grisow, то няма как да го махнеш кислорода мисля без да се използва въглерод и това си е като производство на алуминий от боксит, от руда. Иначе наистина е енергоемко, много електрически ток и съответно като се окисли алуминия произвежда ток. т.е. добра енергийна плътност, само че това с въглерода го обезсмисля.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Вече има разработени щадящи екологията двигатели за електромобили
https://www.investor.bg/novini/444/a...agniti-325192/
А на самозванеца " откривател" още му е оловото в главата' оловна главо хахаха
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе се освобождава кислород при производството на алуминия, въглероден диоксид се отделя.
И обратно в превозното средство.
И обратно обратно във възстановителните електрохимични центрове.
Пп. Не съм запознат с горния възстановителен процес, говоря от общи съображения. Което не означава, че не са верни не пре менно.Last edited by grisow; 03.04.2021, 13:50.
Коментар
-
Имхотеп, сега няма бензиноколонки по улиците, но с тока е друго положението, кой българин ще иска да зарежда бързо електрическата си кола - циклите на батерията стават малко а тя е скъпа. Пък и друго има, ако си прочел тук някой казваше как обичал да зарежда Теслата си - на нощна тарифа за по евтин ток. Хеле по Габрово знаеш ли как ще си зареждат електричките - само евтино, но нормално, пестелив народ.D.Y.F-091066
Коментар
-
Преди половин до една година един англичанин обяви, че е разработил батерия, работеща на окисление на алуминий от въздуха. Аха - казва - да я вкара в промишлено производство, но нещо повече не чувам за него.
Това не е акумулатор, но окисленият алуминий може да се възстанови в електрохимични производства, където алуминиевият окис пак се разделя на метал и кислород.
Така имаме: батерията ти свършва; спираш при обменната точка, където за минута ти вадят изтощената и вкарват прясна; обменната точка праща тази батерия на електрохимията и те я връщат възстановена.
Когато разглеждах заглавията на проектите на БАНския институт, видях като че ли 3 подобни, но на основата на цинк.
Май вървят изследвания в тази посока.
Хитрото тука също така е, че половината "гориво" взимаш от въздуха и не го размотаваш в колата си. После кислородът се освобождава във възстановителното производство. Де факто имаме предаване на енергия чрез алуминия/цинка, който се върти в затворен цикъл.Last edited by grisow; 03.04.2021, 10:39.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Е сега да нема бензоколонки по паркингите на блоковете?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеПрочее, по-лесно зареждачки, отколкото бензиноколонки.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнение
А за електричките зареждачки по паркингите на блоковете?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
А инфраструктура?
Коментар
-
Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнениеСамо да спомена, че има серийна и хомологирана водородна кола Toyota Mirai.
Да, малко е скъпичка, но я има. И други производители също са готови с техни модели.
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Mirai
Коментар
-
Само да спомена, че има серийна и хомологирана водородна кола Toyota Mirai.
Да, малко е скъпичка, но я има. И други производители също са готови с техни модели.
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Mirai
Коментар
Коментар