IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
    6. Чакам методология на измерването. Колко време измерваше. Едновременно ли измерваше тестовите и контролните панели? Ако да - използвал си цели 6 уреда.
    7. Какъв модел бяха тези 6 уреда? Имаха ли MPP тракер, вграден вътре в тях. Дай ми конкретен модел, защото в интернет се предлагат само 2-3 такива, които могат да свършат такава работа.

    Или просто си признай, че лъжеш (за кой ли път) и ще те оставя на мира.
    Четиво за едно заядливо злобно старче

      • CARACTÉRISTIQUES PRODUITSCHÉMADE CÂBLAGE
      • SérieDS3Le micro-onduleur duole plus puissant•Un micro-onduleur connecte deux modules PV•Puissance de sortie maximum de 730VA,880VA, ou 960VA•Un MPPT pour chaque module•Courant d’entrée élevé pour s’adapter aux mo-dules PV de haute puissance.•Facteur de puissance ajustable (RPC)•Fiabilité maximum, IP67•Communications Zigbee cryptées•Relais VDE intégrésApsystems 3rd Generation Dual microconverter bénéficie d'une toute nouvelle architecture. Dotés de 2 MPPTindépendants, d’un courant d'entrée et d’une puissance de sortie élevés, les produits de la série DS3 s'adaptent auxmodules haute puissance d'aujourd'hui.Leur conception innovante et compacte offre un produit plus léger tout en maximisant la production d’énergie. Lescomposants sont encapsulés avec du silicone pour réduire les contraintes sur l’électronique, faciliter la dissipationthermique, améliorer les propriétés d’étanchéité et assurer une fiabilité maximale du système via des méthodes de testrigoureuses, y compris des tests de durée de vie accélérés. Un accès à l’énergie 24h/24 et 7j/7 via des applications ou unportail Web facilite le diagnostic et la maintenance à distance.La nouvelle série DS3 est interactive avec les réseaux électriques grâce à une fonctionnalité appelée RPC (Reactive PowerControl) pour mieux gérer les pics de puissance photovoltaïque dans le réseau. Avec une excellente performance et unehaute efficacité de conversion, une intégration unique avec moins de composants, les micro-onduleurs DS3-L, DS3 &DS3-H d’APsystems changent la donne pour le solaire résidentiel et tertiaire.2025/01/06 Rev1.3Leader de l’industrie solaireenTechnologie Micro-onduleur
    Last edited by barbaron; Днес, 01:35.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
      Чакам снимка на опитната постановка, на уреда и на методологията за измерване.
      Колкото повече увърташ, толкова повече даваш доказателство на всички, че си дърт лъжец.
      Няма начин да не си направил снимка. Ще ти отнеме 30 секунди да я качиш в imgur и още 30 секунди да я публикуваш тук във форрума.
      Разбира се, залепено със скоч алуминиево фолио върху плоскости, подпряни с трупчета и поставени под наклон зад панелите не си заслужава снимка
      Важното беше, че наблюдавах промяна в произвежданата мощност, и го споделих с форума.
      Когато инсталирам нещо по-солидно вследствие тези наблюдения, бих дал повече подробности
      Но не и на озлобени заядливи нещастници

      Коментар



      • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
        Супер идея.
        1. Чакам снимка да ти видя опитната постановка.
        2. Чакам да разбера как измери електропроизводството на тези 3 панела, без да разкачаш стринга, в който се намират?
        3. Искам да разбера как разбра, че панелите с отражатели произвеждат повече?
        4. Имаше ли контролна група от още 3 панела, с втори уред, за да сравниш колко е допълнителното електропроизводство?
        5. Как постигна точно тези цифри, които ги намери в готова картинка от интернет?
        6. Чакам методология на измерването. Колко време измерваше. Едновременно ли измерваше тестовите и контролните панели? Ако да - използвал си цели 6 уреда.
        7. Какъв модел бяха тези 6 уреда? Имаха ли MPP тракер, вграден вътре в тях. Дай ми конкретен модел, защото в интернет се предлагат само 2-3 такива, които могат да свършат такава работа.

