IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

    Oчевидно стандартите ни за тъпота се различават, но това не е важно. Важното е че появата на такива автомобили за много кратко време ще съкрати автомобилния парк. Не знам с колко точно но да останат 10% от съществуващия ми се струва реално.
    И как точно ще стане това? С появяването си, сам по себе си тоя автомобил ще унищожи 90% от парка, или някой ще забрани да си караме колите и ще ни извозват с автономни гигаавтобуси. Не знам дали ще успеете да си "построите" комунизъм, но аз съм против.

    Коментар



    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

      Тъп въпрос.
      Хм. Кой го каза.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

        Няма как да има по-тъпо нещо от самоуправляващ се автомобил.
        Oчевидно стандартите ни за тъпота се различават, но това не е важно. Важното е че появата на такива автомобили за много кратко време ще съкрати автомобилния парк. Не знам с колко точно но да останат 10% от съществуващия ми се струва реално.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

          Що ве идеално е. Нарамваш едно такова до морето с приятели. Бухате белот/покер и 3-4 бутилки огнена течност со мезе, ядки и весели весели директно в черноморския бардак
          Моля те. Те управниците с едни ел. тротинетки не могат да се оправят. Искат специална квалификация на водача, каска на главата и пожарогасител на гърба. В самоуправляващ се автомобил ще бъдеш овързан с всякакви колани и еърбеците ще бъдат надути превантивно. Най много да ти е свободен показалеца на дясната ръка за да си бъркаш в носа.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

            Няма как да има по-тъпо нещо от самоуправляващ се автомобил.
            Що ве идеално е. Нарамваш едно такова до морето с приятели. Бухате белот/покер и 3-4 бутилки огнена течност со мезе, ядки и весели весели директно в черноморския бардак
            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

            Коментар


            • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

              Сериозно?
              Няма как да има по-тъпо нещо от самоуправляващ се автомобил.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
                Либералкомунистите не се интересуват от чистотата на въздуха и глобални затопляния. Те просто искат да контролират всичко. Постоянно ти навират под носа , ВЕИ-та, финни частици, автономни автомобили. За какво ти е автономен електрически автомоби без шофьор? За какво?
                Тъп въпрос.
                Last edited by X_Y; 22.11.2019, 10:15.
                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
                  За какво ти е автономен електрически автомоби без шофьор? За какво?
                  Сериозно?

                  Коментар


                  • Либералкомунистите не се интересуват от чистотата на въздуха и глобални затопляния. Те просто искат да контролират всичко. Постоянно ти навират под носа , ВЕИ-та, финни частици, автономни автомобили. За какво ти е автономен електрически автомоби без шофьор? За какво?
                    Last edited by X_Y; 22.11.2019, 10:14.

                    Коментар


                    • Интересно... Новодошъл в темата - не говори по факти от същата тема, а се концентрира върху квалификации? Кой си ти бе, мушмурок? /да отговоря в "твоя" стил на "НЕспамене"/. Кой си ти, Ве - наглец!

                      И, тъй като те интересува много, ще ти отговоря: спонсорира ме един шейх, а в свободното си време "работя" на Граждански договорИ в 2 гаража. Това - достатъчно ли ти е, относно моята "трудова" биография? Ай сиктир, ве - "принципният"!

                      .................................................. ..................

                      Колко дискусии. Имам надежди, защото НИКОЙ ТУК не желае да си купи Тесла... Но - до 10 години - буквално всичко ще бъдеЛО... Нека изчакаме, за да се уверим, че нещата тръгват ОТ ТУК! Все пак противниците спорят най-настървено именно тук: Няколко човека защитават изгубена кауза, вярвайки в бъдАщето /светло/, но... НЕ РИСКУВАТ да се превърнат в опитни зайчета... )) Зимата идва: "Студът едва настъпи, а Tesla вече заспа зимен сън"...

                      Споко, де! Това е заглавие от миналата година... Тази година времето остана сравнително топло..., но миналата - точно по това време, вижте какво стана:


                      "Автомобилите Model 3 в САЩ и Канада замръзнаха!"

                      Това е втората зима на Tesla – Model 3. Зимата неизменно идва и проблемите започват, а температурите дори не са паднали толкова много.
                      В Канада и САЩ, където са разпространени повече Тесли, студът още не е в своя пик, но собствениците му вече се оплакват от проблеми!!!

                      /трите удивителни НЕ са случайно поставени тук!!!/

                      Доставките на Model 3 започнаха преди две години, но най-вече в Калифорния, където зима практически няма. През лятото електромобилът достига северните части на САЩ, както и в Канада. Електромобилът не е тестван при минусови температури! Според екипа на Tesla автомобилът би трябвало да работи /дори/ в такива климатични условия, без да се налага стартирането на автоматичното подгряване на батерията, необходимо за нормалнато й функциониране.

                      Да, ама не!

                      Не помага дори предварително дистанционно загряване, което продължава 10 минути, при това, ако температурата навън е -7 градуса, а в колата е -1 градус, като това не би трябвало да е проблем...

                      Повечето собственици на електромобилите, експлоатирани при минусови температури - се оплакват, че имат проблем с отварянето на вратите, прозорците, като и на портовете за зареждане...

                      Не помня двигател с вътрешно горене да е имал такива проблеми при много по-ниски минусови температури!

                      А сервизите на Tesla - в минусовите температури се пълнят в търсене на решение на проблема...

                      .................................................. ..............

                      Фактите горе - изглежда възпират ВСИЧКИ в тоя форум, за да се ориентираМЕ към електромобилите - като към част от светлото /НИ/ бъдеще...

                      Други ТУК ни подсказват, че и за тях /както за мен!/ - гроздето е кисело!

                      Трети пък мислим, че "Страх - лозе пази!"

                      Всеки се самоопределя по някакъв начин...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от tenoke Разгледай мнение
                        Безимен, сериозно си я оспамил тази тема. Туко що я прочетох и е много очевидно, че си си решил отдавна че тесла не става, и вече игнорираш всички положителни индикатори.

                        Както и да го погледнеш, ако сравниш всичко електрическите коли са по-'здравословни' под всякакви критерии. Има ли проблеми? Има, естествено. Но по никакъв начин не изглежда всякаш честно сравняваш нещата. В гараж ли работиш, че толкова ги ненавиждаш?
                        Механик. Цял ден в масло. Ще му липсва.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                          Даммм... Вярата в светлото бъдеще...

                          Откъде ми е познат този стил?

                          Някой, когото са издигнали на пиедестал... И една ръка, която сочи нанякъде... Накъде сочи?

                          Да. Светлото бъдАще е някъде там...

                          ))
                          Нищо му нямаше на чичко Ленин. Мумия.
                          ;-)

                          Коментар


                          • Безимен, сериозно си я оспамил тази тема. Туко що я прочетох и е много очевидно, че си си решил отдавна че тесла не става, и вече игнорираш всички положителни индикатори.

                            Както и да го погледнеш, ако сравниш всичко електрическите коли са по-'здравословни' под всякакви критерии. Има ли проблеми? Има, естествено. Но по никакъв начин не изглежда всякаш честно сравняваш нещата. В гараж ли работиш, че толкова ги ненавиждаш?

                            Коментар


                            • Даммм... Вярата в светлото бъдеще...

                              Откъде ми е познат този стил?

                              Някой, когото са издигнали на пиедестал... И една ръка, която сочи нанякъде... Накъде сочи?

                              Да. Светлото бъдАще е някъде там...

                              ))

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                А бе аз съм завършил вишу по някаква икономика и не съм наясно с физичните закони, но си мисля че ако първичното желязо се топи при да кажем 1000градуса, едва ли вторичното желязо ще се топи при 800, а третичното при 600. Най вероятно всичките железа се топят при 1000 градуса, така че си леко в грешка и малко наляво
                                Топенето -ясно. Ама основните разходи са в добива: Копане на руда, обогатяване, чугун-стомана и т.н. При вторичните -директно стомана. Приблизително. ЗАТОВА, е така изгодно да се преработват. При лития и кобалта, нещата и те тъй, горе-долу. Нито толкова в грешка, нито толкова влево.

                                Коментар

                                Working...
                                X