Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнениеЕфекта от електричките?
само за едната София вече са спестили изгарянето на над 240т. гориво (сравнено с двг при 4л./100км.) или 480т. (сравнено с двг при 8л./100км.) Без да смятаме електробусите.
И да потретим - това е само началото.
Защото ако не са с перпетомониле все пак някакво гориво е изгорено, зада се получи енегията, с която се задвижват. Така, че нека да видим една по- обстойно представена методика, по която е сметната сметката за спестените тонове гориво.
Аз лично бих се убедил много лесно в ползата и ефективноста от Ел.Монилите, като видя разните фактори от общината дето ги купуват с общински пари, да започнат да си ги купуват за лични цели с лични пари. Докато не го видя това си оставаме в рамките на добрата стара парадима:
"Най-хубавият автомобил/ЕлМобил е служебният "
Ама то така си беше и преди 50 години.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеНе знам, дали конструкторите на Тесла са обърнали изобщо нужното внимание на моята хрумка отпреди месец.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение..
В тезата си той е умерен и реален:
"Да, след 50 години енергията на основа изкопаеми горива ще тръгне към привършване, просто защото те свършват. ...
Ефекта от електричките?
само за едната София вече са спестили изгарянето на над 240т. гориво (сравнено с двг при 4л./100км.) или 480т. (сравнено с двг при 8л./100км.) Без да смятаме електробусите.
И да потретим - това е само началото.
Last edited by satz; 15.10.2019, 11:28.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Както казваш, кво толкова като пуснеш една лъжа в нета...
Опс.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Е кво пак ти направиха...
Нищо не ми направиха, просто ги псувам.
Коментар
-
Първоначално изпратено от R1a1Бе дейба тея триения на мудераторките "Заяждания".
Вие ли, вмирисани гнили путки мудераторки ше ми кажете мен и другите?
Тъпи, гнили, тъпи, гнили дебели самоомразни мудераторки, заедно с ваще сбственички! Независимо какво имат между краката - всичките вие сте по-зле и от животните, даже и от свинете.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Добре е, че сам вярваш на откровените си лъжи... Какво ли толкова да те ангажира една лъжа в нета? Нищо!
При сегашната несигурна в ПРОТИВОПОЖАРНО отношение батерия - ли "спират" - "почти всички"? А защо не и ВСИЧКИ?
На пазара остава само скъпата Тесла, нали? 100 000 - 200 000... и ПОВЕЧЕ!!! Ако е по-евтина - Я НЕ може да ползваш климатик през лятото, Я през зимата - НЯМА отопление, Я - пробегът ѝ е малък, Я - не можеш да намериш къде да зареждаш, Я следваш САМО маршрута /картата/ със зарядни станции... ))
Така де - при подобни "ползи" - няма начин да не спират авто-производителите... )) С огромният си дял от 99 % автопроизводителите ОЩЕ ДЪЪЪЪЛГИ ГОДИНИ ще ГИ БЪДЕ на пазара!
Планират ли дата "за спиране" и на хибридите /според Мъск/? ))
Такива "СПЕЦОВЕ" - като теб /и Мъск/ - можеТЕ да излъжТЕ все по-малко хора! Хората вече са доста напред в материала от вас, с Мъск!
А дори самият Мъск призна за основният проблем на "своите" возилА - БАТЕРИЯТА!!! Това, ако си забравил - Мъск го каза на Общото събрание на акционерите си /където е и онзи Арабски фонд.../...
))
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
За да ни изпадаме в заблуда, нека хората, които се изживяват като "следователи" - имат предвид, че не съм този, за когото ме вземат. Не съм проф. Мермерски.
Изгледах видеото с преподавателя, зад океана. Нито съм така ерудиран, нито имам неговите знания, нито пък работя в неговата област.
В това, че той си прави вид самореклама - няма нищо лошо. Много други правят масирана реклама тук на много по-високо ниво - и никой не ГИ закача...