        Или просто си признай, че лъжеш (за кой ли път) и ще те оставя на мира.
        Нещастен жалък смешник Не заслужаваш да си губя времето с теб
        Все пак, заради публиката, ето фактите

        В къщата имам ECU-R с връзка към Интернет, с връзка и към микроинверторите APS (всеки един МИ свързан с два панела) .
        ECU-R получава и запомня денонощно разнообразна информация (честота, напрежение, ток, мощност, температура и т.п.) от микроинверторите и периодически изпраща информация и към сърверите на APS:
        https://apsystemsema.com/ema/logoutEMA.action

        Аз мога да наблюдавам всичката тази информация и да променям параметрите на микроинверторите в реално време (със смартфон или с Интернет.
        Същото могат да правят при поискване от мен и техниците от APS.

        Сигурно още не си разбрал, че 21 век никой не разкача стрингове, за да мери ток, напрежение, мощност и т.п.
        Има си други начини





        Коментар


        • Първоначално изпратено от Bailor Разгледай мнение
          Той е работил, като банкер за ливанец. Тоест на изключително ниско ниво. Не очаквай много от него.
          Разбира се, едно полуграмотно българско полицайче няма как да ги знае,
          още повече да ги разбере тези факти:
          ------------------------
          Ливанските банки се отличават на международния пазар по отношение на иновациите чрез няколко уникални инициативи и стратегии, въпреки икономическите и политическите предизвикателства в страната.

          ### Точки на отличие на ливанските банки

          1. **Инвестиции в икономиката на знанието** :

          - През 2013 г. Banque du Liban (BDL) въведе циркулярно писмо № 331, което позволява на банките да инвестират до 3% от собствения си капитал в местни технологични компании. Този механизъм насърчава развитието на стартиращи предприятия и МСП в иновативни сектори като онлайн продажба на билети (Presella) или платформи за видео по заявка (Cinemoz)[1].

          - За насочване на тези инвестиции са създадени специализирани фондове като "Impact Fund", като колективното финансиране от ливанските банки възлиза на десетки милиони долари в подкрепа на технологичните компании[1].

          2. **Устойчивост и международно разширяване** :

          - Ливанският банков сектор е известен със своята устойчивост в условията на икономически и политически кризи. Той е разширил дейността си в повече от 25 държави, включително в Персийския залив, Европа, Африка и САЩ, с повече от 80 оперативни единици[2].

          - Ливанските банки спазват международните стандарти като тези, установени от Базел II и III, МВФ и FATF, което засилва позициите им на световния пазар[2].

          3. **Монитарна и финансова иновация** :

          - От 1997 г. насам ливанските банки възприемат иновативни стратегии, като например масово записване на деноминирани в долари еврооблигации, емитирани от ливанското правителство. Това даде възможност да се финансират публичните дефицити, като същевременно се предлага атрактивна възвръщаемост на инвеститорите[5].

          - Тези практики подкрепяха националната парична политика, като същевременно привличаха чуждестранен капитал[5].

          4. **Банкови технологии** :

          - Електронното банкиране в Ливан трансформира традиционните банкови практики, като интегрира цифрови услуги като управление на портфейли и електронно банкиране[7].

          - Ливанските банки също се развиха към универсален модел, предлагайки разнообразна гама от финансови продукти, адаптирани към съвременните нужди[4].

          ### Заключение

          Ливанските банки се отличават със способността си да въвеждат иновации в трудна среда. Те съчетават стратегически инвестиции в технологии, силна международна експанзия и адаптиране към световните стандарти, за да поддържат конкурентоспособността си на международния пазар. Тези иновации обаче понякога са ограничени от системни рискове за националната икономика.

