IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Я, да видим колко "истини" още, ще ни насипе Матеев. Ама като го знаем, как лъже и маже...

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

      АБСОЛЮТНИ ГЛУПОСТИ И НЕСВЪРЗАНИ БРЪЩОЛЕВЕНИЯ !!!
      Използване на преписани думички, сглобени в неверни изречения !!!
      Много правописни, граматически и синтактични грешки !!!
      Не, дАрагой. Нищо не е преписвано. Наблюдения са. А т.нар."грешки", са лапсуси клавиатури, щото не клеча като теб на комп, на удобно, ами съм седнал на една машина и кълва с кебапчетата по дребните сензорни клавиши. Неясно също остава, докога ще твърдиш, че очеизвадното не било съществувало и ще лъжеш бетер дърт ромлянин. И аз те хващам в грешки но, и в по-лошо, в измами. Не отива на учЕн, с две и половина висши, такава цигания.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

        АБСОЛЮТНИ ГЛУПОСТИ И НЕСВЪРЗАНИ БРЪЩОЛЕВЕНИЯ !!!
        Използване на преписани думички, сглобени в неверни изречения !!!
        Много правописни, граматически и синтактични грешки !!!
        я да те питам нещо, дето може и да го разбираш - ако имаме соларки 10 киловата пикова, колко реално дават зимъска?

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
          Смях, серия 2.0:
          Пренася се вещество на електролита. От електродите-твърде малко, за да е съществено. Затова, при заряд/разряд, се променят както ЕДН, така и плътността на електролита (кога е течен) и вътр.съпротивление. Цял букет от показатели. А молярната маса на металите, изключая лития, е толкова висока, че винаги, остава за след привършване на всичкото активно и годно за пренос вещество на електролита. Именно затова, е силно нежелателно батериите да се презареждат. Едва тогава, се изтъняват т.нар."плочи" . Прочее, представете си фишек от навиваните, 18650, 32650/700, 4680. Ако ток се отнема само от единия край на фишека, средното сечение на метала, е под 1/2 от това на среза на цилиндъра (щото, има още един полюс, + сепаратор, електролит и т.н.) а средната дължина, е около 1/2 от тази на фишека. Всичко ТОВА, прави отн.високо R вътр, като ограничава максималния, безвреден за батерията, ток, респ.макс.мощност в двигателя.
          Има и централна кухина, без електроди в нея. ИНЕРТНА кухина, без заряд и неизползваема И за охлаждане. Увеличава обема но, не и мощността на елемента.
          Кой казваше, какво НЕ било можело да се направи?
          АБСОЛЮТНИ ГЛУПОСТИ И НЕСВЪРЗАНИ БРЪЩОЛЕВЕНИЯ !!!
          Използване на преписани думички, сглобени в неверни изречения !!!
          Много правописни, граматически и синтактични грешки !!!
          Last edited by Mateev; 10.04.2021, 23:40.

          Коментар


          • Смях, серия 2.0:
            Пренася се вещество на електролита. От електродите-твърде малко, за да е съществено. Затова, при заряд/разряд, се променят както ЕДН, така и плътността на електролита (кога е течен) и вътр.съпротивление. Цял букет от показатели. А молярната маса на металите, изключая лития, е толкова висока, че винаги, остава за след привършване на всичкото активно и годно за пренос вещество на електролита. Именно затова, е силно нежелателно батериите да се презареждат. Едва тогава, се изтъняват т.нар."плочи" . Прочее, представете си фишек от навиваните, 18650, 32650/700, 4680. Ако ток се отнема само от единия край на фишека, средното сечение на метала, е под 1/2 от това на среза на цилиндъра (щото, има още един полюс, + сепаратор, електролит и т.н.) а средната дължина, е около 1/2 от тази на фишека. Всичко ТОВА, прави отн.високо R вътр, като ограничава максималния, безвреден за батерията, ток, респ.макс.мощност в двигателя.
            Има и централна кухина, без електроди в нея. ИНЕРТНА кухина, без заряд и неизползваема И за охлаждане. Увеличава обема но, не и мощността на елемента.
            Кой казваше, какво НЕ било можело да се направи?
            Last edited by Pyramid; 10.04.2021, 23:06.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

              ТОВА НЕ Е ВЯРНО !!!
              Обзалагам се, не можеш да докажеш. "Аспиранте".
              Работата е там че... я провери, какво вещество се пренася, за начало.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                ТОВА НЕ Е ВЯРНО !!!
                ТОВА Е ЯВНО, ДРАГИ. Бръмчиш, не бръмчиш, все тая.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  Матейко, при хоризонтално разположени електроди във вид на се достатъчно тънка ламарина, от едната страна, формирана като (+), а от другата страна, като (-) електрод, отпада нуждата от половината поне, плочи с техния обем и маса, като за сметка на ТОВА, се отваря обем за още електролит, ала се скъсява поне двойно(а, ако НЕ пренебрегнем дългите и масивни свързващи проводници в батерията, още повече) пътят на тока през метала. ВСИЧКО ТОВА, олекотява батерията ПРИ ЗАПАЗЕН КАПАЦИТЕТ...ала кой да ти го каже...
                  ТОВА НЕ Е ВЯРНО !!!

