Първоначално изпратено от BobyB
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ако не беше Тесла, щеше друг да е. Нещата узряха и сега, въпросът е не „дали”, нито „кога” а, основно, „кой”.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ако не беше Тесла, щеше друг да е. Нещата узряха и сега, въпросът е не „дали”, нито „кога” а, основно, „кой”.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
От време-навреме се появяват подобни глупости, които в повечето случаи са „спонсприрани“ от заинтересованите индустрии. В този случай човека си продава добавки за гориво и е нормално да е предубен.
Много може да се направи за подобряване на източниците на електричество, както и на батериите, но все някой трябваше да повлече крак, за да се тръгне сериозно в тази посока. Ако не беше Тесла, още 10-20 години нищо нямаше да се промени. В момента почти всички авто-производители планират датата, от която СПИРАТ производството на ДВГ.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Е, браво, точно тоя мошеник дето продава "вълшебни" добавки Дизел-Юнак и тем подобни ли изтипоса? И обиждаш, да не си му роднина?
Напоследък и тоя се усети и почна да тръби че бил "патентовал" някаква чудесия за дистанционно зареждане на ел. коли. Ама ти си вярвай, де.
Много може да се направи за подобряване на източниците на електричество, както и на батериите, но все някой трябваше да повлече крак, за да се тръгне сериозно в тази посока. Ако не беше Тесла, още 10-20 години нищо нямаше да се промени. В момента почти всички авто-производители планират датата, от която СПИРАТ производството на ДВГ.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin - няма елементарна логика в това което говори този човек. Ако фактите бяха такива производителите на фотоволтаични панели или тези на батерии - акумулатори биха имали по голяма икономическа изгода до не "похарчат" този ток за производството им а да продадат него. Те обаче вероятно купуват ток и произвеждат тези неща след което ги продават с печалба и то доста добра.
Но, дори истина да казва Й.Мермерски, иде реч за първичното производство на силиция и то-не точно за ел.енергията в kWh/kg, а, за цената в долари по цени в ЕС/ Щатите.
Вторично преработване, ще има на 1/5 от първичните разходи като енергия и до 1/3 ос цялата себестойност (познайте, защо). Преди всичко, бих се запитал за интереса на говорещия и бих проверил внимателно числата. Нещо не е точно наред.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеhttps://www.youtube.com/watch?v=5we9...ature=youtu.be Светът е бизнес: Електромобилите замърсяват три пъти повече
Edi виж този какво говори- един панел и една литиева батерия няма да се изплатят никога- за производството им се ползувала повече енергия от колкото те ще направят/задържат през живота си
Напоследък и тоя се усети и почна да тръби че бил "патентовал" някаква чудесия за дистанционно зареждане на ел. коли. Ама ти си вярвай, де.
Коментар
-
v_tin - няма елементарна логика в това което говори този човек. Ако фактите бяха такива производителите на фотоволтаични панели или тези на батерии - акумулатори биха имали по голяма икономическа изгода до не "похарчат" този ток за производството им а да продадат него. Те обаче вероятно купуват ток и произвеждат тези неща след което ги продават с печалба и то доста добра.D.Y.F-091066
Коментар
-
https://www.youtube.com/watch?v=5we9...ature=youtu.be Светът е бизнес: Електромобилите замърсяват три пъти повече
Edi виж този какво говори- един панел и една литиева батерия няма да се изплатят никога- за производството им се ползувала повече енергия от колкото те ще направят/задържат през живота сиLast edited by v_tin; 07.10.2019, 13:49.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение80-90% от обявения рейндж при 120-130 км/ч. На градско е по-голям пробега заради регенерацията на енергия (ако има такава).
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
А какви са тези електрички- марка??
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
80-90% от обявения рейндж при 120-130 км/ч. На градско е по-голям пробега заради регенерацията на енергия (ако има такава).
Зимата при -20-30 градуса може да падне с 30 до 50%.
200 до 500км ако си с по-голяма батерия.
Коментар
-
Айде и малко храна за хейт:
Tesla Outsells All Gas And Diesel Passenger Car Sales Combined In Norway - https://insideevs.com/news/374015/ca...mber-2019/amp/
И рекордни продажби за тримесечието.
Някой разправяше че фалират до някой и друг месец
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Еди ползваш ли тези електрички, как са откъм пробег- 200км стигат ли с едно зареждане??
Зимата при -20-30 градуса може да падне с 30 до 50%.
200 до 500км ако си с по-голяма батерия.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Ти си неспясяем случай
Коментар
Коментар