If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
The chief of the world’s largest money manager believes the intensifying climate crisis will bring about a fundamental reshaping of finance, with a significant reallocation of capital set to take place “sooner than most anticipate.”
“Climate change has become a defining factor in companies’ long-term prospects … But awareness is rapidly changing, and I believe we are on the edge of a fundamental reshaping of finance.”
“Climate change is almost invariably the top issue that clients around the world raise with BlackRock. From Europe to Australia, South America to China, Florida to Oregon, investors are asking how they should modify their portfolios,”
“And because capital markets pull future risk forward, we will see changes in capital allocation more quickly than we see changes to the climate itself.”
“In the near future — and sooner than most anticipate — there will be a significant reallocation of capital,”
“Over the 40 years of my career in finance, I have witnessed a number of financial crises and challenges — the inflation spikes of the 1970s and early 1980s, the Asian currency crisis in 1997, the dot-com bubble, and the global financial crisis. Even when these episodes lasted for many years, they were all, in the broad scheme of things, short-term in nature. Climate change is different.Even if only a fraction of the projected impacts is realized, this is a much more structural, long-term crisis. Companies, investors, and governments must prepare for a significant reallocation of capital.“
Света се променя пред очите ни с бесни темпове. Въпросът е дали можем да си отворим очите и съзнанието, или да си заровим главата в земята?!?!?
Pyramid горивните клетки са като батериите, имат кратък живот - електрохимия. За карабите много по вероятно е да се развие това което съществува и в момента - с термоядрени реактори в бъдеще може би. Ще видиш че ще се откажат от батериите и електромибилите ще си останат екзотика, може да са приложими в някои частни случаи но масово няма да се случи.
Спират дизелите - изгасва ПЛАНЕТАТА! Приключва стокообмена! Нямаш самолети! Дремеш в Горна Оряховица!
Чакай, като рече за самолетите, да ти дам един бонус: Знаменитият съветски АНТ 25, от първите трансполярни прелети Москва-Ванкувър, е имал и вариант с ДИЗЕЛОВ двигател. Наистина. Далечните 1933-та-1937 години, СССР.
...Отделно, да си чувал за горивни клетки? С тях, може да се захранват електродвигатели. Особено, по корабите. Има още работа по тях но, и това ще стане. И мореплаване без дизели ще има. Не плачи, безименен.
Момент:
Напрежение създадоха ли?
- Да.
Започнаха ли все повече производители да навлизат на електрифицирания пазар?
-Да.
А, започнаха ли също, да обявяват някои, че до еди-коя-си година, спират с двг-тата?
-Да,Да,Да.
...И това, ако не е влияние...
Спират дизелите - изгасва ПЛАНЕТАТА! Приключва стокообмена! Нямаш самолети! Дремеш в Горна Оряховица!
Last edited by RUBLA; 21.01.2020, 09:00.
Причина: Спазвайте добрия тон!
Един кораб има ДВА главни двигателя и ЧЕТИРИ дизел-генератора. /за опростяване на сметките, ще "пренебрегнем" разхода на дизел-генераторите, които поддържат с електроенергия корабната електроцентрала, без която - ЗНАЕМ - на палубата няма живот..., но нека е по-лесно за смятане.../ ))
Всеки от главните ДИЗЕЛОВИ, бавнооборотни двигатели - има мощност от 120 000 киловата!
Друг кораб има също ДВА главни двигателя, всеки с мощност 10 000 киловата. Разходът на всеки от тия двигатели е 50 ТОНА гориво НА ДЕН!
А онзи клоун твърди, че 5 млн. електрички влияели на пазара на течни горива за 1 500 000 000 /МИЛИАРД И ПОЛОВИНА ТОПЛИННИ ДВИГАТЕЛИ/! СМЕХ! ))
Със здраве!
Момент:
Напрежение създадоха ли?
- Да.
Започнаха ли все повече производители да навлизат на електрифицирания пазар?
-Да.
А, започнаха ли също, да обявяват някои, че до еди-коя-си година, спират с двг-тата?
-Да,Да,Да.
Като за теб - точно да го електрифицираш и ще избиеш рибата
Късно е за този. Ама по света, хората работят, лека - полека. Ето, в Норвегия се гласят до 2040-та, ли беше?- да електрифицират всички вътрешни линии...
Един кораб има ДВА главни двигателя и ЧЕТИРИ дизел-генератора. /за опростяване на сметките, ще "пренебрегнем" разхода на дизел-генераторите, които поддържат с електроенергия корабната електроцентрала, без която - ЗНАЕМ - на палубата няма живот..., но нека е по-лесно за смятане.../ ))
Всеки от главните ДИЗЕЛОВИ, бавнооборотни двигатели - има мощност от 120 000 киловата!
Друг кораб има също ДВА главни двигателя, всеки с мощност 10 000 киловата. Разходът на всеки от тия двигатели е 50 ТОНА гориво НА ДЕН!
Като казах за електрифицираната авиация: От излитане до кацане, ВСЕКИ петролен самолет, олеква с теглото на изразходеното за полета гориво. Летищата са от основните потребители на петрол, докато САМАТА ЕНЕРГИЯ за полета - ама на нито един самолет! - не тежи повече от кило.
Т.е., просторът за растеж и икономии, е ГАЛАКТИЧЕСКИ. А там, дето има растеж, има толкова ПАРИ, че е ясно, защо Тесла и подобни на нея, не просто ще ги има, колкото и да подскачат разни тук.
Коментар