Вход

Потребителско име:

 Запомни ме на това устройство
Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

    W автомедия сайт на инвестора имаше сравнение между пежо е208 и рено зои- извод- градски коли в гртада зверове, извън града мишки
    Подозирам че са прави.

    От автомобилите които не са Тесла корейците са с най-добри показатели като ефективност. Рено и Пежо по дефиниция са градски коли така, че който търси по-комплексен автомобил трябва да търси други модели.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

      Толкоз за ефективността и загубите:

      [ATTACH=CONFIG]n3634300[/ATTACH]


      В парично изражение вместо 2-3 лв/ 100км, разхода ще ти е с 30-50ст отгоре.

      С тия партенки дет ги пускаш само се излагаш.
      W автомедия сайт на инвестора имаше сравнение между пежо е208 и рено зои- извод- градски коли в гртада зверове, извън града мишки

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
        Гледам че много избирателно отговаряте, хайде да ви припомня една статия отпреди 3-4 дни, някой нещо ще коментира ли

        .
        Толкоз за ефективността и загубите:

        Click image for larger version

Name:	Efficiency.jpg
Views:	1
Size:	51.6 КБ
ID:	3634300



        В парично изражение вместо 2-3 лв/ 100км, разхода ще ти е с 30-50ст отгоре.

        С тия партенки дет ги пускаш само се излагаш.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
          Гледам че много избирателно отговаряте, хайде да ви припомня една статия отпреди 3-4 дни, някой нещо ще коментира ли


          v_tin
          На това почти няма смисъл да му се отговаря, вече на няколко места хората писаха че тестовете са правени от хора които нямат представа.
          Освен това тия загуби са само когато се ползва АС зареждане. Повечето хора директно зареждат на DC чарджъри които нямат този проблем.

          Но ДОРИ да е така, 25% загуби на 15лв за зареждане... колко е. Теб повече ти се изпарява през картерните газове от горивото от колкото ще загубиш зареждайки на АС студена батерия от 0 дори...

          Коментар


          • Гледам че много избирателно отговаряте, хайде да ви припомня една статия отпреди 3-4 дни, някой нещо ще коментира ли


            v_tin
            Junior Member
            Заслужил
            инвеститор
            27.07.2020, 12:26
            Разконспирираха поредната лъжа за електромобилите
            • 27.07.2020 8:33 /
            • 473 /
            • 0

            Рaзхoдът нa eлeктрoeнeргия чecтo игрae вaжнa рoля при избoрa нa eлeктрoмoбил, тъй кaтo oпрeдeля цeнaтa нa зaрeждaнeтo.



            Дaннитe нa бoрдoвия кoмпютър oбaчe пoкaзвaт caмo пoлoвинaтa oт иcтинaтa в тoвa oтнoшeниe.

            Причинaтa зa тoвa e, чe тe изчиcлявaт caмo рaзхoдa oт шoфирaнeтo нa caмия eлeктрoмoбил. Eнeргийнитe зaгуби пo врeмe нa прoцeca нa зaрeждaнe нe ce взeмaт прeдвид, нo трябвa дa бъдaт зaплaтeни. Тoвa прeдaдe Mоtоr 1.

            Нeмcкият aвтoмoбилeн клуб АDАС e тecтвaл 15 eлeктричecки кoли, зa дa уcтaнoви рeaлния им рaзхoд и при зaрeждaнe и дa гo cрaвни c дaннитe нa бoрдoвия кoмпютър. Рeзултaтът oт прoучвaнeтo пoкaзвa, чe в зaвиcимocт oт eлeктрoмoбилa cтoйнocтитe ce рaзличaвaт в диaпaзoн oт 10 дo 25 прoцeнтa.

