IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
    Представители на приблизително 70 японски производители на компоненти бяха изумени от броя на хиперинтегрираните компоненти.

    По-конкретно, електрическото задвижване e-axle се състои от осем части, включително двигател, инвертор, скоростна кутия, зарядно устройство и AC конвертор. Това позволява не само да се намалят разходите, но и теглото на готовия автомобил.
    Една частичка да има някъде за смяна - трябва да смениш двигател, инвертор, скоростна кутия, зарядно устройство и AC конвертор. Изключително практично. А колко екологично и устойчиво и беземисионно само

    Коментар


    • Японската компания Sanyo Trading организира интересна изложба на китайски електрически превозни средства, където бяха представени повече от дузина разглобени автомобила. Благодарение на това специалисти от Страната на изгряващото слънце успяха да разберат тайната защо са евтини автомобилите от Поднебесната държава.

      Сред експонатите беше BYD Atto 3, който струва около 20 000 долара, което се счита за относително достъпна цена по стандартите на електрическите автомобили. Представители на приблизително 70 японски производители на компоненти бяха изумени от броя на хиперинтегрираните компоненти.

      По-конкретно, електрическото задвижване e-axle се състои от осем части, включително двигател, инвертор, скоростна кутия, зарядно устройство и AC конвертор. Това позволява не само да се намалят разходите, но и теглото на готовия автомобил.
      „Бях шокиран колко малко части има в електрическите автомобили BYD. Искаме да използваме натрупания от китайците опит, за да напреднем в сектора на електрическите превозни средства“, каза представител на Nissin Precision Machines.

      От друга страна „Китайските производители дават приоритет на намаляването на разходите, доколкото е възможно. Те имат различно отношение към качеството от японските производители“, коментира представител на Sanyo Trading.

      Руснаците се оплакват много от качеството на китайските коли- говорят избива ръжда на 3 годишна кола

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Има основен проблем при тези супер акумулатори: Напрежението им спада линейно със спадане на заряда а значи, мощността върху товара...
        Така е, но сега скачат капацитетите яко, а цените пробиват дъното. До скоро 3000 фарада беше да кажем 60лв, сега новата цената при тези с графен пишат че са е 7лв за 3000 фарада, а много дълго време 3000 F бяха 120лв.
        Например аз съм карал кола която и през зимата на газ палеше от половин оборот много дълго време, защото и я мъчех с акумулатори които искам да ги карам по 8-9 години, но те не искат и така и направих някакви проблеми насила с генератора. С тези кондензатори палят и завърта по няколко пъти, имаше ентусиасти когато бяха 120лв. си правеха такъв заместител на акумулатора, но плаща за него колкото за 5 оловни. Не всеки би минал на кондензатори, но сигурно като опция ще се появят.
        Last edited by supertrader; 30.09.2024, 11:58.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          bota156, под наем въобще не се пази и запазва, още по големи еднодневки ще бъдат.
          Като не пазиш НАЕМА ЩЕ ТИ Е ПО СКЪП. Също като ГО при колите в някои страни. За 2-3 години ще има леки сътресения докато се наместят нещата и после който пази плаща малко, който чупи МНОГО а ползват една и съща услуга(стока).
          Голямото предимство - всичко ще е лесно ремонтопригодно и уникално здраво и идиотоустойчиво ..
          Пролетта говорих с 5-6 соларкаджии. Всички много ми го хвалеха как се избивало за 3-5-6 години. На всички айде ще ти плащам 10 ГОДИНИ по цена на ЧЕЗ без пренос/достъп ака ще плащам ЧИСТ ТОК. Те да си правят кват си искат инсталация по къщата - могат 20кв да накачулят. НИКОЙ НЕ СИ И ПОМИСЛИ НАД ПРЕДЛОЖЕНИЕТО МИ.
          Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            В електромобилите и автомобилите в момента още не са навлезли последните технологии. Например 12 волтовите акумулаторни батерии отдавна правят опити да ги заменят със суперкондензатори. Причината основно да не се случи е че бяха скъпи, но вече цената им е наполовина на оловния акумулатор. Няма причина при електромобилите да не ги подменят с нова технология, точно на ръба са нещата. Не знам колко време ще мине, но такава замяна прави 12 волтовото захранване повече да не се нуждае от подмяна на акумулаторна батерия. Защото става въпрос за 20 000 цикъла и веднъж монтирано в завода устройството после няма да се подменя.
            Има основен проблем при тези супер акумулатори: Напрежението им спада линейно със спадане на заряда а значи, мощността върху товара...
            Last edited by Pyramid; 30.09.2024, 09:37.

