IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • v_tin има кораби и подводни такива с термоядрени реактори, това вече е навлязло и може да се прави и сигурно в бъдеще ще се развие. А кораби на батерии едва ли ще се случат, може някоя дребна лодка с която някой да се разхожда в някой гьол. Обаче тези нови технологии ще намерят някакво приложение, някакво но в никакъв случай не стават за основно. Например газови турбини за производство на ток като добавка към другите видове електроцентрали да се запускат когато има пикове на потребление и разбира се ако имаш тръбопровод по който да върви газ.
    Last edited by supertrader; 22.01.2020, 17:37.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
      Безименен, и днес, и сега, много, много от отдавна, напр. в дизел - локомотивите, нещата се разминават с твоите приказки. На руски, даже си има специално словосъчетание, „дизель-электропоезд”. Там дизелът върти генератор, а към колелата, а зацепен ел.мотор. Едното дава енергия за другото но, ДВИГАТЕЛЯТ Е ЕЛЕКТРИЧЕСКИ. Механичните трансмисии са сведени до минимум.
      И по големите кораби, все по-често, тъй наречените „тръстери” (създаващите ТЯГА групи) са електрически. Спестява се дълъг, тежък и скъп деидвуден вал, а също, по-леко се управлява. Така...заменят въпросните дизели с горивни елементи (клетки) и, ето ти го кораб на метан, с ел.двигател но, без топлинна машина. Що?
      Ами,
      1.КПД,
      2.МНОГО по-чисти и по-пълно изгорели газове, без неминуемите за дизел азотни окиси и т.н.
      3.ЦЕНАТА.Природният газ от петрола е по-чист, по-евтин, не смръзва в танковете и т.н.
      4.Много по-дълъг експлоатационен живот на ел.мотора, сравнен с дизела+++.
      Да, силно концентрираната във въглеводородите енергия на едно място и присъщата висока автономност НЕ СА за подценяване.
      Ама не е зле да се погледнеш отстрани, какво и как пишеш, че се унасяш.
      Май си се отплеснал и си започнал да пишеш глупости- електропоездите ги има навсякъде, вече има и електроколи волво в60 е такова- дизелов двигател + батерия и ел двигател- разход на дизел около 2 литра. Електрически мотори се ползуват в пасажерските кораби, не за друго, а заради по доброто управление и за генераторите отдавна не се ползува дизел а леко корабно гориво с 1,5% сяра. Едно се прави за поетене на енергия, но трябва да изразходваш енергия за друго- как ще съхраняваш ЛНГ в кораб- трябва да имаш специален танк с минусова температура. До момента горивото се съхранява в двойното дъно и във ахтерпика, този танк къде ще го разположиш

      Въобще в тази тема се упражнявате кой да напише по голяма глупост- хеле онези двамата тиквеника са безспорни първенци. А да и да не забравя- с оглед на екологията имаше няколко кораба с платна- всъщност е като парашут и се пуска при определен вятър и щяло да покачи скоростта на кораба с около 0,1 възел. Лично не съм виждал, но четох за тази глупост екологична. Ако иска някой от двамата тъпунгери може да се разрови и да каже дали е вярно

      Коментар


      • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
        Един отговор да задам:
        Паладия свързан ли е с електрическия все още небум
        Вероятно. При горивните клетки. Все по-ограничено, по недостиг.
        Макар че...Къде да вписваме возилАта с ел.двигател и горивни клетки, ми се губи. Хем.химия, хем електрика. Вярно, ѝ акумулаторите, СА електрохимични източници на енергия, ама все пак.

        Коментар


        • satz - златото, платината и паладия със сигурност са необходими за производството на електронни и електрически компоненти.

