понеже говори за някакви малки хлабини и няма да работи и тогава няма никаква практическа стойност. В един момент обаче прозрях за какво става въпрос и че ще си работи и още как ! Реакцията му беше - ей един най после мисли и си спря темата в която го разпъвахте на кръст. Матеев казва - той иска да го разберете без да сте го разбрали, някакво противоречие се получава. Сложна работа си е това с тези идеи, а са хубави защото това с батериите ще ги направи лесно рециклируеми, което е хубаво да всички както и да го погледнеш. Ако батериите станат много ще ги трупат някъде и сигурно ще казват че са се самозапалили, което си е гавра с изявленията за чисти и екологични технологии за каквито се представят но не се случват.
            Ами супертрейдър тази тема не може да спре така че да спре да се излага. Резултата от всичките му усилия ще бъде какъвто и с тръбичката.
            С други думи, съдбата на всичко което е "изобретил" е същата като съдбата на търбичката.
            Last edited by Имхотеп; 25.03.2021, 19:34.
            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Имхотеп, ако не беше екипите да бяха измислили тези батерии които са в момента , ведна ще се съглася с теб на момента. Специално за Тесла имах една хипотеза как са се развили нещата за батериите.
              - Мъск се е обадил в Панасоник и обаждането е било прието от някой, който го е предал по веригата в компанията - Обади се милиардера Мъск, иска да направи поръчки за милиарди !
              Японците естественно няма да изпуснат такива поръчки, той им иска суперкачественни батерии и те казват - имаш ги от нас, ние сме най добрите.
              Техните батерии се поставят във всякакви устройства и от това което слиза от поточната линия с тестовете те му отделят каймака.
              Мъск прави страхотни коли с техните батерии и компанията продава все повече и повече коли и се разраства. Но на него му трябват повече батерии със суперкачество, а японците не могат да ги осигурят въпреки че ги произвеждат като количество и почват да му доставят и батерии които се клатят на фабричния тест но са си работоспособни. Вложени в електромобилите тези батерии започват да правят проблеми. Мъск се изказва че Тесла има проблем с батериите или май го премълчава първоначално, но прави фабрика в Китай който е голям пазар за коли и там в някакви предполагам партньорства сега се появиха литийполимержелязо батерии, никеллитий..сега се предлагат коли с 4 вида батерии на сайта на Тесла.
              - Между другото батерия със солиден електролит е предлагана на Мъск от самия изобретател на литиевойонната батерия, но той го е пращал да си я изследва в независима лаболатория защо той такава батерия не можел да създаде и т.н.т. Как се казваше човека може да се намери в интернет.
              Сега такива батерии ги има, могант да бъдат направени батерии със сух лектролит, има дори литиевотитаниеви батерии от този тип с много усилени електроди-фолиото което се навива вътре.
              В момента май китайски батерии се влагат в Теслите или в част от тях, не знам в Америка произвеждат ли се някакви но предполагам вече има производство там във фабриките на Тесла. Както и да е - тези батерии които са хубави и издържат по 14 години са на Панасоник.
              От всичко това май на Тесла и трябва кой да и разработва нови идеи за батерии, никак не е излишно защото че ще има какво да се прави е повече от сигурно.
              Това което Пирамид предлага е много добро, само с идеите за патентоване не съм наясно и мисля малко като Матеев по скоро. Тези патенти са колкото да съблъзнят хората с идеи да ги направят публично достояние. В общия случай всички искат да ги ползват безплатно ако може или ги ползват пък ако бъдат предявени по съдебен път претенции тогава вече ще се договорят да платят евентуално, но адвокатите им ще се мъчат да ги измъкнат разбира се. Обаче в тази идея на Пирамид има едно нещо което не знам някой дали се усети, има нещо като формула която от самата батерия и да я държиш в ръцете си няма да можеш да извлечеш или научиш. Но идеята си е негова и аз само си казвам колкото да спрете да се карате безсмислено. Той си спря темата за топлообменника, в която и аз съм го нападал че това нещо ще се запушва понеже говори за някакви малки хлабини и няма да работи и тогава няма никаква практическа стойност. В един момент обаче прозрях за какво става въпрос и че ще си работи и още как ! Реакцията му беше - ей един най после мисли и си спря темата в която го разпъвахте на кръст. Матеев казва - той иска да го разберете без да сте го разбрали, някакво противоречие се получава. Сложна работа си е това с тези идеи, а са хубави защото това с батериите ще ги направи лесно рециклируеми, което е хубаво да всички както и да го погледнеш. Ако батериите станат много ще ги трупат някъде и сигурно ще казват че са се самозапалили, което си е гавра с изявленията за чисти и екологични технологии за каквито се представят но не се случват.
              Last edited by supertrader; 25.03.2021, 19:24.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                Правописните грешки достатъчно говорят.
                Говорят, че ми едри пръстите за клавиатурата. Голям праз.
                Last edited by Pyramid; 25.03.2021, 19:34.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Било „неизмеримо”? Друг пъ. С достатъчна за практиката точност, може да се измери, орилагайки закона наОм за цялата верига, примерно. И малко калкулаци, за да може, за сметките, да вземеш стой ост за ЕДН. Което, не съм сигурен, фафНоли знаете, що е. Събрал съм достатъчно примери, а сервирате още.
                  Досега пренебрегвахте главното в иновацията и току си мисла че, мога да докажа, какво ви убягва (да обоснова твърдението, че нямате техническа компетентност да „съдите” някого натема „батерии”) и т.н.
                  Обзалагам се, не можете обосновано да отговорите.
                  Правописните грешки достатъчно говорят.
                  Last edited by X_Y; 25.03.2021, 19:12.
                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение

                    Чист! Вече почна да мери неизмеримото
                    Било „неизмеримо”? Друг път. С достатъчна за практиката точност, може да се измери, орилагайки закона на Ом за цялата верига, примерно. И малко калкулаци, за да може, за сметките, да вземеш стой ост за ЕДН. Което, не съм сигурен, дали знаете, що е. Събрал съм достатъчно примери, а сервирате още.
                    Досега пренебрегвахте главното в иновацията и току си мисля че, мога да докажа, какво ви убягва (да обоснова твърдението, че нямате техническа компетентност да „съдите” някого на тема „батерии”) и т.н.
                    Обзалагам се, не можете обосновано да отговорите.
                    Last edited by X_Y; 25.03.2021, 19:11.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Тодор е измислил как батериите за ел.колите да се направят стандартни и да се рециклират лесно и това пак ви е лошо. То вие не знаете какво искате.
                      Ти знаеш ли сега каква теза защитаваш . че специалистите дето са толкова много са направили едни прекрасни батерии и направо няма какво да им се пипне на тези батерии, а да и те ще измислят прогреса при батериите. Ами те са заети да правят батерии, може да нямат време..не знам.
                      Тезата супертрейдър е че не можеш да измислиш нещо за което нямаш абсолютно никакви познания. Абсолютно никакви.
                      За да направи това за което говориш, трябва съвместна работа на две отделни, как да кажа - науки.
                      А ако работите в тийм, то всеки трябва да познава отгоре-отгоре работата на другия че поне да може да задава адекватни въпроси свързани с неговата част.
                      Най-добрият пример е печатането на чипове. Там работят химици и електронни инженери. Само съвместно могат да постигнат това което е постигнато.


                      Last edited by X_Y; 25.03.2021, 19:12.
                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        13ADROL
                        Тодор е измислил как батериите за ел.колите да се направят стандартни и да се рециклират лесно и това пак ви е лошо. То вие не знаете какво искате..
                        Това само друг луд може да го твърди!
                        Last edited by X_Y; 25.03.2021, 18:45.

                        Коментар


                        • Тодор е измислил как батериите за ел.колите да се направят стандартни и да се рециклират лесно и това пак ви е лошо. То вие не знаете какво искате.
                          Ти знаеш ли сега каква теза защитаваш . че специалистите дето са толкова много са направили едни прекрасни батерии и направо няма какво да им се пипне на тези батерии, а да и те ще измислят прогреса при батериите. Ами те са заети да правят батерии, може да нямат време..не знам.
                          Last edited by X_Y; 25.03.2021, 18:44.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Може би фактическото напрежение се гледа по тези графики, номиналното е това което се очаква да се поддържа най дълго време от източника - батерията предполагам. Този спор става като за джаулите и киловатчасите.
                            Поне ти спри да се излагаш. Фактическо напрежение...
                            Last edited by X_Y; 25.03.2021, 18:44.
                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • sando1, все пак нещата изникват винаги в една глава и после тя ако сподели ще го научат 100 или както казваш милиони. Според мен само медицината ако направи нещо по въпроса по телепатия може би да се случват колективно нещата, а знам ли може да има някакво развитие.
                              Има един принцип на математическата индукция, по скоро на него бих се опрял - случвало ли се е някой българин да направи някакво откритие е въпроса ? Правилния отговор е - да . Тогава е напълно възможно това да се е случило отново.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Същината на спора е съвсем друга - може ли някой българин да зададе бъдещата стандартна конструкция за ел.мобили батерии.
                                Ако това е същината, то отговора е ясен - и да има такъв българин, то той 100% няма да е пирамид или супертрейдър. А иначе на разумните хора е ясно, че десетки, стотици хиляди ако не и милиони специалисти работят по темата батерии и се надпреварват един с друг. Илюзия е да се мисли че единична личност може да има фундаменталоно значение в този сегмент. Проблемите на двамата "теоретици" са по-скоро медицински.

                                Коментар

                                Working...
                                X