IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Шансът е вероятност, умножена по това, дали си или не си си пуснал фиш, по броя на пуснатите. Много се разливаш, виж там, да не се изплискаш съвсем.
    „Експерт”. ХА !
    Бе вие също нямате данни за експерт?

    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
      Ще започна с извода: Тесла нямат шанс в Европа! /за Азия - съвсем нямат шанс!/

      ))
      Шансът е вероятност, умножена по това, дали си или не си си пуснал фиш, по броя на пуснатите. Много се разливаш, виж там, да не се изплискаш съвсем.
      „Експерт”. ХА !

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение
        Пиропатрона може да се ползва за разединител, ако стане някое късо нататък по веригата - да откачи цялата батерия. Ама клетките една по една да ги 'гърмят' е безумие. Да се спасят от запалване съседните батерии - невъзможно, освен може би в керамичните блокчета от совалките на НАСА - ама така ще им падне доста капацитета за единица обем.
        Пирамид, 15минути е много време - понякога са много и секунди.
        „Фрако” произвеждат много отдавна и продават кондензаторни батерии с пневматично изключване. Решили са проблема. Това - първо.
        После, при окъсяване на един елемент, трябва да се изключи само той. Има разни способи за гасене на дъга (дори и при постоянен ток) и, колкото и да мърмори оня, мрежовия фукльо, дето само мощности от стотици мегавати бълнува, пропуска нещо: за ДЪГА,трябва пад на напрежение върху газовия разряд, над 10 V ѝ плътност на тока, за да я задържи ( Искам да видя дъга при ЕДН 2V = и да питам, какво става с това ЕДН и колко се вдига R° на металните части на клетката при нагряване над 100°С).
        Трето, ЗАПАЛВАНЕ изисква температура. НА ЗАПАЛВАНИЯ ОБЕКТ. Ѝ времева експозиция, ѝ плътност, ѝ качествен топлообмен, ѝ кислород. Май станаха много. Рязко и интензивно охлаждане с водна струя, заедно с пневм.изключване и изхвърлне на елемента в защитен и (донякъде ) термоизолиран контейнер ( общо, четвърт -до половин селунда), би трябвало да е ... относително, ефективна мярка.
        Накратко,
        Проблемите са ясни и добре са формулирани. Хората работят над тях. А, на безименния и мрежовия...А, бе, не им ли обърнахме прекалено много внимание?
        Last edited by Pyramid; 28.08.2019, 19:09.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

          М, даа.

          Няколко фактa които би трябвало
          Еди купи ли конАТА , не се похвалваш никакъв. Поне даде ли нишан на хюнитата че ще си я купиш или и това не си направил

          Коментар




          • САМО за една година - и това е неизменно /!!!/, от ПЪРВИТЕ ТРИ производители - гигантите, са ПРОДАДЕНИ - от всеки - по НАД 10 000 000 броя:

            - Volkswagen Group - 10 413 355

            - Toyota - 10 163 491

            - Renault - Nissan - Mitsubishi - 10 117 402


            За сведение: продадените ЗА ЦЯЛАТА ИСТОРИЯ електромобили - са около 5 500 000 броя... Разбира се, китайците са с най-голям брой произведени електромобили... /и аз съм оптимист по отношение на електромобилите, които ще подмеееенят двигатели с вътрешно горене - и това ще бъде винаги, но не по-рано от следващите 100-на И ПОВЕЧЕ години!..., т.е - дори внуците на ЕД ще са тук, но едва ли ще бъдат на неговите позиции.../ ))

            .................................................. ......

            Това, че Volkswagen бетонира лидерството си в световен мащаб - не подлежи на съмнение! Тази година ТЕ ще надминат границата от 100 000 000 продадени автомобили / СТО МИЛИОНА/.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

              Виждам че си от тези дето знаят че тока не идва от контакта. Дай го по-полека. Просветителска дейност трябва да се води неотстъпно и без големи изсилвания. Активните опоненти няма да можем да ги убедим в необходимоста от критичен поглед към проблема. Но можем да покажем как се прави и "кибиците" в темата да си извлекът поука. Ето на общината във Варна харчи пари за Ел Мобили. Общината в София купува ЕлБусове. НАши пари се харчат а не е ясно на какво основание. Какви разчети са направени.
              М, даа.