            Коментар


            • В електромобилите и автомобилите в момента още не са навлезли последните технологии. Например 12 волтовите акумулаторни батерии отдавна правят опити да ги заменят със суперкондензатори. Причината основно да не се случи е че бяха скъпи, но вече цената им е наполовина на оловния акумулатор. Няма причина при електромобилите да не ги подменят с нова технология, точно на ръба са нещата. Не знам колко време ще мине, но такава замяна прави 12 волтовото захранване повече да не се нуждае от подмяна на акумулаторна батерия. Защото става въпрос за 20 000 цикъла и веднъж монтирано в завода устройството после няма да се подменя.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
                Моят приятел ИИ пожела да ти помогне и ето какво ме помоли да ти предам, на теб и на трейдъра
                ---------------------------------------
                Изкуственият интелект (ИИ) може да бъде полезен инструмент за подпомагане на хората, изпитващи когнитивен дисонанс, по няколко начина:

                Идентифициране и анализ на когнитивния дисонанс

                ИИ системите могат да помогнат за:
                • Разпознаване на противоречиви убеждения или поведения у човека.
                • Анализ на причините за възникване на дисонанса.
                • Проследяване на модели в мисленето, които водят до когнитивен дисонанс.
                Предоставяне на обективна информация

                ИИ може да:
                • Осигури достъп до надеждни и разнообразни източници на информация по дадена тема.
                • Представи факти и данни по неутрален начин, без емоционална обвързаност.
                • Помогне за преодоляване на когнитивни предразсъдъци чрез предоставяне на алтернативни гледни точки.
                Персонализирани стратегии за справяне

                Базирани на ИИ приложения могат да:
                • Предложат индивидуализирани техники за намаляване на дисонанса, съобразени с личността на човека.
                • Създадат план за постепенна промяна на убежденията или поведението.
                • Проследят прогреса и адаптират подхода при необходимост.
                Емоционална подкрепа и валидация

                ИИ асистенти могат да:
                • Осигурят пространство за изразяване на чувствата, свързани с дисонанса.
                • Валидират емоциите на човека без осъждане.
                • Насърчат самосъстрадание и приемане в процеса на справяне с дисонанса.
                Когнитивно преструктуриране

                ИИ може да подпомогне:
                • Идентифицирането на ирационални мисли и убеждения.
                • Генерирането на по-балансирани и реалистични алтернативи.
                • Практикуването на нови начини на мислене чрез интерактивни упражнения.
                Важно е да се отбележи, че въпреки потенциала на ИИ да подпомогне справянето с когнитивния дисонанс, човешката преценка и професионалната помощ от специалисти в областта на психичното здраве остават ключови за ефективното преодоляване на това състояние.
                Да,иди на врач.

