Вход

Потребителско име:

 Запомни ме на това устройство
Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    analog - само като пример , в България преди 89-та имаше индустрия и заводи и не чак толкова екологично в ковички производство на енергия а въздуха беше чист поне по спомен. Въобще не е ясно какво ще се случи независимо от насоките в кавички, на хората може да им писне от еко глупости които никак не са екологични. Тока за електрическите автомобили да се сладира в хиляди батерийки едва ли е удачено, но за отопление както беше преди си е доста по екологичен от горенето на боклуци. На ЕС като му свършат дните и току виж съдбата се обърне. Направо е необяснимо как хората търпят тези филантропи - назначени да го управляват. Те хубаво са филантропи но да го правят със собствените си средства а не с фондове и голяма загриженост за Африка, в която като нищо може и да има хора по щастливи от европейците нищо че са бедни.
    Да Трейдърко и аз се чудя как хората търпят тия циркаджии да управляват

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      analog - само като пример , в България преди 89-та имаше индустрия и заводи и не чак толкова екологично в ковички производство на енергия а въздуха беше чист поне по спомен..

      Моите спомени от въздуха в Сф през 70-те са отвратителни. Затварянето на Кремиковци е едно от най-хубавите неща случили се на този град. А коли, в сравнение с днес, практически нямаше.

      По никакъв начин обаче не мога да определя качеството на въздуха в Сф днес като приемливо и за това вина имат само колите.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Money Разгледай мнение
        E, цялата сума е доста пъти над това. Солено им излезе, но за мене беше ясно, че глобата няма да е такава, че да фалират.

        А освен, че имат малък ръст на продажбите за 2019 въпреки, че пазарът като цяло се свива, имат доста ниски маржове на печалбата сравнено с индустрията и могат да вдигнат печалбата и без растеж на продажбите. Но аз подцених политическата съпротива срещу едно по-агресивно преструктуреране на Фолксфаген. Очаквах доста по-бързо възстановяване на акциите им
        Amiiii онзи ден излезе тази цифра по вестниците, колко е вярно не знам

        Коментар


        • analog - само като пример , в България преди 89-та имаше индустрия и заводи и не чак толкова екологично в ковички производство на енергия а въздуха беше чист поне по спомен. Въобще не е ясно какво ще се случи независимо от насоките в кавички, на хората може да им писне от еко глупости които никак не са екологични. Тока за електрическите автомобили да се сладира в хиляди батерийки едва ли е удачено, но за отопление както беше преди си е доста по екологичен от горенето на боклуци. На ЕС като му свършат дните и току виж съдбата се обърне. Направо е необяснимо как хората търпят тези филантропи - назначени да го управляват. Те хубаво са филантропи но да го правят със собствените си средства а не с фондове и голяма загриженост за Африка, в която като нищо може и да има хора по щастливи от европейците нищо че са бедни.
          Last edited by supertrader; Днес, 18:35.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            Абе, че Грета издиша ясно, ама глобалното затопляне, вече разказа играта на Австралия, в Русия зимата е небивало топла, еди-коя-си поред...Искаш или не, глобалните потресения са факт.
            Много по-малко очевидно е че климатичните промени са антропоцентрични. Но колкото и аз лично да не вярвам в ролята на СО2 в тези промени, политиките за обозримото бъдеще са вече определени и пределно ясни.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              Това е факт бе момче! Това че ти си сляп да го видиш е съвсем друг въпрос.

              Играчите в автономията са waymo (google) и Тесла. Апетити имат и много други, но като гледам резултати никакви. Само парите не помагат, когато нямаш know-how и фокус.

              Историята не познава случай за налагане на технологична промяна от установен играч в дадена индустрия. Винаги са нови, гладни и целенасочени компании, които изместват установените играчи!
              Причината за това е проста - практически е невъзможно за утвърден играч да направи такъв завой. За Фолксваген, ГМ, Форд и прочие, това означава огромни съкращения, защото ел. колите са много по-прости, натрупване на опит и наемане на голям брой софтуерни инженери, години работа на загуба и борба наново за място под слънцето. Акционерите дали ще имат търпението? А синдикатите дали ще се съгласят?
              Политически е почти невъзможно. Реално Фолксваген им дойде дюшеш дизеловия скандал като оправдание за бъдещите жертви и вероятно имат по-големи шансове да оцелеят. Рено-Нисан също имаха голям напредък по сходни причини, бяха пред фалит и рискуваха с истински визионер. Но виждаме как им идва нагорно на японците и му спретнаха преврат. Нещо подобно може да стане някой ден и във Фолксваген, примерно акционерите да загубят търпение.
              Тесла, Апъл, Гугъл нямат такива проблеми, но пък имат планини от кеш или много голяма преднина в случая на Тесла.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                Да вземеш да смениш доставчика момче. Искаш да кажеш че форд, мерцедес и дженерал мотърс нямат капацитета да направят това което има капацитета да направи никому неизвестна фирма- да смениш хапчетата докато е време. Данните се продават и купуват, ще сложат един компютър и той ще върши цялата работа вместо водача
                Това е факт бе момче! Това че ти си сляп да го видиш е съвсем друг въпрос.

                Играчите в автономията са waymo (google) и Тесла. Апетити имат и много други, но като гледам резултати никакви. Само парите не помагат, когато нямаш know-how и фокус.

                Историята не познава случай за налагане на технологична промяна от установен играч в дадена индустрия. Винаги са нови, гладни и целенасочени компании, които изместват установените играчи!