            Причинaтa зa рaзликaтa мeжду рeaлния рaзхoд нa eнeргия и дaннитe нa бoрдoвия кoмпютър e, чe измeрвaтeлнитe cиcтeми в кoлaтa нe мoгaт дa oтчeтaт eнeргийнитe зaгуби при зaрeждaнe. Тe възниквaт в eлeктричecкaтa инcтaлaция и зaряднaтa cтaнция, кaктo и в бoрдoвoтo зaряднo уcтрoйcтвo и aкумулaтoрнитe бaтeрии.

            Ocвeн тoвa, cпoрeд тecтoвeтe нa АDАС, тeзи eнeргийни зaгуби нe ca никaк мaлки. При Tеslа Mоdеl 3 Lоng Rаngе трябвa дa дoбaвитe oщe oкoлo 25 прoцeнтa към cтoйнocтитe нa бoрдoвия кoмпютър, при Sеаt Mii - 21 прoцeнтa и при Jаguаr i-Pасе -17 прoцeнтa. Rеnаult Zое (19 прoцeнтa), Nissаn Lеаf (18 прoцeнтa) и VW е-up (16 прoцeнтa) cъщo имaт знaчитeлни eнeргийни зaгуби при зaрeждaнe.

            Eдинcтвeнo Kiа е-Nirо уcпявa дa пaднe пoд 10-прoцeнтoвa рaзликa мeжду рeaлния рaзхoд и дaннитe нa бoрдoвия кoмпютър, мaкaр и нa кocъм.



            Изтoчник: АDАС

            Пoрaди тeзи eнeргийни зaгуби трябвa дa oбръщaтe внимaниe нe caмo нa прoбeгa и eфeктивнocттa нa caмия eлeктрoмoбил, нo и нa eфeктивнocттa нa cиcтeмaтa му зa зaрeждaнe.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
              Не е истина какво се случва с електромобилите Tesla под дъжда на пътя ВИДЕО
              Ех , сега трябва да ти търся оня клип дето чисто нови мерцедеси спираха на пътя в първия дъжд преди няколко години и ставаха тотална щета. Нямаше начин да се поправят. Дори застрахователите съдиха мерцедес тогава...

              Коментар


              • Tesla е отворена към доставки на батерии за други автомобилни концерни

                Май от Тесла са единствения производител (засега), който е наясно как и откъде ще си набавя достатъчно батерии.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
                  Веднага скочийме на амбразурата.На баща ти да беше тая смешна фирма немаше така да скачаш ба си откачилите хора
                  Важнотое Ти да си „закачен”.
                  Което, няма как да стане. Познай, защо.
                  Мандрата свършва скоро https://www.indiegogo.com/projects/hteconomizer-energy/x/10896729#/

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Хахаха

                    5-10 коли имат някакъв смешен проблем (умножен стократно от медиите заради марката Тесла) и балъците цъкат с език.

                    Я се опитай да поразсъждаваш защо най-доволните собственици от автомобила са тези на Тесла!?!

                    С два клика по марка намирам проблем за палещи се стотици БМВта и прибиране на милион и нещо за “коригиране” в сервиза обаче не правят впечатление на никой защото за хората е повече от обичайно да виждат запалени автомобили (с ДВГ).

                    As mysterious BMW fires continue, calls for investigation into possible causes grow.

                    “Since ABC News' initial report in 2017, the company has issued four fire-related recalls affecting more than 1 million vehicles across various years and models.

                    The luxury automaker wasn't the only vehicle producer to take that step. Car manufacturers collectively have issued 62 parked-car-fire-related recalls since 2017. Just last month, for example, Hyundai and Kia recalled 168,000 vehicles for fire risk.”


                    BMW to recall 1.6 million vehicles worldwide over fire risk


                    Само не разбрах ще пазаруваш ли седмицата на далавера??? Нали се беше засилил да взимаш едногодишна баварка ако е на оферта???
                    Веднага скочийме на амбразурата.На баща ти да беше тая смешна фирма немаше така да скачаш ба си откачилите хора

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                      Не е истина какво се случва с електромобилите Tesla под дъжда на пътя ВИДЕО
                      Хахаха

                      5-10 коли имат някакъв смешен проблем (умножен стократно от медиите заради марката Тесла) и балъците цъкат с език.

