Вход

Потребителско име:

 Запомни ме на това устройство
Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Понеже, днешните батерии а'ла Тесла, са купчина ненужно напъхани на тясно място, ценни материали то, Вторични, имат бъдеще. ТАМ. Тук, има автоморги, хората ще си вземат оттам запазени брички за по1000 лв, ще им слагат по (сега, колко удобно става, колкото им трябват) микромодули, и ще си джиткат. Изморил се модул-сменил за 10 лв, и-давай пак.
    Добрата новина за производителите на пластмасови щайги е, че ще имат търсене на корпуси. Общи, за батериите. Съвсем като щайга за бира, само дето, малко по-широка, по-ниска, и бутилките малки, но много.
    Last edited by X_Y; Днес, 17:06.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

      Има да чакаме още 10 години, а после ще се появи тема за подарък. Тази игра вече сме я играли...
      Кое точно от "тази игра" сте "играли"? Просто съм любопитен.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
        Отклонявате се от темата, а всички очакваме с нетърпение появата на онзи плод за който спомена геният от горна

        Има да чакаме още 10 години, а после ще се появи тема за подарък. Тази игра вече сме я играли...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
          Отклонявате се от темата, а всички очакваме с нетърпение появата на онзи плод за който спомена геният от горна

          Чемодан-вокзал-Сибирь.

          Коментар


          • Отклонявате се от темата, а всички очакваме с нетърпение появата на онзи плод за който спомена геният от горна

            Коментар


            • Първоначално изпратено от mikomikov
              Да се върнем на първото ми участие по подтемата. Отричаш ли необходимостта от баластните танкове и помпи?
              (другото са твои тъпотии, които нямат общо с цитирания отговор)
              Никога не съм отричал необходимостта от баластни танкове. ДРУГОТО, са ТВОИ тъпотии но, Бог дал-Бог взел.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от mikomikov


                По-скоро, самият ти не четеш. Ако търсиш аналогия с подводниците и НАДВОДНИТЕ кораби, доста има да се луташ.
                Не разбрах, че си "новатор" и в тая посока: искаш да превърнеш надводните кораби в подводници?
                Няма да ти е възможно! С тръбичката по-може да ти се получи, май... (да я превърнеш в подводна лодка)
                Обърна ли внимание на думите "специално проектирани"? И при надводните, И при подводните кораби, принципите за проектиране на ел.инсталации в оводнена среда, са едни и същи. Кое не вдяваш?
                Last edited by Pyramid; Вчера, 13:39.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  Внимателно ли чете, какво написах? То и в подводниците има вода, хем знаеш ли колко дълбоко се потапят но, не просто "имат". ТЕ СЕ ДВИЖАТ на батерии, и то яко. Разбира се, това са СПЕЦИАЛНО ПРОЕКТИРАНИ И ИЗПЪЛНЕНИ, КАКТО И АКУМУЛАТОРНИТЕ ОТСЕЦИ ,и т.н., и не съм казвал, че трюмни води ТРЯБВА да ги заливат. Не внимаваш, Миков. Никак не внимаваш. Не ми приписвай сега и ти СВОИТЕ заблуди и домисли, че много станахте.
                  При теб все требва да се чете внимателно.
                  И за общия електролит.
                  И за микромодул сто вата.
                  И за искрата в свещта на автомобил която била променлив ток
                  ......

                  А всъщност не требва да се чете внимателно а само смех, смех

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от mikomikov

                    Проблем има, разбира се: ако искаш лесно да потопиш кораб (танкер, контейнеровоз...) - поднасяй ни тъпите си идеи - очевидно да замениш баластните танкове с... батерии на дъното да кораба...

                    Не си наясно. Не могат да си "тежат дълбоко, под ватерлинията" (твой цитат), защото трюмните води и масла не могат да ги заливат, а тези води са налични в много от случаите, заради това, че трябва да се охлаждат (и смазват) дейдвудните втулки на валопровода....

                    Ако обичаш, има доста неща, които ти се губят и както винаги се опитваш да поставиш мерудията на гърне, от което не отбираш, както винаги правиш това. Липсват ти знания в доста посоки, но в това няма лошо. Чети, наваксвай (ако можеш).
                    Внимателно ли чете, какво написах? То и в подводниците има вода, хем знаеш ли колко дълбоко се потапят но, не просто "имат". ТЕ СЕ ДВИЖАТ на батерии, и то яко. Разбира се, това са СПЕЦИАЛНО ПРОЕКТИРАНИ И ИЗПЪЛНЕНИ, КАКТО И АКУМУЛАТОРНИТЕ ОТСЕЦИ ,и т.н., и не съм казвал, че трюмни води ТРЯБВА да ги заливат. Не внимаваш, Миков. Никак не внимаваш. Не ми приписвай сега и ти СВОИТЕ заблуди и домисли, че много станахте.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от mikomikov

                      Проблем има, разбира се: ако искаш лесно да потопиш кораб (танкер, контейнеровоз...) - поднасяй ни тъпите си идеи - очевидно да замениш баластните танкове с... батерии на дъното да кораба...

                      Не си наясно. Не могат да си "тежат дълбоко, под ватерлинията" (твой цитат), защото трюмните води и масла не могат да ги заливат, а тези води са налични в много от случаите, заради това, че трябва да се охлаждат (и смазват) дейдвудните втулки на валопровода....

                      Ако обичаш, има доста неща, които ти се губят и както винаги се опитваш да поставиш мерудията на гърне, от което не отбираш, както винаги правиш това. Липсват ти знания в доста посоки, но в това няма лошо. Чети, наваксвай (ако можеш).
                      Доста неща му се губят.... При повечето хора се случва нещо да пропуснат, да забравят...
                      Тук обаче всичко е в тъмата а там няма какво да се пропусне

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение


                        Корабите (особено товарните) имат проектирани баластни танкове, които се обслужват от баластни помпи с голям дебит. Говорим за прехвърлянето на тонове вода - ляв, десен борд, запълване и изпразване на танкове, за да се предотврати накреняване, над допустимите стойности (страничен наклон) на кораба, което може да се окаже фатално.
                        С масата на батериите това няма как да се постигне: няма как батериите да "пътуват" в различни отсеци на кораба.
                        Е, те може и да не се местят но, да си тежат дълбоко под ватерлинията, проблем няма. Танковете, и те не са точно в дълбокото, т.к.иде реч за задбордова вода, която НЕ поражда подемна или потапяща сила, а само, измества вляво / вдясно центъра на тежестта. Друг въпрос, колко енергия е нужна за един курс, и дали едни или други акумулатори, биха били достатъчни да я съхранят.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от chan_tura_naga Разгледай мнение

                          То електрически има много отдавна, този е по-точно акумулаторен.
                          Интересното е, че нарочно са избрани оловни акумулатори защото локомотива трябва да е тежък за сцепление на колелата с релсите.

                          Дали и при корабите е така, на тях им трябва баласт ниско долу за устойчивост?

                          Корабите (особено товарните) имат проектирани баластни танкове, които се обслужват от баластни помпи с голям дебит. Говорим за прехвърлянето на тонове вода - ляв, десен борд, запълване и изпразване на танкове, за да се предотврати накреняване, над допустимите стойности (страничен наклон) на кораба, което може да се окаже фатално.
                          С масата на батериите това няма как да се постигне: няма как батериите да "пътуват" в различни отсеци на кораба.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                            Електрически локомотив

                            https://www.youtube.com/watch?v=lbCFm1WnrpU


                            Към края на видеото е. В началото говорят за дизелови локомотиви.
                            То електрически има много отдавна, този е по-точно акумулаторен.
                            Интересното е, че нарочно са избрани оловни акумулатори защото локомотива трябва да е тежък за сцепление на колелата с релсите.

                            Дали и при корабите е така, на тях им трябва баласт ниско долу за остойчивост?

                            Коментар


                            • Електрически локомотив

                              https://www.youtube.com/watch?v=lbCFm1WnrpU


                              Към края на видеото е. В началото говорят за дизелови локомотиви.

                              Коментар


                              • тази седмица лежах у болницата с един ФИЗИК. Пенсионер, бил 20 години в Германия. Сега работи по некъв проект за ФОТОНИ от Слънцето. Направил е 2 химически лаборатории във физическия факултет. Няколко години навивал учЕните да го пуснат на симпозиум за слънчева енергия да си развие тезата и един японец се навил (пенсионер на 75г) щот няма какво да губи.
                                Дошъл деня и не му дали да излезе на трибуната ....
                                Зелено енергийните лобита се намесили и не позволяват и на научни срещи някой да оспори и да застраши милиардния им бизнес от ГЛУПОСТИ.
                                ГЛУПОСТИ - това му бяха думите за соларките и батерийките в колите
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X