IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Това което дават като разход на гориво е достоверно и дори не е оптималното - 2л.за 100км, проблема е че върви с бензин плюс батерии и направо ги съсипва. Може да е по евтино направо да е на бензин, този нисък разход се постига при ниска скорост на движение. Спецификациите които предоставят не са достатъчни, не посочват разход при скорост на движение за изминаваните километри обаче дават 27 грама въглероден диоксид.
    Няма стандарт и за специфичните параметри за електромобилите, например според мен теглото на батерията е важно, но никой не го посочва а само капацитета. Анархия е..и батериите им са пълен ШЪТ.
    Разход от 3 на 100 в момента го има при коли с ДВГ, да не говорим че е реалистино постижимо стар автомобил с карбураторен двг да го пипнеш като му свалиш мощността на двг и при ниска скорост да изминаваш с 4 литра гориво 100км, но не и при нормален режим на експлоатация. Та тези си играят и по този начин за да постигнат ниския разход, имат видео в което автомобила се движи с 60 км.ч., явно борят разхода на гориво.Това обаче са трикове, защото със сериен дизелов автомобил ще имаш разход малко над 3 и ще караш със 120 км.ч.
    Иначе загуба в прехвърляне на енергия в батерията има и сигурно ако се пресметне ще е към 30 процента поне, защото и електродвигателя добавя неговите минимум 5 процента.
    Last edited by supertrader; 22.04.2021, 23:03.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      grisow, сигурен съм че е по ефективна и от чисто електрическите и от чисто двг, обаче съм сигурен че батерия за такава кола още няма и тази която са поставили не е никак подходяща. 100% по ефективна, идеята им е много напредничава. Тази кола в общи линии няма проблем да се движи и само на ток стига да има къде да се зарежда, едно е да зареждаш 100 киловатчаса батерия и друго да зареждаш 20 като времетраене. Също и разхода на енергия ако използваш ДВГ да я произвеждаш и той работи в режим на постоянно натоварване, обороти ...тогава той е почти два пъти по ефективен. От батериите за които се говори тук може да произлезе подходяща батерия и за такава кола, разбира се това е въпрос на прогрес и развитие а не ако стоят само като идея. Тези автомобили които се движат по път има накъде още да стават по ефективни, но има голям проблем и той е че ще имат нужда точно от батерии за електрическата си трансмисия. Това може да се обърка като се изчерпят суровините за батерии. Ще дойде и време когато транспортни средства по въздух ще са масови, дори ще се управляват с мисъл, гледах едно видео и то е началото на точно такова нещо.
      Така че и такъв пробив ще има в техниката. А престави си вместо ДВГ - турбина, те са много по леки, но в момента са неефективни а загубата е загуба на топлина. Ако тази топлина се хваща по ефективно и се връща като енергия в камерата за изгаряне на горивото така че изходящите газове да са с много по ниска температура ефективността ще се повиши. Защото движението по въздух е с много по голям разход на енергия.
      То, че може да осигури ускорение, ясно. Ала с едното прехвърляне от двг на батерии, си поне 25-30% назад като ефективност. Съжалявам.

      Коментар


      • grisow, сигурен съм че е по ефективна и от чисто електрическите и от чисто двг, обаче съм сигурен че батерия за такава кола още няма и тази която са поставили не е никак подходяща. 100% по ефективна, идеята им е много напредничава. Тази кола в общи линии няма проблем да се движи и само на ток стига да има къде да се зарежда, едно е да зареждаш 100 киловатчаса батерия и друго да зареждаш 20 като времетраене. Също и разхода на енергия ако използваш ДВГ да я произвеждаш и той работи в режим на постоянно натоварване, обороти ...тогава той е почти два пъти по ефективен. От батериите за които се говори тук може да произлезе подходяща батерия и за такава кола, разбира се това е въпрос на прогрес и развитие а не ако стоят само като идея. Тези автомобили които се движат по път има накъде още да стават по ефективни, но има голям проблем и той е че ще имат нужда точно от батерии за електрическата си трансмисия. Това може да се обърка като се изчерпят суровините за батерии. Ще дойде и време когато транспортни средства по въздух ще са масови, дори ще се управляват с мисъл, гледах едно видео и то е началото на точно такова нещо.
        Така че и такъв пробив ще има в техниката. А престави си вместо ДВГ - турбина, те са много по леки, но в момента са неефективни а загубата е загуба на топлина. Ако тази топлина се хваща по ефективно и се връща като енергия в камерата за изгаряне на горивото така че изходящите газове да са с много по ниска температура ефективността ще се повиши. Защото движението по въздух е с много по голям разход на енергия.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
          Струва ми се, че този режим на зареждане на батерията - докато едновременно се разрежда - би трябвало да е по-щадящ за нея, защото максималните стойности, достигани при "статично" зареждане, и минималните, до които би се стигало при дълъг преход без зареждане - се избягват.