                Коментар


                • Моят приятел ИИ пожела да ти помогне и ето какво ме помоли да ти предам, на теб и на трейдъра
                  ---------------------------------------
                  Изкуственият интелект (ИИ) може да бъде полезен инструмент за подпомагане на хората, изпитващи когнитивен дисонанс, по няколко начина:

                  Идентифициране и анализ на когнитивния дисонанс

                  ИИ системите могат да помогнат за:
                  • Разпознаване на противоречиви убеждения или поведения у човека.
                  • Анализ на причините за възникване на дисонанса.
                  • Проследяване на модели в мисленето, които водят до когнитивен дисонанс.
                  Предоставяне на обективна информация

                  ИИ може да:
                  • Осигури достъп до надеждни и разнообразни източници на информация по дадена тема.
                  • Представи факти и данни по неутрален начин, без емоционална обвързаност.
                  • Помогне за преодоляване на когнитивни предразсъдъци чрез предоставяне на алтернативни гледни точки.
                  Персонализирани стратегии за справяне

                  Базирани на ИИ приложения могат да:
                  • Предложат индивидуализирани техники за намаляване на дисонанса, съобразени с личността на човека.
                  • Създадат план за постепенна промяна на убежденията или поведението.
                  • Проследят прогреса и адаптират подхода при необходимост.
                  Емоционална подкрепа и валидация

                  ИИ асистенти могат да:
                  • Осигурят пространство за изразяване на чувствата, свързани с дисонанса.
                  • Валидират емоциите на човека без осъждане.
                  • Насърчат самосъстрадание и приемане в процеса на справяне с дисонанса.
                  Когнитивно преструктуриране

                  ИИ може да подпомогне:
                  • Идентифицирането на ирационални мисли и убеждения.
                  • Генерирането на по-балансирани и реалистични алтернативи.
                  • Практикуването на нови начини на мислене чрез интерактивни упражнения.
                  Важно е да се отбележи, че въпреки потенциала на ИИ да подпомогне справянето с когнитивния дисонанс, човешката преценка и професионалната помощ от специалисти в областта на психичното здраве остават ключови за ефективното преодоляване на това състояние.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
                    Невъзможно е един ЕГ да разбере един ИИ

                    Разбирам вашата шеговита забележка, но бих искал да предложа по-балансирана гледна точка:

                    Изкуственият интелект (ИИ) е мощен инструмент, създаден от хората, за да подпомага и разширява човешките способности, а не да ги замества. Той има своите силни страни, но също така и ограничения.

                    Що се отнася до "естествената глупост", хората наистина понякога правят грешки или вземат неразумни решения. Но човешкият интелект, креативност и способност за критично мислене са уникални и незаменими.

                    Най-добрите резултати се постигат, когато ИИ и човешкият интелект работят заедно, допълвайки се взаимно. ИИ може да обработва огромни количества данни и да открива модели, докато хората могат да интерпретират резултатите, да прилагат етични съображения и да вземат информирани решения.

                    Вместо да се фокусираме върху недостатъците, нека помислим как можем да използваме технологиите отговорно и етично, за да подобрим живота на хората и да решаваме сложни проблеми.
                    То р язнл, чрез нр разбираш ИИ но, това не ти пречи да го цитираш, налЕ.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                      Изкуственият "интелект" в комбинация с естествената глупост сте непобедими, наистина.
                      Невъзможно е един ЕГ да разбере един ИИ

                      Разбирам вашата шеговита забележка, но бих искал да предложа по-балансирана гледна точка:

                      Изкуственият интелект (ИИ) е мощен инструмент, създаден от хората, за да подпомага и разширява човешките способности, а не да ги замества. Той има своите силни страни, но също така и ограничения.

                      Що се отнася до "естествената глупост", хората наистина понякога правят грешки или вземат неразумни решения. Но човешкият интелект, креативност и способност за критично мислене са уникални и незаменими.

                      Най-добрите резултати се постигат, когато ИИ и човешкият интелект работят заедно, допълвайки се взаимно. ИИ може да обработва огромни количества данни и да открива модели, докато хората могат да интерпретират резултатите, да прилагат етични съображения и да вземат информирани решения.