          Цитати:

          [1] https://www.lorientlejour.com/articl...ologiques.html
          [2] https://orbi.uliege.be/bitstream/226...BBt%202011.pdf
          [3] https://www.aefr.eu/fr/article/telechargement/3710
          [4] https://www.lecommercedulevant.com/a...lus-performant
          [5] https://www.aefr.eu/fr/article/3710-...sion-monetaire
          [6] https://shs.cairn.info/revue-questio...ge-127?lang=fr
          [7] https://journals.usj.edu.lb/poem/art...wnload/472/440


          Коментар


          • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение

            Не ми се вярваше, че двустранните панели ще генерират при осветяване и от двете страни.
            Набързо приготвих две плоскости, покрити с алуминиево кухненско фолио.
            Поставих ги отзад на 3 панелa, под ъгъл около 80°
            И току що се насладих на ефекта
            20% - 25% добавъчна мощност от долната страна на панела е чудесна
            Разбира се, не съм първият, на когото му хрумва такава идея.
            Супер идея.
            1. Чакам снимка да ти видя опитната постановка.
            2. Чакам да разбера как измери електропроизводството на тези 3 панела, без да разкачаш стринга, в който се намират?
            3. Искам да разбера как разбра, че панелите с отражатели произвеждат повече?
            4. Имаше ли контролна група от още 3 панела, с втори уред, за да сравниш колко е допълнителното електропроизводство?
            5. Как постигна точно тези цифри, които ги намери в готова картинка от интернет?
            6. Чакам методология на измерването. Колко време измерваше. Едновременно ли измерваше тестовите и контролните панели? Ако да - използвал си цели 6 уреда.
            7. Какъв модел бяха тези 6 уреда? Имаха ли MPP тракер, вграден вътре в тях. Дай ми конкретен модел, защото в интернет се предлагат само 2-3 такива, които могат да свършат такава работа.

            Или просто си признай, че лъжеш (за кой ли път) и ще те оставя на мира.
            Last edited by Mateev; Днес, 00:04.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

              Чакам снимка на опитната постановка, на уреда и на методологията за измерване.

              Колкото повече увърташ, толкова повече даваш доказателство на всички, че си дърт лъжец.

              Няма начин да не си направил снимка. Ще ти отнеме 30 секунди да я качиш в imgur и още 30 секунди да я публикуваш тук във форрума.
              Той е работил, като банкер за ливанец. Тоест на изключително ниско ниво. Не очаквай много от него.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение

                Нашия соларен псевдоексперт рече и отсече:
                Чакам снимка на опитната постановка, на уреда и на методологията за измерване.

                Колкото повече увърташ, толкова повече даваш доказателство на всички, че си дърт лъжец.

                Няма начин да не си направил снимка. Ще ти отнеме 30 секунди да я качиш в imgur и още 30 секунди да я публикуваш тук във форрума.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
                  Тоя М. бил наистина ненадминат идиот
                  Аха - като ти се свършиха доводите, и започна с обидите. А това че си дърт лъжец не е обида - това е голата истина.

                  ПП: Чакам снимка на опитната постановка, на уреда и на методологията за измерване.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
                    Всички умни и разумни хора във форума ще съобразят, че разбира се
                    с уреди е измервана мощността на всеки един от 6-те показани панела,
                    за да се генерира графиката


                    Ще съобразят също, че Барбарон не е идиот,
                    и само след като съм наблюдавал часове подобна картина,
                    съм преценил и дал минималната оценка от 20% повишена ефективност
                    на осветяваните отзад двулицеви панели (bifacial photovoltaic panels),
                    затова реших да сложи огледала зад всичките мои панели
                    Драги ми дърт лъжецо, публикувай снимка на твоята опитна постановка на 6 от твоите панели, и ще ти се извиня, че те обвиних в лъжа. Също така ми публикувай сникма и на уреда, с които си измервал тези цофри, както и методологията, по която си направил измерването. И най-накрая мо дай обяснение как успя да докараш твоите цифри точно до тели, които ги имаше на картинката, която си намерил в интернет?

