IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
    A какъв е смисълът да се пътува от Германия до България с кола? Сигурно е интересно за един път, ама след това?
    Ако мъкнеш много буркани и гроздова, нямаш друг избор

    Байдъвея, ШнайдерЕлектрик обявиха, че ще заместват 14000 сл.каляски с електрически...
    Last edited by satz; 17.02.2020, 15:09.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
      A какъв е смисълът да се пътува от Германия до България с кола? Сигурно е интересно за един път, ама след това?

      Лаф да става.
      Следващия въпрос на вътина е "а колко време се пътува от германия до камчатка" щото как ще си зарЕдиш батерииката там а?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

        Е, няма такова нещо! Точно това показвам с реалните графики, строени в мащаб, които показват, че Тесла НЯМА НАЧИН да продава, нито повече от първите ТРИ в луксозния сегмент...,

        Да се беше опитал поне да разбереш предния ми пост

        Не помня вече колко човека ти казаха че да гледаш колко нокии се продадени през 2007ма и да прогнозираш че няма начин кой да ги измести е меко казано "наивно". Този филм поне сме го гледали. Ти къде беше последните 10 години !
        Мозъка ти не може да възприеме какво се случва и търси все по-безмислени сравнения.
        Всички в тази индустрия вече са наясно кой води парада и даже го признават публично, обаче за вуте по-гоуемо от искъро нема
        След година-две ще обясняваш че при 1мил коли годишно, няма как тесла да измести големите (днес). И те така след 5-10 години електричките ще са 50-90% от продажбите.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
          A какъв е смисълът да се пътува от Германия до България с кола? Сигурно е интересно за един път, ама след това?
          У всекиго свой. Нали не ти дирят сметка на теб?

          Коментар


          • A какъв е смисълът да се пътува от Германия до България с кола? Сигурно е интересно за един път, ама след това?

            Коментар


            • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
              В тая тема редовно има някой шоп не виждал Жираф

              Е ватин за електричка мисли, направо на хакнат акаунт прилича, как така бре ватин - нож в спину на газпром? Коли на метан за теб няма ли?
              Срам за аватара ти....
              Нищо, я че ръчкам Фордът и за него. Само оценѝ саможертвата ми.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                Тоооооооооооо добре, ама нещо цената не ми харесва и също това ограничение 100км/ч- малко бавничко ми се вижда, ти как мислиш. Цената- така като гледам ще мине около 150 евро за цялото пътуване. Сегашните ми коли горят около 6,2-6,4 Може сам да сметнеш колко ми струва прибирането- по нова година се прибрахме с около 250-260 евро+ таксите. Тук 150 евро- ?????????? май не излизат сметките
                Жена ти как те издържа с това мрънкане не ми е ясно.
                Парите ще ги наместим - вместо на IONITY ще зареждаш на тесла чарджъри, едно спане в хотел (където зареждаш през нощта) и сваляш разхода на половина.

                Приказката тръгна от 40те часа за прибиране???
                ​​​​​​
                Май стана като компотите и компютрите.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

                  Наистина? Карам автоматични коли и джипове от 90-та насам. Проблеми с кутията съм имал единствено с един 8-цилиндров Lexus, може би защото безобразно го малтретирах. Отдавна станаха и по-икономични от ръчните трансмисии.
                  В тая тема редовно има някой шоп не виждал Жираф

                  Е ватин за електричка мисли, направо на хакнат акаунт прилича, как така бре ватин - нож в спину на газпром? Коли на метан за теб няма ли?
                  Срам за аватара ти....

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                    Разбери се с аналог - каква му е автоматичната предавателна кутия и тогава говори какво си разглеждал преди време и какво /май/ е нямало в нея...
                    Има един Друг проблем с автоматиците: Натоварват двигателя за оптимално ускоряване, а там, той гълта много.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Преди време, разглеждах скоростната кутия на Румен Антонов. Май нямаше кикакъв хидравличен трансформатор...

                      Разбери се с аналог - каква му е автоматичната предавателна кутия и тогава говори какво си разглеждал преди време и какво /май/ е нямало в нея...

                      Коментар


                      • Преди дни зададох въпроса, как точно ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ подменяме двигателите /с Тесла/?

                        Фактите показват, че:

                        1. По света се търкалят над 1,5 милиарда автомобили. /погледнете на графиката продажбите САМО в Китай за 2019 г. През последните 30 години, ВСЯКА година са продавани, повече от 25 млн. автомобили!/

                        2. Водещите производители продават годишно по НАД 10 млн. превозни средства!

                        3. На графиката са показани малко над половината от продажбите на превозни средства, които в световен мащаб, за 1 година надвишават 90 млн. бр.!

                        ..............................................

