IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

    То цялата ти концепция е смешка, защото големи токове има само при литиевата химия, но ти бягаш от нея като дявол от тамян.

    Но най-голямата смешка обаче ще е когато от патентното откажат регистрацията на патента, защото в него няма нищо ново. И ще ти остане само надуването като пуйка по форумите.
    Смешен Тодор, както винаги....концепциите са му в стил, ако по-бърже земе се застреля в увяхналия му град

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
      Да се върнем на батериите, обаче:
      - ИЗЦЯЛО И САМО плоски електроди
      Вече е "открито" и масово се използва в практиката там, където има конструктивна полза от него.

      Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
      , токът - през ЦЯЛОТО ИМ СЕЧЕНИЕ, като дължина на проводника, е неговата дебелина (десети от мм.)
      Това не е откритие, а следствие на горната точка. Ползата от това обаче е никаква, когато говорим за малки токове.

      Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
      - електролитът -желеобразен. Не се плацика, не тече, няма къде да иде.
      Вече е "открито" и масово се използва в практиката там, където има някаква полза от това.

      Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
      - Активната маса по електродите, по-трудно опадва, (поради твърде равномерната плътност на тока и ниския спад на напрежение в/у електрода ). Дори нейде и да се отдели от електрода, тя не може да попадне в досег с противоположния полюс и да окъси клетката (повече причини за ниско вътрешно съпротивление и висока дълготрайност)
      Глупости на търкалета и смешни разсъждения, плод на непознаването на вътрешната конструкция на различните батерии.

      Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
      - всичко ТОВА - причини за много по-ниска материалоемкост на батерията и по-висока специфична енергийна плътност [kWh/kg], заедно с по-слабо загряване под товар (още една причина за трайност) и по-малки габарити при запазени стартови и подобрени товарни характеристики.
      Абсолютно грешни умозаключение, отново плод на ниска компетентност и висока доза фантазии, неподкрепени с конкретни изчисления и с лабораторни изследвания.

      Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
      Значи, филмът става социалесоциалесоциален , значи, може да го дават и у нас.
      Емоции в стил ЕЖК (една жена каза в бг мама).

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
        Да се върнем на батериите, обаче:
        - ИЗЦЯЛО И САМО плоски електроди, токът - през ЦЯЛОТО ИМ СЕЧЕНИЕ, като дължина на проводника, е неговата дебелина (десети от мм.)
        - електролитът -желеобразен. Не се плацика, не тече, няма къде да иде.
        - Активната маса по електродите, по-трудно опадва, (поради твърде равномерната плътност на тока и ниския спад на напрежение в/у електрода ). Дори нейде и да се отдели от електрода, тя не може да попадне в досег с противоположния полюс и да окъси клетката (повече причини за ниско вътрешно съпротивление и висока дълготрайност)
        - всичко ТОВА - причини за много по-ниска материалоемкост на батерията и по-висока специфична енергийна плътност [kWh/kg], заедно с по-слабо загряване под товар (още една причина за трайност) и по-малки габарити при запазени стартови и подобрени товарни характеристики. Значи, филмът става социалесоциалесоциален , значи, може да го дават и у нас.
        И един мармот завива шоколада в станиол .........
        Този филм вече го даваха у нас, ама твоя много има да чака .....

        Иначе така описаната от тебе концепция вече се използва в определени случаи - това са 9-волтовите NiMH батерии - тока е през цялото сечение, но това е ненужна смешка, защото този ток е нищожен. То цялата ти концепция е смешка, защото големи токове има само при литиевата химия, но ти бягаш от нея като дявол от тамян.

        Но най-голямата смешка обаче ще е когато от патентното откажат регистрацията на патента, защото в него няма нищо ново. И ще ти остане само надуването като пуйка по форумите.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Съгласен съм за водорода, но може с хелий за тези играчки дрони да им се вдигне полетното време. Макар че не стои точно така въпроса с водорода, не преминава през кристалната решетка на някои метали бързо.
          Да де. Не бързо, ами малко по-бавно. Ама носещи резервоари се правят леки, затова-тънки... И - още от същото. Виж, метанът, е с по-едра молекула но пък, само два пъти по-лек от въздуха, сиреч, малко... И пак, свръхзапалим. Абе, някои неща са Изпитание, и това е.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

            Никой няма съмнение че е гений. За какво мислиш че се въртим наоколо?
            Хеле. Разбрахме: Дано изпадне някой кокал.

