Първоначално изпратено от Mateev
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеДа се върнем на батериите, обаче:
- ИЗЦЯЛО И САМО плоски електроди
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение, токът - през ЦЯЛОТО ИМ СЕЧЕНИЕ, като дължина на проводника, е неговата дебелина (десети от мм.)
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение- електролитът -желеобразен. Не се плацика, не тече, няма къде да иде.
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение- Активната маса по електродите, по-трудно опадва, (поради твърде равномерната плътност на тока и ниския спад на напрежение в/у електрода ). Дори нейде и да се отдели от електрода, тя не може да попадне в досег с противоположния полюс и да окъси клетката (повече причини за ниско вътрешно съпротивление и висока дълготрайност)
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение- всичко ТОВА - причини за много по-ниска материалоемкост на батерията и по-висока специфична енергийна плътност [kWh/kg], заедно с по-слабо загряване под товар (още една причина за трайност) и по-малки габарити при запазени стартови и подобрени товарни характеристики.
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеЗначи, филмът става социалесоциалесоциален , значи, може да го дават и у нас.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеДа се върнем на батериите, обаче:
- ИЗЦЯЛО И САМО плоски електроди, токът - през ЦЯЛОТО ИМ СЕЧЕНИЕ, като дължина на проводника, е неговата дебелина (десети от мм.)
- електролитът -желеобразен. Не се плацика, не тече, няма къде да иде.
- Активната маса по електродите, по-трудно опадва, (поради твърде равномерната плътност на тока и ниския спад на напрежение в/у електрода ). Дори нейде и да се отдели от електрода, тя не може да попадне в досег с противоположния полюс и да окъси клетката (повече причини за ниско вътрешно съпротивление и висока дълготрайност)
- всичко ТОВА - причини за много по-ниска материалоемкост на батерията и по-висока специфична енергийна плътност [kWh/kg], заедно с по-слабо загряване под товар (още една причина за трайност) и по-малки габарити при запазени стартови и подобрени товарни характеристики. Значи, филмът става социалесоциалесоциален , значи, може да го дават и у нас.
Този филм вече го даваха у нас, ама твоя много има да чака .....
Иначе така описаната от тебе концепция вече се използва в определени случаи - това са 9-волтовите NiMH батерии - тока е през цялото сечение, но това е ненужна смешка, защото този ток е нищожен. То цялата ти концепция е смешка, защото големи токове има само при литиевата химия, но ти бягаш от нея като дявол от тамян.
Но най-голямата смешка обаче ще е когато от патентното откажат регистрацията на патента, защото в него няма нищо ново. И ще ти остане само надуването като пуйка по форумите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеСъгласен съм за водорода, но може с хелий за тези играчки дрони да им се вдигне полетното време. Макар че не стои точно така въпроса с водорода, не преминава през кристалната решетка на някои метали бързо.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Никой няма съмнение че е гений. За какво мислиш че се въртим наоколо?
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, той наистна е гений, но за искрата мисля че не е прав при липса на кислород вътре в обема водорода не би се запалил. Според мен е влязъл кислород или дори са го заредили с газ в който е имало повече от 3 процента кислород и това е достатъчно и после искрата. Но това са хипотези за чесане на клавиатурата.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, той наистна е гений, но за искрата мисля че не е прав при липса на кислород вътре в обема водорода не би се запалил. Според мен е влязъл кислород или дори са го заредили с газ в който е имало повече от 3 процента кислород и това е достатъчно и после искрата. Но това са хипотези за чесане на клавиатурата.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТоше, какво точно се е случило само ако имаш машина да пътуваш във времето да отидеш поне на информационно ниво та може да научиш а може и никой да не е разбрал.
Коментар
-
Имхотеп, той наистна е гений, но за искрата мисля че не е прав при липса на кислород вътре в обема водорода не би се запалил. Според мен е влязъл кислород или дори са го заредили с газ в който е имало повече от 3 процента кислород и това е достатъчно и после искрата. Но това са хипотези за чесане на клавиатурата.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеДа се върнем на батериите, обаче:
- ИЗЦЯЛО И САМО плоски електроди, токът - през ЦЯЛОТО ИМ СЕЧЕНИЕ, като дължина на проводника, е неговата дебелина (десети от мм.)
- електролитът -желеобразен. Не се плацика, не тече, няма къде да иде.
- Активната маса по електродите, по-трудно опадва, (поради твърде равномерната плътност на тока и ниския спад на напрежение в/у електрода ). Дори нейде и да се отдели от електрода, тя не може да попадне в досег с противоположния полюс и да окъси клетката (повече причини за ниско вътрешно съпротивление и висока дълготрайност)
- всичко ТОВА - причини за много по-ниска материалоемкост на батерията и по-висока специфична енергийна плътност [kWh/kg], заедно с по-слабо загряване под товар (още една причина за трайност) и по-малки габарити при запазени стартови и подобрени товарни характеристики. Значи, филмът става социалесоциалесоциален , значи, може да го дават и у нас.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
С "Хинденбург", нещата са ясни. ТОГАВА, са ги пълнели с водород (евтин, два пъти по-лек от хелия и...зверски запалим). Е, балонът наелектризиран, (пътували са със силен вятър), пускат въжето към земята, висока потенциална разлика, прескача искричка...
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Да се върнем на батериите, обаче:
- ИЗЦЯЛО И САМО плоски електроди, токът - през ЦЯЛОТО ИМ СЕЧЕНИЕ, като дължина на проводника, е неговата дебелина (десети от мм.)
- електролитът -желеобразен. Не се плацика, не тече, няма къде да иде.
- Активната маса по електродите, по-трудно опадва, (поради твърде равномерната плътност на тока и ниския спад на напрежение в/у електрода ). Дори нейде и да се отдели от електрода, тя не може да попадне в досег с противоположния полюс и да окъси клетката (повече причини за ниско вътрешно съпротивление и висока дълготрайност)
- всичко ТОВА - причини за много по-ниска материалоемкост на батерията и по-висока специфична енергийна плътност [kWh/kg], заедно с по-слабо загряване под товар (още една причина за трайност) и по-малки габарити при запазени стартови и подобрени товарни характеристики. Значи, филмът става социалесоциалесоциален , значи, може да го дават и у нас.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДа и са стреляли по тях, пробивали са ги, газа изтича но не падат чак толкова лесно. Обаче хората си мислят точно обратното и че инженерите който са конструирали такива апарати нещо са се объркали, понеже се е случило това с Хилденбург. Точно какво е станало не е много ясно според мен. Не е необходимо да преодолява подемната сила гравитацията, и да помогне е достатъчно мисля поне за тези дрони които са като играчки.Last edited by Pyramid; 23.03.2021, 18:58.
Коментар
Коментар