IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

    Съгласен съм че нетрябва да се гледа малката картина (ТОП 10 на продажбите за Август в UK). Затова показах една по голяма картина.
    Това с Капацитета е "горещия" проблем който всички чувстват. Като го решат, в което не се съмнявам, щв се нахлузят на другия горещ проблем - липсата на Ел Мощности и Капацитет на преносната мрежа.
    Що се отнася до внушението "Мерцедес вече официално обявиха че спират R&D на ДВГ, така че се чудя защо все още има "недоразбрали", то е класика.
    Мерцедес верно казах нещо такова, но това не означава спираме производството на ДВГ, а спираме проучванията с цел усъвършенстване. Което е горе доло разбираемо. Сслед като 140 години го усъвършенстват пустия му ДВГ, сигурно вече е съвършен. Кво повече да му натамъняват.
    Ами най вероятно има какво защото онзи ден гледах едно сузуки от типа на комбитата с разход около 4/100 и някаква малка батериика- води се плуг-ин хибрид. Колата е на бензин- така че определено има какво да се усъвършенствува

    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...4-7a491cbd5d4f

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

      Работата е там че гледайки малката картина (продажбите в една държава и за кратък период) се изпуска голямата тенденция. А тя е че времето на ДВГ при автомобилите изтича, че всеки производител гласно или негласно вече е планирал инвестиционните си разходи и че електричките растат в продажбите с 70% годишно, а на автомобилите спадат.
      Както стана ясно за всички проблемът е в капацитета, с който към днешна дата се произвеждат батерии. Когато той се увеличи и цената на батериите падне под 100$ на киловат няма да има производител който да произвежда автомобил с ДВГ.
      Мерцедес вече официално обявиха че спират R&D на ДВГ, така че се чудя защо все още има "недоразбрали"
      Съгласен съм че нетрябва да се гледа малката картина (ТОП 10 на продажбите за Август в UK). Затова показах една по голяма картина.
      Това с Капацитета е "горещия" проблем който всички чувстват. Като го решат, в което не се съмнявам, щв се нахлузят на другия горещ проблем - липсата на Ел Мощности и Капацитет на преносната мрежа.
      Що се отнася до внушението "Мерцедес вече официално обявиха че спират R&D на ДВГ, така че се чудя защо все още има "недоразбрали", то е класика.
      Мерцедес верно казах нещо такова, но това не означава спираме производството на ДВГ, а спираме проучванията с цел усъвършенстване. Което е горе доло разбираемо. Сслед като 140 години го усъвършенстват пустия му ДВГ, сигурно вече е съвършен. Кво повече да му натамъняват.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

        Ами той кислорода не е баш като паветата да си седи там къде са го наредили. И с изгорелите газове е така. Що се отнася до КПД-то на ТЕЦ то не е много по голямо от това на ДВГ. По голямо е КПД-то на парната турбина ама един ТЕЦ консумира за собствени нужди до към 20% от собствената си ел енергия.
        Иначе аз лично сигурно съм спестил много повече тонове вредни газове возейки се преимуществено с градски транспорт и то предимно електирчески. Така че невиждам какво начало са няколкото зелени таксита и появилите се напоследък Ел Автобуси. По-скоро са приятна екстравагантност.
        За да спестиш повечко ходи пеша

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

          Поръчаната класация би била поредната манипулация. Темата е за пазара като цяло а не за някакъв много тънък негов сегмент където от време на време са възможни девиации, които да се ползват удобно за едни или други цели. Нали се сещаш, че както ти си избираш удобен от към Ел Мобили сегмент, аз пък бих си намерил удобен за ДВГ сегмент от пазара, Това просто доникъде няма да ни доведе.
          Работата е там че гледайки малката картина (продажбите в една държава и за кратък период) се изпуска голямата тенденция. А тя е че времето на ДВГ при автомобилите изтича, че всеки производител гласно или негласно вече е планирал инвестиционните си разходи и че електричките растат в продажбите с 70% годишно, а на автомобилите спадат.
          Както стана ясно за всички проблемът е в капацитета, с който към днешна дата се произвеждат батерии. Когато той се увеличи и цената на батериите падне под 100$ на киловат няма да има производител който да произвежда автомобил с ДВГ.
          Мерцедес вече официално обявиха че спират R&D на ДВГ, така че се чудя защо все още има "недоразбрали"

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

            Пак разгледай класацията и посочи поне един конкурент price & sizewise?
            Поръчаната класация би била поредната манипулация. Темата е за пазара като цяло а не за някакъв много тънък негов сегмент където от време на време са възможни девиации, които да се ползват удобно за едни или други цели. Нали се сещаш, че както ти си избираш удобен от към Ел Мобили сегмент, аз пък бих си намерил удобен за ДВГ сегмент от пазара, Това просто доникъде няма да ни доведе.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
              Въпросните тонове гориво, не са изгорени в града.
              Демек, еди кви си тонове кислород са в + (па мисля дека е важно за в градската територия)

              Иначе над 50% от българския ток не е от горива...отделно КПД на ТЕЦ е много по-висок от на двг в градски трафик..