              Няколко фактa които би трябвало да накарат човек да се замисли. Най-голeмия BEV производител е американски. Произвежда автомобили (това не се е случвало от 50-60 години) които изпреварват по продажби всички конкуренти взети заедно. Китай – втората икономка на практика ликвидира производството на ДВГ коли и прави всичко възможно за подпомагане на производители на BEV автомобили. Най-големият производител в света VW хвърля неимоверни ресурси за разработване и налагане на електрички и по стечение на обстоятелствата създава зарядни мрежи в САЩ и Европа за няколко милиарда. Продажбите на ДВГ спадат вече трета година, а на BEV растат с 70-90% годишно. Въпросът е колко време ще е необходимо да се изравнят продажбите на ДВГ и BEV?
              Last edited by ED; 28.08.2019, 17:51.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение


                И си прав - не е подходяща засега за селски пътища. На село всичко става бавно и каруцата си е все още цар

                Обаче темата не е кой каква кола иска да си купи, а как електромобилите влияят на пазарите. Та как?

                А че някои ще изгорят е неминуемо, но нищо особено няма да промени. Ранните бензинови автомобили не само са горели, но не са имали и почти никакви предпазни и защитни механизми. В сравнение с каруците смъртността на километър сигурно се е вдигнала стократно. И какво от това?

                Не е да е нямало отпор и срещу електрификацията. Най-разнообразни теории е имало как "електрически флуиди" изтичат от контакта и предизвикват различини страдания, включително и смърт. Газта работи прекрасно, за какво ни е ток? Особено пък където живеем. И срещу телеграфните стълбове са роптаели.

                Най-реакционното и закостеняло население по някаква причина все живее в най-бедните страни. Не знам защо е така, но бате Пешо сигурно би казал "по закон Божий"
                Не бих го казал по-добре.

                Еволюцията не прощава на никой.

                Забавно е като се вгледаме в историята какви са били нагласите на хората и как се променят с времето. А истината е че човешкия гении и изобретателност са постигнали немислими за хората неща.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                  Електромобила не е нововъведение(виж фотографиите).
                  https://www.google.com/url?sa=i&sour...67069828855259
                  https://www.google.com/url?sa=i&sour...67069828855259
                  Отхвърлян е и в момента отчаяно се бори да не изпадне отново, защото има лесно забележими недостатъци.
                  По-добре е те да се кажат ясно и отчетливо вместо да се прикриват с рекламни трикове.
                  Що се отнася до “self driving” то това ще е равносилно да се дават шогьорски книжки на 13 годишни. При сегашната акселерация и удбство на управление на автомодила доста 13 годишни тинейджъри биха управлявали автомобил доста по-добре от 50-60 годишни шофьори.
                  Самоче 13 годишния тинейджър неноси юридическа отговорност за постъпките си. Селф Дривън автомобила е в същата юридическа категория.
                  Няма лошо да се показват недостатъци, ако има такива. Прогреса ще се погрижи да бъдат елиминирани.

                  Относно „self driving“ – като всичко ново, в началото ще е бъгаво, докато не стано по-добро от човека. Отговорността ще се прехвърли към застрахователя, а той ще застрахова според щетите. И след като се стигне до редуцирането на щети заради автоматизираното шофиране се сещаш как ще се застраховат хората и как машините. Няма да има „здравомислещ“ човек който да плаща няколко пъти по-високи застраховки заради лукса да шофира „ръчно“. Всъщност ще има но ще са ентусиасти с дълбоки джобове, които ще организират ретро паради и изложения 1-2 пъти годишно.

                  Коментар


                  • Ще започна с извода: Тесла нямат шанс в Европа! /за Азия - съвсем нямат шанс!/

                    .................................................. .......

