Чух за новата S клас на Мерцедес, че ги пребива с 600км. пробег и е air matik, вози, като лодка. Вярно ли е?
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Може да изминеш 250 км. с едно зареждане, 20 дена по 200км са 4000 км. и това е максимално използване на батерията, за 10 години - 480 000км. Ако батерията струва 4000 евро - 1евро за 100км ти е батерията, но ако навъртиш 100 000 км. само - батерията ти е 4 евро за 100км..няма смисъл да го конвертираш.D.Y.F-091066
Коментар
-
https://eltavr.ru/kit-komplekt/, продават комплект за конверсия на транспортни средства за бизнес. Според мен са много честни, не търсят инвеститори да ги заподозреш ...Ако не работи ще го продават ли. А продажбите са - някой прави такава конверсия и негови познати обикновенно също ...Това е малък бизнес. Няма да станат много електромобилите, те са написали - 10 години живот на батерията, това означава че колкото по голям пробег навъртиш за тези 10 години, толкова по изгодно е печелиш от това. Ако навърташ на година 3-4 хиляди км. това нещо въобще не е за теб, ако навърташ 10 хиляди километра също..това е за над 50 хиляди километра на година.D.Y.F-091066
Коментар
-
Намерих нещо по темата тук" https://remonteldv.ru/slavyanka . Ако нищо никого не притеснява в написаното, ми се струва, че не внимава някой.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, не знам, този е сложил на това Ауди този пършив електромотор и то върви, другия са му пренавили на еладата, която поначало са я правили с асинхронен. Не мисля че мамят. Славянката я обясняват като свързане и в звезда и в триъгълник едновременно, попадал съм в учебник много отдавна на това нещо и пишеха че няма смисъл, но пък е имало двигатели навити по този начин. А това което видях с двигателя на тази помпа чупеше тъпомера, те погледнаха какви проводници излизат в кутията, всеки един от тях може да пренавие електромотор и измислиха че майстора ги е свързал така защото не вижда. Не знам, може желязото да се намагнитва по начин така че да се запаси с енергия и да избутва момента на претоварване.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Сега, да те открехна: НОМИНАЛНО, моментът на АД е един но, максималният, може да го превъзхожда. И това, ДАЛЕЧ НЕ Е в зоната на пуска, ами след развъртане, с някакво хлъзгава от около 15÷25[%]. Само дето, високомоментните мотори с ограничения на пусковия ток, в преходните режими, показват нисък кпд именно заради увеличеното омическо съпротивление на ротора. Кофти тръпка.
Един куп двигатели съм виждал със скъсани валове, при съвсем стандартна намотка. Стига само рязко да блокира лагер, например. А клипа със самия Дуюнов, аз също съм го гледал. Звучи - на прима виста - доста опЕрено. Човекът иска да произвежда и да продава, лошо ли е?D.Y.F-091066
Коментар
-
Pyramid, не знам, този е сложил на това Ауди този пършив електромотор и то върви, другия са му пренавили на еладата, която поначало са я правили с асинхронен. Не мисля че мамят. Славянката я обясняват като свързане и в звезда и в триъгълник едновременно, попадал съм в учебник много отдавна на това нещо и пишеха че няма смисъл, но пък е имало двигатели навити по този начин. А това което видях с двигателя на тази помпа чупеше тъпомера, те погледнаха какви проводници излизат в кутията, всеки един от тях може да пренавие електромотор и измислиха че майстора ги е свързал така защото не вижда. Не знам, може желязото да се намагнитва по начин така че да се запаси с енергия и да избутва момента на претоварване.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеАко попадна на канала им ще потърся видеото на което тестват дали има разлика, те са едни с големи претенции за компетентност, CNC машини и за стенда си казаха че никой няма като техния стенд в Русия. За тяхна изненада скъсаха вала с електродвигател уж със същата мощност.
Един куп двигатели съм виждал със скъсани валове, при съвсем стандартна намотка. Стига само рязко да блокира лагер, например. А клипа със самия Дуюнов, аз също съм го гледал. Звучи - на прима виста - доста опЕрено. Човекът иска да произвежда и да продава, лошо ли е?
