Гадни немски учени! Вървят срещу "бъдещето"! ))
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Тия немски учени напоследък станаха като стария лаф "група съветски учени". Нека си дращят глупости, това няма да спаси немската света троица.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеСравнително проучване на автомобилите от средния клас Tesla Model 3 и Mercedes C-Class 220d показа, че първият модел /Тесла/ отделя повече въглероден диоксид в атмосферата от втория, който е с дизелов двигател /Мерцедес/. Това е заключението на учените от изследователската група CESifo към Института за икономически изследвания в Мюнхен.
Въпреки ширещото се мнение, че масовото въвеждане на електрически превозни средства ще бъде безопасно за околната среда, се оказва, че един електромобил произвежда 25% повече вредни емисии в сравнение с кола, задвижвана от дизелов двигател. Така например, Mercedes C-Class 220 d излъчва 117 г въглероден диоксид на 1 км, а Tesla Model 3 - 159 г.
В изследването се подчертава, че добивът и преработката на ЛИТИЯ, КОБАЛТА и МАНГАНА, необходимИ за производството на батерии за електромобилите, също изисква голямо количество енергия. Според немските учени, йон-литиевите батерии могат да имат срок на експлоатация от 10 години, при среден пробег от 150 000 км., след което се превръщат в опасен отпадък! Неговото рециклиране добавя още 73-98 грама на въглероден диоксид на 1 км...
.................................................. ...
Обръщам внимание на опонентите на фактите: КОМЕНТАРИ - по ФАКТОЛОГИЯТА, моля!
Много добре познавам моите недостатъци, както и вашата морална извисеност и ерудицията ви...
Не ви казвам да си пиете хапчетата /което някои от вас не пропускат в постовете си/, а това е, поради увереността ми, че ерудитите /във ваше лице/не пият хапчета...
.................................................. ...
Значи: опровергаването на фактите е важно, а не празните приказки тук!
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеСравнително проучване на автомобилите от средния клас Tesla Model 3 и Mercedes C-Class 220d показа, че първият модел /Тесла/ отделя повече въглероден диоксид в атмосферата от втория, който е с дизелов двигател /Мерцедес/. Това е заключението на учените от изследователската група CESifo към Института за икономически изследвания в Мюнхен.
Въпреки ширещото се мнение, че масовото въвеждане на електрически превозни средства ще бъде безопасно за околната среда, се оказва, че един електромобил произвежда 25% повече вредни емисии в сравнение с кола, задвижвана от дизелов двигател. Така например, Mercedes C-Class 220 d излъчва 117 г въглероден диоксид на 1 км, а Tesla Model 3 - 159 г.
В изследването се подчертава, че добивът и преработката на ЛИТИЯ, КОБАЛТА и МАНГАНА, необходимИ за производството на батерии за електромобилите, също изисква голямо количество енергия. Според немските учени, йон-литиевите батерии могат да имат срок на експлоатация от 10 години, при среден пробег от 150 000 км., след което се превръщат в опасен отпадък! Неговото рециклиране добавя още 73-98 грама на въглероден диоксид на 1 км...
.................................................. ...
Обръщам внимание на опонентите на фактите: КОМЕНТАРИ - по ФАКТОЛОГИЯТА, моля!
Много добре познавам моите недостатъци, както и вашата морална извисеност и ерудицията ви...
Не ви казвам да си пиете хапчетата /което някои от вас не пропускат в постовете си/, а това е, поради увереността ми, че ерудитите /във ваше лице/не пият хапчета...
.................................................. ...
Значи: опровергаването на фактите е важно, а не празните приказки тук!
- 1 like
Коментар
-
Сравнително проучване на автомобилите от средния клас Tesla Model 3 и Mercedes C-Class 220d показа, че първият модел /Тесла/ отделя повече въглероден диоксид в атмосферата от втория, който е с дизелов двигател /Мерцедес/. Това е заключението на учените от изследователската група CESifo към Института за икономически изследвания в Мюнхен.
Въпреки ширещото се мнение, че масовото въвеждане на електрически превозни средства ще бъде безопасно за околната среда, се оказва, че един електромобил произвежда 25% повече вредни емисии в сравнение с кола, задвижвана от дизелов двигател. Така например, Mercedes C-Class 220 d излъчва 117 г въглероден диоксид на 1 км, а Tesla Model 3 - 159 г.
В изследването се подчертава, че добивът и преработката на ЛИТИЯ, КОБАЛТА и МАНГАНА, необходимИ за производството на батерии за електромобилите, също изисква голямо количество енергия. Според немските учени, йон-литиевите батерии могат да имат срок на експлоатация от 10 години, при среден пробег от 150 000 км., след което се превръщат в опасен отпадък! Неговото рециклиране добавя още 73-98 грама на въглероден диоксид на 1 км...
