IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Доставчикът ми на ток твърди че 70% идва от възобновяеми източници. Доколко е вярно не знам, но надали е и пълна лъжа. А и какво значение имат СО2 емисиите? Само тотални наивници и малки деца се връзват на тая глупост.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнение
      Какво излиза... бензин, дизел, електричка... Все същия чеп...
      Ми да!

      Тука рекламаджиите на електричките все "забравят" от какво се произвежда тоя ток. Сигурно си мислят, че той, незнайно как, се пръква вътре в електричките и гордо слагат на тях надпис "Нула емисии".

      Населението съвсем изпростя.

      Коментар


      • Статия в инвестора от днес:
        https://www.investor.bg/drugi/338/a/...emisii-289998/

        Има интерсна карта също на Европа по страни. Какво виждаме... Производството на 1 kWh енергия генерира около 500 г CO2 ( за България и средно за Европа).

        Един електромобил за да измине 100 km изисква около 16-20 kWh енергия. При зареждането има загуби в батерията и зарядното и реално за 100 km се изисква малко повече... да кажем 20-25 kWh. Така... 1 kWh както се казва в статията генерира 500 г. Значи за 20-25 kWh това прави (20-25) x 500 = 10000 - 12500 г = 10 - 12.5 кг CO2.

        Един "нормален" автомобил двигател ползващ бензин/дизел, среден клас, малък мотор отделя около 100-130 г на 1 km. Т.е. за 100 km това прави 100 x (100-130) = 10000-13000 г = 10 - 13 кг CO2.

        Какво излиза... бензин, дизел, електричка... Все същия чеп...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Bf109 Разгледай мнение
          Тука преди време се пишеше за NIO, вчера излезе тримесечния отчет. Който иска да хвърли едно око, а който не му се чете само да види къде отиде цената на акцията.
          Което само показва колко труден и капитало-изискващо е автомобило производството, както и чудесата които прави Тесла за да се наложи.

          Коментар


          • Тука преди време се пишеше за NIO, вчера излезе тримесечния отчет. Който иска да хвърли едно око, а който не му се чете само да види къде отиде цената на акцията.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

              И пак не може да бие Тесла
              Ама явно има достатъчно върли фенове на Порше готови да дадат повече пари за по-лоша кола.
              Гледам че Теслата е подобрила резулата на поршето с близо 20 секунди
              Сега от порше трябватда избират - да "подобрят" характеристиките на електрическото порше като значително изпреварят бензиновата панамера (и значително по-скъпа) или да са след Тесла

              И в двата случая забиват пирон в ковчега на ДВГ.

              Коментар


              • GAME OVER

                Daimler, Abandons Internal Combustion Engine In Order To Focus More On Electric Cars.

                Коментар


                • Ей, ама говорите така, все едно е очевидно, че автономният електрически транспорт е по-изгоден енергийно от двг-транспорта.
                  Това не е доказано и даже още не е показано.

                  Коментар


                  • Като се имат предвид ниските разходи за обслужване и движение на електричките е инетерсно кой първи ще заеме тази ниша.

                    Amazon Orders 100k Rivian Vans as Part of Broad Environmental Campaign.

                    Бизнеса ще премине към екетрически превоз мноого по-бързо стига да има кой да произвежда що годе читави ванове и камиони

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                      И пак не може да бие Тесла
                      Ама явно има достатъчно върли фенове на Порше готови да дадат повече пари за по-лоша кола.
                      Статус!

                      Пореше, Ауди, VW, Мерцедес, … влизайки в бизнеса с електрички просто ускоряват транзита. Вече има продукти и за най-върлите хейтъри на тесла, които за нищо на света няма да изберат тесла, а ще продължат да обясняват че компанията ще фалира всеки момент.
                      Качеството и цената нямат значение в случая, защото при растящ пазар хляб ще има за всички. Лъвския пай ще е в Тесла заради технологичното им предимство и достъпа до батерии.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                        Отдавна не бях влизал в темата и като гледам триенето, нравите и тона не се е подобрили особено

                        Онзи ден гледах порше са представили електрическата панамера (тайкан). Голям ентусиазъм има около модела - чупи всички рекорди на марката за ускорение. Имали 20-30 хиляди поръчки вече.
                        И пак не може да бие Тесла
                        Ама явно има достатъчно върли фенове на Порше готови да дадат повече пари за по-лоша кола.

                        Коментар


                        • Отдавна не бях влизал в темата и като гледам триенето, нравите и тона не се е подобрили особено

                          Онзи ден гледах порше са представили електрическата панамера (тайкан). Голям ентусиазъм има около модела - чупи всички рекорди на марката за ускорение. Имали 20-30 хиляди поръчки вече.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от national power

                            Ха ха ха не всички сме краварски идиоти.тези коли изобщо не ме интересуват ако ще без пари да са.Просто са опасни за живота и няма как да кача семейството си в подобна каруца.По същата причина не слагам газова бутилка зад задната седалка.
                            Ох.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                              Аз видях в един мол на главната улица една червена теслъ се продаваше ако не ме лъже паметта за 200000 евро.
                              Така е, гроздето е кисело.

                              Коментар


                              • national power - да в затворени помещения точно мотокара те устройва, стига глупости.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X