              Ами той кислорода не е баш като паветата да си седи там къде са го наредили. И с изгорелите газове е така. Що се отнася до КПД-то на ТЕЦ то не е много по голямо от това на ДВГ. По голямо е КПД-то на парната турбина ама един ТЕЦ консумира за собствени нужди до към 20% от собствената си ел енергия.
              Иначе аз лично сигурно съм спестил много повече тонове вредни газове возейки се преимуществено с градски транспорт и то предимно електирчески. Така че невиждам какво начало са няколкото зелени таксита и появилите се напоследък Ел Автобуси. По-скоро са приятна екстравагантност.

              Коментар


              • https://www.ktvu.com/news/tesla-mode...twice-in-a-day

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                  Ето рекапитулацията за UK за 2018
                  The biggest gains proportionally were made by alternatively-fuelled vehicles (AFVs), up 20.9% in 2018, although they still only made up 6% of the total market, with 141,270 registrations. Of these, 81,323 were hybrids, 44,437 were plug-in hybrid and 15,474 were pure-electric.
                  От цялата работа май излиза че Август е един много слаб месец за авто търговците и на този фон Тесла са се отличили.
                  Впрочем ако не се фиксираме върхи Топ 10 цифрите са още по интересни
                  https://www.driving.co.uk/news/busin...-2019-updated/
                  Пак разгледай класацията и посочи поне един конкурент price & sizewise?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                    Ето рекапитулацията за UK за 2018
                    The biggest gains proportionally were made by alternatively-fuelled vehicles (AFVs), up 20.9% in 2018, although they still only made up 6% of the total market, with 141,270 registrations. Of these, 81,323 were hybrids, 44,437 were plug-in hybrid and 15,474 were pure-electric.
                    От цялата работа май излиза че Август е един много слаб месец за авто търговците и на този фон Тесла са се отличили.
                    Впрочем ако не се фиксираме върхи Топ 10 цифрите са още по интересни
                    https://www.driving.co.uk/news/busin...-2019-updated/
                    Мииии... к'во ти думам?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
                      .. Така, че нека да видим една по- обстойно представена методика, по която е сметната сметката за спестените тонове гориво....
                      Въпросните тонове гориво, не са изгорени в града.
                      Демек, еди кви си тонове кислород са в + (па мисля дека е важно за в градската територия)

                      Иначе над 50% от българския ток не е от горива...отделно КПД на ТЕЦ е много по-висок от на двг в градски трафик..


                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

                        Невъзможно е да не са обърнали. Със сигурност следят форума и ежедневно докладват хрумките ти на Мъск. Само на Безименния цензурират прозренията, да си предпазят шефа от дълбока депресия.
                        Те на из... хрумките ги следят всички водещи компании в света.

                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          Разбира се, „не са”. Гонят 10%.
                          - От колко години са на пазара ?
                          Ето рекапитулацията за UK за 2018
                          The biggest gains proportionally were made by alternatively-fuelled vehicles (AFVs), up 20.9% in 2018, although they still only made up 6% of the total market, with 141,270 registrations. Of these, 81,323 were hybrids, 44,437 were plug-in hybrid and 15,474 were pure-electric.
                          От цялата работа май излиза че Август е един много слаб месец за авто търговците и на този фон Тесла са се отличили.
                          Впрочем ако не се фиксираме върхи Топ 10 цифрите са още по интересни
                          https://www.driving.co.uk/news/busin...-2019-updated/
                          Last edited by Бързоходко; 15.10.2019, 16:21.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
                            Ето класацията от първоизточника https://www.theguardian.com/technolo...-car-in-august Most popular new cars in the UK in August

                            1 Ford Fiesta – 3,978 registrations
                            2 Volkswagen Golf – 3,439
                            3 Tesla Model 3 – 2,082
                            4 Ford Focus – 1,886
                            5 Mercedes-Benz A-Class – 1,880
                            6 Ford Kuga – 1,770
                            7 Volkswagen T-Roc – 1,685
                            8 Volkswagen Tiguan – 1,632
                            9 Vauxhall Corsa – 1,592
                            10 Ford Ecosport – 1,477

                            Иначе казано от 21421 продадени Тесли са 2,082. Т.е. 9.72%.
                            Май не са се избили да ги купуват.
                            Разбира се, „не са”. Гонят 10%.
                            - От колко години са на пазара ?

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                              И британците явно не схващат каква мъка е да караш тесла. Гледам Модел 3 е третия най-продаван автомобил след форд фиеста и голф. Май е време безимения да се хвърли лъвски да им обясни как са се объркали
                              Ето класацията от първоизточника https://www.theguardian.com/technolo...-car-in-august Most popular new cars in the UK in August

                              1 Ford Fiesta – 3,978 registrations
                              2 Volkswagen Golf – 3,439
                              3 Tesla Model 3 – 2,082
                              4 Ford Focus – 1,886
                              5 Mercedes-Benz A-Class – 1,880
                              6 Ford Kuga – 1,770
                              7 Volkswagen T-Roc – 1,685
                              8 Volkswagen Tiguan – 1,632
                              9 Vauxhall Corsa – 1,592
                              10 Ford Ecosport – 1,477

                              Иначе казано от 21421 продадени Тесли са 2,082. Т.е. 9.72%.
                              Май не са се избили да ги купуват.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

                                Невъзможно е да не са обърнали. Със сигурност следят форума и ежедневно докладват хрумките ти на Мъск. Само на Безименния цензурират прозренията, да си предпазят шефа от дълбока депресия.
                                Нахили ме. Честно. ​​​​​​

                                Коментар

                                Working...
                                X