          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Един отговор да задам:
            Паладия свързан ли е с електрическия все още небум

            Коментар


            • ... и да не забравим за "конете с капаци", които стават всички, качили се на електричка! Няма отклонение от маршрута, иначе Мъск ще покаже заплашително пръст /може и среден/: ама - той нали ви ги е казал тия неща! А и акционерите си ПРЕДУПРЕДИ, че основният МУ проблем е БАТЕРИЯТА!!! /без майтап!/
              ))
              ТОВА пък, от какъв зор? Зарядни се слагат, и в багажник се носят. Пък и пръстът на Мъск ли ще ни уплаши?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                Да елетрификацията наистина е бъдещето но не през нашият живот.Батериите не са бъдещето.Измисленият зелен балон така ще се сгромоляса барбар с кирливия измислен Запад
                Западът кирлив и измислен но, ТИ какво стори, за да се подобрят нещата? Да мрънка може всеки, ама морал и дух да се изправят срещу онова, което не харесват, малцина имат. ТИ какво стори, освен да дращиш тук? Да опитам ли да позная?
                - НИЩО?
                Евала. Е, браво.

                Коментар


                • ...Отделно, „съвременната батерия”. Днес, тя е една, утре-друга и, ако ДНЕС си прав, за утре, гаранции няма.

                  Коментар


                  • Безименен, и днес, и сега, много, много от отдавна, напр. в дизел - локомотивите, нещата се разминават с твоите приказки. На руски, даже си има специално словосъчетание, „дизель-электропоезд”. Там дизелът върти генератор, а към колелата, а зацепен ел.мотор. Едното дава енергия за другото но, ДВИГАТЕЛЯТ Е ЕЛЕКТРИЧЕСКИ. Механичните трансмисии са сведени до минимум.
                    И по големите кораби, все по-често, тъй наречените „тръстери” (създаващите ТЯГА групи) са електрически. Спестява се дълъг, тежък и скъп деидвуден вал, а също, по-леко се управлява. Така...заменят въпросните дизели с горивни елементи (клетки) и, ето ти го кораб на метан, с ел.двигател но, без топлинна машина. Що?
                    Ами,
                    1.КПД,
                    2.МНОГО по-чисти и по-пълно изгорели газове, без неминуемите за дизел азотни окиси и т.н.
                    3.ЦЕНАТА.Природният газ от петрола е по-чист, по-евтин, не смръзва в танковете и т.н.
                    4.Много по-дълъг експлоатационен живот на ел.мотора, сравнен с дизела+++.
                    Да, силно концентрираната във въглеводородите енергия на едно място и присъщата висока автономност НЕ СА за подценяване.
                    Ама не е зле да се погледнеш отстрани, какво и как пишеш, че се унасяш.
                    Last edited by Pyramid; 22.01.2020, 16:20.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                      Бившият изпълнителен директор на ФОРД - Електрификацията е бъдещето и Тесла е лидера в този преход ...

                      https://youtu.be/0pD3RCcdQ2c
                      Да елетрификацията наистина е бъдещето но не през нашият живот.Батериите не са бъдещето.Измисленият зелен балон така ще се сгромоляса барбар с кирливия измислен Запад

                      Коментар


                      • Смешникът е почнал да се осъзнава...

                        До сега щяха да "подменят" кораби и самолети - с електрички, а сега - природен газ!

                        Така де! Какъв е двигателят, който използва втечнен природен газ? НЕ Е електричка, нали!

                        Е, щом НЕ Е електричка - да не би това да е ТОПЛИНЕН ДВИГАТЕЛ!?! Топлинният двигател ОСТАВА, разбира се!

                        БравоС - и смешниците могат да израснат!

                        ............................................

                        Тук може доста да се говори, но не си струва НА ТОЯ ЕТАП да се сочат изключенията като тенденция!

                        Важно е да разберем, че ОСНОВНОТО ПРЕДИМСТВО на топлинните двигатели е АВТОНОМНОСТТА НА ПРЕХОДИТЕ, които електричката НЕ МОЖЕ ДА ОСЪЩЕСТВИ, вкл. И С НАСТОЯЩАТА БАТЕРИЯ!