                    Доказателства:

                    В най-голямата икономика, която - няма спор - за Европа - е Германската, продажбите, официално - само за един от месеците /назад/,очертава следното:

                    НОВИ АВТОМОБИЛИ /продажби/:

                    - БЕНЗИНОВИ: 185 025 бр..

                    - ДИЗЕЛОВИ: 125 690 бр.

                    - хибриди /двигател с вътр. горене + електродвигател/: 16 800 бр.

                    - електромобили: 4 800 бр.

                    .................................................. ................

                    Едва ли някой може да опонира на подобни цифри. Техническата мисъл на германците НЕ подлежи на спор. Няма сила на света, която да е способна да манипулира убедеността на една нация в техническите постижения!

                    Е, да - има продадени и едни 4 800 бр. електромобили, които са малко над 1% от ОБЩИТЕ продажби. Факт, който потвърждава казаното горе.

                    Ама някой си /Мунчо, който никога не говори по съществото на изнесените факти// - щял да им "докаже" - какво е превозното средство в неопределено бъдеще..., па някой щял да им "докаже", че могат спокойно да се качат и в самолета, който НЕ бил оборудван с газова турбина..., па друг ще им "докажел", че..., абе - как да не дадем един съвсем разбираем пример...

                    Значи, ако един танкер /за активно ледово плаване/ има дедуейт 250 000 тона /двеста и петдесет хиляди тона/, от които САМО масата на празния кораб е 55 000 тона, то... в кое точно "БЛИЗКО" бъдеще - дизелите му ще могат да бъдат "заменени" с електрички, ако знаем, че мощността на главните /ДИЗЕЛОВИ/ двигатели е НАД 120 000 квт. /сто и двадесет ХИЛЯДИ киловата/?

                    Моят отговор на подобна елементарна задачка е - това НЕ може да се случи! И това е НЕ само по технически причини, които колегите надолу обосновават. Това е и по икономически причини.

                    .................................................. ..........

                    Та, да се върнем на най-голямата икономика в Европа, която си прави майтап с продадените електромобили! Причина: в Германия хората НЕ СА податливи на ЕЛЕМЕНТАРНИ манипулации!

                    Те и в България НЕ СА податливи, защото си карат автомобилите с двигатели с вътрешно горене, летят със самолети с газови турбини... и т.н...

                    /тук има двама-трима, които хал-хабер си нямат от онова, с което са ги надъхали за някакво илюзорно бъдеще, което зависи от сегашни реални продажби..., но нещо не ИМ се получава...

                    ))
                    Last edited by безимeн; 28.08.2019, 17:14.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
                      Общината в София купува ЕлБусове.
                      Тия мисля че бяха с кондензатори - голяма част от ядовете на Li-ion ги няма, но пък цената все още е дебела и пробега е доста по-малък. Но пък се зареждат бързо

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение


                        И си прав - не е подходяща засега за селски пътища. На село всичко става бавно и каруцата си е все още цар

                        Обаче темата не е кой каква кола иска да си купи, а как електромобилите влияят на пазарите. Та как?

                        А че някои ще изгорят е неминуемо, но нищо особено няма да промени. Ранните бензинови автомобили не само са горели, но не са имали и почти никакви предпазни и защитни механизми. В сравнение с каруците смъртността на километър сигурно се е вдигнала стократно. И какво от това?

                        Не е да е нямало отпор и срещу електрификацията. Най-разнообразни теории е имало как "електрически флуиди" изтичат от контакта и предизвикват различини страдания, включително и смърт. Газта работи прекрасно, за какво ни е ток? Особено пък където живеем. И срещу телеграфните стълбове са роптаели.

