IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Може да нямат пари за създаване на нова конструкция, не знам. Но това с рециклирането им в момента е смешно ако не е тъжно, някакъв мижав процент при това измислен. При това положение за какви електромобили си говорим ? Вярната приказка е дай да им видим сметката на тези миниатюрни според нуждите залежи от редки метали пък после ще видим. Ама то е ясно какво ще стане отсега.
    - с фотоволтоиците да не е по различно, големи ФЕЦ които като се свържат с мрежата клатят тока според това дали не ги е засенчил облак и после се сетиха че трябват акумулатори, но те пък се оказаха много скъпи.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      grisow, батериите са доста трудна работа, ако можеше да се захранват с една батерия 24 или 48 волта и тока да се преобразува в инвертора към по високо напрежение за да може да захранва електромотора би било фантастично. Но тока по сила толкова много варира, че батерия от която да се черпи толкова силен - голям ток може да е само многоелементова - многоклетъчна. Има много работа по тези батерии, проблемите са два - загубата на суровини да не се случва и конструкцията да е такава че ремонта да е евтин. В момента колите с двг са много по предпочитани и ако електричките не са щедро субсидирани никой няма да ги иска с такава конструкция. Не е ли много по нормално и добре конструкцията да се поправи и от субсидия няма да има нужда. Ако пробега на автомобила за година е малък пак повечето хора ще им се мръщят на електричките, батериите деградират и като стоят неизползвани. Нали знаеш едно парче мед да вземеш и да поставиш върху него друг метал или просто два различни метала да са долепени и малко вода и си върви електрохимичен процес който няма спиране.
      Ето, даваме им друга, комплексно, по-читава конструкция...а се мръщят. Тези, които нямат. Онези, които имат от старата, още не реагират и само потенциалните клиенти, които, биха си купили при новите условия, са д пръст в устата или, като мнозина от нас, си карат ДВГ- динозаврите.

      Коментар


      • grisow, батериите са доста трудна работа, ако можеше да се захранват с една батерия 24 или 48 волта и тока да се преобразува в инвертора към по високо напрежение за да може да захранва електромотора би било фантастично. Но тока по сила толкова много варира, че батерия от която да се черпи толкова силен - голям ток може да е само многоелементова - многоклетъчна. Има много работа по тези батерии, проблемите са два - загубата на суровини да не се случва и конструкцията да е такава че ремонта да е евтин. В момента колите с двг са много по предпочитани и ако електричките не са щедро субсидирани никой няма да ги иска с такава конструкция. Не е ли много по нормално и добре конструкцията да се поправи и от субсидия няма да има нужда. Ако пробега на автомобила за година е малък пак повечето хора ще им се мръщят на електричките, батериите деградират и като стоят неизползвани. Нали знаеш едно парче мед да вземеш и да поставиш върху него друг метал или просто два различни метала да са долепени и малко вода и си върви електрохимичен процес който няма спиране.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Преди 25 години, си купих прожектор, батерии размер "А". Замених ги веднага с 4 Ah NiCd батерии и, според осреднени сметки, от уж 1000 гарантирани цикли, да съм ги заредил общо 40-50 пъти.
          ТИЯ МОЖЕ ДА МЕ НАДЖИВЕЯТ, 'БАСИ.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

            Той да те включи ама имаш ли триста хиляди лева за членски внос?

            Хубавите хора ги включваме free of charge.

            Коментар


            • Сега се замислих че, на капацитета, при запазени потребление, увеличава службата на батерията побдва показателя: Намаляване дълбочината на разряда и увеличаване интервала между зарядите. Т.е., ако нашите електрокари, са с две батерии по 120kWh, и ги изразходват за една смяна,е ги зареждаме два пъти по-рядко с по два пъти повече енергия всеки път, т.е. -ако не бъдем максималисти и допуснем два пъти по-бързо снижаване на капацитета то, и след 3*живота на старите, ще разполагаме с повече енергия в поустарелите нови. Ами какво, яко е!

              Коментар


              • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение

                Да ме включиш, моля, в Нобеловата ти лекция в края, при благодарностите.
                Казвам се Грисов.
                Той да те включи ама имаш ли триста хиляди лева за членски внос?

                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
                  Между другото, аз съм първият по време, който е споменал 20-80%_вия район като най-ефективен в смисъла на пренасяне на енергия при батериите с литий.
                  https://batteryuniversity.com/learn/...ased_batteries

                  Коментарите са хиляди, моят е под Vortex.
                  2017 година.
                  Ами тогава, идвай с назе на подиума, недей да скромничиш.
                  Last edited by Pyramid; 01.04.2021, 18:43.

                  Коментар


                  • Между другото, аз съм първият по време, който е споменал 20-80%_вия район зареждане-разреждана като най-ефективен в смисъла на пренасяне на енергия при батериите с литий.
                    https://batteryuniversity.com/learn/...ased_batteries

                    Коментарите са хиляди, моят е под Vortex.
                    2017 година.
                    Last edited by grisow; 01.04.2021, 17:52.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение

                      Е защо? Той ти е съидейник, май?
                      Най-малкото на Нобеловата лекция, след като представиш своите пробиви, трябва да споменеш и него в пробива? И той пробива.
                      Той е на първи ред в цитатите, донт уори.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                        На първо място. Трейдърко не го ангажирам, като съ-наградоносец. Подмитането и подмиването, оставяме на комитета по посрещането.
                        Е защо? Той ти е съидейник, май?
                        Най-малкото на Нобеловата лекция, след като представиш своите пробиви, трябва да споменеш и него в пробива? И той пробива.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение

                          Да ме включиш, моля, в Нобеловата ти лекция в края, при благодарностите.
                          Казвам се Грисов.
                          На първо място. Трейдърко не го ангажирам, като съ-наградоносец. Подмитането и подмиването, оставяме на комитета по посрещането.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            А, споко измислийме га: ПратИл съм им адреЗът нс гаража, да ми дойдуват зс Фръчваньето. И инчардж да връчвува - виден БГ търговец на перкопанели и даже, проектантин, со 3П.
                            Ей тъй нА, ги изненадАйми. Сите накупъ.
                            Да ме включиш, моля, в Нобеловата ти лекция в края, при благодарностите.
                            Казвам се Грисов.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение

                              А, това е добре.
                              ​​​​​Но ценни указания е слабо казано. Нещо за Нобелова премия да мислите?
                              А, споко измислийме га: ПратИл съм им адреЗът на гаража, да ми дойдуват за Фръчваньето. И инчардж да връчвува - виден БГ търговец на перкопанели и даже, проектантин, со 3П.
                              Ей тъй нА, ги изненадАйми. Сите накупъ.
                              Last edited by Pyramid; 01.04.2021, 17:30.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                Ами едва ли. По-скоро, ние им даваме О.Ц.У.
                                А, това е добре.
                                ​​​​​Но ценни указания е слабо казано. Нещо за Нобелова премия да мислите?

                                Коментар

                                Working...
                                X