IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Матеев, дори ги има за електромобили такива батерии, само концепцията е съвсем друга..те са се объркали от известен бранд са. Отричаш съществуващи неща вече.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

      Стига се изживява като "изобретател" от последна инстаниця. Щанцоването е най голямата глупост, която може да бъде измислена от някой некомпетентен мозък. То ако имаше хляб в това, учените отдавна щяха да го използват. Самият факт, че са го отхвърлили и не се използва масово, означава, че метода е неприложим поради една или друга причина, която ти поради невежество не я знаеш.

      Има две алтернативи:

      Алтернатива 1 - Щанцоването е приложимо за някои типове батерии
      Тогава то се използва отдавна, и каквито и патенти да пускаш, дадения производител лесно ще докаже, че използва метода преди датата на твоя патент. Тогава при едно съдебно дело ще духаш супата. Със сигурност 9-волтовите батерийки се правят с щамповане, което отдавна е изобретено от някой друг. Също така литиевите батерийки от серията CR се правят с щамповане. Та не разбрах какво ново си измислил, или просто преписваш и си присвояваш чужди "открития".

      Алтернатива 2 - Щанцоването е неприложимо, поради причини, които не ги знаеш
      Тогава на производителите въобще не им пука какви патенти издаваш. Твое си е правото да ги поддържаш и да плащаш хиляди левове, докато чакаш да ти цъфнат налъмите.

      Три неща обаче са сигурни още от сега:
      1. За 20 години ще заплатиш около 20 000 лева за поддръжка на патента, ако въобще ти го признаят за такъв.
      2. Докато чакаш някой да те потърси и да ти предложи пари, ще ти цъфнат налъмите
      3. Патента важи само за територията на България, пък аз не знам тука да си счупват краката да правят батерии или акумулатори
      Стига се изживява като поучител от последна инстанция, като не знаеш, какво стои зад онова, което коментираш и не знаеш разликата в думичките, па били те и сходни, Матейко ефенди. Нито знаеш, нито разбираш повече от натрупаната лой и болно самочувствие. Какви глупости може да измисли болен мозък, ни демонстрираш редовно и сам, а "анализите" ти - освен да отвращават - и разсмиват. Има няколко алтернативи:
      1. Не разбираш какво говориш, като следствие от невежество и интелектуална недостатъчност.
      2. Толкова си можеш (но, то пак същото).
      3. Което повечето тук виждаме, нарочно плещиш глупости, като целиш да откажеш и демотивираш, като си забравил с кого имаш работа.
      ...
      Иначе, винаги, с кеф ти дефекирам под мустака.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        И тях ги обхваща Концепцията. Споко. Главното е, да няма навиване, а само щанцоване.
        Стига се изживява като "изобретател" от последна инстаниця. Щанцоването е най голямата глупост, която може да бъде измислена от някой некомпетентен мозък. То ако имаше хляб в това, учените отдавна щяха да го използват. Самият факт, че са го отхвърлили и не се използва масово, означава, че метода е неприложим поради една или друга причина, която ти поради невежество не я знаеш.

        Има две алтернативи:

        Алтернатива 1 - Щанцоването е приложимо за някои типове батерии
        Тогава то се използва отдавна, и каквито и патенти да пускаш, дадения производител лесно ще докаже, че използва метода преди датата на твоя патент. Тогава при едно съдебно дело ще духаш супата. Със сигурност 9-волтовите батерийки се правят с щамповане, което отдавна е изобретено от някой друг. Също така литиевите батерийки от серията CR се правят с щамповане. Та не разбрах какво ново си измислил, или просто преписваш и си присвояваш чужди "открития".

        Алтернатива 2 - Щанцоването е неприложимо, поради причини, които не ги знаеш
        Тогава на производителите въобще не им пука какви патенти издаваш. Твое си е правото да ги поддържаш и да плащаш хиляди левове, докато чакаш да ти цъфнат налъмите.

        Три неща обаче са сигурни още от сега:
        1. За 20 години ще заплатиш около 20 000 лева за поддръжка на патента, ако въобще ти го признаят за такъв.
        2. Докато чакаш някой да те потърси и да ти предложи пари, ще ти цъфнат налъмите
        3. Патента важи само за територията на България, пък аз не знам тука да си счупват краката да правят батерии или акумулатори
        Last edited by Mateev; 04.04.2021, 11:17.

        Коментар


        • И тях ги обхваща Концепцията. Споко. Главното е, да няма навиване, а само щанцоване.
          Last edited by Pyramid; 04.04.2021, 04:26.