                    Лъжа, лижа, лъжа и пак лъжа, за кой ли път вече. Обещавам ти обаче, че ще ти се извиня, ако видя опитната постановка, уреда и методологията на измерване.

                    Коментар


                    • Тоя М. бил наистина ненадминат ...
                      Яд го е, че неговите морално остаряли маломощни панели не са двулицеви панели (bifacial photovoltaic panels), и ръси ли ръси просташки обиди
                      После се чуди защо го изтриват и защо ще му наложат бан
                      Барбарон бил "дърт лъжец" Хайде, дърт не е обида, М няма да доживее моите години, много по-млад ще замине

                      Но чудното е, че още не е разбрал, че никога не лъжа. Няма защо - не е - нямам нужда да съм като него - винаги да иска да шашне публиката си, прикривайки посредственноста си зад псевдонаучна еквилибристика
                      Last edited by barbaron; Вчера, 23:59.

                      Коментар



                      • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                        ...
                        Също така има и състезания за соларни самолети. Принципа е същия огромен самолет с огромни по площ соларни крила, а като тегло няма и 100 килограма. И се надява да няма силен вятър, защото ще го сгъне и счупи. Иначе да - един такъв летеше дори медиите го отразиха този факт.
                        Нашия соларен псевдоексперт рече и отсече:
                        - "самолет с огромни по площ соларни крила, а като тегло няма и 100 килограма."
                        - "И се надява да няма силен вятър, защото ще го сгъне и счупи."

                        Дребни грешки
                        Теглото е 2 300 кг, прави обиколка на света със скорост 90 км/час през деня, 60 км/час нощем
                        ----------------------------------------



                        The Solar Impulse is a pioneering solar-powered aircraft designed to demonstrate the potential of renewable energy in aviation. Below are the key details about its two main iterations, Solar Impulse 1 (HB-SIA) and Solar Impulse 2 (HB-SIB). Solar Impulse 1 (HB-SIA)
                        • ...
                        Solar Impulse 2 (HB-SIB)
                        • Purpose: Long-duration flights, including a historic round-the-world trip in 2015-2016.
                        • Improvements Over HB-SIA:
                          • Wingspan: Increased to 72.3 m for more solar cell coverage (~17,248 cells).
                          • Weight: Increased to 2,300 kg due to larger batteries and structural enhancements.
                          • Motors: Upgraded to four electric motors (17.5 hp each).
                        • Performance:
                          • Cruise Speed: ~90 km/h during the day; ~60 km/h at night to save power.
                          • Service Ceiling: Slightly higher at ~9,000 m.
                        • Notable Features: Larger cockpit allowing pilots to lie down for extended missions.
                        Technology Highlights
                        1. Solar Energy Capture:
                          • Monocrystalline silicon cells (~150 microns thick) optimize lightness and efficiency.
                          • Energy density of batteries is ~220 Wh/kg.
                        2. Energy Usage:
                          • Daytime solar energy powers the motors directly.
                          • Excess energy is stored in lithium-ion batteries for night operations.
                        3. Aerodynamic Design:
                          • Long wingspan ensures high lift-to-drag ratio.
                          • Lightweight carbon-fiber structure minimizes energy consumption.
                        Achievements
                        • Solar Impulse demonstrated the feasibility of long-range solar-powered flight without fuel.
                        • It achieved milestones like crossing continents and oceans, culminating in the first round-the-world flight powered solely by solar energy.
                        The Solar Impulse project represents a significant step toward sustainable aviation and highlights the potential of renewable energy in reducing reliance on fossil fuels in the aerospace industry123. Citations:
                        1. https://en.wikipedia.org/wiki/Solar_Impulse
                        2. https://www.airport-technology.com/p...solar-impluse/
                        3. https://fr.wikipedia.org/wiki/Solar_Impulse
                        4. https://www.solarstratos.com/plane/
                        5. https://ntrs.nasa.gov/api/citations/...9820024474.pdf
                        6. https://www.igus.fr/info/manus-2011-solar-aircraft
                        7. https://ethz.ch/content/dam/ethz/spe..._Skysailor.pdf
                        8. https://www.airbus.com/en/innovation...n/solar-flight