                Коментар


                • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                  Моето мнение е че целия тоя зелен балон така ще се сгромоляса че тесла ще остане само безсмъртния хит на тутурутка На теслата дръжката как влезе мъжката.Барабар с Грета с фотоволтаиците и перките
                  Абе, че Грета издиша ясно, ама глобалното затопляне, вече разказа играта на Австралия, в Русия зимата е небивало топла, еди-коя-си поред...Искаш или не, глобалните потресения са факт.
                  Last edited by Pyramid; Днес, 09:44.
                  Мандрата свършва скоро https://www.indiegogo.com/projects/hteconomizer-energy/x/10896729#/

                  Коментар


                  • E, цялата сума е доста пъти над това. Солено им излезе, но за мене беше ясно, че глобата няма да е такава, че да фалират.

                    А освен, че имат малък ръст на продажбите за 2019 въпреки, че пазарът като цяло се свива, имат доста ниски маржове на печалбата сравнено с индустрията и могат да вдигнат печалбата и без растеж на продажбите. Но аз подцених политическата съпротива срещу едно по-агресивно преструктуреране на Фолксфаген. Очаквах доста по-бързо възстановяване на акциите им


                    Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                    И след това няма да има. За тази година планират да изкарат над 30 модела - според мен това ще бъде форма на мигачите или чистачките, малко по-дълга или къса база и други такива, но са си нови модели. Между другото абгазскандала им е струвал малко над 1,6 милиарда. Платиха и продължават да са първи производител в света

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от lalka 75 Разгледай мнение

                      килограмът не е единица за маса. а за тегло/ Масата включва пълната енергия на един обект, а теглото само потенциалната й съставка

                      Много ме заинтригува, Лалке!

                      Не мога да си я обясня тая - потенциална съставка! Така де: много на висок стил си я учила тая физика... Мислех, че обяснението е по-различно, ама... Да не почнеш сега да ми говориш за константата на Планк..., или за Общата-, или пък - за Специалната теория на относителността...

                      ...така де: между нас да си остане, ама повече бих се интересувал от това, например как самата ти приготвяш..., да кажем... мусаката! Би ли ни изнесла една лекция по темата?

                      И съм серьОзен!

                      Коментар


                      • За 2018 - първите три места по продажби са:

                        - Volkswagen Group -
                        11,018,000

                        - Toyota - 10 163 491

                        - Renault - Nissan - Mitsubishi - 10 117 402

                        .................................................. ............................

                        Обръщам внимание на това, че само за една година първите три места са за производители, които реализират НАД 10 000 000 продажби!

                        ... и това не може да се сравни с продажбите на електрички, които общо са около 2 000 000, а също има и около 3 000 000 - плъг-ин хибриди - комплект с двигател с вътрешно горене и електричка. Общо: плъг-ин хибриди, които не са "чиста" електричка + "чисти" електрички /произведени до този момент/ - 5 100 000.

                        .................................................. ............................

                        Според данни на някои от рекламиращите Тесла - 2 000 000 /китайски и други, вкл. Тесла/ - електрички е много повече от 10 000 000 - които всяка година произвеждат горните АВТОПРОИЗВОДИТЕЛИ...

                        Не им вярвам! ))

                        Коментар


                        • Най-продаваният автомобил в света си остава Toyota Corolla. За първото полугодие Тойота е доставила 596 282 броя от ТОЗИ модел.

                          На второ място в света по продажби за полугодието на 2019 е Ford F-Series с 539 181 бр.

                          На трето място е Toyota RAV4 - 440 597 бр.

                          Следват: Honda Civic, Honda CR-V, Volkswagen Tiguan, Volkswagen Golf...
                          .................................................. .............

                          На 84 място по продажби за полугодието на 2019 е Hyundai i20 - със 122 728 бр.

                          иииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииии
                          на 85 място е НАШАТА Тесличка!

                          На 85 място: Tesla model 3 - със 120 708 бр...

                          .............................................

                          На 99 място: Fiat Panda - със 107 660 бр...

                          .................................................. ..................................

                          Фиат Панда са поели ангажимент, до края на 2019 да излязат по продажби, преди Тесла...


                          Световната общественост с трепет следи новините... ))

                          Интересно, ВОДЕЩИТЕ автопроизводители - защо не четат ТОЗИ ФОРУМ! Защо не вярват в "светлото" бъдеще на Тесла! Защо не клякат доброволно пред Мъск? ))

                          ЕЛЕМЕНТАРНО Е: автопроизводителите имат фенове, които разчитат на качество, цени, лукс и никак, ама съвсем никак не се впечатляват от обещания за "светло" бъдеще... ))

                          Коментар


                          • satz има много други технологии за задвижване ако изисквания пробег е малък и теглото ниско, нищо не се знае може за този случай да се развие нещо друго. Такава конверсия на транспорта е много сложна и противоречи на човешката природа , а именно на алчността, желанието на индивида да доминира над другите и тези неща като се комбинират с жестокост...как ще се качат на мънички коли всичките артисти.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от HSBC Разгледай мнение
                              Да ти кажа, аз не бих заложил нито на традиционен, нито на новите като Тесла.

                              Иначе защо тактически взех VW когато се сринаха в края на 2015, не ми се повтаря сега. Тогава навремето доста подробно го обсъдохме в DAX и NYSE. Лично аз не виждам директна заплаха за VW в близката поне една година и повече.
                              И след това няма да има. За тази година планират да изкарат над 30 модела - според мен това ще бъде форма на мигачите или чистачките, малко по-дълга или къса база и други такива, но са си нови модели. Между другото абгазскандала им е струвал малко над 1,6 милиарда. Платиха и продължават да са първи производител в света

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
                                Според мен ще се появят множество малки (електричка се прави много по-лесно от ДВГ) с 3d принтнати купета.
                                Ами хайде де докага да те чакам да произведеш първата каруца, тъй като гледам няма да я имам в тоя живот

                                Коментар

                                Working...
                                X