          Коментар


          • Литиево-металните батерии – новата печеливша технология при електромобилите?:: Investor.bg

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Импотех, има такова нещо и то доста би променило ситуацията с батериите, но в него има и неща които ще надхвърлят трайността на прословутите патенти. То е в рамките на съществуващия научен модел, но се получава както с формулата за топлообмен - резултатата от топлообмена същественно се различава ако флуидите се движат в една посока той е до изравняване на температурите, ако се движат в противоположни посоки топлообмена може да продължи до най ниската температура на единия от флуидите т.е. температурата на горещия флуид да се прехвърли с добра ефективност в студения. Същественна разлика в резултата, но формулата не казва за нея иначе топлообмена си е по формулата. Има го както го има и топлообменника който е доста добра идея като по учебник за създаване на устройства с такова приложение. Поне едно приложение съм се досетил, за което Тодор сигурно не е..например за отопление с горещ въздух който по въздоховоди да се разпределя по помещенията, това нещо го има но топлообменника ако се нагоди към такава система, говоря за друг основен момент който се използва в топлообменника, който не искам да разяснявам - такава система ще стане поне една идея по добра. Ние не сме необразовани хора българите, образованието в България винаги е било добро според мен. Най вероятно не си наясно какво е положението тук, кризата от 2008-ма удари всичко, но поне образование очевидно има на ниво. Сега има много студенти от други държави и дори континенти които идват да учат тук и да не си помислиш че е защото тук ще успеят да вземат дипломи само, защото аз ги виждам тези деца и да ти кажа те са отличници очевидно, деца които по принцип се учат, няма ги по дискотеките по баровете не се виждат на места където хората ходят да си прекарат приятно времето - учат.
              Нещата с патентите са малко различни от широката представа за тях: Описва се решение на определен проблем с технически средства, като, от една страна, се иска общност на понятията, като се прилага илюстративен пример и картинки но, числови данни, като размери, отстояния и т.н. на чертежите, НЕ СЕ прилагат. Изискването е да се обясни така, щото, специалист в областта със средна квалификация, да може са го осъществи. И при "топлообменника", нещата бяха по-комплексни, и тук са. А, че някой току припявал, че било нямало такова нещо...Трябва ли да се впечатляваме?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Импотех, има такова нещо и то доста би променило ситуацията с батериите, но в него има и неща които ще надхвърлят трайността на прословутите патенти. То е в рамките на съществуващия научен модел, но се получава както с формулата за топлообмен - резултатата от топлообмена същественно се различава ако флуидите се движат в една посока той е до изравняване на температурите, ако се движат в противоположни посоки топлообмена може да продължи до най ниската температура на единия от флуидите т.е. температурата на горещия флуид да се прехвърли с добра ефективност в студения. Същественна разлика в резултата, но формулата не казва за нея иначе топлообмена си е по формулата. Има го както го има и топлообменника който е доста добра идея като по учебник за създаване на устройства с такова приложение. Поне едно приложение съм се досетил, за което Тодор сигурно не е..например за отопление с горещ въздух който по въздоховоди да се разпределя по помещенията, това нещо го има но топлообменника ако се нагоди към такава система, говоря за друг основен момент който се използва в топлообменника, който не искам да разяснявам - такава система ще стане поне една идея по добра. Ние не сме необразовани хора българите, образованието в България винаги е било добро според мен. Най вероятно не си наясно какво е положението тук, кризата от 2008-ма удари всичко, но поне образование очевидно има на ниво. Сега има много студенти от други държави и дори континенти които идват да учат тук и да не си помислиш че е защото тук ще успеят да вземат дипломи само, защото аз ги виждам тези деца и да ти кажа те са отличници очевидно, деца които по принцип се учат, няма ги по дискотеките по баровете не се виждат на места където хората ходят да си прекарат приятно времето - учат.

                За другото въпросът е спорен, я кажи от кои държави виждаш деца да учат в България? Това е интересен въпрос, защото най-умните българчета по някаква причина не учат в България, а тези които по някаква причина започват бързо си опаковат багажа и се омитат. Другите го правят след завършване.
                И друго има. Истински добрите хем са отличници, хем не излизат от дискотеките.

                Last edited by X_Y; 04.04.2021, 11:14.
                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  grisow, то няма как да го махнеш кислорода мисля без да се използва въглерод и това си е като производство на алуминий от боксит, от руда.
                  Ааа, ясно! Мерси, запознах се.


                  Начи наще затова са се насочили към цинка, макар и не толкова ефективен енергийно.

                  При алуминия то са високи температури, налягания, отрови... Маани, маани!

                  А цинкчето кво? - 30-35 градуса, атмосферно налягане, само добре познатата сярна киселина, алуминиеви електроди, вадиш ги, изтръскваш от цинка и продължаваш.

                  Възстановяването му от окис до метал изглежда фасулска работа в сравнение с алуминиевия окис и не отделя CO2.


                  https://en.m.wikipedia.org/wiki/Zinc...olysis_process
                  Last edited by grisow; 03.04.2021, 22:42.

