IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Таблетите не решават потребностите на ползвателя на лаптоп. Разликата при автомобилите е че електричките са по-добра алтернатива на ДВГ с изключение на покупната цена - инфраструктурата е навсякъде (ток има във всеки гараж); ускорение, комфорт, сигурност, липса на замърсяване, липса на обслужване (освен гуми и чистачки).
    В момента, в който стикерната цена се доближи до ДВГ и при ниския сегмент на градските коли няма да има нормален човек който да не избере електричка.
    Ti гараж и ток имаш ли и в колко гаража има мрежа за 20 КВ, че не се сещам за нито един. Върви си купи електричка и тогава пиши глупостите си. Надали ще ме разбереш, но звучиш като партиен секретар- ей го другари, идва, ей го светлото бъдеще, идва, идва, след някоя и друга година ще дойде, ура другари, за партията ураааааааааааа

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
      Tеslа ce зaпaли 6 дни cлeд кaтacтрoфa..
      И как повлия това на пазарите
      То и самолетите са толко надеждни. Познавам хора нелетящи на самолет, та не се хаби

      Коментар


      • Tеslа ce зaпaли 6 дни cлeд кaтacтрoфa

        Бaтeриятa нa Tеslа Mоdеl X ce e възплaмeнилa бeзпричиннo шecт дни cлeд кaтacтрoфa нa мaгиcтрaлa 101 в Кaлифoрния нa 23 мaрт, cъoбщaвa KTVU 2. При удaрa и пocлeдвaлия пoжaр зaгинa 38-гoдишният шoфьoр нa eлeктричecкия крocoувър.

        Приcтигнaлитe нa мecтoпрoизшecтвиeтo oгнeбoрци зaгacили плaмъцитe зa брoeни минути, нo aкумулaтoритe нa "тѐcлaтa" ce caмoзaпaлвaли нeкoлкoкрaтнo прeз cлeдвaщaтa ceдмицa. "Бaтeриятa прoдължи дa ce нaгрявa, въпрeки чe я бяхмe oхлaдили. Нe рaзпoлaгaмe cъc cрeдcтвa, c кoитo дa ce cпрaвим c прaктичecки унищoжeн aкумулaтoр", кoмeнтирa нaчaлникът нa прoтивoпoжaрнaтa кoмaндa в Мaунтин Вю Хуaн Диac.

        "Шecт дни пo-къcнo тeмпeрaтурaтa в бaтeриятa ce пoвиши дo тoчкaтa нa гoрeнe. Кoлaтa плaмнa oтнoвo. В нeя ce cъхрaнявa eнeргия, кoятo e мeкo кaзaнo нeкoнтрoлируeмa", рaзкaзвa Диac.

        Пoдoбнo нa мнoгo други eлeктрoмoбили, Mоdеl X e cнaбдeн c прeкъcвaч, кoйтo пoзвoлявa изключвaнeтo нa aкумулaтoритe. При кaтacтрoфaтa в Кaлифoрния oбaчe уcтрoйcтвoтo e билo пoврeдeнo, ocтaвяйки cпacитeлнитe eкипи бeз вaриaнти зa прoтивoдeйcтвиe. Бaтeриятa билa oбявeнa зa бeзoпacнa eдвa двe ceдмици пo-къcнo, cлeд кaтo cпeциaлиcти oт Нaциoнaлния бoрд зa бeзoпacнocт нa трaнcпoртa (NTSB) и Tеslа я "дeeнeргизирaли".

        Коментар


        • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

          Виж. Не ме разбирай криво. С кеф ще се возя на ел такси. Като видя, че някоя таксикомпания се оборудва с електрички, ще зная, че са добри. Сега ги купуват от гъзария или да използват привилегии и разбира се заблудени.
          Ако имаш 100 хилки за нов автомобил значи избора ти е в сегмента БМВ 3, C class, АУДИ A4. Теслата е на същата стикерна цена, а слага в малкия джоб изброените като динамични характеристики и поддръжката е почти никаква! Не е въпроса в привилегиите, а в качествата и в това какво получаваш за тази цена. Ако сложиш на кантара всички разходи теслата се връзва на пасат или тойота. Друг е въпроса че няма всев още сервизни центрове но и това ще се промени до година две.
          Всичко ново в началото се купува от по-платежоспособните след което става мейн стриим. Първите ЖиСиЕми ако някой си спомня бяха майка си и баща си, тарифните планове леле мале. Сега приемаме за даденост всичко да ти е гратис в месечния абонамент.
          Приемането на електричките ще е подобно макар и по-бавно заради сравнително дългия живот на автомобила.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

