Вход

Потребителско име:

 Запомни ме на това устройство
Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    gigow - да имам и е лесно да се направи, не ти трябва мазе. Посочи ми добра причина да го публикувам.


    Много празнословия тук...

    Наистина - няма причина да го публикуваш. Пристъпи към нещо по-практично: продай го на водеща компания /напр. Мерцедес ще го глътнат веднага!/

    Още по-добре - първо - проверИ дали не е вече защитено с патент. Натам е ясно.



    Накрая - една препоръка: прочетох долу за какво става дума, но ти не си прочел онова, което ти препоръчах да си опресниш /или да го научиш/. Ще ти го повторя: енергията, която ще вложиш, за да разложиш водата на водород и кислород - е по-голяма от енергията, която би получил след разлагането.

    АВе, докажи им на "простите", че не е така и обоснови съществуването на перпетуум мобиле...

    Със здраве, пожелавам ти успехи и стига си ни пУашил тук.

    /Ние тукА си пасемЕ тревицаТА и не ги разбираме тия /трейдърски/ проекти... )) /

    Коментар


    • Carmageddon for Tesla

      Tesla has used two years of hype surrounding the Model 3 as a way to boost its share price. This allows it to raise many more billions by selling more ludicrously overpriced shares to gullible investors, and by selling more debt to institutional investors who believe that Tesla’s ability to sell still more ludicrously overpriced shares to gullible retail investors will in effect guarantee the junk-rated debt they just bought. Few companies have ever been able to perform that scheme at this masterful level.


      Коментар


      • gigow - да имам и е лесно да се направи, не ти трябва мазе. Посочи ми добра причина да го публикувам.

        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

          Няколко стотин? Триста-четиристотин?
          Той, трейдъра постига минус триста градуса в кухнята, а в мазето, дето е по-хладно и минус 400 градуса прави. Нема лабаво. Щом има в къщи мини термоядрен хладен реактор....
          Първоначално изпратено от супертрейдъра
          Аз съм за вариант при който реакцията е във вода и веднага топлоотдава създавайки термолиза - разпад на водата на водород и кислород. Не знам какво са направили, тези статии са някаква информация предназначена за широка публика. По принцип е много мощно, те казват по мощно от физичните реактори сиреч термоядрените 4-5 пъти. Може да са 50 пъти, не мисля че може да се измери. Но това е революция вече и не става въпрос да еволюционна промяна. Имам този мекия вариант във вода и си е моя разработка
          Ама тъй де. Човекът е направо начупил форекса, та сега с някаква физика ли ще се затрудни.
          Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

            Няколко стотин? Триста-четиристотин?
            най малко ...

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              при температура минус няколко стотин градуса.
              Няколко стотин? Триста-четиристотин?

              Коментар


              • Мисля че догодина ще стане ясно какво имат в Тесла, но няма да са акумулатори.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Верния линк от 16.47 на страница от темата 29 : https://forum.investor.bg/forum/%D1%...2%D0%B5/page39
                  Last edited by Minavast; 02.12.2017, 22:35.

