IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Хвърлям едно око при китайските електрички, предлагат ги на премиум цени и има почти подарък, колите им с двг по скъпи. Май висенето на кабела не устройва хора които не са безработни.
    - Това с милиардите е като за магазинера, знаеш ли го лафа че друго било да те удря чекмеджето по корема..сиреч да има милиарди за харчене пък за какво не е важно.
    Last edited by supertrader; 01.04.2021, 21:12.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Може да нямат пари за създаване на нова конструкция, не знам. Но това с рециклирането им в момента е смешно ако не е тъжно, някакъв мижав процент при това измислен. При това положение за какви електромобили си говорим ? Вярната приказка е дай да им видим сметката на тези миниатюрни според нуждите залежи от редки метали пък после ще видим. Ама то е ясно какво ще стане отсега.
      - с фотоволтоиците да не е по различно, големи ФЕЦ които като се свържат с мрежата клатят тока според това дали не ги е засенчил облак и после се сетиха че трябват акумулатори, но те пък се оказаха много скъпи.
      Нямали пари? А, да наливат милиарди в изгубени каузи имат? Мдам. Човешкият Гений на Разсипията върлува.

      Коментар


      • Може да нямат пари за създаване на нова конструкция, не знам. Но това с рециклирането им в момента е смешно ако не е тъжно, някакъв мижав процент при това измислен. При това положение за какви електромобили си говорим ? Вярната приказка е дай да им видим сметката на тези миниатюрни според нуждите залежи от редки метали пък после ще видим. Ама то е ясно какво ще стане отсега.
        - с фотоволтоиците да не е по различно, големи ФЕЦ които като се свържат с мрежата клатят тока според това дали не ги е засенчил облак и после се сетиха че трябват акумулатори, но те пък се оказаха много скъпи.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          grisow, батериите са доста трудна работа, ако можеше да се захранват с една батерия 24 или 48 волта и тока да се преобразува в инвертора към по високо напрежение за да може да захранва електромотора би било фантастично. Но тока по сила толкова много варира, че батерия от която да се черпи толкова силен - голям ток може да е само многоелементова - многоклетъчна. Има много работа по тези батерии, проблемите са два - загубата на суровини да не се случва и конструкцията да е такава че ремонта да е евтин. В момента колите с двг са много по предпочитани и ако електричките не са щедро субсидирани никой няма да ги иска с такава конструкция. Не е ли много по нормално и добре конструкцията да се поправи и от субсидия няма да има нужда. Ако пробега на автомобила за година е малък пак повечето хора ще им се мръщят на електричките, батериите деградират и като стоят неизползвани. Нали знаеш едно парче мед да вземеш и да поставиш върху него друг метал или просто два различни метала да са долепени и малко вода и си върви електрохимичен процес който няма спиране.
          Ето, даваме им друга, комплексно, по-читава конструкция...а се мръщят. Тези, които нямат. Онези, които имат от старата, още не реагират и само потенциалните клиенти, които, биха си купили при новите условия, са д пръст в устата или, като мнозина от нас, си карат ДВГ- динозаврите.

          Коментар


          • grisow, батериите са доста трудна работа, ако можеше да се захранват с една батерия 24 или 48 волта и тока да се преобразува в инвертора към по високо напрежение за да може да захранва електромотора би било фантастично. Но тока по сила толкова много варира, че батерия от която да се черпи толкова силен - голям ток може да е само многоелементова - многоклетъчна. Има много работа по тези батерии, проблемите са два - загубата на суровини да не се случва и конструкцията да е такава че ремонта да е евтин. В момента колите с двг са много по предпочитани и ако електричките не са щедро субсидирани никой няма да ги иска с такава конструкция. Не е ли много по нормално и добре конструкцията да се поправи и от субсидия няма да има нужда. Ако пробега на автомобила за година е малък пак повечето хора ще им се мръщят на електричките, батериите деградират и като стоят неизползвани. Нали знаеш едно парче мед да вземеш и да поставиш върху него друг метал или просто два различни метала да са долепени и малко вода и си върви електрохимичен процес който няма спиране.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Преди 25 години, си купих прожектор, батерии размер "А". Замених ги веднага с 4 Ah NiCd батерии и, според осреднени сметки, от уж 1000 гарантирани цикли, да съм ги заредил общо 40-50 пъти.
              ТИЯ МОЖЕ ДА МЕ НАДЖИВЕЯТ, 'БАСИ.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                Той да те включи ама имаш ли триста хиляди лева за членски внос?

                Хубавите хора ги включваме free of charge.

                Коментар


                • Сега се замислих че, на капацитета, при запазени потребление, увеличава службата на батерията побдва показателя: Намаляване дълбочината на разряда и увеличаване интервала между зарядите. Т.е., ако нашите електрокари, са с две батерии по 120kWh, и ги изразходват за една смяна,е ги зареждаме два пъти по-рядко с по два пъти повече енергия всеки път, т.е. -ако не бъдем максималисти и допуснем два пъти по-бързо снижаване на капацитета то, и след 3*живота на старите, ще разполагаме с повече енергия в поустарелите нови. Ами какво, яко е!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение

                    Да ме включиш, моля, в Нобеловата ти лекция в края, при благодарностите.
                    Казвам се Грисов.
                    Той да те включи ама имаш ли триста хиляди лева за членски внос?

                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
                      Между другото, аз съм първият по време, който е споменал 20-80%_вия район като най-ефективен в смисъла на пренасяне на енергия при батериите с литий.
                      https://batteryuniversity.com/learn/...ased_batteries

                      Коментарите са хиляди, моят е под Vortex.
                      2017 година.
                      Ами тогава, идвай с назе на подиума, недей да скромничиш.
                      Last edited by Pyramid; 01.04.2021, 17:43.

                      Коментар


                      • Между другото, аз съм първият по време, който е споменал 20-80%_вия район зареждане-разреждана като най-ефективен в смисъла на пренасяне на енергия при батериите с литий.
                        https://batteryuniversity.com/learn/...ased_batteries

                        Коментарите са хиляди, моят е под Vortex.
                        2017 година.
                        Last edited by grisow; 01.04.2021, 16:52.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение

                          Е защо? Той ти е съидейник, май?
                          Най-малкото на Нобеловата лекция, след като представиш своите пробиви, трябва да споменеш и него в пробива? И той пробива.
                          Той е на първи ред в цитатите, донт уори.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                            На първо място. Трейдърко не го ангажирам, като съ-наградоносец. Подмитането и подмиването, оставяме на комитета по посрещането.
                            Е защо? Той ти е съидейник, май?
                            Най-малкото на Нобеловата лекция, след като представиш своите пробиви, трябва да споменеш и него в пробива? И той пробива.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение

                              Да ме включиш, моля, в Нобеловата ти лекция в края, при благодарностите.
                              Казвам се Грисов.
                              На първо място. Трейдърко не го ангажирам, като съ-наградоносец. Подмитането и подмиването, оставяме на комитета по посрещането.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                А, споко измислийме га: ПратИл съм им адреЗът нс гаража, да ми дойдуват зс Фръчваньето. И инчардж да връчвува - виден БГ търговец на перкопанели и даже, проектантин, со 3П.
                                Ей тъй нА, ги изненадАйми. Сите накупъ.
                                Да ме включиш, моля, в Нобеловата ти лекция в края, при благодарностите.
                                Казвам се Грисов.

                                Коментар

                                Working...
                                X