            Дори си мисля, че практичния собственик на ел. кола ще си зареди догоре батерията на безплатния контакт /пр. 60 киловата/ , ще си паркира в гаража и ще пусне ток /по специално направената инсталация/ до жилището си за да се топли и грее цяля вечер.
            Това се мисли в по-напредничавите държави като вариант за балансиране на мрежата в някой бъдещ утопичен момент.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

              И като има ток във всеки гараж, ти очасваш, че практичния собктвеник на ел. мобил ще зарежда от гаража си? И че ще плаща пренос висока и ниско напрежение, такса задълженя към обществото, още 5 такива и задължително двойната декемврийска сметка. Автомобила е купен за да бъде зареждан безплатно или на съвсем твърди, ниски цени. Дори си мисля, че практичния собственик на ел. кола ще си зареди догоре батерията на безплатния контакт /пр. 60 киловата/ , ще си паркира в гаража и ще пусне ток /по специално направената инсталация/ до жилището си за да се топли и грее цяля вечер.
              Ами ето още една полза от електричните.
              Както биха казали някои: сиромах човек - жив
              дявол.

              В случая обаче електричките въобще не стават за тази работа. Ич не са по джоба на сиромасите.

              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                Таблетите не решават потребностите на ползвателя на лаптоп. Разликата при автомобилите е че електричките са по-добра алтернатива на ДВГ с изключение на покупната цена - инфраструктурата е навсякъде (ток има във всеки гараж); ускорение, комфорт, сигурност, липса на замърсяване, липса на обслужване (освен гуми и чистачки).
                В момента, в който стикерната цена се доближи до ДВГ и при ниския сегмент на градските коли няма да има нормален човек който да не избере електричка.
                И като има ток във всеки гараж, ти очасваш, че практичния собктвеник на ел. мобил ще зарежда от гаража си? И че ще плаща пренос висока и ниско напрежение, такса задълженя към обществото, още 5 такива и задължително двойната декемврийска сметка. Автомобила е купен за да бъде зареждан безплатно или на съвсем твърди, ниски цени. Дори си мисля, че практичния собственик на ел. кола ще си зареди догоре батерията на безплатния контакт /пр. 60 киловата/ , ще си паркира в гаража и ще пусне ток /по специално направената инсталация/ до жилището си за да се топли и грее цяля вечер.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Таблетите не решават потребностите на ползвателя на лаптоп. Разликата при автомобилите е че електричките са по-добра алтернатива на ДВГ с изключение на покупната цена - инфраструктурата е навсякъде (ток има във всеки гараж); ускорение, комфорт, сигурност, липса на замърсяване, липса на обслужване (освен гуми и чистачки).
                  В момента, в който стикерната цена се доближи до ДВГ и при ниския сегмент на градските коли няма да има нормален човек който да не избере електричка.
                  Виж. Не ме разбирай криво. С кеф ще се возя на ел такси. Като видя, че някоя таксикомпания се оборудва с електрички, ще зная, че са добри. Сега ги купуват от гъзария или да използват привилегии и разбира се заблудени.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

                    Като излязоха таблетите - леки, практични, батерията издържа с дни. И тогава много хора предрекоха крайя на лаптопа. Сега никой не използва таблети.
                    Таблетите не решават потребностите на ползвателя на лаптоп. Разликата при автомобилите е че електричките са по-добра алтернатива на ДВГ с изключение на покупната цена - инфраструктурата е навсякъде (ток има във всеки гараж); ускорение, комфорт, сигурност, липса на замърсяване, липса на обслужване (освен гуми и чистачки).
                    В момента, в който стикерната цена се доближи до ДВГ и при ниския сегмент на градските коли няма да има нормален човек който да не избере електричка.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                      Съгласен съм че нетрябва да се гледа малката картина (ТОП 10 на продажбите за Август в UK). Затова показах една по голяма картина.
                      Това с Капацитета е "горещия" проблем който всички чувстват. Като го решат, в което не се съмнявам, щв се нахлузят на другия горещ проблем - липсата на Ел Мощности и Капацитет на преносната мрежа.
                      Що се отнася до внушението "Мерцедес вече официално обявиха че спират R&D на ДВГ, така че се чудя защо все още има "недоразбрали", то е класика.
                      Мерцедес верно казах нещо такова, но това не означава спираме производството на ДВГ, а спираме проучванията с цел усъвършенстване. Което е горе доло разбираемо. Сслед като 140 години го усъвършенстват пустия му ДВГ, сигурно вече е съвършен. Кво повече да му натамъняват.
                      А ето и нагледно какво се случва и в каква посока върви пазара на автомобили - https://youtu.be/1BzRaYoLgBA