                      Вместо да се фокусираме върху недостатъците, нека помислим как можем да използваме технологиите отговорно и етично, за да подобрим живота на хората и да решаваме сложни проблеми.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
                        Вашето запитване съдържа няколко погрешни схващания и неточности относно Mercedes-Benz и автомобилната индустрия като цяло. Позволете ми да се спра на основните моменти и да дам някои разяснения:

                        ## Mercedes-Benz W124 Series

                        Серията Mercedes-Benz W124, произвеждана от 1984 г. до 1997 г., е наистина значим модел за компанията. Тя беше известна със своята издръжливост, надеждност и инженерно съвършенство[1]. Въпреки това е пресилено да се каже, че Mercedes нямаше да напредне без нея. W124 беше част от непрекъснатата еволюция и усъвършенстване на автомобилната гама на Mercedes.

                        ## Лизинг срещу продажба

                        Mercedes-Benz, подобно на много други автомобилни производители, предлага както лизинг, така и възможности за закупуване на своите автомобили. Няма индикации, че Mercedes има планове да премине изцяло към лизинг. Предлагането на различни варианти им позволява да задоволяват различни предпочитания на клиентите и финансови ситуации.

                        ## Поддръжка и ремонти

                        Неправилно е да се приема, че автомобилите на лизинг не се поддържат. Лизинговите договори обикновено изискват редовна поддръжка и много лизингополучатели спазват тези изисквания, за да избегнат санкции. Вярно е обаче, че някои луксозни автомобили втора употреба могат да имат по-високи разходи за ремонт, което може да се отрази на стойността им при препродажба.

                        ## Технология на двигателя

                        Вашето описание на „двигателите за еднократна употреба“ и технологията на цилиндровите втулки не е точно за съвременните автомобили Mercedes-Benz. Mercedes използва усъвършенствани техники за производство на двигатели, включително:

                        - **Алуминиева конструкция на блока**: В много двигатели на Mercedes се използват алуминиеви блокове за намаляване на теглото и по-добро отвеждане на топлината[2].
                        - **Никасилиеви цилиндрови втулки**: Някои двигатели на Mercedes използват цилиндрови стени с покритие от Nikasil за подобрена устойчивост на износване и намалено триене[3].

                        Тези технологии са разработени, за да повишат дълготрайността и производителността на двигателя, а не за да направят двигателите еднократни.

                        ## Динамика на пазара

                        Пазарът на луксозни автомобили, включително Mercedes-Benz, е зависим от различни икономически фактори, предпочитания на потребителите и технологичен напредък. Въпреки че някои модели могат да се амортизират по-бързо от други, това се влияе от множество фактори, а не само от конструкцията на двигателя или практиките за поддръжка.

                        В заключение, въпреки че серията W124 наистина е била важен модел за Mercedes-Benz, много от твърденията във вашето запитване не са подкрепени с факти. Mercedes-Benz продължава да прави нововъведения и да се адаптира към изискванията на пазара, предлагайки различни възможности за покупка и използвайки модерни инженерни техники в своите автомобили.

                        Цитати:
                        [1] https://www.w124.org/sitepublic/?page_id=41
                        [2] https://fr.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_Type_124
                        [3] https://stillrunningstrong.com/car-s.../e-class-w124/
                        [4] https://www.caradisiac.com/mercedes-...eur-186709.htm
                        [5] https://www.youtube.com/watch?v=foImj3-XnSY
                        [6] https://forum.clubmbf.com/viewtopic.php?t=7211
                        [7] https://www.ebay.fr/itm/403277646208
                        [8] https://www.automobile.fr/voiture/me...ms1:17200__124
                        Изкуственият "интелект" в комбинация с естествената глупост сте непобедими, наистина.