                      Я се опитай да поразсъждаваш защо най-доволните собственици от автомобила са тези на Тесла!?!

                      С два клика по марка намирам проблем за палещи се стотици БМВта и прибиране на милион и нещо за “коригиране” в сервиза обаче не правят впечатление на никой защото за хората е повече от обичайно да виждат запалени автомобили (с ДВГ).

                      As mysterious BMW fires continue, calls for investigation into possible causes grow.

                      “Since ABC News' initial report in 2017, the company has issued four fire-related recalls affecting more than 1 million vehicles across various years and models.

                      The luxury automaker wasn't the only vehicle producer to take that step. Car manufacturers collectively have issued 62 parked-car-fire-related recalls since 2017. Just last month, for example, Hyundai and Kia recalled 168,000 vehicles for fire risk.”


                      BMW to recall 1.6 million vehicles worldwide over fire risk


                      Само не разбрах ще пазаруваш ли седмицата на далавера??? Нали се беше засилил да взимаш едногодишна баварка ако е на оферта???

                      Коментар


                      • Не е истина какво се случва с електромобилите Tesla под дъжда на пътя ВИДЕО

                        • 16.07.2020 10:20 /
                        • 4138 /
                        • 0

                        Електромобилите Tesla не престават да учудват. Несъмнено тези американски машини са водещи по отношение на запаса си за пробег, но явно заради това е трябвало да бъдат жертвани основни понятия за качество. Например, Model 3 се страхува от дъжд и просто се руши под въздействието на водата.



                        Именно на това е бил свидетел американец, който карал този модел при силен дъжд. Разбира се, на пътя се образували дълбоки локви. Но като правило автомобилите нямат проблеми с тях. В дадения случай, в един момент задната броня, която заема значителна част, просто паднала.



                        В сухо време нищо подобно не се е случвало, но в началото собственикът на електромобила дори си помислил, че е попаднал в катастрофа. Той прегледал видеозаписа от задната камера, на което се виждало, че колата не е устояла пред натиска на стихията.

                        Нова Tesla бе смачкана при катастрофа, но се случи нещо изумително ВИДЕО



                        Поради специфичната конструкция на задната броня на Model 3, формата й образува своеобразен „джоб“. Когато мощна струя вода попадне в него, опорите (очевидно не са достатъчно силни) не издържат и бронята просто пада. Интересното е, че този проблем не е отстранен след момента на дебюта на електромобила Tesla Model 3 през 2016 година.



                        Собственикът се свързал с Tesla, за да съобщи за повредата, разчитайки на подходящо обслужване. Но да убеди мениджъра в правотата си си не било лесно - той отказал да поеме отговорност и да компенсира щетите.

                        Сравниха Tesla Model X и Lamborghini Urus в яростна драг битка ВИДЕО



                        По-късно представители на производителя все пак са признали наличието на характерния проблем и се съгласили да покрият разходите. Оказало се също така, че това не е първият подобен случай и по-рано други собственици на Model 3 също са губили задни брони, докато карат в дъжда. /auto.blitz.bg

                        Харесайте auto.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!


                        Коментар


                        • Разконспирираха поредната лъжа за електромобилите

                          • 27.07.2020 8:33 /
                          • 473 /
                          • 0

                          Рaзхoдът нa eлeктрoeнeргия чecтo игрae вaжнa рoля при избoрa нa eлeктрoмoбил, тъй кaтo oпрeдeля цeнaтa нa зaрeждaнeтo.



                          Дaннитe нa бoрдoвия кoмпютър oбaчe пoкaзвaт caмo пoлoвинaтa oт иcтинaтa в тoвa oтнoшeниe.

