Да бързото зареждане няма да стане, но батерия 10 киловатчаса например да се зарежда за 15 минути без това да я съсипва и намалява циклите и с такива полимерни електроди никак не е зле - 2000 цикъла за автомобил който е лек като тегло с тези 10квч, ще изминава 150км или 300 хиляди км с една батерия до нуждата от рециклирането и. Иначе за такива зарядни станции с толкова голям ток, не мисля че могат да се правят и имат смисъл, обаче едно сприране е за секунди и тока от регенерация също не е малък. При електромобилите няма да е много по различно, чел съм любители на електровелосипеди как коментират регенерацията и имаше мнения на изпробвали вариант с регенерация и без и то на практика и заключението им бе че живота на батерията се скъсява драстично от регенерацията. При електромобил няма да е по различно. Има причина да се търси вариант за батерии които издържат на по големия ток.
Сега за големите и тежки електромобили мисля нещо което в момента не е стандартно. Стандарта е че големия автомобил е по желан, а може и всеки вижда как всъщност превозват често 1 или 2 ма пътници в града. Фактора който движи избора е безопасността и вероятността пътниците да не пострадат при пътна катастрофа в големите като габарити автомобили и наистина е така - повече пострадали са винаги тези в малките. Това е малко като в джунглата и при хищниците - размера и теглото са свързани с оцеляването. Има обаче технологии които се прилагат в спортните автомобили и те могат да помогнат пътуващите в малките да не са чак толкова уязвими и дори добре защитени - тръбна защитна рамка, конструция, елементи от комрозитни материали усилени с въглеродни влакна - леки и по здрави от стоманени
- Друтото е това увлечение по ликвидирането на емисиите от въглероден диоксид, първо те не са в голямата си част автомобилни и транспортни а както казват 80 процента са с друг произход - индустриални и отоплението.Това означава че освобождаването както се нарича от двг и петролни горива - нищо не променя, абсолютно нищо. Тогава за какво ти е този електромобил за извън града в който наистина сега като се движат много автомобили концентрацията на отпадните газове е голяма на улицата понеже не успяват да се разсеят. За какво ти е този електромобил чиито предимства са че не отделя самия той емисии, друг е въпроса тока му как се произвежда и че може при произвоството му пак да се отделят емисии както и при ВЕИ - те не отделят но производството им ако става с ток при който се отделят пак си ги има емисиите ако ще те да са на другия край на света. Та да си дойда на думата - защо електромобила извън града да не се движи с петролно гориво, да се произвежда с него ток с който да се зарежда батерията.
Сега за големите и тежки електромобили мисля нещо което в момента не е стандартно. Стандарта е че големия автомобил е по желан, а може и всеки вижда как всъщност превозват често 1 или 2 ма пътници в града. Фактора който движи избора е безопасността и вероятността пътниците да не пострадат при пътна катастрофа в големите като габарити автомобили и наистина е така - повече пострадали са винаги тези в малките. Това е малко като в джунглата и при хищниците - размера и теглото са свързани с оцеляването. Има обаче технологии които се прилагат в спортните автомобили и те могат да помогнат пътуващите в малките да не са чак толкова уязвими и дори добре защитени - тръбна защитна рамка, конструция, елементи от комрозитни материали усилени с въглеродни влакна - леки и по здрави от стоманени
- Друтото е това увлечение по ликвидирането на емисиите от въглероден диоксид, първо те не са в голямата си част автомобилни и транспортни а както казват 80 процента са с друг произход - индустриални и отоплението.Това означава че освобождаването както се нарича от двг и петролни горива - нищо не променя, абсолютно нищо. Тогава за какво ти е този електромобил за извън града в който наистина сега като се движат много автомобили концентрацията на отпадните газове е голяма на улицата понеже не успяват да се разсеят. За какво ти е този електромобил чиито предимства са че не отделя самия той емисии, друг е въпроса тока му как се произвежда и че може при произвоството му пак да се отделят емисии както и при ВЕИ - те не отделят но производството им ако става с ток при който се отделят пак си ги има емисиите ако ще те да са на другия край на света. Та да си дойда на думата - защо електромобила извън града да не се движи с петролно гориво, да се произвежда с него ток с който да се зарежда батерията.
Коментар