If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
тоя една тръба не можа да направи тръгнал ел колите да ми оправя.. нищо чудно да измисли пак някоя измама, че е направил конкурент на тесла и пак да завлече хората този път с милиони... ама като го гледам толкова се е провалил в живота, че му е останало само да хейти и троли по успели хора във форумите.. защото го е яд на собствените му провали..
Матеев, пиши на лично искам да дойдеш в ютуб канала и да му разкажеш за измамите от първо лице. Ще ти платим, ако трябва - имаме 13 000 абонати и 20 000 във фб, така че доста хора ще му научат за далаверите.
Глупости на търкалета. Ти все още не си осъзнал, че клетките на една батерия не могат да работят в общ електролит, а какво да говорим за останалото. Това, че при акумулаторите между електродите се прехвърля вещество, аз ти го казах, и трябваше една седмица да те убеждавам покрай хилядите твои злобни обиди и подигравки. Най-накрая микромозъка ти прещрака, и се съгласи с мене, но преди това в цели 100 страници от темата обясняваше как ще правиш тънки електроди със ситопечат или с литография. Смях, смях, смях ......Всичко около тебе е смях, смях, смях .....
За тръбичката аз трябваше да ти направя топлинните изчисления и да ти докажа, че тя не може да прехвърля желания от тебе топлинен поток. Тогава и само тогава пак след 100 страници обиди най-накрая клекна и започна да приказваш друга простотия - че растоянието между двете тръби било микрони. Смях, смях и пак смях - от една простотия към друга....
Тръгнал да топли София с вода от Kозлодуй - смях, смях и пак смях ....
Тръгнал да учи световните петролни монополи как се правят сондажи - смях, смях, смях, и хуйчец в твоя клип .....
Диалога му с Мъск бил потръгна - ха-ха-ха, а най-накрая се оказа, че си му пратил мейл и той не ти е отговорил. Смях, смях, смях - това според тебе било "потръгнал диалог".
Нищо не си "доказал*, нито си ми "правил изчисленията". Поредна опашата. Съответно, нищо не ти "признавам", пък микроните, колко да са микрони? Тъй и не разбра, че иде реч за слоя вода, че разстоянието между тръбите, към него, няма НИКАКВО отношение. И тръгнал да се занимава с моето семейство, нашият. Гьобелс ряпа да яде със своята Пропаганда, само слушайте Матейка.
За ситопечата съвсем не вдяна, кое им се прави на електродите но, пак, "цяла седмица", "съм се бил съгласил с Него" и др.(без)подобни басни. И, като тръгнал да "забелязва", че петролните монополи... НЯМА ТАКОВА ГОЛЯМО НЕДОРАЗУМЕНИЕ, като Росимирча.
И всичко това го има само в болния ти мозък и никъде другаде .....
Този същият мозък те провали в бизнеса и в живота като цяло, и сега същия този мозък е тръгнал да оправя целия свят ...
Нищо лично, но ти една батерия не си видял и пипнал през живота си, а си тръгнал да променяш цели многомилиардни индустрии с милион инженери, всеки един от които е на светлинни години по-добър от тебе ....
Моите съболезнования ......
тоя една тръба не можа да направи тръгнал ел колите да ми оправя.. нищо чудно да измисли пак някоя измама, че е направил конкурент на тесла и пак да завлече хората този път с милиони... ама като го гледам толкова се е провалил в живота, че му е останало само да хейти и троли по успели хора във форумите.. защото го е яд на собствените му провали..
Матеев, пиши на лично искам да дойдеш в ютуб канала и да му разкажеш за измамите от първо лице. Ще ти платим, ако трябва - имаме 13 000 абонати и 20 000 във фб, така че доста хора ще му научат за далаверите.
Това го гледахме. То е ВМЕСТО ДА ЧАКАШ ЗА ЗАРЯД. Когато се сервизира ЕДНА батерия, обаче, (да не говорим, колко такива, ще щъкат по улиците само след 5 години), и си помислиш, колко играчка има, за смяната на само 1(ЕДИН!) елемент, да не вземеш да дойдеш на микромодулна вълна. Вече е QRL.