.................................................. ...
Обръщам внимание на опонентите на фактите: КОМЕНТАРИ - по ФАКТОЛОГИЯТА, моля!
Много добре познавам моите недостатъци, както и вашата морална извисеност и ерудицията ви...
Не ви казвам да си пиете хапчетата /което някои от вас не пропускат в постовете си/, а това е, поради увереността ми, че ерудитите /във ваше лице/не пият хапчета...
.................................................. ...
Значи: опровергаването на фактите е важно, а не празните приказки тук!
Коментар
-
Айдее и Форд се включи в надпреварата. Колкото и да се смееха преди 2-3 години на тесла вече копират всичко от Мъск
https://youtu.be/o0F9Uktpgtk
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Та, кВо Ше каЕте, умници? ))
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Да доразвия мисълта на колегата...
Съгласен съм, че въздухът в градовете СЪС СИГУРНОСТ /!/ ще бъде по-чист, без топлинни двигатели.
Сигурно някои няма да се съгласят с твърдението ми, почерпено от хората, симпатизиращи на електромобилите, които до 10 години ЩЕЛИ да се карат масово..., та - какво очакваме от самите електромобили, чиято НАСТОЯЩА литиево-йонна батерия гори, без да бъде възможно да бъде изгасена, НО това не е най-важното, а по-важно е СТЕПЕНТА НА ТОКСИЧНОСТ на газовете по време на същото това горене!
Извод: въздухът в градовете, със сигурност ще бъде по-чист И БЕЗ ЕЛЕКТРОМОБИЛИ.
.................................................. .....................
Да говорим ли и за това, че огромни територии остават неизползваеми, именно, защото там се добива металът, който се използва в електромобилите и ветрогенераторите /неодим/?
Та, кВо Ше каЕте, умници? ))Last edited by Pyramid; 19.11.2019, 02:17.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеМоже би "бъдещето" ще бъде още по-апокалиптично, но пък може да дадем шанс поне тия производители на електромобилите да се нагушат сега?
Коментар
-
Може би "бъдещето" ще бъде още по-апокалиптично, но пък може да дадем шанс поне тия производители на електромобилите да се нагушат сега?
..................................................
Да де, хората, които мислят за бъдещето си - сигурно ги знаете?
Карат си масово велосипедите по улиците, вървят пеш, ползват метро...
Този пример - с Холандия /Нидерландия/ - го давах тук и миналата година... Виждал съм да се зареждат ХИБРИДИ..., но масовото движение е с велосипеди - говоря за Маастрихт. Може би 50:1 е съотношението велосипеди:автомобили...
Дишат ли хората чист въздух СЕГА? Дишат! А ние тук чешем езици. Това при нас НЯМА КАК ДА СТАНЕ!
Дамите ТАМ /независимо от възрастта им/ - са на ВЕЛОСИПЕДИ! По улиците има стотици велосипеди, вкл. чакащи собственика си - да излезе от магазина...
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
Не съм съгласен. Въздухът в градовете със сигурност ще бъде по-чист без двигатели с вътрешно горене.....
Да доразвия мисълта на колегата...
Съгласен съм, че въздухът в градовете СЪС СИГУРНОСТ /!/ ще бъде по-чист, без топлинни двигатели.
Сигурно някои няма да се съгласят с твърдението ми, почерпено от хората, симпатизиращи на електромобилите, които до 10 години ЩЕЛИ да се карат масово..., та - какво очакваме от самите електромобили, чиято НАСТОЯЩА литиево-йонна батерия гори, без да бъде възможно да бъде изгасена, НО това не е най-важното, а по-важно е СТЕПЕНТА НА ТОКСИЧНОСТ на газовете по време на същото това горене!
Извод: въздухът в градовете, със сигурност ще бъде по-чист И БЕЗ ЕЛЕКТРОМОБИЛИ.
.................................................. .....................
Да говорим ли и за това, че огромни територии остават неизползваеми, именно, защото там се добива металът, който се използва в електромобилите и ветрогенераторите /неодим/?
Та, кВо Ше каЕте, умници? ))Last edited by безимeн; 18.11.2019, 21:27.
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнениеТе пък ще се окажат по-вредни и от обикновените цигари.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Хаха
Времето работи в полза на електричките. В следващите 10тина години всички ще карат такива
Намериха им заместители, разни бездимни, електронни и не знам какви други. Те пък ще се окажат по-вредни и от обикновените цигари.
Коментар
Коментар