Първоначално изпратено от Имхотеп
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Last edited by X_Y; 24.03.2021, 09:47.
-
За който не е изучавал технически дисциплини, плътност на тока, се изразява в ампери на квадратен (мили) метър, теглото е СИЛА (Т.е., ВЕКТОР), А не скалар, а оловото е близо 4 пъти по-плътно от лития, като дори при литиевите батерии, тече не толкова през литий, а през мед, алуминий и никел, и т.н. Доколкото, един аспирант, би следвало да е заформящ се учен и да знае тези подробности, а Матеев явно, не ги то, имам обосновано съмнение, че някога, е бил аспирант. Сиреч, че послъгва.
И да, много високи плътности на тока, има в оловната система, а също, в сребърно-цинковата, сярно-натриевата и т.н.
Last edited by X_Y; 24.03.2021, 09:30. Причина: Повече не редактирайте след мен или мнението ще бъде изтрито.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Отново плещиш врели некипели. Не ти ли омръзна?
Хайде направи сравнението на токовете при литиеви и оловни батерии с еднакво тегло, и ще разбереш в какво се състои поредната ти изцепка.
Много си бос, много си некомпетентен, а самочувствието ти е безкрайно. Както е казал Айнщайн, има само 2 безкрайни неща .... нататък си знаеш.
До момента, показваш лоша езикова прецизност, която, не сочи към компетентност.
Както сам се изцепи преди малко, "нататък си знаеш".Last edited by Pyramid; 24.03.2021, 09:27.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТака е 12елемента в една батерия за 48 волта
Нещата са малко по-различни.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, ако са литиеви напрежението е кратно на 4 волта, за 48 волта батериите са 12 в един модул.
пък и не е кратно на 4 волта.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Аха. Щото ти си рекъл. И кой си ти? "Големи токове има само при литиевата химия"?
СИГУРЕН ЛИ СИ? Щото при нас, из цеха, щъкат електрокари, по 6-8 тона товароподемност, и всички -с оловни батерии. Сигурно, са се объркали, дето не са питали тебе. Имам ти телефонния номер, да им го дам ли? Ще им обясниш, какви са идиоти...
Хайде направи сравнението на токовете при литиеви и оловни батерии с еднакво тегло, и ще разбереш в какво се състои поредната ти изцепка.
Много си бос, много си некомпетентен, а самочувствието ти е безкрайно. Както е казал Айнщайн, има само 2 безкрайни неща .... нататък си знаеш.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, ако са литиеви напрежението е кратно на 4 волта, за 48 волта батериите са 12 в един модул.
ЕЛЕМЕНТИТЕ са елементарните съставни част на батерията, А НЕ ОБРАТНОТО.
Затуй, микромодулът СЪДЪРЖА елементи и Е батерия, а НЕ ОБРАТНО. Броят елементи е една батерия, е естествено цяло число. Пределно ясно и близко до ума.
Коментар
-
https://www.zpowerbattery.com/silver...icrobatteries/ - друга електржхимия която не е литиеваD.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Е па кЪ, за Твое удоволствие. Тутакси, тичам да си оттеглям заявката.
- Как ти дойде на ум?
А аз сега ще взема мильонките и нали знайш за теб кво ше има?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
И един мармот завива шоколада в станиол .........
Този филм вече го даваха у нас, ама твоя много има да чака .....
Иначе така описаната от тебе концепция вече се използва в определени случаи - това са 9-волтовите NiMH батерии - тока е през цялото сечение, но това е ненужна смешка, защото този ток е нищожен. То цялата ти концепция е смешка, защото големи токове има само при литиевата химия, но ти бягаш от нея като дявол от тамян.
Но най-голямата смешка обаче ще е когато от патентното откажат регистрацията на патента, защото в него няма нищо ново. И ще ти остане само надуването като пуйка по форумите.
СИГУРЕН ЛИ СИ? Щото при нас, из цеха, щъкат електрокари, по 6-8 тона товароподемност, и всички -с оловни батерии. Сигурно, са се объркали, дето не са питали тебе. Имам ти телефонния номер, да им го дам ли? Ще им обясниш, какви са идиоти...Last edited by Pyramid; 23.03.2021, 23:47.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
То цялата ти концепция е смешка, защото големи токове има само при литиевата химия, но ти бягаш от нея като дявол от тамян.
Но най-голямата смешка обаче ще е когато от патентното откажат регистрацията на патента, защото в него няма нищо ново. И ще ти остане само надуването като пуйка по форумите.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеДа се върнем на батериите, обаче:
- ИЗЦЯЛО И САМО плоски електроди
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение, токът - през ЦЯЛОТО ИМ СЕЧЕНИЕ, като дължина на проводника, е неговата дебелина (десети от мм.)
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение- електролитът -желеобразен. Не се плацика, не тече, няма къде да иде.
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение- Активната маса по електродите, по-трудно опадва, (поради твърде равномерната плътност на тока и ниския спад на напрежение в/у електрода ). Дори нейде и да се отдели от електрода, тя не може да попадне в досег с противоположния полюс и да окъси клетката (повече причини за ниско вътрешно съпротивление и висока дълготрайност)
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение- всичко ТОВА - причини за много по-ниска материалоемкост на батерията и по-висока специфична енергийна плътност [kWh/kg], заедно с по-слабо загряване под товар (още една причина за трайност) и по-малки габарити при запазени стартови и подобрени товарни характеристики.
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеЗначи, филмът става социалесоциалесоциален , значи, може да го дават и у нас.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеДа се върнем на батериите, обаче:
- ИЗЦЯЛО И САМО плоски електроди, токът - през ЦЯЛОТО ИМ СЕЧЕНИЕ, като дължина на проводника, е неговата дебелина (десети от мм.)
- електролитът -желеобразен. Не се плацика, не тече, няма къде да иде.
- Активната маса по електродите, по-трудно опадва, (поради твърде равномерната плътност на тока и ниския спад на напрежение в/у електрода ). Дори нейде и да се отдели от електрода, тя не може да попадне в досег с противоположния полюс и да окъси клетката (повече причини за ниско вътрешно съпротивление и висока дълготрайност)
- всичко ТОВА - причини за много по-ниска материалоемкост на батерията и по-висока специфична енергийна плътност [kWh/kg], заедно с по-слабо загряване под товар (още една причина за трайност) и по-малки габарити при запазени стартови и подобрени товарни характеристики. Значи, филмът става социалесоциалесоциален , значи, може да го дават и у нас.
Този филм вече го даваха у нас, ама твоя много има да чака .....
Иначе така описаната от тебе концепция вече се използва в определени случаи - това са 9-волтовите NiMH батерии - тока е през цялото сечение, но това е ненужна смешка, защото този ток е нищожен. То цялата ти концепция е смешка, защото големи токове има само при литиевата химия, но ти бягаш от нея като дявол от тамян.
Но най-голямата смешка обаче ще е когато от патентното откажат регистрацията на патента, защото в него няма нищо ново. И ще ти остане само надуването като пуйка по форумите.
Коментар
Коментар