IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

    Ако другите са по различни от китайците, то аз съм майка Тереза. Същите унищожители всички.
    Понеже аз ще съм майка Тереза, ти може да си Клотилда Бургундска, за да не се караме. Иначе - донякъде си прав, но все пак, китайците са на върха на замърсителната пирамида.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
      За комунисти не съм писал изобщо. Пиша, че са типичен тоталитарен режим, със здраво пренебрежение към опазване на природата, с тотално унищожителни индустриални практики, но на хартия могат да изкарат каквото им е нужно за пред света.
      Ако другите са по различни от китайците, то аз съм майка Тереза. Същите унищожители всички.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • За комунисти не съм писал изобщо. Пиша, че са типичен тоталитарен режим, със здраво пренебрежение към опазване на природата, с тотално унищожителни индустриални практики, но на хартия могат да изкарат каквото им е нужно за пред света.

        Коментар


        • Електромобилите по 5 хиляди лева.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • cyclop, и китайците са комунисти колко ти си майка Тереза нали.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • mikomikov, 2008 -ма когато САЩ бяха откачили да блокират китайската икономика и да объркат световната търговия бяха блокирали наистина търговията и помня как в морето се виждаха десетки кораби на котва. После когато лудостта им премина автопроизводителите трябваше да си пуснат производството, но хората не купуват а със заеми забрави, никой не иска да вземе 5 лв. в заем. В България се появиха Фолксвагените по 14 - 16 хиляди лева, не долари при дилърите в магазина и те не можеха да повярват че коли със същите параметри преди ги продаваха по 39 хиляди лева, но моделите случайно бяха нови за да не си помисли някой че преди 2008 е бил прекаран от марката. 14 хиляди долара не е евтино и сега дефлация ще удари, при това ще е толкова грозна че няма да може да се сравни с тогава..по 5 хиляди няма да им ги купуват като почнат да падат цените, а лихвите ще са нула. 97% от живите пари са парите с които си служат хората, онези 99% които са бедни, те са икономиката всъщност, парите на 1% и по малко вече богати са мъртви пари които банките отдавна са им прибрали и повярвай не фигурира в балансите изм някога да им върнат и изплатят милиардите..да ги питаш що ги трупат. Та бедните които са икономиката като се стреснат и спрат да харчат и по 5 хиляди лева ще продават.
              Виж в България определено ще бъдем ударени защото няма да имаме горива, но да тръгнат с електромобили българите..по скоро с електровелосипеди, градски транспорт, междуградски с влаковете може да живнат. Неприложимо е това нещо електромобила за нормалния човек, който има други житейски ценнности.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение



                С теб се обединихме около идеята, че няма да купуваме - дори да е в пъти по-евтино, поне защото трябва да накажем лошите комунисти в Китай.

                ​​​​​​Китайците правят сравнение с цените на пазара и казват, че електромобилът е евтин, а ние не сме съгласни. Не вярваме в пазарната икономика, в демокрацията, в това, че нашите избраници ще ни оправят. Недоверието е национална черта...

                Защо обаче 30 % от купуващите западноевроЕйци заявяват, че ще купуват китайски евтинии, а няма да купуват западни марки автомобили и електромобили - това е неразбираемо. В Европа трябва да бъдем единни и да купуваме нашата (си) - евроЕйска продукция, нищо, че е 2-3 пъти по-скъпа.
                Китайците са известни с чистата си индустрия и загрижеността си за опазването на природата, да спасим планетата, като заменим автомобилите си с произведени от тях. Ще бъде отлично за клаймъта, сигурен съм.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  НАй-вероятно е средно за цялата авто гама на фирмата- от малките губи по малко, от големите повече - средно 35000. Преди 2 години ид3 струваше около 35000 евро и даваха 10000 евро бонус/ за който се класира/. Преди време ми беше попаднала класация кой-колко печели- кия печелеха средно около 1200 долара на кола, порше - около 25000
                  Ок, ама тогава - колата се произвежда с 35% по-евтини части, трудът във фабриките е 1/4 от заплатите в САЩ, и губят средно по 35 000?? Колко губят тогава европейските и американските производители с 35% по-скъпото производство и 3/4 по-високите заплати? Трябва да е доста повече? Откъде се покрива? От държавата? Няма никакъв смисъл, както и да го гледам.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    [B]mikomikov, не казвам нищо, само това че цената на произведен в Китай автомобил и изнесен от там няма да е същата а по висока.

                    ........


                    С теб се обединихме около идеята, че няма да купуваме - дори да е в пъти по-евтино, поне защото трябва да накажем лошите комунисти в Китай.

                    ​​​​​​Китайците правят сравнение с цените на пазара и казват, че електромобилът е евтин, а ние не сме съгласни. Не вярваме в пазарната икономика, в демокрацията, в това, че нашите избраници ще ни оправят. Недоверието е национална черта...

                    Защо обаче 30 % от купуващите западноевроЕйци заявяват, че ще купуват китайски евтинии, а няма да купуват западни марки автомобили и електромобили - това е неразбираемо. В Европа трябва да бъдем единни и да купуваме нашата (си) - евроЕйска продукция, нищо, че е 2-3 пъти по-скъпа.



