IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

    Но не е друг. Нещата не се получават "естествено", винаги е със скокове и бутане на особено откачени визионери.
    Е, то и тук, нали, е приятно големите Акули да са с, а не срещу теб...

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Ако не беше Тесла, щеше друг да е. Нещата узряха и сега, въпросът е не „дали”, нито „кога” а, основно, „кой”.
      Но не е друг. Нещата не се получават "естествено", винаги е със скокове и бутане на особено откачени визионери.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Ако не беше Тесла, щеше друг да е. Нещата узряха и сега, въпросът е не „дали”, нито „кога” а, основно, „кой”.
        Разбираш ги тези неща. Личи си образованият човек.

        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

          От време-навреме се появяват подобни глупости, които в повечето случаи са „спонсприрани“ от заинтересованите индустрии. В този случай човека си продава добавки за гориво и е нормално да е предубен.

          Много може да се направи за подобряване на източниците на електричество, както и на батериите, но все някой трябваше да повлече крак, за да се тръгне сериозно в тази посока. Ако не беше Тесла, още 10-20 години нищо нямаше да се промени. В момента почти всички авто-производители планират датата, от която СПИРАТ производството на ДВГ.
          Ако не беше Тесла, щеше друг да е. Нещата узряха и сега, въпросът е не „дали”, нито „кога” а, основно, „кой”.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

            Е, браво, точно тоя мошеник дето продава "вълшебни" добавки Дизел-Юнак и тем подобни ли изтипоса? И обиждаш, да не си му роднина?
            Напоследък и тоя се усети и почна да тръби че бил "патентовал" някаква чудесия за дистанционно зареждане на ел. коли. Ама ти си вярвай, де.
            От време-навреме се появяват подобни глупости, които в повечето случаи са „спонсприрани“ от заинтересованите индустрии. В този случай човека си продава добавки за гориво и е нормално да е предубен.

            Много може да се направи за подобряване на източниците на електричество, както и на батериите, но все някой трябваше да повлече крак, за да се тръгне сериозно в тази посока. Ако не беше Тесла, още 10-20 години нищо нямаше да се промени. В момента почти всички авто-производители планират датата, от която СПИРАТ производството на ДВГ.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              v_tin - няма елементарна логика в това което говори този човек. Ако фактите бяха такива производителите на фотоволтаични панели или тези на батерии - акумулатори биха имали по голяма икономическа изгода до не "похарчат" този ток за производството им а да продадат него. Те обаче вероятно купуват ток и произвеждат тези неща след което ги продават с печалба и то доста добра.
              В Китай, чувал съм, цената на ел.енергията била все още пъти под тази тук. НО.
              Но, дори истина да казва Й.Мермерски, иде реч за първичното производство на силиция и то-не точно за ел.енергията в kWh/kg, а, за цената в долари по цени в ЕС/ Щатите.
              Вторично преработване, ще има на 1/5 от първичните разходи като енергия и до 1/3 ос цялата себестойност (познайте, защо). Преди всичко, бих се запитал за интереса на говорещия и бих проверил внимателно числата. Нещо не е точно наред.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                https://www.youtube.com/watch?v=5we9...ature=youtu.be Светът е бизнес: Електромобилите замърсяват три пъти повече


                Edi виж този какво говори- един панел и една литиева батерия няма да се изплатят никога- за производството им се ползувала повече енергия от колкото те ще направят/задържат през живота си
                Е, браво, точно тоя мошеник дето продава "вълшебни" добавки Дизел-Юнак и тем подобни ли изтипоса? И обиждаш, да не си му роднина?
                Напоследък и тоя се усети и почна да тръби че бил "патентовал" някаква чудесия за дистанционно зареждане на ел. коли. Ама ти си вярвай, де.

                Коментар


                • v_tin - няма елементарна логика в това което говори този човек. Ако фактите бяха такива производителите на фотоволтаични панели или тези на батерии - акумулатори биха имали по голяма икономическа изгода до не "похарчат" този ток за производството им а да продадат него. Те обаче вероятно купуват ток и произвеждат тези неща след което ги продават с печалба и то доста добра.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • https://www.youtube.com/watch?v=5we9...ature=youtu.be Светът е бизнес: Електромобилите замърсяват три пъти повече


                    Edi виж този какво говори- един панел и една литиева батерия няма да се изплатят никога- за производството им се ползувала повече енергия от колкото те ще направят/задържат през живота си
                    Last edited by v_tin; 07.10.2019, 13:49.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                      80-90% от обявения рейндж при 120-130 км/ч. На градско е по-голям пробега заради регенерацията на енергия (ако има такава).
                      Градско е повече, защото няма толкова голямо челно съпротивление

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                        А какви са тези електрички- марка??
                        The longest range electric cars of 2019 - https://www.google.com/amp/s/www.car...ctric-cars-ev/

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                          80-90% от обявения рейндж при 120-130 км/ч. На градско е по-голям пробега заради регенерацията на енергия (ако има такава).
                          Зимата при -20-30 градуса може да падне с 30 до 50%.
                          200 до 500км ако си с по-голяма батерия.
                          А какви са тези електрички- марка??

                          Коментар


                          • Айде и малко храна за хейт:
                            Tesla Outsells All Gas And Diesel Passenger Car Sales Combined In Norway - https://insideevs.com/news/374015/ca...mber-2019/amp/

                            И рекордни продажби за тримесечието.

                            Някой разправяше че фалират до някой и друг месец

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                              Еди ползваш ли тези електрички, как са откъм пробег- 200км стигат ли с едно зареждане??
                              80-90% от обявения рейндж при 120-130 км/ч. На градско е по-голям пробега заради регенерацията на енергия (ако има такава).
                              Зимата при -20-30 градуса може да падне с 30 до 50%.
                              200 до 500км ако си с по-голяма батерия.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                Ти си неспясяем случай
                                Еди ползваш ли тези електрички, как са откъм пробег- 200км стигат ли с едно зареждане??

                                Коментар

                                Working...
                                X