IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
    И да, същият Матеев, АКО неговият холдинг изобщо може да произвежда електроника, може да направи още милиони, пускайки на пазар много полезен продукт за домашния майстор, отново, базиран на и облекчен от това изобретение. Може, ама дали му стиска?
    Ма ти пак в чуждо канче гледаш, "Айнщайн"? Професионален навик ли, що ли?
    Има едни други диваци, и те потънали до уши в калта, обаче седят и пресмятат колко други щели да загубят. Учителите ти обаче грешно са те научили, което си личи по резултатите.
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
      Мооомент: Колко точно количество относителност е носил в джоба си Айнщайн, когато, е доказал, че Е= m*C^2?
      Само за илюстрация, се връщам на стария и веррн оловен акумулатор: Базиран на принципите в изобретението, е много лесно, в корпуса на 12V, 55 Ah батерия, с ток 600A(EN),/360A (DIN) да се вкара 24 V 1000A(EN)/660A(DIN), като теглото се свали с около 3-5 kg нс фона на ЗНАЧИТЕЛНО опростяване на конструкцията и поевтиняване на производството. И няма НИКАКВО значение, колко бръмчи Матеев.
      Матеев бръмчи от позицията на компетентноста и здравия разум, а ти от позицията на НЕВЕЖЕСТВОТО и ХВАЛИПРЪЦКОВЩИНАТА. Нищо не си изчислил, нищо не си пробвал експериментално, нищо не знаеш за химическите аспекти и акумулатори си виждал само по картинките в интернет. Така че в случая трябва да задаваш въпроси не за Айнщайн, а за Дънинг-Крюгер.

      Коментар


      • И да, същият Матеев, АКО неговият холдинг изобщо може да произвежда електроника, може да направи още милиони, пускайки на пазар много полезен продукт за домашния майстор, отново, базиран на и облекчен от това изобретение. Може, ама дали му стиска?

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Мооомент: Колко точно количество относителност е носил в джоба си Айнщайн, когато, е доказал, че Е= m*C^2?
          Че ти с Айнщайн ли се сравняваш бре?
          Леле-леле!

          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

            Чекай малко, той казà че е изобретил микромодул, което означава че го има наживо и може да се пипне. Ако няма такова нещо то тогава лъже както лъжеше и с тръбичката.
            Мооомент: Колко точно количество относителност е носил в джоба си Айнщайн, когато, е доказал, че Е= m*C^2?
            Само за илюстрация, се връщам на стария и веррн оловен акумулатор: Базиран на принципите в изобретението, е много лесно, в корпуса на 12V, 55 Ah батерия, с ток 600A(EN),/360A (DIN) да се вкара 24 V 1000A(EN)/660A(DIN), като теглото се свали с около 3-5 kg нс фона на ЗНАЧИТЕЛНО опростяване на конструкцията и поевтиняване на производството. И няма НИКАКВО значение, колко бръмчи Матеев.
            Last edited by Pyramid; 26.04.2021, 20:23.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

              Да де ама с микромодула продажбите ще се изстрелят в небесата.
              Именно. Който го усвои, разбира се. Не е задължително всички да са, стигат и 30-50%от производителите.
              И денят идва.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Имхотеп, може да не ти се вярва но ще се изтрелят направо в космоса. Суровини няма за толкова батерии от тези които сега правят и откъде ще ги доставят, предстои война на електричките и тя ще се превърне във война за суровини за батерии. Трябва конструкция на батерия която да е много по напреднала и време да се направи това нещо чак толкова много няма, това е нещо което ще е много необходимо и може да се направи. Не е като да се уловяли емисиите въглероден диоксид, за такова нещо технология няма и няма и как да се направи. Но батерията с 200лв за материали и една ножица не може да се създаде, това са глупости и за два дена абсурд. Тодор говори за едни неща който се водят последна дума на техниката и се правят модели за тях също на машини които са последна дума на техниката в момента, той не влиза в подробности но една машина която ще трябва да ползва и без такава няма да се мине, като погледнах само - цената и е много лоша.
                Чекай малко, той казà че е изобретил микромодул, което означава че го има наживо и може да се пипне. Ако няма такова нещо то тогава лъже както лъжеше и с тръбичката.

                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Имхотеп, може да не ти се вярва но ще се изтрелят направо в космоса. Суровини няма за толкова батерии от тези които сега правят и откъде ще ги доставят, предстои война на електричките и тя ще се превърне във война за суровини за батерии. Трябва конструкция на батерия която да е много по напреднала и време да се направи това нещо чак толкова много няма, това е нещо което ще е много необходимо и може да се направи. Не е като да се уловяли емисиите въглероден диоксид, за такова нещо технология няма и няма и как да се направи. Но батерията с 200лв за материали и една ножица не може да се създаде, това са глупости и за два дена абсурд. Тодор говори за едни неща който се водят последна дума на техниката и се правят модели за тях също на машини които са последна дума на техниката в момента, той не влиза в подробности но една машина която ще трябва да ползва и без такава няма да се мине, като погледнах само - цената и е много лоша.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    v_tin, икономиката тепърва почва да пада, ще падат и продажбите на всякакви коли и каруци.
                    Да де ама с микромодула продажбите ще се изстрелят в небесата.
                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • v_tin, икономиката тепърва почва да пада, ще падат и продажбите на всякакви коли и каруци.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • https://www.facebook.com/gerd.fontiu...47088538640404

                        истината за ел. колите

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Pyramid, мисълта ми е друга, не толкова за ефективността а по малка и нормална като тегло батерия. Какво и да приказват цените им не падат, чак много евтини да станат батерии с голям капацитет ще стане ли - ако се усъвършенства производството и дизайна им, ще скочат пък цените на суровините.
                          Сега, за ТОВА, универсално решение/спасение няма. За жалост.

                          Коментар


                          • Pyramid, мисълта ми е друга, не толкова за ефективността а по малка и нормална като тегло батерия. Какво и да приказват цените им не падат, чак много евтини да станат батерии с голям капацитет ще стане ли - ако се усъвършенства производството и дизайна им, ще скочат пък цените на суровините.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • bota156, добре със 100 има такива които харчат 3.5, така става ли.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Това което дават като разход на гориво е достоверно и дори не е оптималното - 2л.за 100км, проблема е че върви с бензин плюс батерии и направо ги съсипва. Може да е по евтино направо да е на бензин, този нисък разход се постига при ниска скорост на движение. Спецификациите които предоставят не са достатъчни, не посочват разход при скорост на движение за изминаваните километри обаче дават 27 грама въглероден диоксид.
                                Няма стандарт и за специфичните параметри за електромобилите, например според мен теглото на батерията е важно, но никой не го посочва а само капацитета. Анархия е..и батериите им са пълен ШЪТ.
                                Разход от 3 на 100 в момента го има при коли с ДВГ, да не говорим че е реалистино постижимо стар автомобил с карбураторен двг да го пипнеш като му свалиш мощността на двг и при ниска скорост да изминаваш с 4 литра гориво 100км, но не и при нормален режим на експлоатация. Та тези си играят и по този начин за да постигнат ниския разход, имат видео в което автомобила се движи с 60 км.ч., явно борят разхода на гориво.Това обаче са трикове, защото със сериен дизелов автомобил ще имаш разход малко над 3 и ще караш със 120 км.ч.
                                Иначе загуба в прехвърляне на енергия в батерията има и сигурно ако се пресметне ще е към 30 процента поне, защото и електродвигателя добавя неговите минимум 5 процента.
                                Като почнете да приказвате глупости ...
                                НЯМА КОЛА ДА ХАРЧИ ПОД 5 с 120
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X