                        .............................................

                        За безопасност няма да говоря. Това изискване по условие е изключено при електричките СЪС СЪВРЕМЕННАТА литиево-йонна БАТЕРИЯ!

                        При електричките е изключено и условието ЗА АВТОНОМНОСТ! Защо? Следваш "линията на тролея", а тя те отвежда - в най-добрия случай - до депото, където слизаш и се прибираш пеш в къщи...

                        Да не говорим за това, че хората искат да отидат навсякъде, за да видят всичко!

                        Да, разглезихме се ние: самолета /С ТОПЛИНЕН ДВИГАТЕЛ!/ - до другия край на Планетата! Круизчето - за 2-3 месеца /кораб С ТОПЛИНЕН ДВИГАТЕЛ/...

                        Мъск ще ни покаже, "кон боб - яде ли!" Режим за всички! И никакъв стокообмен!!! Ама - какви са тия кораби, бе! С 50 000 куб. метри и ПОВЕЧЕ - ТОВАРОВМЕСТИМОСТ!

                        Та, не разбрахме, къде й е автономността на електричката? Къде е въртящият момент, теглителната сила на тая "съвременна" батерия? Хайде, това, че е опасна в пожарно отношение - това вече го пропускаТ по условие... Ами "бързото" супер-зареждане?

                        $ 40 000 за нова батерия /по каталог/! Това не е последна цена, разбира се. Моделите, над $ 150 000 - 250 000 - отиват още по-високо, над $ 40 000 за едната батерия... Па - смешникът ще ни "омайва" каква еФтиния била електричката... СМЕХ!!! ))

                        ... и да не забравим за "конете с капаци", които стават всички, качили се на електричка! Няма отклонение от маршрута, иначе Мъск ще покаже заплашително пръст /може и среден/: ама - той нали ви ги е казал тия неща! А и акционерите си ПРЕДУПРЕДИ, че основният МУ проблем е БАТЕРИЯТА!!! /без майтап!/

                        ))
                        Last edited by безимeн; 21.01.2020, 22:07.

                        Коментар


                        • bota156 точно такава е целта, автоиндустрията да произвежда на пълни обороти. Ами като искат да почнат да правят честно произведени автомобили. Една съветска лада навърта 500000 км. без проблеми, а един съвременен автомобил не може 200 да навърти и се разпада. Измамници са и не са почтенни хора тези автопроизводители.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                            Бившият изпълнителен директор на ФОРД - Електрификацията е бъдещето и Тесла е лидера в този преход ...

                            https://youtu.be/0pD3RCcdQ2c
                            И аз съм съгласен с това. Само дето за автомобилите ще го наложат НАСИЛСТВЕНО, като ЗАБРАНЯТ ползването на въглеродните горива поради измислени ЕКО критерии. Този процес е от 20-30 години. Ама изискванията не дават резултат и затова ще ги забранят, ще те глобяват сякаш си престъпник. И целта не е екология, целта е да ни вземат парите.
                            Хората позабогатяха, всеки има кола, е след 5-10г ще се облизваме и ще гледаме как западняците карат модерни електрички.
                            А ние пак ще си караме стари. Само дето вече няма да има фандък -ще трябва да се сменя батерия на цената на нова кола.
                            И ще правим магарии със старите батерии
                            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                            Коментар


                            • Бившият изпълнителен директор на ФОРД - Електрификацията е бъдещето и Тесла е лидера в този преход ...

                              https://youtu.be/0pD3RCcdQ2c

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                Умопомрачаващо е колко идиоти има по света. Четат блиц и подобни жълтини и се настройват срещу всичко и всички. За това което се случва в Австралия явно са виновни еколозите
                                Да идиоти има много а в България урожая е още по голям четат реклами и простотии в интернета и приемат прочетеното за вярно.Един идиот тука говори за едни учебници ама още не сме ги видяли.Сигур утре ше седа да ги напише

                                Коментар

                                Working...
                                X