IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Батерията е съвсем реално постижимо нещо и си има нужда от такава конструкция и дизайн за електромобили специално, тази лампа ще се окаже измама - за нея не се посочва нищо, само голи параметри и че била реактор. Странно е че си в такава опозиция за батерията, а се връзваш по детски на поредната роси бомба.
    Требва и да се чете по малко.

    https://www.energylivenews.com/2020/...o-28000-years/
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Батерията е съвсем реално постижимо нещо и си има нужда от такава конструкция и дизайн за електромобили специално, тази лампа ще се окаже измама - за нея не се посочва нищо, само голи параметри и че била реактор. Странно е че си в такава опозиция за батерията, а се връзваш по детски на поредната роси бомба.
      Относно "Роси-бомбата", след като изказах хипотеза за принципа и на функциониране (стига докладите от тестовете да не са масово далшифицирани) очаквам, да се заговори за масов ядрено-парен автомобил, базиран на реактора на Роси при който, 50-100 грама никел/алуминиев хидрид, ще може да осигури мощност за едни 30-50 години непрекъсната работа. Единствено, се чудя, как ще обезпечат бордови, безопасен източник на неутрони с потребния енергиен спектър. А лампата, е по-невероятна от добре работещ икономайзер, който, Матейко громеше, без да знае как работи и без да е виждал. Абе, имаме патологичен Консул-"Разбирател", и - толкова.
      Last edited by Pyramid; 10.04.2021, 18:49.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
        Понеже не намерих по-подходяща тема, пускам информацията тука в тази тема:

        Лампата на Andrea Rosi по всичко изглежда, че вече е завършена като прототип, и най-вероятно вече се произвежда. Оказва се, че в нея няма да има никакви светодиоди, а направо едната стена на реактора е направена прозрачна, и така през оптика се излъчва светлина директно от студената реакция вътре в лапмата. Параметрите са впечатляващи - светлинен поток, по-голям от 10 000 лумена при захранване с мощност само 3.9W. За който не знае, за постигането на 10 000 лумена се нуждаем от лампа с нажежаема жичка с мощност 750W, а тука Andrea Rossi го постига само с 3.9W.


        ]
        Ще имаш данък. Всъщност наясно ли си до колко пари е без данък, ако не трябва да се плаща нещо допълнително да поръчал и аз 2 бройки. Мисля че май до 50долара

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение

          Пирамид .......... виж ся аз кво мисля по твоите технически заигравки, знайш че не съм конфликтен пич, ама да ти дам един акъл. Този форум е икономически брат, това го знайш по-добре от мен щото си от 15 лета в тоя форум. Тука голяма част от тия дето дращат по темите са икономисти, финансисти, счетоводители, брокери всякакви, хора, които се занимават с бизнес и изобщо хора,, които работят с пари по един или друг начин.

          Ти отваряш технически теми, пишеш в такива и умираш направо да си говориш и спориш с хората за технологии и всякакви технически теми.

          Ами брат не е тва форума, за тва ти препоръчвам форума на КАЛДАТА. Това е най-големия технически форум в БГ, там е пълно с всякакви технически теми и народ бол от техничари и инженери. Повярвай ми там са хора, които наистина разбират от техника и технологии. Там се регни и там е твоята среда ми се струва. Там ще можеш на воля да спориш и говориш с хората за твоите си интереси. Тъй мисля аз.

          Жив и здрав ..........
          Сега, Асо Пика, НЕСЛУЧАЙНО пишем по темата именно в икономически форум. Матейко се увлече и задълба в техничеки детайли, стандартно за себе си, опитва да изкара различните идиоти, на чийто фон, да "заблести". И "заблестя", като тиган на месечина. Удивителен напън, да се представи като "авторитет" пред хора, на които, точно за тези му "качества", ама изобщо, не им пука. Да повторя обаче, причината тази КОНЦЕПЦИЯ да се обсъжда тук: Темата се казва "ел.автомобили и как те започват да влияят на пазара". Една оптимизирана КОНСТРУКЦИЯ може значително да улесни експанзията на електричките, използвайки по-пълноценно потенциала на наличните електрохимични системи. Тази концепция, те разрешава множество практически проблеми което, означава сериозен икономически потенциал. Разбира се, много неща са срещали съпротивата на статуквото, което и наблюдаваме.
          Last edited by Pyramid; 10.04.2021, 18:48.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

            Стига непрекъснато си завръщал разговора към тази недомислица, да не кажа простотия. Ако сте приятели, вървете с Pyramid да се надлъгвате в кръчмата, но недейте да ни занимавате тука във форума с тази смешка. Не осъзнаваш ли, че двамата станахте прекалено нахални и прекалено нагли, и че вече си приличате като две капки вода. Всички вече разбраха за тази простотия и няма нужда да ни я повтаряте по 3 пъти на ден. Измислете нещо по-умно, ако искате да се правите на интересни.... Нещастници .....