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, имаше едни които тестват и сравняват намотката Славянка, първо измериха мощността и казват - разликата няма , но като замерваха въртящия момент - 3 пъти по голям. Работи това което са измислили. Обаче и те казаха че не им е ясно какво се случва. Толкова му е мощността на такъв електродвигател - колкото и традиционната намотка, но преодолява натоварвания - по висок въртящ момент. Но и за двигателите с постоянни магните казват - как ще има 350 киловата на този вал, я му вижте вала колко е тънък и там спорят. Факт е че с 5.5 киловатов мотор си върви добре. Виж те си греят електродвигателите, имаше едни хидравлични помпи произведени в Италия с някакви техни електродвигатели, мисля 3.5 бяха и много грееха, едната изгоря и сложиха български електродвигател който също се стопляше не повече от 50 градуса, стария италиански го пренавиха и като изгоря друг го смениха с италиански пренавит, беше леко топъл сигурно 30 градуса и твоите колеги ел. инженери преди да го свържат бяха в шок - как ги свързал майстора намотките, какво е това чудо. Дядото каза - слагайте го и не ме занимавайте. Те като го свързваха коментираха че бил с 5 диоптъра очила и не виждал. Славянката я има много отдавна, но не си я учил защото в един учебник бях чел че има такова свързване, но не било нещо различно и...Тогава не са им трябвали електродвигатели с толкова променливо натоварване. Тези хидравлични помпи точно това че се товареха много променливо, тя напомва един обемист цилиндър до невисоко налягане , после помпи в един друг който е мултипликатор за налягането в първия и то доколкото може да вдигне налягането. Рядко машина в която електродвигателя ще се товари по този начин, електромобилите и те са така.
Коментар
-
Pyramid, имаше едни които тестват и сравняват намотката Славянка, първо измериха мощността и казват - разликата няма , но като замерваха въртящия момент - 3 пъти по голям. Работи това което са измислили. Обаче и те казаха че не им е ясно какво се случва. Толкова му е мощността на такъв електродвигател - колкото и традиционната намотка, но преодолява натоварвания - по висок въртящ момент. Но и за двигателите с постоянни магните казват - как ще има 350 киловата на този вал, я му вижте вала колко е тънък и там спорят. Факт е че с 5.5 киловатов мотор си върви добре. Виж те си греят електродвигателите, имаше едни хидравлични помпи произведени в Италия с някакви техни електродвигатели, мисля 3.5 бяха и много грееха, едната изгоря и сложиха български електродвигател който също се стопляше не повече от 50 градуса, стария италиански го пренавиха и като изгоря друг го смениха с италиански пренавит, беше леко топъл сигурно 30 градуса и твоите колеги ел. инженери преди да го свържат бяха в шок - как ги свързал майстора намотките, какво е това чудо. Дядото каза - слагайте го и не ме занимавайте. Те като го свързваха коментираха че бил с 5 диоптъра очила и не виждал. Славянката я има много отдавна, но не си я учил защото в един учебник бях чел че има такова свързване, но не било нещо различно и...Тогава не са им трябвали електродвигатели с толкова променливо натоварване. Тези хидравлични помпи точно това че се товареха много променливо, тя напомва един обемист цилиндър до невисоко налягане , после помпи в един друг който е мултипликатор за налягането в първия и то доколкото може да вдигне налягането. Рядко машина в която електродвигателя ще се товари по този начин, електромобилите и те са така.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, три пъти по голям е въртящия момент с такава намотка, затова успява да тръгне. 5.5 киловата е 40кг с чугунено тяло на статора, с алуминиево ще е с 5 кг по лек. Ефективноста им е по висока от тази на с постоянните магнити, не ги охлаждат и не греят чак толкова, няма охлаждане. Не е измама.
Коментар
-
Pyramid, три пъти по голям е въртящия момент с такава намотка, затова успява да тръгне. 5.5 киловата е 40кг с чугунено тяло на статора, с алуминиево ще е с 5 кг по лек. Ефективноста им е по висока от тази на с постоянните магнити, не ги охлаждат и не греят чак толкова, няма охлаждане. Не е измама.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеБъpзоходко, по принцип си прав, ако не бяха открили как да ги направят. Да евтини са, магнитите са скъпи. Причината да го направят е че са купували в Крим от Китай едни автомобили за туристи и двигателите слабовати да се катерят по техните чукари, наклони и измислят това нещо с по мощни асинхронни.
Коментар
-
Бъpзоходко, по принцип си прав, ако не бяха открили как да ги направят. Да евтини са, магнитите са скъпи. Причината да го направят е че са купували в Крим от Китай едни автомобили за туристи и двигателите слабовати да се катерят по техните чукари, наклони и измислят това нещо с по мощни асинхронни.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар