IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • mikomikov, винаги се теглят като аварират, за да го качат на платформа се налага да се сложи куката, всичките имат куки и защо производителите ги слагат, за да го тегли някой и да го счупи сигурно. Недей така, има си начини за всеки един автомобил, репатраците са много малко. Ти решаваш проблема генерално - ще викате репатраци, но няма да дойде репатрак и какво ще правят. Варианта е да знаеш как и колко може да се тегли. Въртящия момент при автоматичната скоростна кутия преминава през хидротрансформатор и трява да знаеш как е направено да може да се тегли. Виж колите 23 -та година произведена си има кука, има си гнездо да се завие и капачка, няма кола която да няма. Има теглене със скорост, има и теглене което е бавно колкото да се качи на платформата.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      mikomikov, аз пък препоръчвам да научат дали може да се тегли този конкретен автомобил и как, това е препоръчителното. Не е толкова лесно и сигурно да изпратят репатрак, може да се наложи където няма такива коли. Например на новите които казваш че не са направени да се теглят имат да избереш опцията че ще се тегли и ти излиза картинка как може да стане, как се прави. Да може да се повреди и затова единственно трябва да си точно информиран. Може да се вдига задвижващия мост, и с колесар, може да се качи на платформа без да се превъртат колелата - с крик се повдига и са поставят едни плъзгачи с колела и после си има кука и за нея с лебедката се изтегля. И да сключиш такава застраховка няма да искат да разкарват репатрак ако е голямо растоянието. Има хора съм чел с изтощен акумулатор са чакали два дена на пътя, защото имат акумулатори с чип най новите и не може да го смениш на пътя и да тръгне, затова акумулаторите ив трябва да се сменят на време, като се тества и покаже че е загубил капацитет се сменя, а не като ти спре на пътя. Хората трябва да знаят и да потърсят информация, във фирмените сервизи знаят.

      1. Долу бях много ясен. Автомобил с автоматична предавателна кутия НЕ СЕ ТЕГЛИ! Хайде сега да НЕ въвеждаме други понятия, като "нов" или "стар". ТЕ НЕ се теглят!
      Тук е добре да споменем, че в Европа това "чудо" - "еглене на автомобила" - НЕ може да се срещне НИКЪДЕ!
      СТИГА си "учил" хората да правят неща, които НИКОЙ производител на автомобили НЕ ПРЕПОРЪЧВА!
      Оттук и НИКОЙ ЗАСТРАХОВАТЕЛ НЯМА да поеме отговорности да плаща обезщетение за експлоатация, вън от правилата!
      Какви са тия "картинки" за теглене на автоматици, щом производителят им казва, че НЕ се теглят - са си "побългарени" фантазии, с които ЛИЧНО ТИ дезинформираш нета.

      2. Такива твои фантазии - "не е лесно да изпратят репатрак" - също са дезинформация. В кой свят живееш и на коя планета си ти?
      Още при застраховката (в която много българи игнорират повече от рисковете, за да минат "ПО-ТЪНИЧКО" ) - се знае, че Пътната помощ е поет риск от застрахователя. Плащаш - получаваш.
      Няма фантазии от вида: "не можем, защото си далеч!", защото това е НЕИЗПЪЛНЕНИЕ НА КЛАУЗИ ОТ ДОГОВОР и при твоите фантазии - ще има не само разноските "за далеч", но и за всички разноски в сервиза + пропуснати ползи + разноски за адвокатИ + разноски за заместващ автомобил от същия клас, докато трае ремонта.

      Изброените горе разходи ЩЕ БЪДАТ АНУЛИРАНИ ЗАКОННО, ако автомобилът е бил "теглен", точно "по български".

      И никой застраховател няма да плати по "логиката": една жена казваШЕ на пазара, един "специалист" коментираШЕ в един форум .. и др. подобни от тоя род!

      3. Ако толкова много искаш да "учиш" хората - може да опиташ да ги отвориш, например в областта на квантовата механика. Там е напълно безопасно за семейния бюджет. Ще квантуват и ще са доволни, че си ги заинтригува с нещо интересно!

      Коментар


      • mikomikov, аз пък препоръчвам да научат дали може да се тегли този конкретен автомобил и как, това е препоръчителното. Не е толкова лесно и сигурно да изпратят репатрак, може да се наложи където няма такива коли. Например на новите които казваш че не са направени да се теглят имат да избереш опцията че ще се тегли и ти излиза картинка как може да стане, как се прави. Да може да се повреди и затова единственно трябва да си точно информиран. Може да се вдига задвижващия мост, и с колесар, може да се качи на платформа без да се превъртат колелата - с крик се повдига и са поставят едни плъзгачи с колела и после си има кука и за нея с лебедката се изтегля. И да сключиш такава застраховка няма да искат да разкарват репатрак ако е голямо растоянието. Има хора съм чел с изтощен акумулатор са чакали два дена на пътя, защото имат акумулатори с чип най новите и не може да го смениш на пътя и да тръгне, затова акумулаторите ив трябва да се сменят на време, като се тества и покаже че е загубил капацитет се сменя, а не като ти спре на пътя. Хората трябва да знаят и да потърсят информация, във фирмените сервизи знаят.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Всички амтомобили и с автоматични скорости могат да бъдат теглени, но при някои....

          От години се противопоставям на подобна демагогия в нета. Куцо и сакато - "учи" другите на ум и разум!

          Аве, пич, НЕ "УЧИ" ДРУГИТЕ, ЩОМ НЕ ЗНАЕШ НЕЩО, ВЕ!

          Автоматичните предавателни кутии (автоматиците) НЕ МОГАТ ДА БЪДАТ ТЕГЛЕНИ!

          В ОБЩИЯТ СЛУЧАЙ ТЕ НЕ МОГАТ ДА БЪДАТ ТЕГЛЕНИ! (ти казваш точно обратното!!!)

          Стига сте чели от нета, след което преразказвате ТУК ваши въображаеми "истини"!

          Или на теб ти е през "оная работа" - колко щял да плати някой си (от нета) - за скъп ремонт на автоматична предавателна кутия, за нови фрикционни дискове..., а дали няма да се наложи и смяна на цялата предавателна кутия, а крайната сметка може да излезе (реално!) повече, отколкото струва твоят автомобил...

          зАпрете се малко с тия фантазии! Хайде да коментираме неща, които наистина ЗНАЕМ, за да НЕ набутваме другите да плащат ГРЕШНИ ПАРИ!

          .........

          ПРЕПОРЪКА Е! Ако имате автоматична предавателна кутия (явтомобилът ви е автоматик) - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СЕ ОБЪРНЕТЕ КЪМ ПЪТНА ПОМОЩ (РЕПАТРАК).

          Още от времето, в което съм се занимавал със застраховане (през миналия век) - ВСИЧКИ застрахователи предлагат допълнителен риск - извозване на автомобила! Това леко завишава тарифното число, но е в пъти по-ефтино от разходите пи ремонта или доставянето на нова автоматична предавателна кутия!

          И това НЕ е някаква реклама! Кой-както желае да приеме препоръката. Изказах алтернативно мнение, но парите са си ваши!





          Коментар


          • Всички амтомобили и с автоматични скорости могат да бъдат теглени, но при някои за да се вкарат в режим да може трябва да се включи диагностичен прибор и с него разрешава опцията. По принцип може тогава но бавно. С електромобилите е същото, Теслите могат и имат здрав редуктор, някои азиатски не могат особено ако са на 800 волта редутора е с още по голямо предавателно съотношение понижаващото оборотите.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

              Някои могат. Ако живееш в страна с много EV пътна помощ знае какво трябва. Ако си в Русия обаче...

              Не помня коя от бензиновите ми коли последно можеше да бъде теглена, но със сигурност през последните 20г не съм имал такава.
              ...и ти се изкарваш в "прогресивна" среда? Където все по-малко неща "може" да се правят? Човече, такъв свят , за ничий хуй не ми трябва. Където "не може", не е за нормални хора, ами само за овце. Защо ли? Защото, пред съвършената! НЕсвобода, предпочитам НЕсъвършената Свобода. Капиш?
              Last edited by Pyramid; Днес, 01:11.

              Коментар


              • analog, а отвор в който да се навива кука за теглене нямат ли ? Защото електромобилите имат.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • https://www.youtube.com/watch?v=I9yCguy4ois, много мърморят че Теслите нямали тактилни копчета, но тези коли без да се работи с таблета и тя да ти смята постоянно колко ток имаш и можеш ли да стигнеш до следващия чарджър, не могат да се карат.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
                    не могат да бъдат "изключени от скорост"
                    Някои могат. Ако живееш в страна с много EV пътна помощ знае какво трябва. Ако си в Русия обаче...

                    Не помня коя от бензиновите ми коли последно можеше да бъде теглена, но със сигурност през последните 20г не съм имал такава.

                    Коментар


                    • cyclop, те копират един от друг, в случая каквото е направила Тесла. Аксиални двигатели с ниски обороти и голям въртящ момент са известни много отдавна, те са много по удачни за електромобили. Също без сърцевина или с подвижна такава могат да се направят тези аксиални двигатели, може да го теглиш колкото искаш и да го пускаш по чиста инерция да се движи, а това ще убие разхода на енергия и ще го направи незначителен в сравнение с този на днешните електромобили. Съвсем друг драйв, а тези са грешка за съжаление. Но как се комуникира с такива хора, те са некомуникативни. КПД на тези електродвигатели е много ниско, налага се те да се охлаждат като двг.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        На Теслите редукторите са по здрави и могат да се теглят бавно, Фолксваген също. Азиатските, при тях всичко е тънко и изронват редукторите дори при буксуване в сняг ако им се изключи електрониката против буксуване за 20 метра и се разделяш с редуктора. Има един блогер от Белорус, той така счупи редуктора на би уай ди сонг мисля.
                        От всичко написано, разбирам че досега нито един от създателите на автомобили-играчки на батерии не е помислил дори за миг "хей, може би това ще бъде използвано като истински автомобил".

                        Коментар


                        • На Теслите редукторите са по здрави и могат да се теглят бавно, Фолксваген също. Азиатските, при тях всичко е тънко и изронват редукторите дори при буксуване в сняг ако им се изключи електрониката против буксуване за 20 метра и се разделяш с редуктора. Има един блогер от Белорус, той така счупи редуктора на би уай ди сонг мисля.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
                            Днес случайно научих, че електрическите псевдоавтомобили не могат да бъдат теглени - не могат да бъдат "изключени от скорост" - не могат дори на нормален пътна помощ камион-платформа да ги издърпат - отдавна си знам, че да си купиш такава иддиотска играчка е диагноза, но не знаех колко тежка диагноза е
                            Явно, НЕ СА за у нас. Както е тръгнало, ако не се случат определени събития, аз електричка няма да си купя.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
                              Днес случайно научих, че електрическите псевдоавтомобили не могат да бъдат теглени - не могат да бъдат "изключени от скорост" - не могат дори на нормален пътна помощ камион-платформа да ги издърпат - отдавна си знам, че да си купиш такава иддиотска играчка е диагноза, но не знаех колко тежка диагноза е
                              Не може да не могат да се теглят бавно с лебедка. Проблема е че ротора на електромотора е постоянно зацепен, а зъбната предавка е една и с много високо предавателно съотношение. Когато малката зъбчатка върти голямата пак не е много благоприятно, защото има голямо съпротивление при ускоряване, в учебниците пише 30-40% загуби от триенето когато въртящия момент е много голям. А обратното - голямото колело да задвижва малкото - повишаваща предавка е с още по голямо съпротивление и може да се изронят зъбите, но ако се тегли съвсем бавно би трябвало да може.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Днес случайно научих, че електрическите псевдоавтомобили не могат да бъдат теглени - не могат да бъдат "изключени от скорост" - не могат дори на нормален пътна помощ камион-платформа да ги издърпат - отдавна си знам, че да си купиш такава иддиотска играчка е диагноза, но не знаех колко тежка диагноза е

                                Коментар

                                Working...
                                X