          Но не мисля, че тази кола е много "зелена", че харчи горивото по-ефективно, отколкото чисто електрическите и отколкото чисто ДВГешките.
          Ами не е но, колкото-толкова.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
            Човека е развил няколко сериозни бизнеса, от които е спечелил милиони.
            Ако той е пропаднал, то какво си ти тогава?
            Онзи, който му се смее.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Това не е най същественното, според мен е интересно тази батерия колко време ще издържи защото по този начин циклите на заряд и разряд много бързо ще се осъществят. Иначе не дават параметри като хората масово производителите на електромобили, например колко им тежи батерията никой не посочва.
              Струва ми се, че този режим на зареждане на батерията - докато едновременно се разрежда - би трябвало да е по-щадящ за нея, защото максималните стойности, достигани при "статично" зареждане, и минималните, до които би се стигало при дълъг преход без зареждане - се избягват.

              Но не мисля, че тази кола е много "зелена", че харчи горивото по-ефективно, отколкото чисто електрическите и отколкото чисто ДВГешките.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Поправка: Не "изпаднал", а "ПРОПАДНАЛ". ИМА разлика.
                Човека е развил няколко сериозни бизнеса, от които е спечелил милиони.
                Ако той е пропаднал, то какво си ти тогава?

                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Това не е най същественното, според мен е интересно тази батерия колко време ще издържи защото по този начин циклите на заряд и разряд много бързо ще се осъществят. Иначе не дават параметри като хората масово производителите на електромобили, например колко им тежи батерията никой не посочва.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Да това е сайта им. Матеев е изпаднал в състояние на отрицание на вече съществуващи неща и дори си има и подръжници.
                    Поправка: Не "изпаднал", а "ПРОПАДНАЛ". ИМА разлика.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Дали не беше това: https://www.obrist.at/
                      Благодаря!

                      Не са много ясни австрийските другари.
                      Често пъти споменават ефективност, пък на базовия модел кола не дават мощността на двигателя, а на високопроизводителния модел я дават в електрически единици kWe, то ест колко дава електрическият генератор, а не колко механична дава (и, съответно, гориво изразходва) самият ДВГ.

                      https://www.obrist.at/powertrain/hyp...id-powertrain/

                      kWe: https://www.americasgenerators.com/b...e-kwm-kwe.aspx
                      Last edited by grisow; 22.04.2021, 16:45.

                      Коментар


                      • Да това е сайта им. Матеев е изпаднал в състояние на отрицание на вече съществуващи неща и дори си има и подръжници.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение

                          Дай го пак, моля, не ми се рови назад, мързи ме
                          Дали не беше това: https://www.obrist.at/
                          OBRIST Group is an Austrian technology company with over 20 years of experience in automotive powertrain systems, thermal management

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Mateev, за колата с малкия акумулатор пуснах линк, направили са я вече.
                            Дай го пак, моля, не ми се рови назад, мързи ме

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Mateev, за колата с малкия акумулатор пуснах линк, направили са я вече. Може да контактуваш с тях и да им обясниш че не става. В общи линии станахме за смях вече на децата с това - НЕ МОЖЕ.
                              Тоя ококорения, нещо го гложди отвътре, вЕрвай ми.

                              Коментар


                              • Mateev, за колата с малкия акумулатор пуснах линк, направили са я вече. Може да контактуваш с тях и да им обясниш че не става. В общи линии станахме за смях вече на децата с това - НЕ МОЖЕ.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X