            Коментар


            • Съгласен съм за водорода, но може с хелий за тези играчки дрони да им се вдигне полетното време. Макар че не стои точно така въпроса с водорода, не преминава през кристалната решетка на някои метали бързо.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Имхотеп, той наистна е гений, но за искрата мисля че не е прав при липса на кислород вътре в обема водорода не би се запалил. Според мен е влязъл кислород или дори са го заредили с газ в който е имало повече от 3 процента кислород и това е достатъчно и после искрата. Но това са хипотези за чесане на клавиатурата.
                Никой няма съмнение че е гений. За какво мислиш че се въртим наоколо?
                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Имхотеп, той наистна е гений, но за искрата мисля че не е прав при липса на кислород вътре в обема водорода не би се запалил. Според мен е влязъл кислород или дори са го заредили с газ в който е имало повече от 3 процента кислород и това е достатъчно и после искрата. Но това са хипотези за чесане на клавиатурата.
                  Водородът е с мнооого фина молекула и преминава дори през метал, какво остава, за мушамените или гумирани резервоари вътре в скелета. Между тях, поначало, има въздух а, след няколко часа и после, дни в полета до Америка, се е промъкнал достатъчно водород. Оттам до катастрофата е по-малко от крачка. Затова, днес, дирижабли с водород НЕ СЕ пълнят. Забрана има.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Тоше, какво точно се е случило само ако имаш машина да пътуваш във времето да отидеш поне на информационно ниво та може да научиш а може и никой да не е разбрал.
                    Имаше филм по нешънъл джиографик за случая. А аз, нямам принос в разследването, Дани

                    Коментар


                    • Имхотеп, той наистна е гений, но за искрата мисля че не е прав при липса на кислород вътре в обема водорода не би се запалил. Според мен е влязъл кислород или дори са го заредили с газ в който е имало повече от 3 процента кислород и това е достатъчно и после искрата. Но това са хипотези за чесане на клавиатурата.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                        Да се върнем на батериите, обаче:
                        - ИЗЦЯЛО И САМО плоски електроди, токът - през ЦЯЛОТО ИМ СЕЧЕНИЕ, като дължина на проводника, е неговата дебелина (десети от мм.)
                        - електролитът -желеобразен. Не се плацика, не тече, няма къде да иде.
                        - Активната маса по електродите, по-трудно опадва, (поради твърде равномерната плътност на тока и ниския спад на напрежение в/у електрода ). Дори нейде и да се отдели от електрода, тя не може да попадне в досег с противоположния полюс и да окъси клетката (повече причини за ниско вътрешно съпротивление и висока дълготрайност)
                        - всичко ТОВА - причини за много по-ниска материалоемкост на батерията и по-висока специфична енергийна плътност [kWh/kg], заедно с по-слабо загряване под товар (още една причина за трайност) и по-малки габарити при запазени стартови и подобрени товарни характеристики. Значи, филмът става социалесоциалесоциален , значи, може да го дават и у нас.
                        А какви са резултатите от последните ви експерименти?

                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Тоше, какво точно се е случило само ако имаш машина да пътуваш във времето да отидеш поне на информационно ниво та може да научиш а може и никой да не е разбрал.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            С "Хинденбург", нещата са ясни. ТОГАВА, са ги пълнели с водород (евтин, два пъти по-лек от хелия и...зверски запалим). Е, балонът наелектризиран, (пътували са със силен вятър), пускат въжето към земята, висока потенциална разлика, прескача искричка...
                            Ти си некъф гений,

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Да се върнем на батериите, обаче:
                              - ИЗЦЯЛО И САМО плоски електроди, токът - през ЦЯЛОТО ИМ СЕЧЕНИЕ, като дължина на проводника, е неговата дебелина (десети от мм.)
                              - електролитът -желеобразен. Не се плацика, не тече, няма къде да иде.
                              - Активната маса по електродите, по-трудно опадва, (поради твърде равномерната плътност на тока и ниския спад на напрежение в/у електрода ). Дори нейде и да се отдели от електрода, тя не може да попадне в досег с противоположния полюс и да окъси клетката (повече причини за ниско вътрешно съпротивление и висока дълготрайност)
                              - всичко ТОВА - причини за много по-ниска материалоемкост на батерията и по-висока специфична енергийна плътност [kWh/kg], заедно с по-слабо загряване под товар (още една причина за трайност) и по-малки габарити при запазени стартови и подобрени товарни характеристики. Значи, филмът става социалесоциалесоциален , значи, може да го дават и у нас.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Да и са стреляли по тях, пробивали са ги, газа изтича но не падат чак толкова лесно. Обаче хората си мислят точно обратното и че инженерите който са конструирали такива апарати нещо са се объркали, понеже се е случило това с Хилденбург. Точно какво е станало не е много ясно според мен. Не е необходимо да преодолява подемната сила гравитацията, и да помогне е достатъчно мисля поне за тези дрони които са като играчки.
                                С "Хинденбург", нещата са ясни. ТОГАВА, са ги пълнели с водород (евтин, два пъти по-лек от хелия и...зверски запалим). Е, балонът наелектризиран, (пътували са със силен вятър), пускат въжето към земята, висока потенциална разлика, прескача искричка...
                                Last edited by Pyramid; 23.03.2021, 18:58.

                                Коментар

                                Working...
                                X