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
                        Ми от екстравагантните електрички имаш минус 1млн.лв годишно от продажби на горива само в София, минус акцизи и т.н.

                        За UK като гледам, гонят вероятно -50-100млн. паунда

                        Това добре ли е или зле, защото по спомен в 3 щата започнаха да налагат данъци на електричките и в още няколко отчисленията са доброволни. При всички случай правителствата няма да оставят тази работа така- те имат някаква рамка която гонят- да кажем 100 милиарда- от къде и по какъв начин никого не го интересува, трябва да се достигне тази рамка. Най простото което е например е да се спрат от продажба зарядните за електрички и на зарядната станция стои цена вместо 20 цента - 30 цента. И хоп- работата става танто за кукуригу

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                          Няма внушение - официално становище. В момента в който спре развитието е въпрос на време кога ще умре безвъзвратно.
                          Като излязоха таблетите - леки, практични, батерията издържа с дни. И тогава много хора предрекоха крайя на лаптопа. Сега никой не използва таблети.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                            Съгласен съм че нетрябва да се гледа малката картина (ТОП 10 на продажбите за Август в UK). Затова показах една по голяма картина.
                            Това с Капацитета е "горещия" проблем който всички чувстват. Като го решат, в което не се съмнявам, щв се нахлузят на другия горещ проблем - липсата на Ел Мощности и Капацитет на преносната мрежа.
                            Що се отнася до внушението "Мерцедес вече официално обявиха че спират R&D на ДВГ, така че се чудя защо все още има "недоразбрали", то е класика.
                            Мерцедес верно казах нещо такова, но това не означава спираме производството на ДВГ, а спираме проучванията с цел усъвършенстване. Което е горе доло разбираемо. Сслед като 140 години го усъвършенстват пустия му ДВГ, сигурно вече е съвършен. Кво повече да му натамъняват.
                            Няма внушение - официално становище. В момента в който спре развитието е въпрос на време кога ще умре безвъзвратно.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
                              .. Темата е за пазара като цяло ..
                              Ми от екстравагантните електрички имаш минус 1млн.лв годишно от продажби на горива само в София, минус акцизи и т.н.

                              За UK като гледам, гонят вероятно -50-100млн. паунда


                              Last edited by satz; 16.10.2019, 14:27.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                                Съгласен съм че нетрябва да се гледа малката картина (ТОП 10 на продажбите за Август в UK). Затова показах една по голяма картина.
                                Това с Капацитета е "горещия" проблем който всички чувстват. Като го решат, в което не се съмнявам, щв се нахлузят на другия горещ проблем - липсата на Ел Мощности и Капацитет на преносната мрежа.
                                Що се отнася до внушението "Мерцедес вече официално обявиха че спират R&D на ДВГ, така че се чудя защо все още има "недоразбрали", то е класика.
                                Мерцедес верно казах нещо такова, но това не означава спираме производството на ДВГ, а спираме проучванията с цел усъвършенстване. Което е горе доло разбираемо. Сслед като 140 години го усъвършенстват пустия му ДВГ, сигурно вече е съвършен. Кво повече да му натамъняват.
                                Ами най вероятно има какво защото онзи ден гледах едно сузуки от типа на комбитата с разход около 4/100 и някаква малка батериика- води се плуг-ин хибрид. Колата е на бензин- така че определено има какво да се усъвършенствува

                                https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...4-7a491cbd5d4f

                                Коментар

                                Working...
                                X