Отдавна не ви бях чел и прегледах вкупом 5-6 страници назад.
Както обичайно се случва в нашето културно пространство - без оглед дали става дума за дигитални или натурални измерения, отчетливо може да констатираме ползването на невъздържан език, който основно цели да нанесе максимални поражения и щети на субекта, който изразява различни мнения.
Забелязва се отчетливо формирането на две партии: да ги наречем условно - Партия на електристите и Партия на топлинистите.
Сигурен съм, че могат да се измислят и по-удачни имена.
Веднага прави впечатление, че сред членовете на Партията на електристите има сформирано едно неформално ултраконсервативно, радикално крило, което може условно да кръстим Теслисти.
Дълбоко ме изненадва и огорчава обстоятелството, че по въпроси, които формално могат да се изяснят след водене на един разговор по научни, технически и методологически въпроси, се сформират групи, които в основата си са по-скоро идейни и политически кръжци. Последното си позволявам да кажа, поради причина че се констатира едно изненадващо и почти пълно покритие на групите, които се забелязват в тема "политика".
Това е дълбоко смущаващо и неприемливо.
Струва си да се замислим, каква ли е действителната причина за приемане или съпротива срещу новите продукти.
Извършвал съм наблюдения върху себе си и констатирам ярка вътрешна съпротива и дълбоко нехаресване на практиката за изгаряне на въглеводороди, за която продължавам да мисля, че същностно е някак антицивилизационна (така ми дойде думата и не искам да се самоцензурирам), в известен смисъл дори дивашка, но на този етап е все още абсолютно безалтернативна в много области.
От друга страна констатирам ярка емоционална неприязън към компанията Тесла. Тази структура се роди в грях - като се почне от името, родителските права (имам предвид действителните учредители) и съдбата на учредителите и не на последно място дълбоко противоречивата фигура на ИМ (по меко от това не мога да с еизразя). От друга страна имам симпатия към електричките, вътрешното ми чувство ме води в посока на това да провиждам техните отлични перспективи в някакво неопределено бъдеще.
Все още темата е обременена от много емоция, политика и интереси.
Конструктивен разговор на практика отсъства.
В тази връзка, в последното издание на Колела от 12.01. се анонсира, че в следващия брой (по подразбиране ще е на 19.01., но не съм проверявал) ще има разговор по теми, които са много близо да обсъжданата с някакъм безспорен авторитет. Сорри, ама му забравих името.
Ето още едно мнение - не знам дали сте го поствали тук, но е последното, което срещнах по темата за сравняване на двете технологии. Ема условности и уловки в текста. Акцентът е върху въглеродния двуокис (отпечатъка), но всъщност замърсяването не се заключава само в него.
Mazda: Електромобилите са по-вредни от дизелите!
Както обичайно се случва в нашето културно пространство - без оглед дали става дума за дигитални или натурални измерения, отчетливо може да констатираме ползването на невъздържан език, който основно цели да нанесе максимални поражения и щети на субекта, който изразява различни мнения.
Забелязва се отчетливо формирането на две партии: да ги наречем условно - Партия на електристите и Партия на топлинистите.
Сигурен съм, че могат да се измислят и по-удачни имена.
Веднага прави впечатление, че сред членовете на Партията на електристите има сформирано едно неформално ултраконсервативно, радикално крило, което може условно да кръстим Теслисти.
Дълбоко ме изненадва и огорчава обстоятелството, че по въпроси, които формално могат да се изяснят след водене на един разговор по научни, технически и методологически въпроси, се сформират групи, които в основата си са по-скоро идейни и политически кръжци. Последното си позволявам да кажа, поради причина че се констатира едно изненадващо и почти пълно покритие на групите, които се забелязват в тема "политика".
Това е дълбоко смущаващо и неприемливо.
Струва си да се замислим, каква ли е действителната причина за приемане или съпротива срещу новите продукти.
Извършвал съм наблюдения върху себе си и констатирам ярка вътрешна съпротива и дълбоко нехаресване на практиката за изгаряне на въглеводороди, за която продължавам да мисля, че същностно е някак антицивилизационна (така ми дойде думата и не искам да се самоцензурирам), в известен смисъл дори дивашка, но на този етап е все още абсолютно безалтернативна в много области.
От друга страна констатирам ярка емоционална неприязън към компанията Тесла. Тази структура се роди в грях - като се почне от името, родителските права (имам предвид действителните учредители) и съдбата на учредителите и не на последно място дълбоко противоречивата фигура на ИМ (по меко от това не мога да с еизразя). От друга страна имам симпатия към електричките, вътрешното ми чувство ме води в посока на това да провиждам техните отлични перспективи в някакво неопределено бъдеще.
Все още темата е обременена от много емоция, политика и интереси.
Конструктивен разговор на практика отсъства.
В тази връзка, в последното издание на Колела от 12.01. се анонсира, че в следващия брой (по подразбиране ще е на 19.01., но не съм проверявал) ще има разговор по теми, които са много близо да обсъжданата с някакъм безспорен авторитет. Сорри, ама му забравих името.
Ето още едно мнение - не знам дали сте го поствали тук, но е последното, което срещнах по темата за сравняване на двете технологии. Ема условности и уловки в текста. Акцентът е върху въглеродния двуокис (отпечатъка), но всъщност замърсяването не се заключава само в него.
Mazda: Електромобилите са по-вредни от дизелите!
Коментар