                        Най-реакционното и закостеняло население по някаква причина все живее в най-бедните страни. Не знам защо е така, но бате Пешо сигурно би казал "по закон Божий"
                        Разбирам желанието да си по по най но понеже това не става с можене и знания реши да демонстрираш че в града е прогреса а на село сме изостаналите.Е обърка се.Роден съм в София така че не ми демонстрирай с това не минава.Плащам и достатъчнк данъци на общината така че и тука греда.Няма никакъв отпор срещу елктрокарите изобщо не ме интересуват.Аз боклуци през живота си не помня да съм си купувал.И не ме интересува кой какво си купува.За електрическите боклуци трябва да има специални правила и забрани защото застрашават живота и на невинни хора.Не ме интересуват самоубийците.Но да ми представяш тия боклуци за напредък не мерси.и да се опитваш да изкарваш хората които не харесват боклука назадничави айде нема нужда.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                          Виждам че си от тези дето знаят че тока не идва от контакта. Дай го по-полека. Просветителска дейност трябва да се води неотстъпно и без големи изсилвания. Активните опоненти няма да можем да ги убедим в необходимоста от критичен поглед към проблема. Но можем да покажем как се прави и "кибиците" в темата да си извлекът поука. Ето на общината във Варна харчи пари за Ел Мобили. Общината в София купува ЕлБусове. НАши пари се харчат а не е ясно на какво основание. Какви разчети са направени.
                          Приятел ти не познаваш хората тука.В нищо няма да ги убедиш.А и не е необходимо.Лично аз не желая да убеждавам никого в нищо.Въпрос на избор.Всеки да си избира.Като се запали некой рейс и изгорят 100 човека ще си чукат главите.Моля се на Бог това никога да не се случи

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                            Като искаш купувай си такава кола проблема е твой аз на такива боклуци не се качвам.

                            И си прав - не е подходяща засега за селски пътища. На село всичко става бавно и каруцата си е все още цар

                            Обаче темата не е кой каква кола иска да си купи, а как електромобилите влияят на пазарите. Та как?

                            А че някои ще изгорят е неминуемо, но нищо особено няма да промени. Ранните бензинови автомобили не само са горели, но не са имали и почти никакви предпазни и защитни механизми. В сравнение с каруците смъртността на километър сигурно се е вдигнала стократно. И какво от това?

                            Не е да е нямало отпор и срещу електрификацията. Най-разнообразни теории е имало как "електрически флуиди" изтичат от контакта и предизвикват различини страдания, включително и смърт. Газта работи прекрасно, за какво ни е ток? Особено пък където живеем. И срещу телеграфните стълбове са роптаели.

                            Най-реакционното и закостеняло население по някаква причина все живее в най-бедните страни. Не знам защо е така, но бате Пешо сигурно би казал "по закон Божий"

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                              Имаш ли капацитет да схванеш че електрокара не е нововъведение.Повтарям не е.Какво ми смятате тука разни простотии...Имаш ли представа какво е късо съединение при постоянен ток?И как се изключва такъв ток.В тая кола ще изгориш като факла.Тая упоритост в тая тема мога да я класифирицам само като изключително тъпоумие.Като искаш купувай си такава кола проблема е твой аз на такива боклуци не се качвам.Никого няма да убедиш тука в глупостите ти.
                              Виждам че си от тези дето знаят че тока не идва от контакта. Дай го по-полека. Просветителска дейност трябва да се води неотстъпно и без големи изсилвания. Активните опоненти няма да можем да ги убедим в необходимоста от критичен поглед към проблема. Но можем да покажем как се прави и "кибиците" в темата да си извлекът поука. Ето на общината във Варна харчи пари за Ел Мобили. Общината в София купува ЕлБусове. НАши пари се харчат а не е ясно на какво основание. Какви разчети са направени.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                                Имаш ли капацитет да схванеш че електрокара не е нововъведение.Повтарям не е.Какво ми смятате тука разни простотии...Имаш ли представа какво е късо съединение при постоянен ток?И как се изключва такъв ток.В тая кола ще изгориш като факла.Тая упоритост в тая тема мога да я класифирицам само като изключително тъпоумие.Като искаш купувай си такава кола проблема е твой аз на такива боклуци не се качвам.Никого няма да убедиш тука в глупостите ти.
                                Твоите деца и внуци обаче ще ти се чудят. Тоя дъртия какво пак се е раздрънкал

                                Коментар

                                Working...
                                X