IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Опитвам се да си представя 3D напечатан автомобил. Т.е.купето. Доставят ти в сервиза ходовата част, за 2 дни, ти печатат отгоре ...почти буквално, каквото си поръчаш. Покараш 2-3 години, връщаш "старото" купе, поръчваш ново, и оак- фръц-фръц-фръц. До следващата смяна. А платформата -същата.
    Изводът е във въпросителна форма:
    -Да очакваме ли ръст в продажбите на габаритни 3D принтери и (всякакви) консумативи кум тях?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

      Ми обясни ти де, нали си завършил 4 виши (досега)

      Що аз да обяснявам? Ами той вашият гуру, Кокорко сан, е по нарушаването на природните закони. Незнанието му, не е оправдание, за пропускането на възможности но...ето, можеше да спечели 1000лв и да разгроми един еретик, пък виждаме, как позорно дезертира. Вярно, скрил е глава в пясъка но, такова животно продължава да има и го гъбарка, и му се смее на акъла. Ся кАжи, че е заел достойна позиция, де. Не, че и тъй не му цуняш д-то...

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Ти не обясни досега, как и накъде тече токът при липса на потенциална разлика. И не посмя да излезеш публично срещу прост електротехнически експеримент. Да докажеш, че такова животно нема. Понеже, те е страх за парите ти. Ама споко. Приема се и ставка 1:1.
        Ми обясни ти де, нали си завършил 4 виши (досега)

        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Нямам идея защо разсъждава така, той по принцип си каза че не вярва в бъдещето на електромобилите. Аз пък мисля ако нещата се правят по същия начин както до сега - наистина електромобилите ще цъфнат като едно грозно недоразумение. За оловните акумулатори мисля ме разбра, просто изглежда има проблем с доставките на антимон, изцоцан е вече. Същата работа ще стане и с другите електрохимии, фастически това нахвърляне на електромобилите ще убие Тесла. Понеже всички го правят за да копират успеха и, но няма стандарти и технологията е недоработена сериозно, зареждането на сегашните батерии е прекалено бавно - трябват много зарядни станции, инфраструктура която за да се поддържа се правят разходи. Кой ще ги плаща при масовото електромобилизиране - потребителите разбира се.
          Дани, не разбрах, кого визираш под "той си каза".
          Антимонът е проблем в Pb акумулаторите с вертикални плочи. Къде пише, че само така може?
          После, зареждането. Ами бавно е. Въпросът е веднъж да се свикне с нова организация на времето.
          А убиването на Тесла...ще е "Такава, каквато я познаваме". Човекът си прибира парите, нали? Е, след това, ще започне нещо друго.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Mateev

            Глупости на търкалета. Недей да вярваш на невеж шизофреник с болен мозък и тотален провал в живота си именно поради болния си мозък. Имам чувството, че те е хипнотизирал, защото като папагал повтаряш неговите некадърни бълнувания и смешки. Ако искаш да не се излагаш като него, просто прочети в интернет къде е истината за всеки един аспект от неговите бълнувания.

            Самият факт, че се е самоопределил като "изобретател", пък живота му е пълен провал, не ти ли говори нещо?

            Ами че те лудниците са пълни с такива като него, а в учебниците по психиятрия са описани всички негови сиптоми. Не са го затворили в лудницата само защото неговата лудост все още е тиха, но сам виждаш във форума какви ги плещи.
            Ти не обясни досега, как и накъде тече токът при липса на потенциална разлика. И не посмя да излезеш публично срещу прост електротехнически експеримент. Да докажеш, че такова животно нема. Понеже, те е страх за парите ти. Ама споко. Приема се и ставка 1:1.

            Коментар


            • Прочее, ето ти едно забавление: Вземи две жици, вържи към тях крушка. Жиците са аналог на електролита, крушката показва, кога тече ток. И ги свържи с двата края към единия полюс. И кажи после на всички, свети ли.
              Last edited by Pyramid; 29.04.2021, 23:21.

