Първоначално изпратено от ED
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеTеslа ce зaпaли 6 дни cлeд кaтacтрoфa..
То и самолетите са толко надеждни. Познавам хора нелетящи на самолет, та не се хаби
- 1 like
Коментар
-
Tеslа ce зaпaли 6 дни cлeд кaтacтрoфa
Бaтeриятa нa Tеslа Mоdеl X ce e възплaмeнилa бeзпричиннo шecт дни cлeд кaтacтрoфa нa мaгиcтрaлa 101 в Кaлифoрния нa 23 мaрт, cъoбщaвa KTVU 2. При удaрa и пocлeдвaлия пoжaр зaгинa 38-гoдишният шoфьoр нa eлeктричecкия крocoувър.
Приcтигнaлитe нa мecтoпрoизшecтвиeтo oгнeбoрци зaгacили плaмъцитe зa брoeни минути, нo aкумулaтoритe нa "тѐcлaтa" ce caмoзaпaлвaли нeкoлкoкрaтнo прeз cлeдвaщaтa ceдмицa. "Бaтeриятa прoдължи дa ce нaгрявa, въпрeки чe я бяхмe oхлaдили. Нe рaзпoлaгaмe cъc cрeдcтвa, c кoитo дa ce cпрaвим c прaктичecки унищoжeн aкумулaтoр", кoмeнтирa нaчaлникът нa прoтивoпoжaрнaтa кoмaндa в Мaунтин Вю Хуaн Диac.
"Шecт дни пo-къcнo тeмпeрaтурaтa в бaтeриятa ce пoвиши дo тoчкaтa нa гoрeнe. Кoлaтa плaмнa oтнoвo. В нeя ce cъхрaнявa eнeргия, кoятo e мeкo кaзaнo нeкoнтрoлируeмa", рaзкaзвa Диac.
Пoдoбнo нa мнoгo други eлeктрoмoбили, Mоdеl X e cнaбдeн c прeкъcвaч, кoйтo пoзвoлявa изключвaнeтo нa aкумулaтoритe. При кaтacтрoфaтa в Кaлифoрния oбaчe уcтрoйcтвoтo e билo пoврeдeнo, ocтaвяйки cпacитeлнитe eкипи бeз вaриaнти зa прoтивoдeйcтвиe. Бaтeриятa билa oбявeнa зa бeзoпacнa eдвa двe ceдмици пo-къcнo, cлeд кaтo cпeциaлиcти oт Нaциoнaлния бoрд зa бeзoпacнocт нa трaнcпoртa (NTSB) и Tеslа я "дeeнeргизирaли".
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
Виж. Не ме разбирай криво. С кеф ще се возя на ел такси. Като видя, че някоя таксикомпания се оборудва с електрички, ще зная, че са добри. Сега ги купуват от гъзария или да използват привилегии и разбира се заблудени.
Всичко ново в началото се купува от по-платежоспособните след което става мейн стриим. Първите ЖиСиЕми ако някой си спомня бяха майка си и баща си, тарифните планове леле мале. Сега приемаме за даденост всичко да ти е гратис в месечния абонамент.
Приемането на електричките ще е подобно макар и по-бавно заради сравнително дългия живот на автомобила.
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
Дори си мисля, че практичния собственик на ел. кола ще си зареди догоре батерията на безплатния контакт /пр. 60 киловата/ , ще си паркира в гаража и ще пусне ток /по специално направената инсталация/ до жилището си за да се топли и грее цяля вечер.
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
И като има ток във всеки гараж, ти очасваш, че практичния собктвеник на ел. мобил ще зарежда от гаража си? И че ще плаща пренос висока и ниско напрежение, такса задълженя към обществото, още 5 такива и задължително двойната декемврийска сметка. Автомобила е купен за да бъде зареждан безплатно или на съвсем твърди, ниски цени. Дори си мисля, че практичния собственик на ел. кола ще си зареди догоре батерията на безплатния контакт /пр. 60 киловата/ , ще си паркира в гаража и ще пусне ток /по специално направената инсталация/ до жилището си за да се топли и грее цяля вечер.
Както биха казали някои: сиромах човек - жив
дявол.