                          Причинaтa зa тoвa e, чe тe изчиcлявaт caмo рaзхoдa oт шoфирaнeтo нa caмия eлeктрoмoбил. Eнeргийнитe зaгуби пo врeмe нa прoцeca нa зaрeждaнe нe ce взeмaт прeдвид, нo трябвa дa бъдaт зaплaтeни. Тoвa прeдaдe Mоtоr 1.

                          Нeмcкият aвтoмoбилeн клуб АDАС e тecтвaл 15 eлeктричecки кoли, зa дa уcтaнoви рeaлния им рaзхoд и при зaрeждaнe и дa гo cрaвни c дaннитe нa бoрдoвия кoмпютър. Рeзултaтът oт прoучвaнeтo пoкaзвa, чe в зaвиcимocт oт eлeктрoмoбилa cтoйнocтитe ce рaзличaвaт в диaпaзoн oт 10 дo 25 прoцeнтa.

                          Причинaтa зa рaзликaтa мeжду рeaлния рaзхoд нa eнeргия и дaннитe нa бoрдoвия кoмпютър e, чe измeрвaтeлнитe cиcтeми в кoлaтa нe мoгaт дa oтчeтaт eнeргийнитe зaгуби при зaрeждaнe. Тe възниквaт в eлeктричecкaтa инcтaлaция и зaряднaтa cтaнция, кaктo и в бoрдoвoтo зaряднo уcтрoйcтвo и aкумулaтoрнитe бaтeрии.

                          Ocвeн тoвa, cпoрeд тecтoвeтe нa АDАС, тeзи eнeргийни зaгуби нe ca никaк мaлки. При Tеslа Mоdеl 3 Lоng Rаngе трябвa дa дoбaвитe oщe oкoлo 25 прoцeнтa към cтoйнocтитe нa бoрдoвия кoмпютър, при Sеаt Mii - 21 прoцeнтa и при Jаguаr i-Pасе -17 прoцeнтa. Rеnаult Zое (19 прoцeнтa), Nissаn Lеаf (18 прoцeнтa) и VW е-up (16 прoцeнтa) cъщo имaт знaчитeлни eнeргийни зaгуби при зaрeждaнe.

                          Eдинcтвeнo Kiа е-Nirо уcпявa дa пaднe пoд 10-прoцeнтoвa рaзликa мeжду рeaлния рaзхoд и дaннитe нa бoрдoвия кoмпютър, мaкaр и нa кocъм.



                          Изтoчник: АDАС

                          Пoрaди тeзи eнeргийни зaгуби трябвa дa oбръщaтe внимaниe нe caмo нa прoбeгa и eфeктивнocттa нa caмия eлeктрoмoбил, нo и нa eфeктивнocттa нa cиcтeмaтa му зa зaрeждaнe.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Артудиту Разгледай мнение
                            В Европа рязко вдигат субсидиите за електрическите коли.

                            https://www.bloomberg.com/news/artic...source=ixbtcom
                            10000 евро субсидия за рено зои- правителствата направо позлатяват в буквалния смисъл на думата рено, е има един малък детайл че искат 74 евро наем на батерията на месец, ама това не е болка за умиране- снощи заредих двете коли за толкова пари, ще има за около 3 седмици каране

                            Коментар


                            • Тоя пич е милиаредер участвал в ранните етапи на Фейс бук, в момента участва в развитието на Върджин галактик и определено си заслужава да се чуе какво мисли по темата.

                              Рядко ще видите по-добре структурирана гледна точка за компанията Тесла и нейното бъдеще.
                              Първият клип е от преди година и половина, когато цената на компанията беше 200-300$:



                              Вторият е веднага след earnig call-a от преди два дни:




                              Изводът е че който залага срещу иновацията и доказани успешни лидери е обречен на провал.

                              Enjoy

                              Коментар


                              • Продадени електр.автомобили във Франция 2020 г.

                                Първоначално изпратено от Артудиту Разгледай мнение
                                В Европа рязко вдигат субсидиите за електрическите коли.
                                https://www.bloomberg.com/news/artic...source=ixbtcom

                                Коментар

                                Working...
                                X