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
                          Чудя се този индивид защо е натрупал толкова много злоба,
                          която повръща постоянно към всекиго, който се осмели да му противоречи

                          Дали защото съвестта не му е чиста, че е пробутвал нискоефективни панели на клиенти,
                          дали го е яд че си е купувал на безобразни цени технологично недоразвити панели с обща мощност 60 kWp през 2007 - 2014 г.,
                          дали защото на много хора във форума им е ясно, че е въздух под налягане - не знам

                          Всички умни и разумни хора във форума ще съобразят, че разбира се
                          с уреди е измервана мощността на всеки един от 6-те показани панела,
                          за да се генерира графиката


                          Ще съобразят също, че Барбарон не е идиот,
                          и само след като съм наблюдавал часове подобна картина,
                          съм преценил и дал минималната оценка от 20% повишена ефективност
                          на осветяваните отзад двулицеви панели (bifacial photovoltaic panels),
                          затова реших да сложи огледала зад всичките мои панели

                          Предупреждавам го, че няма да влизам в безполезен спор с него.
                          Ако има възражения, да научи езици, да прочете посочената литература
                          и да спори с учените, които са работили по въпроса



                          Citations:
                          1. https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1155/2013/465837
                          2. https://pure.kfupm.edu.sa/en/publica...ntegrated-with
                          3. https://navitassolar.in/mr-ankit-sin...f-bifacial-pa/
                          4. https://www.solarnplus.com/unlocking...-solar-panels/
                          5. https://proceedings.ises.org/confere...-0010-Wilk.pdf
                          6. https://solarquarter.com/2023/08/10/...solar-modules/
                          7. https://www.maysunsolar.com/blog-bif...cenarios-2024/
                          8. https://www.nature.com/articles/s41598-024-68018-1
                          9. https://www.aforenergy.com/bifacial-...-need-to-know/
                          10. https://www.spiedigitallibrary.org/j...15.032702.full
                          11. https://scispace.com/pdf/experimenta...g-2c59dz7b.pdf
                          12. https://www.appropedia.org/Optimizin...mental_results
                          13. https://www.mdpi.com/2076-3417/14/19/8718
                          14. https://core.ac.uk/download/pdf/194638407.pdf
                          15. https://www.academia.edu/30871319/Ch...ype_reflectors
                          16. https://onlinelibrary.wiley.com/doi/...55/2013/465837
                          17. https://onlinelibrary.wiley.com/doi/pdf/10.1002/pip.510
                          18. https://www.maysunsolar.com/blog-the...-solar-panels/
                          19. https://pvpmc.sandia.gov/app/uploads...ESENTATION.pdf
                          20. https://as-proceeding.com/index.php/...ad/525/474/962
                          Барби - дърт лъжец си, че ти самият си го направил това, и си получил 20% повече енергия. Хайде дай снимка на собствената си опитна постановка, да видим каква простотия си сътворил и да я подложим на критика.

                          Иначе от публикуваните снимки казвам ДА, това на северния полюс ще работи, защото всичко е бяло чак до хоризонта. Това с постланите бели чаршафи на втората снимка обаче е пълна порнография. Щеше да работи само ако беше постлал с бяло цялото поле докъдето ти стига погледа.

                          Четеш някакви източници тук или там, но поради невежеството си не можеш да разбереш кое е истина и кое са партенки. Това не ти се случва за първи път. А дъртата лъжа, че лично си го пробвал - това е твоят коронен номер. Просто ти стана навик да лъжеш, така че дори и някога да кажеш истината, никой няма да ти повярва.

