Първоначално изпратено от national power
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Пазни приказки -на пазара. Иначе, за водата...
...Доде има продажници на хранилка (виж в огледалото, макар физически, образът да не е реален) види се, няма. Решение е, публикувано е но, мекеретата, дето „много разбирате”, понеже, от гората не виждате дърветата, няма да го допуснете. Мрънкотите срещу този и онзи, че не бил мислел като вас а, да „извършат Промяната”, изпращате други мекерета. И после, що България се помайвала с почервеняването.
- Щото, цялата сте я налазили, като листни въшки. „Измамник изобретател”?
- АЙ СИКТИР, „експерт” мазен!
Коментар
-
Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
Мисля, че децата/внуците на червената номенклатура и сега са си номенклатура.
То ест надали г-н Пирамид е такъв, щом развива дейност на ползу обществу или пък за себе си.
Щото онея (виж повестта "Принцовете",напримерно, не помня автора), са си по рождение лапачи и управляващи и немат нужда от интелект или усилия за да имат добър живот.
Не е за чудене че иска България да почервенее. Само в такава среда такива като него могат да се развиват.
Но предполагам че не е мястото в тази тема.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Разкажете моля за какво почервеняване говорите? Да не би да си мечтаете за времето отпреди тройсетина години, когато баща ви беше висш номенклатурчик, а вие имахте много безгрижно детство?
То ест надали г-н Пирамид е такъв, щом развива дейност на ползу обществу или пък за себе си.
Щото онея (виж повестта "Принцовете",напримерно, не помня автора), са си по рождение лапачи и управляващи и немат нужда от интелект или усилия за да имат добър живот.Last edited by R1a1; 30.10.2019, 19:31.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Пазни приказки -на пазара. Иначе, за водата...
...Доде има продажници на хранилка (виж в огледалото, макар физически, образът да не е реален) види се, няма. Решение е, публикувано е но, мекеретата, дето „много разбирате”, понеже, от гората не виждате дърветата, няма да го допуснете. Мрънкотите срещу този и онзи, че не бил мислел като вас а, да „извършат Промяната”, изпращате други мекерета. И после, що България се помайвала с почервеняването.
- Щото, цялата сте я налазили, като листни въшки. „Измамник изобретател”?
- АЙ СИКТИР, „експерт” мазен!
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
То като гледам в тоя форум сал ти си измамник изобретател.Кво става ше караш ли топла вода от Козлодуй да топлиш София
Всички вече знаят за него.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
То като гледам в тоя форум сал ти си измамник изобретател.Кво става ше караш ли топла вода от Козлодуй да топлиш София
...Доде има продажници на хранилка (виж в огледалото, макар физически, образът да не е реален) види се, няма. Решение е, публикувано е но, мекеретата, дето „много разбирате”, понеже, от гората не виждате дърветата, няма да го допуснете. Мрънкотите срещу този и онзи, че не бил мислел като вас а, да „извършат Промяната”, изпращате други мекерета. И после, що България се помайвала с почервеняването.
- Щото, цялата сте я налазили, като листни въшки. „Измамник изобретател”?
- АЙ СИКТИР, „експерт” мазен!
Last edited by Pyramid; 31.10.2019, 00:03.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Mercedes C - 4.90м / 1.85м
M3 - 4.70м / 1.85м
Tesla M3 е седан който се конкурира директно с БМВ 3, Мерцедес С, Ауди 4.
Продажбите обаче са сравними с масовите марки заради голямото търсене и очеизвадните предимства на модела.
https://youtu.be/h8R7kZGvAUk
Цената и поддръжката няма да я коментирам.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Купи си, тогава.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Не разбирам защо сравняваш електричката с мерцедеса- по големина е колкото форд фокус, май се води хетчбек- еднообемен, но не е комби. Разликата в цените няма да коментирам
M3 - 4.70м / 1.85м
Tesla M3 е седан който се конкурира директно с БМВ 3, Мерцедес С, Ауди 4.
Продажбите обаче са сравними с масовите марки заради голямото търсене и очеизвадните предимства на модела.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Tesla M3 = 1740kg
Mercedes C = 1690kg
Има, няма 2-3%.