                  Коментар


                  • Minavast - мафията трябва да се налага постоянно. Не мисля че информацията за това какво използват в космоса е надеждна, имат механика играчките им и при температура минус няколко стотин градуса с 1 киловат не знам дали могат да ги стоплят. Иначе всички мощни неща имат проблеми с охлаждане и материали и реакторите за които писах че ако ми писне като нищо ще ги публикувам имат проблеми които не са нерешими. А тези реактори в хард вариант ги има много и то работещи, поне заработват. Той Роси ги мъчи от десетилие нагоре и виж как всички го извъртат и представят че имат някакъв нов реактор. Това с акумулаторите няма да стане. Има едни които направиха такъв реактор в стъклен балон , работи и то с добър живот. Но мощноста му е малка, става да прави ток и да зарежда една Тесла докато тя стои паркирана. Тесла не проявиха интерес, какво имат в Тесла нямам идея.
                    Last edited by supertrader; 02.12.2017, 17:08.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      4i40 - именно и като е заредена с гориво ще работи 30 години. Има такива неща, но ги пращат само в космоса за да е сигурно че няма да попаднат в неподходящи ръце и това е проблем и то голям .Железата които се изпращат там харчат огромни количества енергия и как мислиш се захранват, камиона е играчка. Забелязваш ли как въртят нещата към контрол над транспортните средства които ще ползваме, да не може да сее пипа и само да се ползва. Тестват дали ще могат да ги контролират напълно.
                      За космоса се ползват радиоизотопни термоелектронни токоизточници,за "Вояджер" е само киловат и работи вече 40 години.Цена десетки милиони,и при старта, папата се моли ракетата да не падне на Земта.А за елетромобили-просто нов стил в корумпирането ,след водородната енергетика,фотоволтаиците и финансирането на каналджииските канали за нахлуване в Европа.Бъдещте електричките имат,ако засмукват въздух.А за дебилизиращи дописки "Таксун зарежда акумолатори за 6 минути и 6 лева" да се лежи ефективно в затвор...p.s.........................15.07.2010, 23:43.. ".При мощни акумолатори има понятие "термична смърт"-при голям товар се получават горещи петна и възможност за взрив.Съответно има охлaждане с топлинни тръби,бушони по сектори и др.Работи се по въпроса много.Но така или иначе енергийния еквивалент за зареден акумолатор за кола е килограми TNT....Това е проблем и на голямите UPS за много отговорни производства." https://forum.investor.bg/forum/%D1%...2%D0%B5/page29
                      Last edited by Minavast; 02.12.2017, 16:01.

                      Коментар


                      • panther - fusion тип има разработки не само на Локхийд Мартин, мое лично мнение е че да се затвори слънце в бутилка - камера може би ще е нещо невъзможно. Аз съм за вариант при който реакцията е във вода и веднага топлоотдава създавайки термолиза - разпад на водата на водород и кислород. Не знам какво са направили, тези статии са някаква информация предназначена за широка публика. По принцип е много мощно, те казват по мощно от физичните реактори сиреч термоядрените 4-5 пъти. Може да са 50 пъти, не мисля че може да се измери. Но това е революция вече и не става въпрос да еволюционна промяна. Имам този мекия вариант във вода и си е моя разработка, може в домашни условия да се направи и мога да публикувам тази технология ако ми писне.
                        Last edited by supertrader; 02.12.2017, 09:52.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • 4i40 - по 10 киловата за час на 1тон тегло са достатъчни за камион и дори са много. Какви 4000 домакинства ще се захранят с толкова, все едно да сложиш в едно село един агрегат с двигател на камион и да му правиш тока, ще стане ли.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от panther Разгледай мнение

                            За кораб няма смисъл от такива батерии. Евентуално някакъв смисъл има при подводниците. Но за кораби по-интересни биха били сравнително компактни реактори за ядрен синтез. Локхийд-Мартин твърдят, че са близо до такъв прототип https://www.lockheedmartin.com/us/pr...ct-fusion.html. Надявам се да е истина, все пак компанията е сериозна, а последствията ще са огромни, макар че може в различни посоки да подействат.
                            Колко подводници има в света и колко кораба. Ами че само една компания която оперира в бг също има около 400 кораба, но не съм чул да има подводница

                            Коментар


                            • hemilio - Знаеш ли колко е относително всичко, например графена е много здрав но е толкова тънък слой че лесно се разрушава механично..да иначе е много по здрав от стомана но ако тя е в слой със същата дебелина. Много относителна здравина нали ?
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение

                                Чиче,не дей така,тва нещо е мн.арно
                                страшно много приложения има
                                200 пътu по-здраво от стоманата
                                невероятен проводник
                                И наноттръби се правят от него!!!
                                Пише се "недей с лошо "...

                                наздраве !

                                Коментар

                                Working...
                                X