IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Старите литиеви акумулатори са и опасни за хората които ги поправят, едно невнимание и късо съединение за секунди може да я запали. Гледах клип като отварят една , този големия и капак отгоре точно в момента в който го пондигат и почва да пуши, те обаче бяха опитни и избягаха от батерията, тя след секунди ще започне да хвърля струя разтопен метал.
    Тези руснаци от Харков са добри техници, гледал съм канала им. Електромобилите имат своето място, но конструкцията на батериите е в детска възраст, напълнена с електроника да я следи и подравнява елементите, особенно подравняването им е важно защото един елемент като избяга в капацитета си от другите тя цялата губи капацитет и това е едно, другото е че става опасна при заряд може да презареди елемент и той да я запали, и възможноста да отдават голям ток не е ограничена също, това е друг момент в който могат да се палят, също при удар.
    Преди години оловните акумулатори като бяха от напълно изолирани елементи не издържаха дълго и имаше и случаи да гърмят рядко. Откакто се появиха новите в пластмасови кутии при които има възможност да тече йонен ток между клетки макар и слаб по пътечки от намокрената с електролит или пари повърхност никакви проблеми няма с тях, трупат ги в магазините един върху друг, размятат ги без да съм чул оловни акумулатори някъде да са направили проблем.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • https://www.youtube.com/watch?v=7omOUymUThA Как ломаются Китайские электромобили. BYD Yan EV360 70KW edition.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Silveto Разгледай мнение
        Погубно, ако се окаже истина - Модерните батерии ще надживеят електромобилите

        https://www.capital.bg/biznes/tehnol...ektromobilite/
        Споко. СПЕЦИАЛНО И НАРОЧНО, ще ги развалят.

        Коментар


        • Погубно, ако се окаже истина - Модерните батерии ще надживеят електромобилите

          https://www.capital.bg/biznes/tehnol...ektromobilite/
          Повече от красива

          Коментар


          • На пазарите не знам, ама на джоба не влияят добре

            Коментар


            • Реалността за колите-играчки на батерии започва да достига до различни нива, скоро ще почне да изтича и в медиите, накрая и до мозъчетата на NPCтата, въпреки че те вече са програмирани и ще отричат до последно.

              “While we understand the impact to those who rely on EV charging, it is our top priority to ensure a safe and secure working environment for our employees." states the message. "Following an Enterprise Risk Assessment and evaluations conducted by local fire departments and workplace protection in each hub and corporate headquarters, fire risks were identified in the parking garages that cannot be mitigated at this time.

              Няколко сериозни пожара вследствие от електромобили засега останаха завоалирани, в името на АДЖЕНДАТА. Като изгори някой търговски център, може би ще стане по-сериозен скандал и ще последва пробуждане.
              State Farm Insurance is removing electric vehicle charging stations from its parking decks at Corporate and Corporate South headquarters in Bloomington, and at hubs throughout the nation.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Mateev, батериите така ги ремонтират, търсят стар елемент от същата батерия и подменят този който се държи зле - не иска да се зарежда или е с паднал капацитет. Като успеят да напаснат елемент и показват колко рязко скача капацитета и пробега с едно зареждане на батерията, пълно с видеа от такива които го правят. Нисан Лийв е с малка батерия, модела до 2015 година, като и падне капацитета наполовина и пробега става много малък с едно зареждане, търсят колко са се разбягали по напрежение елементите, разглобяват и подменят тези които силно се различават от другите със стари елементи които трябва да пасват по капацитет и пробега се повишава. Дали ще стане зависи доколко стария елемент който ще поставят пасва. Така е Матеев, дори да имаш няколко чисто нови елемента не може с тях да подмениш стари.
                Споко де.
                Всичко може, стига да не те хванат.
                А Пчеларко пак го стягат годинките.