Коментар
-
Много неща опират до културата на човек а, безопасността, особено силно. Защо, мислиш, образованите хора живеят по-дълго? - ОСНОВНО, по ТАЗИ причина. Не знам, дали конструкторите на Тесла са обърнали изобщо нужното внимание на моята хрумка отпреди месец, за изолиране и изхвърляне само на окъсила клетка но, дори само по нея, вариантите са не един и два. Е, няма как, съвсем без пари да стане, ама е възможно. ВАЖНИ са проблемите и, тръгнат ли да търсят, ЩЕ намерят решение.
...Ама и това, го повтаряме. Доработят ли горивните клетки, въпросът почти окончатечно, се затваря.Last edited by Pyramid; 14.10.2019, 20:29.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Но, всички признават, че батериите се развиват стремглаво и, на закупена електричка, батериия се сменя...
Голяма сте контра, г-н Мермерски.
Това, че всички признават - е много стимулиращо,
При възможността батерията да избухне в пламъци и водачът да не се спаси, вероятно той / тя - би "признал" пред Свети Петър... и да: след изгарянето - наследниците му (вероятно) ще си получат и новата батерия...
Поне помним, че гледахме горящи електромобили и 30-на пожарникари, които са регистратори на събитието: да не може да бъде потушен пожар в литиево-йонна батерия с ВСИЧКИ съвременни средства!
Чака се спокойно да доизгори..., ако могат - ще резнат кабелите...,. но и това не го може всеки... ОПАСНО Е!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Но, всички признават, че батериите се развиват стремглаво и, на закупена електричка, батериия се сменя...
Голяма сте контра, г-н Мермерски.
Но остава така наречената научна безпристрастност, към която той, надявам се, се придържа в съобщаването на фактите (за разлика от учените на хранилка на "глобалното затопляне").
Допълнително той е професор в известен американски университет и е съмнително да рискува репутацията си с лъжи в научната област.
И още по-допълнително – той се изправя срещу масовото политкоректно течение, което той добре обясни и, като така, надявам се, е "вързал гащите" си срещу обвинение в най-елементарна лъжа.
В тезата си той е умерен и реален:
"Да, след 50 години енергията на основа изкопаеми горива ще тръгне към привършване, просто защото те свършват. Но точно заради това трябва да използваме останалата налична за истински преход към друга енергия, а не безумно да я пилеем само заради лъжливите твърдения на политиците, събиращи електорат (а там електоратът е доста тъп и безкритичен – Р1а1) от ден до пладне."
Проф. Мермерски, ако случайно четете това, моля да дадете източниците Ви за енергетиката на производство на батериите за елколи, а и подобни, ако имате.Last edited by R1a1; 14.10.2019, 12:08.
Коментар
-
А ТОВА, модератор, не е ли „заяждане”?
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеМи с такива изобретатели неграмотни, така ще е.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Добре е, че сам вярваш на откровените си лъжи... Какво ли толкова да те ангажира една лъжа в нета? Нищо!
При сегашната несигурна в ПРОТИВОПОЖАРНО отношение батерия - ли "спират" - "почти всички"? А защо не и ВСИЧКИ?
На пазара остава само скъпата Тесла, нали? 100 000 - 200 000... и ПОВЕЧЕ!!! Ако е по-евтина - Я НЕ може да ползваш климатик през лятото, Я през зимата - НЯМА отопление, Я - пробегът ѝ е малък, Я - не можеш да намериш къде да зареждаш, Я следваш САМО маршрута /картата/ със зарядни станции... ))
Така де - при подобни "ползи" - няма начин да не спират авто-производителите... )) С огромният си дял от 99 % автопроизводителите ОЩЕ ДЪЪЪЪЛГИ ГОДИНИ ще ГИ БЪДЕ на пазара!
Планират ли дата "за спиране" и на хибридите /според Мъск/? ))
Такива "СПЕЦОВЕ" - като теб /и Мъск/ - можеТЕ да излъжТЕ все по-малко хора! Хората вече са доста напред в материала от вас, с Мъск!
А дори самият Мъск призна за основният проблем на "своите" возилА - БАТЕРИЯТА!!! Това, ако си забравил - Мъск го каза на Общото събрание на акционерите си /където е и онзи Арабски фонд.../...
))
Голяма сте контра, г-н Мермерски.
Коментар
Коментар