IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    grisow, батериите са доста трудна работа, ако можеше да се захранват с една батерия 24 или 48 волта и тока да се преобразува в инвертора към по високо напрежение за да може да захранва електромотора би било фантастично. Но тока по сила толкова много варира, че батерия от която да се черпи толкова силен - голям ток може да е само многоелементова - многоклетъчна. Има много работа по тези батерии, проблемите са два - загубата на суровини да не се случва и конструкцията да е такава че ремонта да е евтин. В момента колите с двг са много по предпочитани и ако електричките не са щедро субсидирани никой няма да ги иска с такава конструкция. Не е ли много по нормално и добре конструкцията да се поправи и от субсидия няма да има нужда. Ако пробега на автомобила за година е малък пак повечето хора ще им се мръщят на електричките, батериите деградират и като стоят неизползвани. Нали знаеш едно парче мед да вземеш и да поставиш върху него друг метал или просто два различни метала да са долепени и малко вода и си върви електрохимичен процес който няма спиране.
    Ето, даваме им друга, комплексно, по-читава конструкция...а се мръщят. Тези, които нямат. Онези, които имат от старата, още не реагират и само потенциалните клиенти, които, биха си купили при новите условия, са д пръст в устата или, като мнозина от нас, си карат ДВГ- динозаврите.

    Коментар


    • grisow, батериите са доста трудна работа, ако можеше да се захранват с една батерия 24 или 48 волта и тока да се преобразува в инвертора към по високо напрежение за да може да захранва електромотора би било фантастично. Но тока по сила толкова много варира, че батерия от която да се черпи толкова силен - голям ток може да е само многоелементова - многоклетъчна. Има много работа по тези батерии, проблемите са два - загубата на суровини да не се случва и конструкцията да е такава че ремонта да е евтин. В момента колите с двг са много по предпочитани и ако електричките не са щедро субсидирани никой няма да ги иска с такава конструкция. Не е ли много по нормално и добре конструкцията да се поправи и от субсидия няма да има нужда. Ако пробега на автомобила за година е малък пак повечето хора ще им се мръщят на електричките, батериите деградират и като стоят неизползвани. Нали знаеш едно парче мед да вземеш и да поставиш върху него друг метал или просто два различни метала да са долепени и малко вода и си върви електрохимичен процес който няма спиране.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Преди 25 години, си купих прожектор, батерии размер "А". Замених ги веднага с 4 Ah NiCd батерии и, според осреднени сметки, от уж 1000 гарантирани цикли, да съм ги заредил общо 40-50 пъти.
        ТИЯ МОЖЕ ДА МЕ НАДЖИВЕЯТ, 'БАСИ.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

          Той да те включи ама имаш ли триста хиляди лева за членски внос?

          Хубавите хора ги включваме free of charge.

          Коментар


          • Сега се замислих че, на капацитета, при запазени потребление, увеличава службата на батерията побдва показателя: Намаляване дълбочината на разряда и увеличаване интервала между зарядите. Т.е., ако нашите електрокари, са с две батерии по 120kWh, и ги изразходват за една смяна,е ги зареждаме два пъти по-рядко с по два пъти повече енергия всеки път, т.е. -ако не бъдем максималисти и допуснем два пъти по-бързо снижаване на капацитета то, и след 3*живота на старите, ще разполагаме с повече енергия в поустарелите нови. Ами какво, яко е!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение

              Да ме включиш, моля, в Нобеловата ти лекция в края, при благодарностите.
              Казвам се Грисов.
              Той да те включи ама имаш ли триста хиляди лева за членски внос?

              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
                Между другото, аз съм първият по време, който е споменал 20-80%_вия район като най-ефективен в смисъла на пренасяне на енергия при батериите с литий.
                https://batteryuniversity.com/learn/...ased_batteries

                Коментарите са хиляди, моят е под Vortex.
                2017 година.
                Ами тогава, идвай с назе на подиума, недей да скромничиш.
                Last edited by Pyramid; 01.04.2021, 17:43.

                Коментар


                • Между другото, аз съм първият по време, който е споменал 20-80%_вия район зареждане-разреждана като най-ефективен в смисъла на пренасяне на енергия при батериите с литий.
                  https://batteryuniversity.com/learn/...ased_batteries

                  Коментарите са хиляди, моят е под Vortex.
                  2017 година.
                  Last edited by grisow; 01.04.2021, 16:52.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение

                    Е защо? Той ти е съидейник, май?
                    Най-малкото на Нобеловата лекция, след като представиш своите пробиви, трябва да споменеш и него в пробива? И той пробива.
                    Той е на първи ред в цитатите, донт уори.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                      На първо място. Трейдърко не го ангажирам, като съ-наградоносец. Подмитането и подмиването, оставяме на комитета по посрещането.
                      Е защо? Той ти е съидейник, май?
                      Най-малкото на Нобеловата лекция, след като представиш своите пробиви, трябва да споменеш и него в пробива? И той пробива.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение

                        Да ме включиш, моля, в Нобеловата ти лекция в края, при благодарностите.
                        Казвам се Грисов.
                        На първо място. Трейдърко не го ангажирам, като съ-наградоносец. Подмитането и подмиването, оставяме на комитета по посрещането.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          А, споко измислийме га: ПратИл съм им адреЗът нс гаража, да ми дойдуват зс Фръчваньето. И инчардж да връчвува - виден БГ търговец на перкопанели и даже, проектантин, со 3П.
                          Ей тъй нА, ги изненадАйми. Сите накупъ.
                          Да ме включиш, моля, в Нобеловата ти лекция в края, при благодарностите.
                          Казвам се Грисов.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение

                            А, това е добре.
                            ​​​​​Но ценни указания е слабо казано. Нещо за Нобелова премия да мислите?
                            А, споко измислийме га: ПратИл съм им адреЗът на гаража, да ми дойдуват за Фръчваньето. И инчардж да връчвува - виден БГ търговец на перкопанели и даже, проектантин, со 3П.
                            Ей тъй нА, ги изненадАйми. Сите накупъ.
                            Last edited by Pyramid; 01.04.2021, 16:30.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Ами едва ли. По-скоро, ние им даваме О.Ц.У.
                              А, това е добре.
                              ​​​​​Но ценни указания е слабо казано. Нещо за Нобелова премия да мислите?

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
                                Много учени и инженери по света ще загубят работата си заради вашите разработки тук. Жени, деца, самоубийства...
                                ​​​​​Имайте милост към тях!
                                Ами едва ли. По-скоро, ние им даваме О.Ц.У.

                                Коментар

                                Working...
                                X