            До момента обаче освен некадърност и простотия нищо друго не сте измислили. Аз трябваше едно по едно да ви казвам какви простотии пишете. Вие дори не знаехте, че се прехвърля вещество между електродите и в 50 страници от темата пеехте каква икономия ще има, ако се направят тънки електроди. Щели сте да смъкнете теглото 3 пъти - ха-ха-ха .... Нещастници ......

            Предишните 50 страници от темата пък говорехте за литиеви батерии, и като разбих и тази простотия на пух и прах, веднага се отметнахте като фурнаджийска лопата и започнахте да говорите за оловни батерии. Комуникацията с Мъск била потръгнала - ха-ха-ха .... Нещастници .....

            Да разбивам ли на пух и прах и тази простотия с оловните батерии?
            Не ви ли писна и на двамата да се излагате като кифладжии?
            Дънинг-Крюгер ви работи здраво и двамата, а за манията за величие да не напомням - там трябва да се консултирате с психиатри.... Нещастници ...
            Най-често, терминът "нещастници" се употребява от ущърбни личности. Брътвежите, кой какво "знаел"/"не знаел", са свойствени на същата категория. Матейко на няколко пъти опита да ми вменява СВОИТЕ заблуди, а ето, заяде и Трейдърко. Вече обясних неведнъж, че преносът на вещество при акумулаторите, ми е известен отдавна и дори, показах на Матейка, кое първо ограничава (за оловните) капацитета но, не би: Бившият аспирант проспа момента, иначе, нямаше пак да се излага с глупотевини. Щял да "разбива на пух и прах". Никой не го пита, обаче. В "50-те страници говорене за литиевите батерии", виждаме единствено авторско лирично отклонение, при което още, авторът е и спал и проспал момента на универсалност по отношение електрохимичните системи, след което, всякакви дискусии с облъчения му мозък, се оказват безсмислени.
            Накратко, за Матейко, важи репликата на един руски филмов герой: " - Зря стараешься, подруга".
            ...а "комуникация" и "кореспонденция" са различни думички и термини, използвани по отношение различни понятия. Толкова за словесната "грамотност" на "щастливеца" от кв. Ябълка, Габрово.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              Blah-blah-blah.
              Пирамид .......... виж ся аз кво мисля по твоите технически заигравки, знайш че не съм конфликтен пич, ама да ти дам един акъл. Този форум е икономически брат, това го знайш по-добре от мен щото си от 15 лета в тоя форум. Тука голяма част от тия дето дращат по темите са икономисти, финансисти, счетоводители, брокери всякакви, хора, които се занимават с бизнес и изобщо хора,, които работят с пари по един или друг начин.

              Ти отваряш технически теми, пишеш в такива и умираш направо да си говориш и спориш с хората за технологии и всякакви технически теми.

              Ами брат не е тва форума, за тва ти препоръчвам форума на КАЛДАТА. Това е най-големия технически форум в БГ, там е пълно с всякакви технически теми и народ бол от техничари и инженери. Повярвай ми там са хора, които наистина разбират от техника и технологии. Там се регни и там е твоята среда ми се струва. Там ще можеш на воля да спориш и говориш с хората за твоите си интереси. Тъй мисля аз.

              Жив и здрав ..........

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Батерията е съвсем реално постижимо нещо и си има нужда от такава конструкция и дизайн за електромобили специално, тази лампа ще се окаже измама - за нея не се посочва нищо, само голи параметри и че била реактор. Странно е че си в такава опозиция за батерията, а се връзваш по детски на поредната роси бомба.
                Стига непрекъснато си завръщал разговора към тази недомислица, да не кажа простотия. Ако сте приятели, вървете с Pyramid да се надлъгвате в кръчмата, но недейте да ни занимавате тука във форума с тази смешка. Не осъзнаваш ли, че двамата станахте прекалено нахални и прекалено нагли, и че вече си приличате като две капки вода. Всички вече разбраха за тази простотия и няма нужда да ни я повтаряте по 3 пъти на ден. Измислете нещо по-умно, ако искате да се правите на интересни.... Нещастници .....

                До момента обаче освен некадърност и простотия нищо друго не сте измислили. Аз трябваше едно по едно да ви казвам какви простотии пишете. Вие дори не знаехте, че се прехвърля вещество между електродите и в 50 страници от темата пеехте каква икономия ще има, ако се направят тънки електроди. Щели сте да смъкнете теглото 3 пъти - ха-ха-ха .... Нещастници ......