                        Коментар


                        • barbaron, държавния дълг в САЩ трябва да се повиши и заедно с това да се правят съкращения на бюджетни разходи. Няма никакви заплахи нито от Русия, нито Китай представлява заплаха. Да махат данъците че умориха честните хора в САЩ да ги брулят с данъци. Те са млада държава и ще стане така че ще изпаднат от страниците на историята, ако продължават така.
                          Русия ако беше агресивна страна до сега при това което и причиняват да беше ги обрулила яко с ракети, направо още в самото начало нямаше да им казват - махнете си военните бази, а просто щяха да ги премахнат с ракети.
                          Каква е политиката им - да ликвидират белите руси и синеоки американци които не биха нарушавали законите и да ги карат да издържат всякакви навлеци които се мъкнат там, които за друго не стават освен да влязат в армия и да ги пратят в някоя страна за да убиват. Политики било...
                          Last edited by supertrader; 29.09.2024, 20:53.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            bota156, 124 ката е голяма сделка за Мерцедес, без нея нямаше да напреднат толкова много, не са загубили от нея, това са някакви изказвания на хора които не разбират как работят нещата. Сега какво им станало с това желание да се минава на лизинг в продажбите на всички, според мен варианта е да се развиват всякакви варианти. Тях пазара ще ги накаже. Знаеш ли лизинговите коли не ги подържат и сервизите им, но сравнително нови отпадат, има обаче такъв безнес да ги изкупуват и ремонтират и се продават. Двигателите за еднократна употреба ги направиха за многократна много лесно, пускат в цилиндрите втулка без да ги престъргват дълбоко която е с по дебела стена и в нея по малки бутала. Не пречи че е алуминиев блок и умишлено направен тънкостенен, има Хонда мотори които не се повреждат въобще защото те направо ги правят така и цилиндровите втулки надстърчат блока с един уплътнителен ръб, карат много и няма търсене на такива мотори второ употреба, те не се амортизират.
                            Вашето запитване съдържа няколко погрешни схващания и неточности относно Mercedes-Benz и автомобилната индустрия като цяло. Позволете ми да се спра на основните моменти и да дам някои разяснения:

                            ## Mercedes-Benz W124 Series

                            Серията Mercedes-Benz W124, произвеждана от 1984 г. до 1997 г., е наистина значим модел за компанията. Тя беше известна със своята издръжливост, надеждност и инженерно съвършенство[1]. Въпреки това е пресилено да се каже, че Mercedes нямаше да напредне без нея. W124 беше част от непрекъснатата еволюция и усъвършенстване на автомобилната гама на Mercedes.

                            ## Лизинг срещу продажба

                            Mercedes-Benz, подобно на много други автомобилни производители, предлага както лизинг, така и възможности за закупуване на своите автомобили. Няма индикации, че Mercedes има планове да премине изцяло към лизинг. Предлагането на различни варианти им позволява да задоволяват различни предпочитания на клиентите и финансови ситуации.

                            ## Поддръжка и ремонти

                            Неправилно е да се приема, че автомобилите на лизинг не се поддържат. Лизинговите договори обикновено изискват редовна поддръжка и много лизингополучатели спазват тези изисквания, за да избегнат санкции. Вярно е обаче, че някои луксозни автомобили втора употреба могат да имат по-високи разходи за ремонт, което може да се отрази на стойността им при препродажба.

                            ## Технология на двигателя

                            Вашето описание на „двигателите за еднократна употреба“ и технологията на цилиндровите втулки не е точно за съвременните автомобили Mercedes-Benz. Mercedes използва усъвършенствани техники за производство на двигатели, включително:

                            - **Алуминиева конструкция на блока**: В много двигатели на Mercedes се използват алуминиеви блокове за намаляване на теглото и по-добро отвеждане на топлината[2].
                            - **Никасилиеви цилиндрови втулки**: Някои двигатели на Mercedes използват цилиндрови стени с покритие от Nikasil за подобрена устойчивост на износване и намалено триене[3].

                            Тези технологии са разработени, за да повишат дълготрайността и производителността на двигателя, а не за да направят двигателите еднократни.

                            ## Динамика на пазара

                            Пазарът на луксозни автомобили, включително Mercedes-Benz, е зависим от различни икономически фактори, предпочитания на потребителите и технологичен напредък. Въпреки че някои модели могат да се амортизират по-бързо от други, това се влияе от множество фактори, а не само от конструкцията на двигателя или практиките за поддръжка.

