IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

    По нищо не личи че стават за електромобили, тепърва ще се опитват да им повишават плътността на енергията.
    Прочее, наскоро гледах, някакви „сухи” батерии (фирмата не запомних) бяха ги докарали до 0,25 [kWh/L] с обещанието до една година, 0,4 да станат.
    В стационарно изпълнение, ѝ за батериите, ред проблеми, присъщи на автомобилните, са къде по-лесно преодолими. Пък и енергийната плътност тогава, вече също не е чак толкова тежък фактор. Да речем, отстрелването на дефектирал елемент, противопожарните мерки и т.н. Виж, онова, дето безименният току мрънк0ти, е следствие липса на въображение, вяра и способности. Допускам, и депресивни нюанси. Ние няма да се влияем от неговите емоции, обаче.
    Last edited by Pyramid; 18.11.2019, 00:13.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

      некви батерии дето ги ползват за регулиране на тока.
      По нищо не личи че стават за електромобили, тепърва ще се опитват да им повишават плътността на енергията.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

        Бай Пеше,
        че литиево йонните батерии са шит ясно. ама има ли вече измислена батерийна технология дето да става. Каквато и да е цената.
        Чета тука https://innolith.com/grid-applications/
        некви батерии дето ги ползват за регулиране на тока.

        Дето се вика от твоята специалност
        Скоро ще ти обясни, че бъркаш. Само гледай.

        Коментар


        • [
          Бай Пеше,
          че литиево йонните батерии са шит ясно. ама има ли вече измислена батерийна технология дето да става. Каквато и да е цената.
          Чета тука https://innolith.com/grid-applications/
          некви батерии дето ги ползват за регулиране на тока.

          Дето се вика от твоята специалност
          Last edited by RUBLA; 17.11.2019, 23:41.
          Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
            Очаква ли се революция в масово използваните в електричките литиево-йонните батерии?

            НЕ! /разбира се!/

            https://fakti.bg/technozone/384344-b...-ne-se-ochakva

            /това е, независимо от факта, дали съм скъсил или съм удължил позицията... /
            Не знам какво бориш,но мисля не си четеш линковете
            кое друго при автомобилите е поевтиняло 6,5 пъти за 10год?
            Революцията е в ход, за който може да я види.

            За "производствения ад" не ти трябва статия, само малко въображение и ще го видиш.
            Last edited by satz; 17.11.2019, 18:41.

            Коментар


            • Напуснали компанията Тесла описват как голяма част от производството на колите се прави на ръка в разрез с наложените международни стандарти за автоматизация на процесите. В допълнение пожари, предизвикани от небрежност, превръщат горелки и спрейове за боя в истински огнехвъргачки, а излишно многото работници по-скоро пречат, отколкото да помагат.

              Доклад на изданието Reveal от своя страна показва, че процентът на наранени при производството служители е по-висок от средния. За миналата година са регистрирани 772 травми като сред тях има и фрапиращи примери.

              Това са свързани помежду си симптоми, образуващи "производствения ад" на Tesla и повдигащи въпроса, правилен ли е цялостният подход на Мъск и корпорацията му, които пренебрегват усъвършенствани с десетилетия практики. Показателно е, че компанията явно се притеснява от изтичане на вътрешна информация за производствения процес, а следенето на служители дори включва нарочно оставяне на отпечатъци по важни документи, за да се разбере дали и кой ще ги предаде на пресата.

              През това време Tesla убеждава инвеститорите, че е повече технологична компания, отколкото автомобилен производител и по тази причина струва повече от Ford например. Наложената още от създаването комбинация от стил, дизайн и високи технологии допада на конкретна група клиенти.

              Но основната работа на Tesla все пак е да прави автомобили, а плановете бяха до края на десетилетието на година да излизат над 1 млн. бройки от Model 3.

              Продукцията обаче вече изостава сериозно от набелязаните цели.

              Затруднения не липсват още от ден едно и амбициозните цифри, посочени от Мъск, остават недостижими. Те водят със себе си и големи разходи и нежелано текучество на кадри.

              В седмицата след официалното начало на производството на третото поколение Tesla журналистите питаха Илон Мъск дали първите бройки от електромобила са тестови прототипи, създадени, за да се изпробват поточната линия и частите. Мъск отговори, че Model 3 няма прототипи - всички коли са напълно готови да излязат на пътя.

              Двама бивши служители на Tesla обаче определят изказването като "пълни глупости".

              Те обясняват, че се е налагало колите да бъдат бутани от хора през салона за боядисване, тъй като машините все още не разпознавали модела, и признават, че първите Model 3 са били по-скоро прототипи за показ пред медиите, отколкото истински автомобили.

              Освен това наскоро заведено съдебно дело от името на акционер на Tesla обвинява компанията в измами с ценни книжа. Ръководството на компанията е представило лъжливи документи, според които масовото производство на Model 3 е възможно.

              Обвинението цитира показанията на повече от 10 бивши служители, които потвърждават, че изпълнителният директор и висшето ръководство са проявили престъпна небрежност при пускането на колата в производство. Tesla от своя страна казват, че говорят за предизвикателствата на продукцията на прост и разбираем език и по тази причина са използвали израза "производствен ад".

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                Тесла, която - ако сме забравили - НЕ Е създадена от Мъск.../ ))
                Това пък какво значение има? Нищо не е разбирал нито от коли, нито от акумулатори като се е захванал и му е трябвала вече функционираща компания. А и пари е нямал. Е, научил е повече от основателите и то за кратко време. Ако не е бил Мъск за тая фирмичка никога нищо нямаше да е чул.

                А, да, и от ракети не е разбирал абсолютно нищо.

                Нищо чудно след десетина години Мъск и да загуби преднината, толкова далеч изобщо не гледам.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                  Можем да бъдем сериозни, когато стана дума за собствената ни безопасност.

                  Когато, обаче става въпрос за безопасността на семейството /НИ/ - това е задължително.
                  Айде бегай да си пиеш лекарствата:
                  Tesla Model 3 earns top safety honor from IIHS: It's 'a very safe car - https://eu.usatoday.com/story/money/...ck/2354457001/

                  euroncap.com - https://www.euroncap.com/en/results/tesla/model-3/37573

                  Business Insider - Why Tesla's Model 3 received top crash-test safety ratings - https://www.businessinsider.com/why-...rating-2019-10

                  Tesla Model 3 smashes European NCAP tests with best safety assist - https://thedriven.io/2019/07/04/tesl...safety-assist/

                  Дай малко инфо как Мъск е фалшифицирал тестовете в САЩ, Европа и Австралия и после марш обратно в #TESLAQ да се зомбираш.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                    Очаква ли се революция в масово използваните в електричките литиево-йонните батерии?

                    НЕ! /разбира се!/

                    https://fakti.bg/technozone/384344-b...-ne-se-ochakva

                    /това е, независимо от факта, дали съм скъсил или съм удължил позицията... /
                    Еволюция или революция - все тая.
                    Никой не бил сигурен какво се опитва да направи Ленин, понеже не можел да казва чисто "Р".
                    Накрая станало каквото станало. Независимо от цената и средствата.

                    Коментар


                    • Очаква ли се революция в масово използваните в електричките литиево-йонните батерии?

                      НЕ! /разбира се!/

                      https://fakti.bg/technozone/384344-b...-ne-se-ochakva

                      /това е, независимо от факта, дали съм скъсил или съм удължил позицията... /

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

                        Ще е много по-интересно да напишеш от какво ниво си скъсил.Толкова заклинания няма как да не окажат ефект.

                        По-добре е ти да кажеш, КАК "усети" дъното, за да добавиш към печелившата си позиция...
                        От "вашият бряг" доста често твърдите различни неща за акциите. ))
                        Определено, когато свършат другите възможности - почват се фантазиите /за "уязвяване" на противника/: купил си /продал си/ някаква акция... /в случая - когато се видят многобройните алтернативи на Тесла, която - ако сме забравили - НЕ Е създадена от Мъск.../ ))


                        Ако оставим на страни празните приказки - можеш да се хванеш за допусната от мен по-долу грешка. Не ти ли прави впечатление? Очаквах го.

                        По другите НИ доводи и ФАКТИ - липсват ти възможности, за да ги опровергаеш.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                          ... и пак там: "малките" проблеми с Тесла...
                          Ще е много по-интересно да напишеш от какво ниво си скъсил.Толкова заклинания няма как да не окажат ефект.

                          Коментар


                          • Дали сме чувАлЕ за Мартин Еберхард?

                            Знаем ли, че той е основател на Тесла?

                            И по-късно идва Мъск, който отстранява Еберхард от Тесла... Къде е сега Еберхард? Разбира се - в Китай - вече превърнал се в страна на иновациите и - колкото да не ни се вярва - на неподозираните възможности. Зная, че старото мислене може да ни изиграе лоша шега, а политизирането никому не помага, за да вникне в проблемите...

                            ))

                            /около 7:30 мин. от началото на клипчето - SS5: над 683 к.с., 90 квт.ч. батерия за около 500 км./

                            ... и пак там: "малките" проблеми с Тесла...

                            https://www.youtube.com/watch?v=wtWTwE8fcXU

                            Last edited by безимeн; 17.11.2019, 14:30.

                            Коментар


                            • Можем да бъдем сериозни, когато стана дума за собствената ни безопасност.

                              Когато, обаче става въпрос за безопасността на семейството /НИ/ - това е задължително.

                              Кой/то/ е разбрал - ОК.

                              .................................................. ...................

                              В автомобилната индустрия обикновено се преминава през период на пре-продукция, с която да бъдат изпробвани както частите, така и цялостната конструкция на автомобила.

                              /ако не го разбираме добре, нека поне направим ОПИТ да осмислим НЯКАК горното изречение!!!/


                              ТОЗИ период на пре-продукция, с която да бъдат изпробвани както частите, така и цялостната конструкция на автомобила, спомага да бъде избегнат "адът", за който говори САМИЯТ Мъск!

                              Когато Мъск представи Model 3, той на шега каза, че фирмата ще попадне в "производствен ад".

                              От Тесла умишлено прескачат тази стъпка, за да забързат излизането на пазара на третата серия. Ако погледнете проблемите, за които някои клиенти на Tesla докладват, ще видите, че явно са пропуснали голяма част от необходимите изпитания.

                              Според някои почти 90% от Model 3 и Model X дават дефекти и изискват допълнителна работа по автомобилите. По-голямата част от тези поправки се случват чак в края на поточната линия - нещо, което звучи крайно нередно за запознатите в бранша.

                              А поне 5% от тези коли са имали нужда от сериозни поправки по тях. От Tesla отговарят, че следят внимателно производствения процес и обикновено става въпрос за проблеми, които се отстраняваЛИ за минути!!!

                              Истината е, че всяко връщане за поправка е трудоемко и скъпо за автомобилните производители.

                              Друг бивш служител допълва, че във фабриката на Tesla има два пъти повече служители, отколкото е необходимо като много от тях не са пряко ангажирани в производството. Въпреки огромния персонал амбициите на Мъск остават нереализирани.

                              .................................................. ...

                              Ако сме разбрали написаното - добре! Поздрави!

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                                да де, но акцентът е върху ДВА ПЪТИ по-евтиното производство!
                                Само дето производство няма щото засега е само концепт. И поне до една година няма и да има. Иначе е два пъти по-добра от Тесла и наполовина на цена

                                Коментар

                                Working...
                                X