              Коментар


              • Нямам идея защо разсъждава така, той по принцип си каза че не вярва в бъдещето на електромобилите. Аз пък мисля ако нещата се правят по същия начин както до сега - наистина електромобилите ще цъфнат като едно грозно недоразумение. За оловните акумулатори мисля ме разбра, просто изглежда има проблем с доставките на антимон, изцоцан е вече. Същата работа ще стане и с другите електрохимии, фастически това нахвърляне на електромобилите ще убие Тесла. Понеже всички го правят за да копират успеха и, но няма стандарти и технологията е недоработена сериозно, зареждането на сегашните батерии е прекалено бавно - трябват много зарядни станции, инфраструктура която за да се поддържа се правят разходи. Кой ще ги плаща при масовото електромобилизиране - потребителите разбира се.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Мисля че с микромодула ще се случи както обикновено.
                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Матеев, и в най популярните оловни стартерни батерии в момента клетките не са много добре изолирани по електролит, не се заяждам въобще а информативно го казвам. Това нещо го знам от човек, който ползва кутиите за друга цел и поначало разчиташе на добра изолация, после обаче се оказа че такава поначало няма. Правят си акумулотори в такива кутии и проблеми няма, залепянето на капака е такова че при тази конструкция много е трудно да се залепи така че клетките съвсем да не обущуват по електролит.
                    Между другото и Бъфет и Бил Гейтс са се изказвали че бъдещето е комунистическо, защото технологиите се развиват и машините произвеждат толкова много, та няма смисъл да има хора които да се лишават от някакви основни материални блага. Та и те са комунисти се оказва, а са милиардери и визионери. Добре няма да е комунизъм, машините ще произвеждат някакви чупливи неща, ще се трупат планини от отпадъци и така се осигурява пазар и потребление. Вярваш ли че пък тази глупост може да продължи и трябва да се поддържа, не е ли по добре да се правят нещата нормално и според възможностите на технологиите, пък да се дават на повече хора да ги ползват.
                    Last edited by supertrader; 29.04.2021, 19:54.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Значи, връщаме се към основите на електротехниката: Зз да протича ток между две точки, освен проводимост, между тях, трябва да има И ПОТЕНЦИАЛНА РАЗЛИКА.
                      Това означава -неслучайно, поне десет пъти, питах онзи консул - че, като осигурим отсъствие на потенциална разлика, ток няма ВЪПРЕКИ проводимостта, КОЛКОТО И ВИСОКА, ДА Е ТЯ.
                      Е, горното, се осъществява много лесно на ниво електроди и тяхната подредба, (нулиране на потенциалната разлика, заедно с намаляването на тази проводимост, ЕДНОВРЕМЕННО) което, вашият скромен слуга, е изяснил и което, дава на общия електролит безпроблемно техническо приложение.(Друг въпрос, дали в конкретния електромобил, ТОВА се или не се използва.) Ето кое, неосъзнал, Кокорко сама се опитва да отрича но, спира до обидите и "квалификациите", без да има квалификацията за това. Съответно, избягва непосредствена проверка щото, при нея, всичко лъсва и - ЧАО, РЕПУТАЦИЯ! Като го предизвиках, а той -вместо да ревизира понятията си и са си разшири мирогледа или да се опълчи в дуела, се скри, С ФАКТА НА ПОВЕДЕНИЕТО МУ доказах, какво е ФАКТИЧЕСКОТО СЪСТОЯНИЕ ПОД ШАПКАТА МУ и фактическото разминаване между понятието "компетентност" и количеството натрупани терабайти сведения.
                      И така, микромодулните батерии при електромобилите, имат място и бъдеще, без значение, какво твърди "опозицията" им.
                      Last edited by Pyramid; 29.04.2021, 17:12.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                        Матеев какво общо имат политическите пристрастия на даден човек с неговата подготовка по даден предмет- не ви следя дискусията с пирамидата, но това че той е комунист не означава че при комунизма се отменя физичните закони нали
                        v-tin - изостанал си с модата в БГ. За Герберастите не важат НИКАКВИ ЗАКОНИ
                        Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                        Коментар


                        • Матеев какво общо имат политическите пристрастия на даден човек с неговата подготовка по даден предмет- не ви следя дискусията с пирамидата, но това че той е комунист не означава че при комунизма се отменя физичните закони нали

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от bvg Разгледай мнение

                            Ами прични има много една която се сещам е саморазряда, първа и дванайста плоча са свързани с тънък "проводник" от електролит. За да няма саморазряд потенциала във електролита трябва да е равен на потенциала в плочите. Между първа и дванайста е 12V а потенциала на електролита през този въбражаем проводник ще е 2V. При заряд ще имаме същия проблем, средните клетки, ще се зареждат по-бързо.
                            Абе той и Матеев ТОВА твърди. И ГО ТВЪРДИ УБЕДЕНО. И МИ Е ЯСНО, какво казва. Ала, има значение КОНСТРУКЦИЯТА. Съобразяваш се с простичките закони и - воалА, "неминуемата утечка" изчезва въпреки останалия път за електролит и газове. Аз защо го питам този "експерт" за съединените точки с висок потенциал и тока между тях, според теб? Така, НА ДЕЛО, показвам, колко пълно "знае и разбира" Матеев това, с което, има работа. Отговорът е тежък и страшен: НЕДОСТАТЪЧНО за фукарията, която носи.
                            Ако беше толкова убеден обаче, че е прав, едва ли би пропуснал страхотната възможност публично, да ме унижи за че и пари да ми вземе. Аз сам го предложих, и значи, съм готов за предизвикателството. Показвам му и остават доказателствата за жизнена концепция на микромодулните батерии.