                          Крещящото то невежество си личи и от текстовете, в които се опитваш да ме обвиниш в некомпетентност. Няма да ти правя анализ изречение по изречение, но ще ти кажа, че всяко едно от тях крещи колко е невеж този, който ги е писал. Така че по-добре си замълчи, за да изглеждаш по-умен.

                          Понеже знаех, че като лапнишаран ще се подведеш да изплещиш някоя глупост, затова за да ти спестя унижението още в предишния потинг написах - представи си, че на гърба на модула слагаш камера със 180 градуса обектив. И ако тази камера вижда на 100% бяло по целия кадър, тогава да - може би ще получиш 20% и дори малко отгоре. Ако вижда обаче само един пиклив бял чаржаф в 10% от кадъра, ами то толкова ще е и допълнителното електропроизводство - 10% от 20% = 2% при бял чаршаф и 10% от 30% = 3% при идеална светлоотразяваща повърхност..
                          Last edited by Mateev; Днес, 00:10.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Един Матиз, като го електрифцират дърпа 4 киловатчаса, максимум стига до 6 -7 като ускорява. Слагат му батерията в багажника, тежи 30-40кг. С разни изпипани прототипи постигат 3 киловатчаса за 100км. Като го пече слънцето може да ги зареди през лятото.
                            Изчети статията от линка в предишния постинг. Изгледай и този клип, ако искаш максимално точни изчисления:

                            https://www.youtube.com/watch?v=7L1_zvqg73Q

                            Проблемът предопалагм вече се го разбрал - не му излиза сметката получената от слънцето енергия в реално време да движи една лека кола. При това не излиза не с 20-30%, а цели 5-10 пъти. Естествено че ще се работи в тази насока да подобрим едно или друго нещо, щото тази мечта някога да стане реалност, но едно е ясно още от сега - това някога е отдалечено във времето с повече от един човешки живот. Липпсват ни ключови открития или технологии, които все още ги чакаме да се появят.

                            Затова към днешна дата ще се задоволим с това електрическите коли да си имат акумулатор и да разчитат предимно на него, а в реално време от слънцето да получават нещичко допълнително, което да удължи техния пробег. Мисля че 50-60 километра по-голям пробег в рамките на един ден вече е постигнато.

                            Какво може да се направи по въпроса?

                            1. Увеличаване на КПД-то на соларните панели, но там си има теопретична граница от 33.7% при еднослойни клетки.
                            2. Увеличаване на площта на леката кола - това можем да го направим още сега, като я загрозим и я направим 3-4 пъти по-голяма, но пак ще сме далеко от постигане на крайния резултат.
                            3. Направа и продажба на соларни ремаркета - тука може би учените ще се пробват - нормана кола, но тегли соларно ремарке с размерите на автобус. Току виж се получило, но според мене за нормалните пътища тези коли с огромни ремаркета ще бъдат забранени. За offroad обаче ще са незаменими. Тръгваш из пустинята, където с голямата площ на никого не пречиш, и на майтап стигаш до другия край само със слънчева емергия.
                            4. Антигравитация - ако бъде открита, колата ще може да се повдигне на няколко сантиметра над пъте, триенето ще стане почти нулево, и наистина тогава сметките с малкото енергия може и да излязат.
                            5. Хибриден вариант - докате се движи колата е с нормални размери, но като спре на паркинг разперва големи криле с голяма площ и зарежда акумулатора си много бързо. Това е реализуема идея, стига паркинзите да са с голяма площ и да са на слънчево, а не на сенчесто място.
                            6. Соларни пътища - самият път е фотоволтаична електроцентрала и високочестотно предава енергия на колите, които се движат по него. Идеята е скъпа, но е технически реализуема към днешна дата.
                            .7. Магнитни пътища - създават магнитно поле и колата го използва, за да прави левитация. Тоест да лети на 1-2 сантиметра над пътя. Идятата е реализувема, но е свръхскъпа
                            8. Нова генерация акумулатори, съхраняващи в същото тегло 3-4 пъти повече енергия. Тогава по естествен път ще отпаднат всички глупости по горните точки.
                            9. Левитация с компресиран въздух - това го разработвахме по време на моята дисертация. Въздух под налягане повдига движещия се компонент, и след това с магнитни полета го движим накъдето си искаме. Технически реализуема идея, но представи си колко пушилка и боклуци ще се вдигат около леките коли.