                  Коментар


                  • Импотех, има такова нещо и то доста би променило ситуацията с батериите, но в него има и неща които ще надхвърлят трайността на прословутите патенти. То е в рамките на съществуващия научен модел, но се получава както с формулата за топлообмен - резултатата от топлообмена същественно се различава ако флуидите се движат в една посока той е до изравняване на температурите, ако се движат в противоположни посоки топлообмена може да продължи до най ниската температура на единия от флуидите т.е. температурата на горещия флуид да се прехвърли с добра ефективност в студения. Същественна разлика в резултата, но формулата не казва за нея иначе топлообмена си е по формулата. Има го както го има и топлообменника който е доста добра идея като по учебник за създаване на устройства с такова приложение. Поне едно приложение съм се досетил, за което Тодор сигурно не е..например за отопление с горещ въздух който по въздоховоди да се разпределя по помещенията, това нещо го има но топлообменника ако се нагоди към такава система, говоря за друг основен момент който се използва в топлообменника, който не искам да разяснявам - такава система ще стане поне една идея по добра. Ние не сме необразовани хора българите, образованието в България винаги е било добро според мен. Най вероятно не си наясно какво е положението тук, кризата от 2008-ма удари всичко, но поне образование очевидно има на ниво. Сега има много студенти от други държави и дори континенти които идват да учат тук и да не си помислиш че е защото тук ще успеят да вземат дипломи само, защото аз ги виждам тези деца и да ти кажа те са отличници очевидно, деца които по принцип се учат, няма ги по дискотеките по баровете не се виждат на места където хората ходят да си прекарат приятно времето - учат.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      Щото такова нещо няма.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Няма да схване, трябва да се обясни както трябва - напълно, но първо да се обади в техническия отдел на БМВ да му кажат как си правят аеродинамиката на автомобилите която е уникална за марката и ако бъдат така добри да споделят..защо да не се разкрие пълната същност на дизайна за батерия за ел. коли който предлагаш. Но шансовете да стане не са добри според мен, БМВ от над половин век си го имат това нещо с аеродинамиката за което се говори че им е останало от когато са били компания произвеждаща самолети и то е допринесло много за успеха им, така че едва ли ще му КАЖАТ. Ето това сега малко дразни, не казваш точно за батерията кое и как и защо, но и БМВ не казват и на Кока кола рецептата не я дават фри. Дизайна на батерия само ако се произвежда в България, иначе не става.
                        Щото такова нещо няма.
                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Няма да схване, трябва да се обясни както трябва - напълно, но първо да се обади в техническия отдел на БМВ да му кажат как си правят аеродинамиката на автомобилите която е уникална за марката и ако бъдат така добри да споделят..защо да не се разкрие пълната същност на дизайна за батерия за ел. коли който предлагаш. Но шансовете да стане не са добри според мен, БМВ от над половин век си го имат това нещо с аеродинамиката за което се говори че им е останало от когато са били компания произвеждаща самолети и то е допринесло много за успеха им, така че едва ли ще му КАЖАТ. Ето това сега малко дразни, не казваш точно за батерията кое и как и защо, но и БМВ не казват и на Кока кола рецептата не я дават фри. Дизайна на батерия само ако се произвежда в България, иначе не става.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение
                            Вече има разработени щадящи екологията двигатели за електромобили

                            https://www.investor.bg/novini/444/a...agniti-325192/

                            А на самозванеца " откривател" още му е оловото в главата' оловна главо хахаха
                            Ще го повторя, макар да не виждам надежда да схванеш: Оловото е САМО ЕДИН ОТ ВАРИАНТИТЕ НА ЕЛЕКТРОХИМИЯ. Има още много, и ги развиват.
                            Иначе, моторите добре ги похвалиха, дума да няма.

                            Коментар


                            • grisow, тези батерии с алуминий не са акумулатори които могат да се зареждат от мрежата, дори и когато се възтановява алуминия ако не се отделя въглероден диоксид това би било използваема батерия, защото производството би могло да използва ток от перкопанели например или да се обира излишен ток от мрежата вместо да се спират мощности. Но това е проблема - алуминия се възтановява като се окислява въглерод до въглероден диоксид, макар че стационарно отделяния въглероден диоксид е суровина според мен която може да се използва - например за подхранване на растения.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • 13ADROL, тези електродвигатели не казвам че не са добри, но фирмата така ги е описала че силно е преувеличила качествата им. Все едно Тодор да напише за дизайна на батериите който предлага, че батерията почва да дава мляко и да добави всякакви несъществуващи на практика екстри. Дизайна на батерията е по голям пробив за електричките отколкото тези електодвигатели, като въобще не омаловажавам и не твърдя че електродвигателите няма да се полезни и да намерят приложение. Като параметри това което предлагат от фирмата е с два пъти по малка мощност от електродвигателите на Тесла, с по високи обороти са което намалява теглото а те го изтъкват като предимство на тяхната иновация и напрежението което се подава е 700 волта а не 400..май реално тези електродивигатели ще дойдат по тежки от електромоторите на Тесла защото теглото им е намалено чрез по високите обороти, за които пък е необходимо 700 волта напрежение.Не можеш да четеш между редовете на техническите параметри, за което не те упреквам, обаче постоянно се изказваш подигравателно.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X