Глупости на търкалета. Ти все още не си осъзнал, че клетките на една батерия не могат да работят в общ електролит, а какво да говорим за останалото. Това, че при акумулаторите между електродите се прехвърля вещество, аз ти го казах, и трябваше една седмица да те убеждавам покрай хилядите твои злобни обиди и подигравки. Най-накрая микромозъка ти прещрака, и се съгласи с мене, но преди това в цели 100 страници от темата обясняваше как ще правиш тънки електроди със ситопечат или с литография. Смях, смях, смях ......Всичко около тебе е смях, смях, смях .....
За тръбичката аз трябваше да ти направя топлинните изчисления и да ти докажа, че тя не може да прехвърля желания от тебе топлинен поток. Тогава и само тогава пак след 100 страници обиди най-накрая клекна и започна да приказваш друга простотия - че растоянието между двете тръби било микрони. Смях, смях и пак смях - от една простотия към друга....
Тръгнал да топли София с вода от Kозлодуй - смях, смях и пак смях ....
Тръгнал да учи световните петролни монополи как се правят сондажи - смях, смях, смях, и хуйчец в твоя клип .....
Диалога му с Мъск бил потръгна - ха-ха-ха, а най-накрая се оказа, че си му пратил мейл и той не ти е отговорил. Смях, смях, смях - това според тебе било "потръгнал диалог".
И всичко това го има само в болния ти мозък и никъде другаде .....
Този същият мозък те провали в бизнеса и в живота като цяло, и сега същия този мозък е тръгнал да оправя целия свят ...
Нищо лично, но ти една батерия не си видял и пипнал през живота си, а си тръгнал да променяш цели многомилиардни индустрии с милион инженери, всеки един от които е на светлинни години по-добър от тебе ....
Моите съболезнования ......
... Ама друго щеше да говориш, ако, лично ТИ, беше предложил това. Яд те е, че си извън играта, и мръсно завиждаш. ПОЗНАВАМЕ ТЕ.
Трябва да се чете, обаче, и относно други събития и категории, исторически намерили място. МНОГО са поучителни:
Например, танковете на Третия Райх, на бойното поле, ВСИЧКИ - изключая няколко (2 или 5, точно не запомних) прототипа на заводски изпитания - са били с бензинови двигатели. Дълго се чудили руснаците (особено, на фона на собствената си победа във войната, доказала могъществото и предимствата на дизелите) защо, аджеба, нали немците определено, имат технологично преимущество. Оказва се, историците, извадиха правдоподобно обяснение: За логистични улеснение, за доставки на САМО ЕДИН ВИД гориво. А, горят като факли.
Пропускат другото, че Форд, им доставя двигателите до 1943-та година, а на чичо Сам, не му се пренастройват печеливши производства, пък и се трепят там, далече, в Европа, бъдещи американски колонии.
И с батериите тъй: Търси се лесното на момента, което, убива средносрочните - какво остава, за малко по-отдалечените? - перспективи пред ел.бръмчилките.
И тука както тогава, ще победи КОМПЛЕКСНО И ИНТЕГРАЛНО по-дълбоко премислената концепция, Тесла може да остане лидер но, масово, ще се произвеждат по-интелигентните и приятелски настроени към потребителя, а не към производителя, системи. Това е едно "черно пророчество", което може да побърка някои но, ще се случи. Не се наемам да твърдя след точно колко години (3 или 5) но, само гледайте. И продължавайте да пишете тиради за "теоретичния принос" на един габровец, дето никой никога не го е виждал.
...ДОРИ ТОЙ САМИЯТ.
Въпреки думичката "микро-" в името на модулите, все пак, един микромодул, има капацитета на 5-8 единични елементи, с тази разлика, че...
1.Е директно на работното напрежение;
2.Има няколко пъти по-нисък работен ток, съответно, и загуби в свързващите проводници и контакти, като в същото време, намалява броя на отделните включвания в една батерия, т.е., повишава нейната надеждннадеждност;
3.Има по-голяма охлаждаща повърхност, по-близо до точките на отделяне на топлината, следователно, гарантира по-ниска максимално достижима температура на плочите и електролита;
4.По-лесно и равномерно, се прогрява в дълбочина което, дава по-равномерна плътност на тока и по-малко предпоставки за образуване на дендрити;
5.Автоматично, изключва дефектни модули а, при тежко натоварване, също автоматично, ги включва да помагат, доколкото е възможно;
6.Допуска различни ел.хим.с-ми в състава на една батерия (като резервен вариант) и т.н.;
Относно лабораторните изпитания, за които, се бунтува тук един...има си етап, на който, те се правят. Още не е дошъл.