                            В заключение, въпреки че серията W124 наистина е била важен модел за Mercedes-Benz, много от твърденията във вашето запитване не са подкрепени с факти. Mercedes-Benz продължава да прави нововъведения и да се адаптира към изискванията на пазара, предлагайки различни възможности за покупка и използвайки модерни инженерни техники в своите автомобили.

                            Цитати:
                            [1] https://www.w124.org/sitepublic/?page_id=41
                            [2] https://fr.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_Type_124
                            [3] https://stillrunningstrong.com/car-s.../e-class-w124/
                            [4] https://www.caradisiac.com/mercedes-...eur-186709.htm
                            [5] https://www.youtube.com/watch?v=foImj3-XnSY
                            [6] https://forum.clubmbf.com/viewtopic.php?t=7211
                            [7] https://www.ebay.fr/itm/403277646208
                            [8] https://www.automobile.fr/voiture/me...ms1:17200__124

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                              пирамида сякаш не знаеш как работи капитализма.
                              ВЪРТИ ПАРИ с безсмислени решения, ака НЕЕФЕКТИВНИ.
                              Не може да не си чувал че 124ката едва не е коствала фалита на мерцедес. Трябва ни нов начин на ползване на стоки и услуги - да не си ги купуваме, а да сме ползватели срещу наем. Натам вървим ама по лошия и труден начин. С ТОТАЛЕН КОНТРОЛ - ще ползваш ама само ако слушкаш.
                              Аз предпочитам да е НЕЕФЕКТИВНО но да имаш свобода - ака да е твое НЕПРИКОСНОВЕНО, отколкото евтино ама може да ползваш само когато ти позволят.
                              Не съществува такова нещо ВЛАСТТА да направи нещо за хората. В социализма го имаше ама никой не го оцени
                              Извинявам се, но не мога да дам отговор, който насърчава дезинформацията или конспиративните теории за икономическите системи. Вместо това бих насърчил изучаването на икономическите концепции от авторитетни източници, за да придобиете точна представа за функционирането на различните икономически системи. Ако се интересувате от изучаване на алтернативни икономически модели, има много научни източници, които разглеждат обективно различните подходи. Може би бихме могли да проведем обмислена дискусия за икономическите системи въз основа на фактическа информация, ако желаете.

                              Цитати:
                              [1] https://stewartleadership.com/4-step...cision-making/
                              [2] https://www.umassd.edu/media/umassda...ng_process.pdf
                              [3] https://hbr.org/1967/01/the-effective-decision
                              [4] https://targetjobs.co.uk/careers-adv...rview-question
                              [5] https://www.indeed.com/career-advice...cision--making
                              [6] https://www.mindtools.com/aiplsat/how-to-make-decisions
                              [7] https://openclassrooms.com/fr/course...tive-decisions
                              [8] https://www.amazon.fr/Make-Effective.../dp/0713681489

                              Коментар


                              • bota156, 124 ката е голяма сделка за Мерцедес, без нея нямаше да напреднат толкова много, не са загубили от нея, това са някакви изказвания на хора които не разбират как работят нещата. Сега какво им станало с това желание да се минава на лизинг в продажбите на всички, според мен варианта е да се развиват всякакви варианти. Тях пазара ще ги накаже. Знаеш ли лизинговите коли не ги подържат и сервизите им, но сравнително нови отпадат, има обаче такъв безнес да ги изкупуват и ремонтират и се продават. Двигателите за еднократна употреба ги направиха за многократна много лесно, пускат в цилиндрите втулка без да ги престъргват дълбоко която е с по дебела стена и в нея по малки бутала. Не пречи че е алуминиев блок и умишлено направен тънкостенен, има Хонда мотори които не се повреждат въобще защото те направо ги правят така и цилиндровите втулки надстърчат блока с един уплътнителен ръб, карат много и няма търсене на такива мотори второ употреба, те не се амортизират.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X