Вход

Потребителско име:

 Запомни ме на това устройство
Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Tkilata Разгледай мнение

    инсталирана мощност, а не потребена енергия!
    не твърдя, че е малко, но все пак около 50 пъти разлика между фейка превода и реалността

    има ли фантаст, кото би ни казал, с какъв капацитет ще разполагаЛИ /евентуално/ батериите, които могат да отлепят от кейовата стена, например 600 000 - тонен танкер, след което пък - ще прекосят Атлантика 10 000 морски мили ..., както да ни каже и колко биха тежали ДНЕС и на планетата Земя подобни "батерии"... ))

    Коментар


    • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение

      bla-bka-bla.....
      На всеки камион по една микроатомна центрата....
      "Само един камион на Tesla ще използва ток колкото за 4 000 домакинства....."
      инсталирана мощност, а не потребена енергия!
      не твърдя, че е малко, но все пак около 50 пъти разлика между фейка превода и реалността

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        безимeн - Почти нищо не се публикува и дори на пазара има и се произвеждат в които се използват невероятни открития, в електроника са адски много такива - материали, технологии и какво ли не. Нищо не е публикувано и се държат пълни монополи от някои които са ги разработили и произвеждат с милиони проценти печалба. Също има много неща които не са публикувани и не се и произвеждат и използват. Има много технологии за които има работещи парчета открити от различни разработчици които нямат комуникация помежду си и това го има най много според мен.Не може да предскажеш бъдещето и дали няма да се случи рязък преврат, който може и утре да бъде. Например батерия която е 5 пъти по лека от литиевите и дава ток в продължение на 50 години без да се зарежда, ще промени ли отношението ти към ел. транспорта.

        тук ти го казаха вече на разбираем ./дори от теб/ език...

        ще допълня по-неразбираемото, встрани от научната фантастика: време ти е да прегледаш ОЩЕ ВЕДНЪЖ,но и да осмислиш ВАЖНИ постулати, които студентите, но и учениците знаят, а именно: закон за съхранение на енергията, 1-ви и 2-ри принципи на термодинамиката, теория за относителността иииии...... много други... не съм оптимист при теб - наречи ме консервативен, но ти използваш прийомите на некомпетентните журналисти, които са изчели всичко от Жул Верн и смятат, че това е напълно достатъчно за коментари и дори за дискусии в тая тема... Да, поставят и по някой линк, с който цитират други фантасти, които не живеят в условията на ТАЗИ планета...

        със здраве! )
        Last edited by безимeн; 01.12.2017, 12:21.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          безимeн - Почти нищо не се публикува и дори на пазара има и се произвеждат в които се използват невероятни открития, в електроника са адски много такива - материали, технологии и какво ли не. Нищо не е публикувано и се държат пълни монополи от някои които са ги разработили и произвеждат с милиони проценти печалба. Също има много неща които не са публикувани и не се и произвеждат и използват. Има много технологии за които има работещи парчета открити от различни разработчици които нямат комуникация помежду си и това го има най много според мен.Не може да предскажеш бъдещето и дали няма да се случи рязък преврат, който може и утре да бъде. Например батерия която е 5 пъти по лека от литиевите и дава ток в продължение на 50 години без да се зарежда, ще промени ли отношението ти към ел. транспорта.
          bla-bka-bla.....
          На всеки камион по една микроатомна центрата....
          "Само един камион на Tesla ще използва ток колкото за 4 000 домакинства....."

          Коментар


          • безимeн - Почти нищо не се публикува и дори на пазара има и се произвеждат в които се използват невероятни открития, в електроника са адски много такива - материали, технологии и какво ли не. Нищо не е публикувано и се държат пълни монополи от някои които са ги разработили и произвеждат с милиони проценти печалба. Също има много неща които не са публикувани и не се и произвеждат и използват. Има много технологии за които има работещи парчета открити от различни разработчици които нямат комуникация помежду си и това го има най много според мен.Не може да предскажеш бъдещето и дали няма да се случи рязък преврат, който може и утре да бъде. Например батерия която е 5 пъти по лека от литиевите и дава ток в продължение на 50 години без да се зарежда, ще промени ли отношението ти към ел. транспорта.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

              Да де, ама ние всички живеем сега.
              +11111111111111111111111111111111111111

              Коментар


              • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение
                Има една сравнително скоро открита материя-Графен,има много бъдеще в нея,включително и в производството на батерии.
                Да де, ама ние всички живеем сега.

                Коментар


                • Има една сравнително скоро открита материя-Графен,има много бъдеще в нея,включително и в производството на батерии.
                  Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                  Коментар


                  • Фантазиите ти са безкрайни. Нищо не се публикува - защото го няма и не е конкурентно. Ако имаше смисъл,отдавна щеше да носи пари на пазара. Това е смисълът на всяко конкурентно производство. Да създаваш усещането за тайнственост около нещо - може да бъде печеливша стратегия за кратко,после ти остава само аудиторията на ония, които сега откриват топлата вода. Тук изобщо не става въпрос за консервативно мислене, ако и да се носи вода от 9 кладенци.
                    защо, все пак японеца не почва да усвоява това "чудо,над чудесата"-първо в Япония,а гледа да го пробута на нас? Отговорът е лесен: защото в Европа има мнооого безотчетни пари по фантасмагорични "проекти" и проектЧЕТА... , но има и много гладни управници, които сменяме като носни кърпички...

                    на мен ми е все тая, дали някога ще разбереш на 101%

                    Коментар


                    • безимeн - спокойно, разбирам тезата ти на 101% дори, не казвам че консервативизма е грешна посока. Постепенно може би ще навлязат други технологии, това е което казвам. Както осветлението от ел. крушки с нажежаема жичка отиде на такива с диоди, а може и направо към технология която съвсем нова и дори петрола да не се използва при нея. Въобще не е ясно какви са възможностите, разработчиците едва ли публикуват в интернет какво са направили и може единственно да се гадае.

                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        безимeн - на един електромобил му стигат 15 киловата за час ел. енергия за да измине с тях 100 км. за този един час. Енергията която се съдържа в един килограм от петролните деривати превърната от джаули в киловати за час ел.енергия колко е ? Пресметни така разхода на автомобил и да видим дали бензиновите са с цели 36% ефективност. Света някога е приемал че транспорта ще се осъществява с животинска сила, но се е променил в последствие и промяна пак е просто невъзможно да не се случи. Не мога да определя само кога ще бъде тази промяна, също и технологията която ще замени ДВГ не е 100% сигурно каква ще бъде. Възможно е да е напълно революционна и въобще да не се използват въглеводороди и без това има нужда от пластмаси и ще има нужда от суровини които ще произвеждат от петрол.


                        Ти успя ли да разбереш ония: ИЛИ..., ИЛИ..., ИЛИ... долу? Не си! Точно тия "ИЛИ" - правят двата вида несъпоставими, но в полза - решително за ДВГ с течни горива. Ти не влагаш никакъв смисъл в съществото на дискусията, за съжаление!

                        Успя ли да разбереш, че ЗАД тия твои цифрички - от 150-те киловата/час - се крие сума /НЕЕДНОКРАТНО!/ от 20 000 до 40 000 € и МНОГО повече? Откъде идва това МНОГО ПОВЕЧЕ? От създаването на нови зарядните станции за милиарди, които - КОЙ ще плати? Всички ние! Дори ония, които няма да си купят електромобил - също ще се наложи да плащат /данъци.../... Кой ще спечели? Трудно е да се каже! Със сигурност, сегашните собственици на бензиностанции ЩЕ ИЗГУБЯТ! Помисли защо. Помисли за акциза и за всичко, което се издържа по веригата. Зная, че ще се хванеш за най-несъщественото, както и, че ще го тълкуваш "в името на прогреса", което няма нищо общо с истината!...

                        Не си разбрал също, че и тия 36% - нямат общо с темата тук, за да се връщаш постоянно към тях. Тия - НАД 36 - 42 % - са цената на днешният автомобил, т.е. - за да бъде той достъпен и конкурентен /но - даващ ни цялата динамика, мощност и теглителна сила на определени режеми на работа/, за да ни бърка в джоба по-малко... Не очаквам да го разбереш!

                        Тъй като коментираш поста ми на парче, като не говориш по същество - спирам да пиша тук коментарите си. Няма смисъл да говоря за неща, които не могат да се осъзнаят и да преливам - от пусто - в празно...



                        Прогноза: политикът, който БИ ОПИТАЛ да яхне неосъществимата идея за "подмяна" на конвенционалният автомобил с електромобил - ще си издигне "паметници на глупостта", които дълги години ще карат хората да си спомнят за него с ненавист...

                        Коментар


                        • безимeн - на един електромобил му стигат 15 киловата за час ел. енергия за да измине с тях 100 км. за този един час. Енергията която се съдържа в един килограм от петролните деривати превърната от джаули в киловати за час ел.енергия колко е ? Пресметни така разхода на автомобил и да видим дали бензиновите са с цели 36% ефективност. Света някога е приемал че транспорта ще се осъществява с животинска сила, но се е променил в последствие и промяна пак е просто невъзможно да не се случи. Не мога да определя само кога ще бъде тази промяна, също и технологията която ще замени ДВГ не е 100% сигурно каква ще бъде. Възможно е да е напълно революционна и въобще да не се използват въглеводороди и без това има нужда от пластмаси и ще има нужда от суровини които ще произвеждат от петрол.

                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            безимeн - Защо да продължи използването на фракционни деривати след като ДВГ са с под 30% ефективност.Технологиите няма как да не се променят и си прав - инвестират се средства и това в един момент дава резултат. Специално аз никой не агитирам да инвестира в това или в някакви компании, защото в която и компания да инвестираш тя няма да е правилната понеже няма да е още листната на борсата. По борсите са само компании които са набрали скорост и собственици търсят начин да се оттърват от тях. В институтите които произвеждат стандартни кадри - инженери никога няма да се разработват технологии с възможна реализация по далече от утре, те нямат тези възможности. Знанията които дават също не са актуалните към днешна дата, защото докато се промени - допълни научния модел минава време тъй като е консервативен.


                            Отваряш нова тема само, за да ми отговориш нещо. АКО ми говориш за термичният КПД на топлинните двигатели - това е нещо, което няма връзка с темата, но можеш много хора тук да вкараш в заблуда, поне за това, че си ме хванал натясно, а аз не ти отговарям...

                            Добре, нека изгубим малко време на хората тук. Ще ти отговоря така: аз бих инвестирал в нещо, което наистина е не толкова проблемно /най-общо казано/ - колкото са батериите на електромобилите, за които МНОГО ХОРА от тук спорещите - мислят, че нещата са тръгнали от вчера, както и че батериите са последният писък на техническата мисъл. Напротив, по тях се работи почти успоредно с ДВГ с течни горива.

                            Значи, аз бих инвестирал, ако видя, че компания има реален напредък в създаването на устойчиви на високи температури - работни органи на ДВГ, чрез които реално могат да се използват по-високи количества топлина - от разполагаемата в цикъла. Между другото - можеш смело да коригираш източника си, защото тия 30%, за които говориш горе - са доста по-високи!!! /за справка: за бензиновите ДВГ - са над 36%, а за бавнооборотните дизели - над 42%/. Не говоря за това, че топлината, над използваемата - също може да се доизползва, но няма да разводнявам още повече нещата /който иска - чете, а това съвсем не е някаква тайна/...

                            Всичко, което казвам - най-общо - губи времето на хората тук - но е точно по твоят пост, с който изкривяваш темата, ако и да казваш нещо...