                  Коментар


                  • Матейко, при хоризонтално разположени електроди във вид на се достатъчно тънка ламарина, от едната страна, формирана като (+), а от другата страна, като (-) електрод, отпада нуждата от половината поне, плочи с техния обем и маса, като за сметка на ТОВА, се отваря обем за още електролит, ала се скъсява поне двойно(а, ако НЕ пренебрегнем дългите и масивни свързващи проводници в батерията, още повече) пътят на тока през метала. ВСИЧКО ТОВА, олекотява батерията ПРИ ЗАПАЗЕН КАПАЦИТЕТ...ала кой да ти го каже...
                    Last edited by Pyramid; 10.04.2021, 20:14.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      Както и ти де,
                      За миналото, си прав. Не съм си купувал електрокари.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Матеев, заблуждаваш се. Не се прехвърля никакво вещество, като кондензатор който е много по бавен при разряд са литиевите батерии. Като развиеш една от навитите литиеви батерии и в слоя с въглерода никакво вещество не е ходило, същия си е както са го направили във фабриката. Дори да си я разредил напълно все някакво прехвърлено вещество ще има и то ще се вижда с просто око. Кондензатори са си и площа на електродите...предполагам го знаеш нататък. Не знам защо обиждаш, по този начин обиждаш и себе си.
                        Дани, самото пътешествие на йоните, понеже, те са заредени атоми, Е пренос на вещество. Дори и в литиевите батерии.( Друг въпрос че, когато ги отвориш, не го виждаш. Това се случва, т.к.пристигайки по назначение, йоните стават атоми, а те, са мнооого дребни.) И, както подсказах на нашият Консул-Разбирател от кв Ябълка, се разходва електролит, което, се изразява в промяна на химическия му състав (в обема, като концентрация). Всъщност, аз дори споменах, че (когато говорех за оловните) именно, количеството електролит, така ограничава капацитета им, а не оловото, т.к.от него, се пада значителен електрохимично, НЕизползван, излишък. Именно, ТОЗИ излишък, е и добрият резерв за снижаване масата на оловните, а също - при последване на концепцията ми, важи, донякъде, и за литиевите. Когато, обаче, Матейко лапа мухите, той го прави с огромна Уста, пълна и с други работи та, не може да се усети, колко е бездарен. Което, не му пречи да бълва Змии и гущери, разбира се...

                        Коментар


                        • Имхотеп, руснаците също имат такива разработки и мисля че дори някакво производство, но се говори за захранване на устройства с консумация на малък ток. При електромобилите има голяма разлика в силата на тока при ускорение и след това когато вече се поддържат само загубите от триене, съпротивление на въздуха за да се движи. Дори електромоторите им се посочва мощност която те развиват краткосрочно като максимална, при по постоянен режим мощността им е много по малка и са си тежки, не се връзвайте че електромотори на обороти каквито са оборотите на един ДВГ могат да бъдат по леки. Затова и електромобилите са с доста голямо тегло, батериите си тежат и силовия агрегат - електромотора и редуктора също не са леки като перца. Има проблем с теглото, защото за да се движи то изразходва енергия.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Матеев, заблуждаваш се. Не се прехвърля никакво вещество, като кондензатор който е много по бавен при разряд са литиевите батерии. Като развиеш една от навитите литиеви батерии и в слоя с въглерода никакво вещество не е ходило, същия си е както са го направили във фабриката. Дори да си я разредил напълно все някакво прехвърлено вещество ще има и то ще се вижда с просто око. Кондензатори са си и площа на електродите...предполагам го знаеш нататък. Не знам защо обиждаш, по този начин обиждаш и себе си.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Да. И трябва да се внимава в текста. Пропуснал си назначението на коментираната батерия. ТЯ НЯМА ОТНОШЕНИЕ КЪМ ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТА.
                              Както и ти де,
                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                                Требва и да се чете по малко.

                                https://www.energylivenews.com/2020/...o-28000-years/
                                Да. И трябва да се внимава в текста. Пропуснал си назначението на коментираната батерия. Тя няма отношение към електротранспорта.

                                Коментар

                                Working...
                                X