Първоначално изпратено от Имхотеп
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ей тъй, като почнеш да ми гледаш на кафе, ама кат' са развълнувам...
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Че то ти си идиот.
Десет години се занимаваш с тръбичката без да разбереш що не става. Че и павлето го завлече. Колко пари на човека отидоха зян?
Е, платил си е за тарикатлъка да се занимава с измамник. Някои така се учат.
Други като теб, никога няма да се научат.
Ми ти внимавай да не ти бият шута и от там, че друга работа няма да намериш.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
"Смехът" на идиотите не ме вълнува.
Десет години се занимаваш с тръбичката без да разбереш що не става. Че и павлето го завлече. Колко пари на човека отидоха зян?
Е, платил си е за тарикатлъка да се занимава с измамник. Някои така се учат.
Други като теб, никога няма да се научат.
Ми ти внимавай да не ти бият шута и от там, че друга работа няма да намериш.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Какво всичко? До сега ставаш само за смях, цял живот?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ами всичко. Без скромното ми участие, кой знае кога, биха се сетили. Виж, ти и Матейко, нямате нищо общо.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Че има е вярно. Ти обаче кво общо имаш с това?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Неговият приятел и не мисли да произвежда. Има кой. Ако не си чувал за бухала - Стратег...Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ааа не съм забелязал това да е микромодула. Ти говориш за едни неща, а в микромодула има батерии с дупка, за охлаждане.
Каквото и да е, твоя приятел нищо няма да направи, само си чеше езика тук и брои кой колко милиона бил загубил.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе обратното е, това е микромодула. Спестеното негативно е че цената в началото няма да е ниска, това е истината но със сигурност ще бие всяка батерия и като цена после. Хубавото е че никой точно затова няма да опита да го произведе, ще предпочете да си го купи за да не мине през високата цена. Сега става да се конкурира със скъпите все още батерии и няма да е по скъп в началния си стадий, в България ще е поне два пъти по евтино откъдето и да е, чак такива чудеса безплатни инструменти няма и за 1500лв. Питал съм как стоят нещата и не са ме лъгали тези с които съм говорил, те са ми казвали - няма смисъл да търсиш, тук е два пъти по евтино.
На микромодула му пасват перфектно електроди от проводима пластмаса, най новото което сега се чува че опитват за батериите. Колкото е по лек, по малка маса трябва да се охлажда или подгрява в студено време. Смятай примерно какво е положението при сегашната батерия, това е 500кг маса да и вдигнеш температурата или да я смъкнеш е едно и съвсем друго теглото ако е наполовина.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе обратното е, това е микромодула. Спестеното негативно е че цената в началото няма да е ниска, това е истината но със сигурност ще бие всяка батерия и като цена после. Хубавото е че никой точно затова няма да опита да го произведе, ще предпочете да си го купи за да не мине през високата цена. Сега става да се конкурира със скъпите все още батерии и няма да е по скъп в началния си стадий, в България ще е поне два пъти по евтино откъдето и да е, чак такива чудеса безплатни инструменти няма и за 1500лв. Питал съм как стоят нещата и не са ме лъгали тези с които съм говорил, те са ми казвали - няма смисъл да търсиш, тук е два пъти по евтино.
На микромодула му пасват перфектно електроди от проводима пластмаса, най новото което сега се чува че опитват за батериите. Колкото е по лек, по малка маса трябва да се охлажда или подгрява в студено време. Смятай примерно какво е положението при сегашната батерия, това е 500кг маса да и вдигнеш температурата или да я смъкнеш е едно и съвсем друго теглото ако е наполовина.
Каквото и да е, твоя приятел нищо няма да направи, само си чеше езика тук и брои кой колко милиона бил загубил.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Не обратното е, това е микромодула. Спестеното негативно е че цената в началото няма да е ниска, това е истината но със сигурност ще бие всяка батерия и като цена после. Хубавото е че никой точно затова няма да опита да го произведе, ще предпочете да си го купи за да не мине през високата цена. Сега става да се конкурира със скъпите все още батерии и няма да е по скъп в началния си стадий, в България ще е поне два пъти по евтино откъдето и да е, чак такива чудеса безплатни инструменти няма и за 1500лв. Питал съм как стоят нещата и не са ме лъгали тези с които съм говорил, те са ми казвали - няма смисъл да търсиш, тук е два пъти по евтино.
На микромодула му пасват перфектно електроди от проводима пластмаса, най новото което сега се чува че опитват за батериите. Колкото е по лек, по малка маса трябва да се охлажда или подгрява в студено време. Смятай примерно какво е положението при сегашната батерия, това е 500кг маса да и вдигнеш температурата или да я смъкнеш е едно и съвсем друго теглото ако е наполовина.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първо трябва да направят батерии за толкова коли, а суровини няма. Преди години мембраните за горивни клетки от Нафион бяха много скъпи, Дюпон държаха цената за мембрана 100 на 100 мм, 100 долара. Появи се технологията MEA - membrane electrodes assembly, смилат Нафион на прах, смесват го с лепило и го нанасят като боя - ink с принтиране. С материала от една мембрана боядисваха към мисля 20 и няколко мембрани от порьозна пластмаса - полимер и към него постовени две подложки въглеродна хартия и мрежести контактни плочи. При напрежение от 1.7 волта ефективността над 80 процента. Дюпон няколко месеца след това забравиха за цената от 100 долара за мембрана и в нета се предлагаше мембраната им на 10 долара. MEA само се поставя в рамка и клетката е готова, няма как да искаш 100 само за мембраната - твърд електролит. За водородни автомобили преди това не се чуваше нищо, само в една водородна батерия, стак има 400 клетки с по 100 долара ако им е само за мембраната - 40к долара за мембрани на Дюпон, но не стана. Същото нещо с малко по различен подход става и за батерии с различна електрохимия, няколко вида нови медии - слоя и дендрити в такъв елемент са невъзможни за разлика от сегашните клетки, живота им ще зависи от това колко време ще издържат тези полимери а теглото става - като перце. Появата на това нещо е неизбежна, следващата пречка пред ел.колите е мощността на електродвигателите, защото истината е че те не са много мощни в постоянен режим, при ускорение за много кратко време могат да се натоварят да отдадат голяма мощност. ДВГ са по добре разработена технология в момента, защото дълго време са били усъвършенствани.
Въпроса е който чака друг да направи такава батерия, ще може ли да се включи да я произвежда после ? - отговора е отрицателен обаче за съжаление. Няма да има смисъл да я произвежда, по добре да си я купи - с парите за изкопаване на такива елементи може да си купи много готови. Първите елементи които би могъл да произведе ще му излязат толкова солени като цена, че може да спре производството и да си купи готови. На Дюпон полимера - Нафион се търкаля от десетилетия, има спектрографи с които се открива точния му състав, копиран е по състав и качеството на ментетата обаче е по лошо, клетките тръгват на почти 3 волта, а с оригиналния на 2, с MEA - 1.7.
Който спечели преднина и тръгне пръв с много голяма вероятност ще продава, останалите ще купуват.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнениеИзвинявам се, защо не си отворите друга тема за вашата дискусия, която няма връзка с електромобилите?
Подвеждате хората, които следят конкретна тема.
Коментар
Коментар