                            Сигурно има и други идеи. Определено бъдещето е пред нас, но повярвай ми - все още не е настъпило времето за масово използване на слънчевата енергия в реално време. И заради облаци или през нощта - пак задължителен компонент на всички електрически МПС-та ще бъде и голямата и тежка акумулаторна батерия.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                              ... Цитираните от барби проценти на повече енергия са ДЪРТА ЛЪЖА.
                              Ако си беше направил труда да ги премери с уред, щеше сам да открие, че приказва врели-некипели. ...
                              ... Барби лъже като дърт ром. За първи път ли го констатираш това? ...
                              Чудя се този индивид защо е натрупал толкова много злоба,
                              която повръща постоянно към всекиго, който се осмели да му противоречи

                              Дали защото съвестта не му е чиста, че е пробутвал нискоефективни панели на клиенти,
                              дали го е яд че си е купувал на безобразни цени технологично недоразвити панели с обща мощност 60 kWp през 2007 - 2014 г.,
                              дали защото на много хора във форума им е ясно, че е въздух под налягане - не знам

                              Всички умни и разумни хора във форума ще съобразят, че разбира се
                              с уреди е измервана мощността на всеки един от 6-те показани панела,
                              за да се генерира графиката


                              Ще съобразят също, че Барбарон не е идиот,
                              и само след като съм наблюдавал часове подобна картина,
                              съм преценил и дал минималната оценка от 20% повишена ефективност
                              на осветяваните отзад двулицеви панели (bifacial photovoltaic panels),
                              затова реших да сложи огледала зад всичките мои панели

                              Предупреждавам го, че няма да влизам в безполезен спор с него.
                              Ако има възражения, да научи езици, да прочете посочената литература
                              и да спори с учените, които са работили по въпроса



                              Citations:

                              1. https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1155/2013/465837
                              2. https://pure.kfupm.edu.sa/en/publica...ntegrated-with
                              3. https://navitassolar.in/mr-ankit-sin...f-bifacial-pa/
                              4. https://www.solarnplus.com/unlocking...-solar-panels/
                              5. https://proceedings.ises.org/confere...-0010-Wilk.pdf
                              6. https://solarquarter.com/2023/08/10/...solar-modules/
                              7. https://www.maysunsolar.com/blog-bif...cenarios-2024/
                              8. https://www.nature.com/articles/s41598-024-68018-1
                              9. https://www.aforenergy.com/bifacial-...-need-to-know/
                              10. https://www.spiedigitallibrary.org/j...15.032702.full
                              11. https://scispace.com/pdf/experimenta...g-2c59dz7b.pdf
                              12. https://www.appropedia.org/Optimizin...mental_results
                              13. https://www.mdpi.com/2076-3417/14/19/8718
                              14. https://core.ac.uk/download/pdf/194638407.pdf
                              15. https://www.academia.edu/30871319/Ch...ype_reflectors
                              16. https://onlinelibrary.wiley.com/doi/...55/2013/465837
                              17. https://onlinelibrary.wiley.com/doi/pdf/10.1002/pip.510
                              18. https://www.maysunsolar.com/blog-the...-solar-panels/
                              19. https://pvpmc.sandia.gov/app/uploads...ESENTATION.pdf
                              20. https://as-proceeding.com/index.php/...ad/525/474/962

                              Коментар


                              • Един Матиз, като го електрифцират дърпа 4 киловатчаса, максимум стига до 6 -7 като ускорява. Слагат му батерията в багажника, тежи 30-40кг. С разни изпипани прототипи постигат 3 киловатчаса за 100км. Като го пече слънцето може да ги зареди през лятото.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X