                        Резонният въпрос: за да "подменим" нещо, би трябвало ТО да спре да се търкаля по улиците..., а също - да спре да се произвежда и реализира, т.е. - да няма търсене..., ИЛИ - да ОГРАНИЧИМ и СПРЕМ изкуствено производството му... Защо да не "национализираме" всички производствени мощности, които пускат десетки милиони превозни средства - и това - разбира се - в полза на Мъск? ))

                        ... т.е. - е те тВа са условията за една Световна революция... ))

                        ЕД, "приятелю", как виждаш такава "перспектива" за "подмяна" на топлинните двигатели с електричката на Мъск? Нали ти най-пламенно защитаваше подобна идея?

                        ))

                        .................................................. .......

                        Разбира се, Китай със сигурност продават автомобили на водещите ТРИ, големи. Идеята е, че всяка година има 90 млн. продажби, а също и, че водещите също разработват и продават електрички, т.е. - за десетки и стотиците милиарди €€€, които ежегодно реализират - за тях това изобщо не е проблем! ))

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



                          Я пак, че нещо не става ясно!

                          В какво - според теб се изразява икономичността на автоматичната предавателна кутия в сравнение с ръчната?

                          Може би сравняваш цените на двата вида кутии? /няма база за сравнение/ Обслужването? /не подлежи на коментар/ Пробегът на автомобила?

                          Дано не сравняваш разходът на гориво на автомобилите - заради наличието на автоматична- или на ръчна предавателна кутии!

                          .............................................

                          Това, че имаш 30 годишен стаж е хубаво. Браво!

                          30-годишният стаж не може да те предпази от погрешно тълкуване на нещата. Справка: концентрирай се върху хидротрансформатора на автоматичната предавателна кутия и как работи същият. Не е трудно. Ще избегнеш възможни грешки с 30-годишна давност...

                          Ако имаш въпроси - има Технически университети, в които ще те консултират, а също и специализирани сервизи.
                          Преди време, разглеждах скоростната кутия на Румен Антонов. Май нямаше кикакъв хидравличен трансформатор...

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

                            Наистина? Карам автоматични коли и джипове от 90-та насам. Проблеми с кутията съм имал единствено с един 8-цилиндров Lexus, може би защото безобразно го малтретирах. Отдавна станаха и по-икономични от ръчните трансмисии.


                            Я пак, че нещо не става ясно!

                            В какво - според теб се изразява икономичността на автоматичната предавателна кутия в сравнение с ръчната?

                            Може би сравняваш цените на двата вида кутии? /няма база за сравнение/ Обслужването? /не подлежи на коментар/ Пробегът на автомобила?

                            Дано не сравняваш разходът на гориво на автомобилите - заради наличието на автоматична- или на ръчна предавателна кутии!

                            .............................................

                            Това, че имаш 30 годишен стаж е хубаво. Браво!

                            30-годишният стаж не може да те предпази от погрешно тълкуване на нещата. Справка: концентрирай се върху хидротрансформатора на автоматичната предавателна кутия и как работи същият. Не е трудно. Ще избегнеш възможни грешки с 30-годишна давност...

                            Ако имаш въпроси - има Технически университети, в които ще те консултират, а също и специализирани сервизи.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                              Ей не може да ти се угоди. Айде от мен да мине:

                              [ATTACH=CONFIG]n3541076[/ATTACH]

                              [ATTACH=CONFIG]n3541077[/ATTACH]
                              Тоооооооооооо добре, ама нещо цената не ми харесва и също това ограничение 100км/ч- малко бавничко ми се вижда, ти как мислиш. Цената- така като гледам ще мине около 150 евро за цялото пътуване. Сегашните ми коли горят около 6,2-6,4 Може сам да сметнеш колко ми струва прибирането- по нова година се прибрахме с около 250-260 евро+ таксите. Тук 150 евро- ?????????? май не излизат сметките

                              Коментар


                              • v_tin автоматичните кутии са си вътре с един куп съединители вярно в маслена баня, но при всяко положение цялата кутия си е консуматив а да не говорим колко много зависи превключването от вискозитета на маслото който се променя и едно ново масло да се сложи в стара кутия си е риск. Защото както е работила със старото с новото може да не тръгне въобще и както казваш по добре следващата таратайка или смяна на кутията с нова. Ел. колите го имат това предимство че няма проблем със скоростна кутия, но пък проблема с навързаните последователно батерии и големия ток към мотора по едни дебели кабели при които една връзка да прегрее и може да буташ електромобила на пътя при потегляне. Не че последния проблем съществува но при едно по яко серийно производство ще почне и той да изплува. Добави и проблема на батериите, те много мераклии да произвеждат ел.коли но не съм видял никъде малко по подробно описание на технологията - колко батерии са навързани, в колко клъстера - отделини вериги, какво е напрежението към електродвигателя, каква е изолацията и как е гарантирана защото това са си едни 300-400 волта напрежение на тока и ако се намокри неподходящо няма да е весело. В момента дори са евтини ел. колите, Тесла ги произвежда за мерси - без печалба, но ще могат ли на този принцип да се произвеждат чак пък масово от толкова много мераклии да фалират във всеки един момент.

                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X