                    Коментар


                    • И не искат да правят евтини транспортни средства за хората и да ги предлагат, а те също с печалба се произвеждат.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • v_tin, вярваш ли ? Вземаш един автомобил и го правиш на изходните суровини от които е направен, продаваш ги и получаваш за тях 100 пъти по малко. Те правят обратното и загуби им носи. Кръщават нещо народонаселението, те просто лапат заеми колкото повече могат защото банките им дават и на много по ниски цени могат и ще произвеждат пак коли и без заеми пак ще произвеждат. Не са никак евтини китайските коли, със солидна печалба са си. Постоянно се занимават какво да субсидират, какво да разрешат и какво да забранят, едва ли не хората за това ги избират - да субсидират, разрешават и забраняват. Прекаляват.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • mikomikov, не казвам нищо, само това че цената на произведен в Китай автомобил и изнесен от там няма да е същата а по висока. Постъпват неправилно ако се захванат да ограничават вноса от Китай. И пак електромобилите не са технология която може да навлезе 100 процента. Имам литиевойонни батерии от други устройства, качественни с дебели електроди - първите цилиндрични батерии на Сони, те са добре направени между другото, а разни дето си присвояват че те са ги измислили, ами защо не са ги произвеждали ? Та тези батерии нямат и по 50 цикъла и са приключили, май нямат и 10% остатъчен капацитет защото просто са остарели. Така че ще ползва електромобил който позва батерията, ще и направи броя цикли..ако не ги направи просто си губи парите, а те не са евтина част тези батерии. За износа виждате - пали се от един електромобил цял кораб каркериър се наричат и са по за 4000 - 7000 коли и са големи и скъпи кораби. Проблем е разбира се и това.
                          Параноята ги гони в Европа - да се забранял вноса от Китай, те не са добре. Другото доказателство че хлапат е че са повярвали че до 35 - година всичко по улиците електромобили ще бъде.
                          Първо СО е абсолютно безвреден, вредата му е внушение, той се разпада и планетата има механизъм да подържа постоянна концентрацията му в атмосферата. Може дори да се каже че е жизнено важен и полезен..ще е прекалено, обратната глупост.
                          Второ забраната за дизелите защото отделят азотни окиси същото нещо, тях влагата във въздуха ги усвоява, прибира и да образува се киселина. Колкото е водата в океаните, моретата и реките толкова е водата в атмосферата, това се знае. Въпрос - Колко азотни окиси трябва да произведеш и натъпчеш в атмосферата че да повишиш киселинността и ?

                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение

                            Нещо ме объркват твърденията. "Изваденият пример в статията казва, че Nio губи по $35 000 на всеки автомобил, който прави. " ЗАЩО? КАК? Колко им струва производството на един такъв автомобил?

                            "Когато анализатори разглобяват BYD Seal EV, те изчислиха, че струва поне 35% по-малко за производство отколкото произведен в Европа VW ID.3." значи китаците произвеждат с 1/3 по-евтино от европейците, и пак са на 35 000 долара загуба на автомобил? Някак? Как?
                            НАй-вероятно е средно за цялата авто гама на фирмата- от малките губи по малко, от големите повече - средно 35000. Преди 2 години ид3 струваше около 35000 евро и даваха 10000 евро бонус/ за който се класира/. Преди време ми беше попаднала класация кой-колко печели- кия печелеха средно около 1200 долара на кола, порше - около 25000

                            Коментар


                            • Какво пише Ню Йорк Таймс е едно (каквото диктуват заинтересуваните, напр. водещият пазара Тесла и плащащи за "рекламата" в Таймс и още - и за "направляването на общественото мнение"), а какви са реалностите - е различно. Поръчкова статия на база (високи) настоящи цени.

                              Всъщност, Мъск, с Тесла също се възползва от супер -ресурса в Китай (евтина работна ръка) и инвестира (гръм и мълнии!) - в комунистическа страна?!?

                              Вероятно Мъск(и) е отчел, че още двама милиардери (не) са чели Маркс, или са чели през ред. За Бъфет и Мънгър говорим (статия от преди година!)

                              https://manager.bg/avtomobili/dasnat...-mi-investicia

                              И тук се говори най-важното в дискусията: Мъск намалява НАПОЛОВИНА цената на Тесла (в Китай!), а в същото време BYD я увеличават, АМА - "късно е, чадо!" На този огромен пазар нещата се движат по други закони

                              В заключение: Бъфет и Мънгър - също са инвестирали милиарди на комунистически пазар, но историята мълчи (все още ) за това, дали са имали предварителни гаранции (договорки) с комунистическата държава .. Например - срещу конкурента... Та, дори и супер-предприемачите има какво да учат (за ударите под пояса)...

                              А ние коментираме какво някой,някога бил писал в някакъв вестник (Таймс), за което е получил няколко десетки хиляди (или пък стотина хиляди) долари. Само Бъфет е инвестирал 4,5 МЛРД долара (за останалите му 15 % , след като продаде 5 % във въпросната компания)

                              ​​​​​​​Без препоръки, разбира се.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
                                Ето защо китайските електромобили плашат Европа и САЩ...

                                https://carmarket.bg/drugi/eto-zasht...a-i-sasht-7741
                                Нещо ме объркват твърденията. "Изваденият пример в статията казва, че Nio губи по $35 000 на всеки автомобил, който прави. " ЗАЩО? КАК? Колко им струва производството на един такъв автомобил?

                                "Когато анализатори разглобяват BYD Seal EV, те изчислиха, че струва поне 35% по-малко за производство отколкото произведен в Европа VW ID.3." значи китаците произвеждат с 1/3 по-евтино от европейците, и пак са на 35 000 долара загуба на автомобил? Някак? Как?

                                Коментар

                                Working...
                                X