                Предишните 50 страници от темата пък говорехте за литиеви батерии, и като разбих и тази простотия на пух и прах, веднага се отметнахте като фурнаджийска лопата и започнахте да говорите за оловни батерии. Комуникацията с Мъск била потръгнала - ха-ха-ха .... Нещастници .....

                Да разбивам ли на пух и прах и тази простотия с оловните батерии?
                Не ви ли писна и на двамата да се излагате като кифладжии?
                Дънинг-Крюгер ви работи здраво и двамата, а за манията за величие да не напомням - там трябва да се консултирате с психиатри.... Нещастници ...
                Last edited by Mateev; 10.04.2021, 17:21.

                Коментар


                • Батерията е съвсем реално постижимо нещо и си има нужда от такава конструкция и дизайн за електромобили специално, тази лампа ще се окаже измама - за нея не се посочва нищо, само голи параметри и че била реактор. Странно е че си в такава опозиция за батерията, а се връзваш по детски на поредната роси бомба.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Mateev, и аз ще си поръчам от втората партида обаче, ще чакам да кажете дали са добри тези лампи.
                    Доколкото разбрах, нещата ще се случат чак по Нова година. Засега се чака да се наберат 1 милион заявки, за да започне масовото производство. Явно не си струва за по-малко количество да се настройват производствени мощности.

                    Коментар


                    • Mateev, и аз ще си поръчам от втората партида обаче, ще чакам да кажете дали са добри тези лампи.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                        Понеже не намерих по-подходяща тема, пускам информацията тука в тази тема:

                        Лампата на Andrea Rosi по всичко изглежда, че вече е завършена като прототип, и най-вероятно вече се произвежда. Оказва се, че в нея няма да има никакви светодиоди, а направо едната стена на реактора е направена прозрачна, и така през оптика се излъчва светлина директно от студената реакция вътре в лапмата. Параметрите са впечатляващи - светлинен поток, по-голям от 10 000 лумена при захранване с мощност само 3.9W. За който не знае, за постигането на 10 000 лумена се нуждаем от лампа с нажежаема жичка с мощност 750W, а тука Andrea Rossi го постига само с 3.9W.



                        Цената е само 25$, а времето на живот е по-голямо от 100 000 часа. Светлината е студено бяла (5000 K).
                        https://ecat.com/

                        Вече си заявих 20 бройки от тази лампа. Много е подходяща да осветява големи открити площи, като например паркинг с площ 1 декар. Това е идеално за осветяване на площи, които се гледат от камери, и така нощем камерите ще си остават в дневен режим с цветове и с добър фокус, а не нощен чернобял режим с лош фокус.

                        За който се интересува, ето линк за предварителна необвързваща заявка:
                        https://ecat.com/ecat-products/pre-order-ecat-skled
                        Браво на Андреа Роси и благодарим за информацията.

                        Коментар


                        • Понеже не намерих по-подходяща тема, пускам информацията тука в тази тема:

                          Лампата на Andrea Rosi по всичко изглежда, че вече е завършена като прототип, и най-вероятно вече се произвежда. Оказва се, че в нея няма да има никакви светодиоди, а направо едната стена на реактора е направена прозрачна, и така през оптика се излъчва светлина директно от студената реакция вътре в лапмата. Параметрите са впечатляващи - светлинен поток, по-голям от 10 000 лумена при захранване с мощност само 3.9W. За който не знае, за постигането на 10 000 лумена се нуждаем от лампа с нажежаема жичка с мощност 750W, а тука Andrea Rossi го постига само с 3.9W.



                          Цената е само 25$, а времето на живот е по-голямо от 100 000 часа. Светлината е студено бяла (5000 K).
                          https://ecat.com/

                          Вече си заявих 20 бройки от тази лампа. Много е подходяща да осветява големи открити площи, като например паркинг с площ 1 декар. Това е идеално за осветяване на площи, които се гледат от камери, и така нощем камерите ще си остават в дневен режим с цветове и с добър фокус, а не нощен чернобял режим с лош фокус.

                          За който се интересува, ето линк за предварителна необвързваща заявка:
                          https://ecat.com/ecat-products/pre-order-ecat-skled

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                            Като и твоето, никакво.

                            Blah-blah-blah.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Хммм. А какво е отношението към електромобилите?
                              Като и твоето, никакво.

                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Няма отношение, има отношение към това че той все не вярва.. Както и да е..това за obrist има отношение към темата, преработват Тесла по много интересен начин, това е бъдещето на ел.мобилите според мен, другото с кисненето специално на кабела да се зареждат едва ли ще се приеме масово.
                                То, като всяка новост...

                                Коментар

                                Working...
                                X