                            По-важно е това, което ще кажа надолу. Изкривявайки темата - ти не казваш най-важното, което е по темата ТУК, а именно: сега действащите топлинни ДВГ с течни горива - това писах и вчера, а и преди повече от месец - имат същественото предимство: КОЛКОТО И МАЛКИ ДА ТИ СЕ СТРУВАТ стойностите на топлинния /термичен/ КПД, ние вече ЗНАЕМ и сме приели ТОЧНО ТИЯ РАЗХОДИ, ако и те постоянно да ни бъркат в джоба...

                            Хайде сега, отговори ми на въпроса, ДАЛИ електромобилите няма да ни бръкнат, АМА - МНООООГО по-дълбоко в джоба /внимание - запомнете това: ел.мобилите ще ни бръкнат в джоба - В ПЪТИ ПОВЕЧЕ!!!/ Сложно е да го осъзнаем, нали! В ПЪТИ ПОВЕЧЕ разходи при ел.мобилите, сравнено с конвенционалният тип ДВГ /с течни горива/ - като последните ни се виждат в момента скъпи, нали? Е, ел.мобилите - ще са в пъти по-скъпи - като вземем предвид всичко онова, което предстои да се прави по тях: батерия, зарядни станции...

                            Нали схващаме, че японците са супер-яки като разсъждения! Те ни казват /на глупавите европейци..., въпреки, че ще ни го казват с техните традиционни поклони и смирени усмивки... / - та, те ни казват: ние ще работим по новаТА батерия, докато НИЕ /японците/ - инвестираме в "бъдещата" мрежа за зареждане..., значи: ще ви направим ПЪРВО мрежата от зарядни станции, а вие ще мотивирате плащането на тия наши /японски/ проекти..., т.е. ние, японците - ще направим ПЪРВО вашите зарядни станции, а след няколко години - ще направим и нашите /японски/... Чувай ...йо! /за техните/, защото батерията, "новата", която ЩЕ ПРАВЯТ - така и няма да се появи, защото... Елементарно е: те знаят, че те такова жУОтно - нЕма! Но, АКО все пак го има, то това ще бъде мноооооого по-скъпо от конвенционалните...

                            И сега, за да завърша, нека е ясно, че винаги ще има модели, в които ще се хвърлят много пари. Идеята е да се направи реклама, с която да се събират още дълго време пари "от идеята" - за "новото"... При равни други условия /внимание!/: ако имаме мощност, ИЛИ ускорение, ИЛИ теглителна сила, ТО няма да имаме достъпен автомобил от гледна точка на цена. Този автомобил няма да е съпоставим с конвенционалният!

                            Моля да се обърне особено внимание на логическото съждение "ИЛИ" горе, защото то НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ЗАМЕНЕНО с логическото "И"!!!

                            Нооооо - при конвенционалният автомобил /с течни горива/ - инженерите тук знаят какво е постигнато, а и какво още се прави от компаниите-производители и те не са спряли да ни изненадват приятно в тая посока.


                            Важно! Ако някой поиска да ми отговори на поста, но НЕ ПО СЪЩЕСТВО, или - с извадени отделни изречения от контекста на казаното от мен - това няма да приема като сериозно! Линковете - в голямото си болшинство не отчитат казаното в неговата цялост, затова отново няма да вземам отношение към тях в отговор на поста ми. Това е, бъдете здрави и карайте дпоред вашите планове за инвестиции.

                            Поздрави!


                            Коментар


                            • v_tin - ей сега тръгвам линкове да търся и да правя сайтове.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • безимeн - Защо да продължи използването на фракционни деривати след като ДВГ са с под 30% ефективност.Технологиите няма как да не се променят и си прав - инвестират се средства и това в един момент дава резултат. Специално аз никой не агитирам да инвестира в това или в някакви компании, защото в която и компания да инвестираш тя няма да е правилната понеже няма да е още листната на борсата. По борсите са само компании които са набрали скорост и собственици търсят начин да се оттърват от тях. В институтите които произвеждат стандартни кадри - инженери никога няма да се разработват технологии с възможна реализация по далече от утре, те нямат тези възможности. Знанията които дават също не са актуалните към днешна дата, защото докато се промени - допълни научния модел минава време тъй като е консервативен.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X