Ще се връщаме във 2 клас.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
Теслата е с около 40% по-тежка от аналогичен автомобил с ДВГ заради батерията си. В резултат на това зада се ускори по сходен начин трябва по- голямо сцепление с пътната настилка. Това води до по-интензивно износване на гумите. Другата скрита "екстра" е че по същата причина и двигателя трябва да е много по-мощен от този на аналогичния ДВГ. Само че това с мощноста на двигателя обикновено кефи мераклиите. А всъщност е опит да се прикрие недостатък на конструкцията.
Mercedes C = 1690kg
Има, няма 2-3%.
Ще се връщаме във 2 клас.
Коментар
-
Пичове, повечето статии на тема Тесла се правят цел генериране на кликове. Дадените доводи в тази статия са меко казано „несъстоятелно забавни“ и разбира се дават храна на публиката
Проблеми с автопилота – статистически карането с автопилот на тесла води до 8 пъти по-малка вероятност от инцидент. Когато видим инцидент обаче, той се раздухва защото публиката е много поляризирана на тема Тесла и следват кликове (реклама) за сайтовете.
Невъзможно е да се поправи сам – да днешно време не познавам нито един човек да си бърника сам бмвто.
Остатъчна стойност – това е проблем на всички скъпи автомобили. Ако си направите труда да сравните Тесла с Мерцедес, БМВ или Ауди ще се окаже че Тесла S се обезценяват най-малко. За Модел 3 няма да говоря защото са много нови и почти няма предлагане 2ра ръка.
Висока цена – цената е сравнима със сходни модели от германските производители. Експлоатацията обаче е почти нулева и на практика колата е сравнима със средния клас Тойоти, Пасати и пр.
Софтуер – Това няма какво да го коментирам. Единствения автомобил в света който става по-добър от деня в който е купен, точно заради софтуерните подобрения. Скорост, сигурност, мощност, …
Слаба надежност – това е по-скоро валидно за първите модели от 2012-2013. Всички корекции и ремонти са за сметка на производителя, обаче. Това е и една от причините собствениците на Тесла да са най-доволните собственици на автомобили, значително изпреварващи тези на Порше.
Странен процес на купуване – смях Това е най-добрия и прозрачен процес за покупка. За 5 мин в сайта си конфигурираш колата, след което ти я доставят до врата (в САЩ), а в Европа до центровете на Тесла.
Зарядни станции – това е най-голямото предимство на Тесла. Където се продава марката зарядните станции са навсякъде. Проблеми имат собствениците на други EV марки, заради оскъдните станции, но не и тези на Тесла.
Спирачките – това е един от големите плюсове. Точно заради регенеративното спиране спирачките може и никога да не се сменят (при нормално шофиране)
Трудно шофиране на хлъзгава настилка – Смях Теслите са може би с най-добрата стабилизираща система.
Студени температури – пробега наистина спада. Факт е обаче че точно в Норвегия са най-много купувачите на Тесли. Това само по себе си трябва да Ви говори дали е проблем от потребителска гледна точка или НЕ.
Износване на гумите – ДА, ако се кара на газ-спирачки. Кефа цена няма
Ограничено ползване и липса на зарядни станции – това може и да е било валидно преди 5-7 години.
Зареждането отнема време – колкото да се изпи…ш и да се нахраниш в ресторанта след като си изминал 300-400 км
Сложни за ползване – леле, мале. Пускаш на навигацията за къде си тръгнал и софтуера ти изчислява всички възможни маршрути (със зарядните станции). АКо смартфона Ви е труден за работа значи и теслата не е за вас
Не са екологично чисти – това е една от най-често използваните глупости. В зависимост от размера на батерията едно EV (Тесла включително) компенсира емисиите необходими за производство на батерията от няколко месеца до 2,5 години (при 100кв батерия). АКо приемем че живота на автомобила е 20 години, то имаме средно 19-20 години нулеви емисии!
Консумация на енергия при висока скорост – важи за всички автомобили.
Всеки вярва в каквото си поиска. Въпросът е какви са фактите. Умните не вярват на медиини фишеци.
Със здравеLast edited by ED; 29.10.2019, 14:46.
- 1 like
Коментар
Коментар