И всичко това го има само в болния ти мозък и никъде другаде .....
Този същият мозък те провали в бизнеса и в живота като цяло, и сега същия този мозък е тръгнал да оправя целия свят ...
Нищо лично, но ти една батерия не си видял и пипнал през живота си, а си тръгнал да променяш цели многомилиардни индустрии с милион инженери, всеки един от които е на светлинни години по-добър от тебе ....
NIO сменят батерия за 3 минути в техните зарядни станции. Целия макромодул! Времето не стига и за едно пикане.
Това го гледахме. То е ВМЕСТО ДА ЧАКАШ ЗА ЗАРЯД. Когато се сервизира ЕДНА батерия, обаче, (да не говорим, колко такива, ще щъкат по улиците само след 5 години), и си помислиш, колко играчка има, за смяната на само 1(ЕДИН!) елемент, да не вземеш да дойдеш на микромодулна вълна. Вече е QRL.
Въпреки думичката "микро-" в името на модулите, все пак, един микромодул, има капацитета на 5-8 единични елементи, с тази разлика, че...
1.Е директно на работното напрежение;
2.Има няколко пъти по-нисък работен ток, съответно, и загуби в свързващите проводници и контакти, като в същото време, намалява броя на отделните включвания в една батерия, т.е., повишава нейната надеждннадеждност;
3.Има по-голяма охлаждаща повърхност, по-близо до точките на отделяне на топлината, следователно, гарантира по-ниска максимално достижима температура на плочите и електролита;
4.По-лесно и равномерно, се прогрява в дълбочина което, дава по-равномерна плътност на тока и по-малко предпоставки за образуване на дендрити;
5.Автоматично, изключва дефектни модули а, при тежко натоварване, също автоматично, ги включва да помагат, доколкото е възможно;
6.Допуска различни ел.хим.с-ми в състава на една батерия (като резервен вариант) и т.н.;
Относно лабораторните изпитания, за които, се бунтува тук един...има си етап, на който, те се правят. Още не е дошъл.
Ти няма ли да мирясаш с твоите простотии. Микро е само мозъка ти и всичко друго, което той роди. Хрумнала ти е някаква недомислица (простотия) и се насираш да се хвалиш, без да си направил никакви изчисления, никакви проби, никакви лабораторни изследвания и въобще НИЩО !!! Повтарям - НИЩО !!!
Я се спри, "Теоретичен Принос"-ител такъв. Тъкмо се бях зарадвал, че си си намерил истинска работа, и пак -бръщолевици.
аз развивам бизнес с електрически мотори в Неофит Рилски и вече си върнах половината инвестиция.. всичките лапета от Варна се изсипват да карат мотори.. до края на годината очаквам да си върна инвестицията В момента подготвяме франчайз и ще пускаме мотори и в София до Панчарево
Ти няма ли да мирясаш с твоите простотии. Микро е само мозъка ти и всичко друго, което той роди. Хрумнала ти е някаква недомислица (простотия) и се насираш да се хвалиш, без да си направил никакви изчисления, никакви проби, никакви лабораторни изследвания и въобще НИЩО !!! Повтарям - НИЩО !!!
Умопомрачително нагъл измамник! Никой друг в света не се сетил за мекромодула само наш Pyramid
Щото не са микромодулни. С тях, замяната не елемент, става за минути а, на цялата батерия - за два-три часа, и то- само и ако всички са негодни. Иначе, сменяш само пострадалите. Грешна концепция на батерията, е Причината.
Ти няма ли да мирясаш с твоите простотии. Микро е само мозъка ти и всичко друго, което той роди. Хрумнала ти е някаква недомислица (простотия) и се насираш да се хвалиш, без да си направил никакви изчисления, никакви проби, никакви лабораторни изследвания и въобще НИЩО !!! Повтарям - НИЩО !!!
Коментар