Я, да видим колко "истини" още, ще ни насипе Матеев. Ама като го знаем, как лъже и маже...
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
АБСОЛЮТНИ ГЛУПОСТИ И НЕСВЪРЗАНИ БРЪЩОЛЕВЕНИЯ !!!
Използване на преписани думички, сглобени в неверни изречения !!!
Много правописни, граматически и синтактични грешки !!!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
АБСОЛЮТНИ ГЛУПОСТИ И НЕСВЪРЗАНИ БРЪЩОЛЕВЕНИЯ !!!
Използване на преписани думички, сглобени в неверни изречения !!!
Много правописни, граматически и синтактични грешки !!!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеСмях, серия 2.0:
Пренася се вещество на електролита. От електродите-твърде малко, за да е съществено. Затова, при заряд/разряд, се променят както ЕДН, така и плътността на електролита (кога е течен) и вътр.съпротивление. Цял букет от показатели. А молярната маса на металите, изключая лития, е толкова висока, че винаги, остава за след привършване на всичкото активно и годно за пренос вещество на електролита. Именно затова, е силно нежелателно батериите да се презареждат. Едва тогава, се изтъняват т.нар."плочи" . Прочее, представете си фишек от навиваните, 18650, 32650/700, 4680. Ако ток се отнема само от единия край на фишека, средното сечение на метала, е под 1/2 от това на среза на цилиндъра (щото, има още един полюс, + сепаратор, електролит и т.н.) а средната дължина, е около 1/2 от тази на фишека. Всичко ТОВА, прави отн.високо R вътр, като ограничава максималния, безвреден за батерията, ток, респ.макс.мощност в двигателя.
Има и централна кухина, без електроди в нея. ИНЕРТНА кухина, без заряд и неизползваема И за охлаждане. Увеличава обема но, не и мощността на елемента.
Кой казваше, какво НЕ било можело да се направи?
Използване на преписани думички, сглобени в неверни изречения !!!
Много правописни, граматически и синтактични грешки !!!Last edited by Mateev; 10.04.2021, 23:40.
Коментар
-
Смях, серия 2.0:
Пренася се вещество на електролита. От електродите-твърде малко, за да е съществено. Затова, при заряд/разряд, се променят както ЕДН, така и плътността на електролита (кога е течен) и вътр.съпротивление. Цял букет от показатели. А молярната маса на металите, изключая лития, е толкова висока, че винаги, остава за след привършване на всичкото активно и годно за пренос вещество на електролита. Именно затова, е силно нежелателно батериите да се презареждат. Едва тогава, се изтъняват т.нар."плочи" . Прочее, представете си фишек от навиваните, 18650, 32650/700, 4680. Ако ток се отнема само от единия край на фишека, средното сечение на метала, е под 1/2 от това на среза на цилиндъра (щото, има още един полюс, + сепаратор, електролит и т.н.) а средната дължина, е около 1/2 от тази на фишека. Всичко ТОВА, прави отн.високо R вътр, като ограничава максималния, безвреден за батерията, ток, респ.макс.мощност в двигателя.
Има и централна кухина, без електроди в нея. ИНЕРТНА кухина, без заряд и неизползваема И за охлаждане. Увеличава обема но, не и мощността на елемента.
Кой казваше, какво НЕ било можело да се направи?Last edited by Pyramid; 10.04.2021, 23:06.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
ТОВА НЕ Е ВЯРНО !!!
Работата е там че... я провери, какво вещество се пренася, за начало.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
ТОВА НЕ Е ВЯРНО !!!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеМатейко, при хоризонтално разположени електроди във вид на се достатъчно тънка ламарина, от едната страна, формирана като (+), а от другата страна, като (-) електрод, отпада нуждата от половината поне, плочи с техния обем и маса, като за сметка на ТОВА, се отваря обем за още електролит, ала се скъсява поне двойно(а, ако НЕ пренебрегнем дългите и масивни свързващи проводници в батерията, още повече) пътят на тока през метала. ВСИЧКО ТОВА, олекотява батерията ПРИ ЗАПАЗЕН КАПАЦИТЕТ...ала кой да ти го каже...
Коментар
-
Матейко, при хоризонтално разположени електроди във вид на се достатъчно тънка ламарина, от едната страна, формирана като (+), а от другата страна, като (-) електрод, отпада нуждата от половината поне, плочи с техния обем и маса, като за сметка на ТОВА, се отваря обем за още електролит, ала се скъсява поне двойно(а, ако НЕ пренебрегнем дългите и масивни свързващи проводници в батерията, още повече) пътят на тока през метала. ВСИЧКО ТОВА, олекотява батерията ПРИ ЗАПАЗЕН КАПАЦИТЕТ...ала кой да ти го каже...Last edited by Pyramid; 10.04.2021, 20:14.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Както и ти де,
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМатеев, заблуждаваш се. Не се прехвърля никакво вещество, като кондензатор който е много по бавен при разряд са литиевите батерии. Като развиеш една от навитите литиеви батерии и в слоя с въглерода никакво вещество не е ходило, същия си е както са го направили във фабриката. Дори да си я разредил напълно все някакво прехвърлено вещество ще има и то ще се вижда с просто око. Кондензатори са си и площа на електродите...предполагам го знаеш нататък. Не знам защо обиждаш, по този начин обиждаш и себе си.
Коментар
-
Имхотеп, руснаците също имат такива разработки и мисля че дори някакво производство, но се говори за захранване на устройства с консумация на малък ток. При електромобилите има голяма разлика в силата на тока при ускорение и след това когато вече се поддържат само загубите от триене, съпротивление на въздуха за да се движи. Дори електромоторите им се посочва мощност която те развиват краткосрочно като максимална, при по постоянен режим мощността им е много по малка и са си тежки, не се връзвайте че електромотори на обороти каквито са оборотите на един ДВГ могат да бъдат по леки. Затова и електромобилите са с доста голямо тегло, батериите си тежат и силовия агрегат - електромотора и редуктора също не са леки като перца. Има проблем с теглото, защото за да се движи то изразходва енергия.D.Y.F-091066
Коментар
-
Матеев, заблуждаваш се. Не се прехвърля никакво вещество, като кондензатор който е много по бавен при разряд са литиевите батерии. Като развиеш една от навитите литиеви батерии и в слоя с въглерода никакво вещество не е ходило, същия си е както са го направили във фабриката. Дори да си я разредил напълно все някакво прехвърлено вещество ще има и то ще се вижда с просто око. Кондензатори са си и площа на електродите...предполагам го знаеш нататък. Не знам защо обиждаш, по този начин обиждаш и себе си.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Да. И трябва да се внимава в текста. Пропуснал си назначението на коментираната батерия. ТЯ НЯМА ОТНОШЕНИЕ КЪМ ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТА.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Коментар
Коментар