                            Истината е тази: МАТЕЕВ МНОГОКРАТНО ЛЪЖЕ, ПУБЛИЧНО И В ПИСМЕНА ФОРМА. А СЕГА, СЕ ОШАШАВИ, ЩОТО ЕДНО Е ДА ГОВОРИШ И ДРУГО, ДА ЗАСТАНЕШ ПРЕД ВСИЧКИ, С ФИЗИЧЕСКИ МОДЕЛ.
                            Last edited by Pyramid; 29.04.2021, 16:56.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                              Регистър БУЛСТАТ
                              ПОЛИТИЧЕСКА ПАРТИЯ "СЪЮЗ НА КОМУНИСТИТЕ В БЪЛГАРИЯ"

                              Код по БУЛСТАТ: 121052663
                              Фирма, правна форма: ПОЛИТИЧЕСКА ПАРТИЯ "СЪЮЗ НА КОМУНИСТИТЕ В БЪЛГАРИЯ" Политическа организация, юридическо лице, неправителствена организация, POLITICHESKA PARTIYA "SAYUZ NA KOMUNISTITE V BALGARIYA" POLITICHESKA ORGANIZATSIYA
                              Фирмено дело: 13675/1995
                              Решение: решение 0 от 1995 на Софийски градски съд, Регистър 10, Партида: 153, Том: 4, Стр: 68, на основание: Закон за политическите партии (ЗПП)
                              Документ на последно вписване: решение от 24.07.2013, промяна на обстоятелства
                              Адрес на седалище: Област София (столица), общ. Столична, с. Волуяк, п.код 1346, ул. ДРУЖБА № 43
                              Тел.: сл. 02/9985238
                              Статус: развиващ дейност

                              Управители:
                              Списък от 41 човека, сред които се мъдри и:
                              ТОДОР ВЛАДИМИРОВ НЕСТОРОВ, БЪЛГАРИЯ (BGR) , ЕГН: ХХХХХХХХХХ, член на колективен орган на управление, длъжност: член

                              Допълнителна информация:
                              Вид колективен орган - Политически съвет
                              Вид колективен орган - Централен съвет
                              Източници на финансиране - приходи от членски вноски 100%
                              Основен източник на финансиране - Приходи на неправителствени организации
                              Състояние - развиващ дейност
                              Форма на собственост - частна 100%
                              Форма на счетоводно записване - едностранно счетоводство
                              Институционален сектор - СЕКТОР НЕТЪРГОВСКИ ОРГАНИЗАЦИИ, ОБСЛУЖВАЩИ ДОМAКИНСТВАТА
                              Национална отраслова класификация НКИД 2003 - 9132, Дейности на политически организации

                              Данни от Националния осигурителен институт:
                              Тука има таблица с броя на социално и броя на здравно осигурените хора, месец по месец до месец Юни 2019 г. Средно от името на партията през годините са се осигурявали 2 или 3 човека, като в последната година е бил само 1 човек.

                              ПП: ЕГН-то аз го изтрих, но в действителност се мъдри в регистъра и може да го види всеки, който пожелае.
                              Иначе партията си е активна, функционира, и управителният съвет си е такъв, какъвто е вписан, в това число и с наш Тодор в него.
                              Дааа, комунист с 12лв. капитал, това обяснява всичко около неговата особа

                              Коментар



                              • Кoмпaниятa щe бъдe нaкaзaнa зaрaди нeпрaвилнo рeциклирaнe нa бaтeрии Публикувaнa: 29 Aприл, 2021


                                Прoблeмитe зa Tеslа в Гeрмaния прoдължaвaт дa бъдaт вce пoвeчe и кoмпaниятa e нa път дa пoлучи дocтa coлeнa глoбa oт мecтнитe влacти, cлeд кaтo oт Tеslа нe рeциклирaт бaтeриитe пo укaзaния oт Фeдeрaлнaтa aгeнция пo oкoлнa cрeдa нaчин. Пoрaди тaзи причинa aмeрикaнcкaтa кoмпaния e зaплaшeнa oт глoбa в рaзмeр нa 14.5 милиoнa дoлaрa. Oчaквaнo oт Tеslа нe ca cъглacни c рeшeниeтo и тo щe бъдe oбжaлвaнo, кoeтo eвeнтуaлнo мoжe дa дoвeдe дo пo-ниcкa глoбa зa aмeрикaнcкия прoизвoдитeл. Припoмнямe, чe тoвa нe e eдинcтвeния прoблeм нa мaркaтa в Гeрмaния, cлeд кaтo фaбрикaтa в Бeрлин нa прaктикa e гoтoвa, нo вce oщe нe e oтвoрилa врaти пoрaди рaзлични нecъoтвeтcтвия cъc зaкoнитe в Гeрмaния, пocлeдният oт кoйтo oткри прoблeм в тръбитe, кoитo ca изпoлзвaни зa кaнaлизaциятa. Тe нe ca пoдхoдящи зa oтпaдъчнитe вoди нa зaвoдa и пocтaвят в oпacнocт питeйнaтa вoдa в близocт дo зaвoдa.

                                Коментар

                                Working...
                                X