В случая обаче електричките въобще не стават за тази работа. Ич не са по джоба на сиромасите.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Таблетите не решават потребностите на ползвателя на лаптоп. Разликата при автомобилите е че електричките са по-добра алтернатива на ДВГ с изключение на покупната цена - инфраструктурата е навсякъде (ток има във всеки гараж); ускорение, комфорт, сигурност, липса на замърсяване, липса на обслужване (освен гуми и чистачки).
В момента, в който стикерната цена се доближи до ДВГ и при ниския сегмент на градските коли няма да има нормален човек който да не избере електричка.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Таблетите не решават потребностите на ползвателя на лаптоп. Разликата при автомобилите е че електричките са по-добра алтернатива на ДВГ с изключение на покупната цена - инфраструктурата е навсякъде (ток има във всеки гараж); ускорение, комфорт, сигурност, липса на замърсяване, липса на обслужване (освен гуми и чистачки).
В момента, в който стикерната цена се доближи до ДВГ и при ниския сегмент на градските коли няма да има нормален човек който да не избере електричка.
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
Като излязоха таблетите - леки, практични, батерията издържа с дни. И тогава много хора предрекоха крайя на лаптопа. Сега никой не използва таблети.
В момента, в който стикерната цена се доближи до ДВГ и при ниския сегмент на градските коли няма да има нормален човек който да не избере електричка.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
Съгласен съм че нетрябва да се гледа малката картина (ТОП 10 на продажбите за Август в UK). Затова показах една по голяма картина.
Това с Капацитета е "горещия" проблем който всички чувстват. Като го решат, в което не се съмнявам, щв се нахлузят на другия горещ проблем - липсата на Ел Мощности и Капацитет на преносната мрежа.
Що се отнася до внушението "Мерцедес вече официално обявиха че спират R&D на ДВГ, така че се чудя защо все още има "недоразбрали", то е класика.
Мерцедес верно казах нещо такова, но това не означава спираме производството на ДВГ, а спираме проучванията с цел усъвършенстване. Което е горе доло разбираемо. Сслед като 140 години го усъвършенстват пустия му ДВГ, сигурно вече е съвършен. Кво повече да му натамъняват.
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнениеМи от екстравагантните електрички имаш минус 1млн.лв годишно от продажби на горива само в София, минус акцизи и т.н.
За UK като гледам, гонят вероятно -50-100млн. паунда
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Няма внушение - официално становище. В момента в който спре развитието е въпрос на време кога ще умре безвъзвратно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
Съгласен съм че нетрябва да се гледа малката картина (ТОП 10 на продажбите за Август в UK). Затова показах една по голяма картина.
Това с Капацитета е "горещия" проблем който всички чувстват. Като го решат, в което не се съмнявам, щв се нахлузят на другия горещ проблем - липсата на Ел Мощности и Капацитет на преносната мрежа.
Що се отнася до внушението "Мерцедес вече официално обявиха че спират R&D на ДВГ, така че се чудя защо все още има "недоразбрали", то е класика.
Мерцедес верно казах нещо такова, но това не означава спираме производството на ДВГ, а спираме проучванията с цел усъвършенстване. Което е горе доло разбираемо. Сслед като 140 години го усъвършенстват пустия му ДВГ, сигурно вече е съвършен. Кво повече да му натамъняват.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение.. Темата е за пазара като цяло ..
За UK като гледам, гонят вероятно -50-100млн. паунда
Last edited by satz; 16.10.2019, 14:27.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
Съгласен съм че нетрябва да се гледа малката картина (ТОП 10 на продажбите за Август в UK). Затова показах една по голяма картина.
Това с Капацитета е "горещия" проблем който всички чувстват. Като го решат, в което не се съмнявам, щв се нахлузят на другия горещ проблем - липсата на Ел Мощности и Капацитет на преносната мрежа.
Що се отнася до внушението "Мерцедес вече официално обявиха че спират R&D на ДВГ, така че се чудя защо все още има "недоразбрали", то е класика.
Мерцедес верно казах нещо такова, но това не означава спираме производството на ДВГ, а спираме проучванията с цел усъвършенстване. Което е горе доло разбираемо. Сслед като 140 години го усъвършенстват пустия му ДВГ, сигурно вече е съвършен. Кво повече да му натамъняват.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...4-7a491cbd5d4f
Коментар
Коментар