                Коментар


                • Mateev, батериите така ги ремонтират, търсят стар елемент от същата батерия и подменят този който се държи зле - не иска да се зарежда или е с паднал капацитет. Като успеят да напаснат елемент и показват колко рязко скача капацитета и пробега с едно зареждане на батерията, пълно с видеа от такива които го правят. Нисан Лийв е с малка батерия, модела до 2015 година, като и падне капацитета наполовина и пробега става много малък с едно зареждане, търсят колко са се разбягали по напрежение елементите, разглобяват и подменят тези които силно се различават от другите със стари елементи които трябва да пасват по капацитет и пробега се повишава. Дали ще стане зависи доколко стария елемент който ще поставят пасва. Така е Матеев, дори да имаш няколко чисто нови елемента не може с тях да подмениш стари.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                    Винаги ми е било интересно как провалили се в живота си хора се изживяват като свръхинтелигентни и дават "компетентни" мнения за неща, за които са тотално невежи. Няма значение темата, която се обсъжда. Важното е да ръсят простотии, с които се излагат като кифладжии. От това обаче те изпитват гордост, част от манията им за величие. Не са се научили на българския правопис, но това не им пречи да се изказват като "експерти", и дори сами да си вярват колко са велики.
                    Добре де, какво търсиш тук, тогава? Седи си у Епълско, чОпли си фецките, и си ОК. Разбира се, ако се явяват, за да ни размиваш, си добре дошъл. Признал съм, смешни вицове изнамираш.

                    Коментар


                    • Винаги ми е било интересно как провалили се в живота си хора се изживяват като свръхинтелигентни и дават "компетентни" мнения за неща, за които са тотално невежи. Няма значение темата, която се обсъжда. Важното е да ръсят простотии, с които се излагат като кифладжии. От това обаче те изпитват гордост, част от манията им за величие. Не са се научили на българския правопис, но това не им пречи да се изказват като "експерти", и дори сами да си вярват колко са велики.
                      Last edited by Mateev; 21.10.2024, 10:12.

                      Коментар


                      • https://www.facebook.com/reel/836025268447128 - малшанс

                        Коментар


                        • Прочее, какво знаете за батериите на база хиперварикапи? Освен, разбира се, непостижимо другаде работно напрежение от няколко десетки волта на клетка. Хайде, чешете репите, да видим кой е внимавал в час.
                          Last edited by Pyramid; 15.10.2024, 08:48.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Да батерията е със стотици клетки и една като излезе от строя не може да се смени защото трябва да я смениш с такава със същия капацитет стара, върви я намери като резевна част, освен от друга стара електричка..ако случайно пасне да се разбира с другите да се зареждат и разреждат заедно, да не е нито по бърза, нито по бавна. Съвършенна глупост и японците ги е страх от нея, правят се на луди че било просто, на всеки елемент трябва да му следиш всички параметри - напрежение при заряд, разряд, температура и съпротивление вътрешно, ако имаш претенции да си направил сериозна батерия, кабелчета безброй. На инверторите какво им е хубавото, инвертор с голямо кпд при това ниво на технология ще тежи половин тон ако е за тази мощност, съответно ефективноста им е по ниска и загряват, затова се охлаждат като двг с антифриз, помпа и радиаторче. боса е бил неук и конструкторите са го лъгали че му правят много ефективна кола.
                            Извод? Ами нещата да се правят другояче. В патента е обяснено, как. Защо - ами за целта, трябва доста четене, дори само на коментара към него. Преправям го безброй пъти (допълвам) и все има какво. Чак се уморих. Той и Матеев, с болка на душата, призна на 16.11.2021, че съм прав. Явно, колкото и да ме мрази, той е по-интелигентен от куп западняци. За което го и поздравявам,

                            Коментар


                            • Да батерията е със стотици клетки и една като излезе от строя не може да се смени защото трябва да я смениш с такава със същия капацитет стара, върви я намери като резевна част, освен от друга стара електричка..ако случайно пасне да се разбира с другите да се зареждат и разреждат заедно, да не е нито по бърза, нито по бавна. Съвършенна глупост и японците ги е страх от нея, правят се на луди че било просто, на всеки елемент трябва да му следиш всички параметри - напрежение при заряд, разряд, температура и съпротивление вътрешно, ако имаш претенции да си направил сериозна батерия, кабелчета безброй. На инверторите какво им е хубавото, инвертор с голямо кпд при това ниво на технология ще тежи половин тон ако е за тази мощност, съответно ефективноста им е по ниска и загряват, затова се охлаждат като двг с антифриз, помпа и радиаторче. боса е бил неук и конструкторите са го лъгали че му правят много ефективна кола.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                                Представители на приблизително 70 японски производители на компоненти бяха изумени от броя на хиперинтегрираните компоненти.

                                По-конкретно, електрическото задвижване e-axle се състои от осем части, включително двигател, инвертор, скоростна кутия, зарядно устройство и AC конвертор. Това позволява не само да се намалят разходите, но и теглото на готовия автомобил.
                                Една частичка да има някъде за смяна - трябва да смениш двигател, инвертор, скоростна кутия, зарядно устройство и AC конвертор. Изключително практично. А колко екологично и устойчиво и беземисионно само

                                Коментар

                                Working...
                                X