IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Теслата е кола за лузъри

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

      Теслата е с около 40% по-тежка от аналогичен автомобил с ДВГ заради батерията си. В резултат на това зада се ускори по сходен начин трябва по- голямо сцепление с пътната настилка. Това води до по-интензивно износване на гумите. Другата скрита "екстра" е че по същата причина и двигателя трябва да е много по-мощен от този на аналогичния ДВГ. Само че това с мощноста на двигателя обикновено кефи мераклиите. А всъщност е опит да се прикрие недостатък на конструкцията.
      Tesla M3 = 1740kg
      Mercedes C = 1690kg

      Има, няма 2-3%.
      Ще се връщаме във 2 клас.

      Коментар


      • Пичове, повечето статии на тема Тесла се правят цел генериране на кликове. Дадените доводи в тази статия са меко казано „несъстоятелно забавни“ и разбира се дават храна на публиката

        Проблеми с автопилота – статистически карането с автопилот на тесла води до 8 пъти по-малка вероятност от инцидент. Когато видим инцидент обаче, той се раздухва защото публиката е много поляризирана на тема Тесла и следват кликове (реклама) за сайтовете.

        Невъзможно е да се поправи сам – да днешно време не познавам нито един човек да си бърника сам бмвто.

        Остатъчна стойност – това е проблем на всички скъпи автомобили. Ако си направите труда да сравните Тесла с Мерцедес, БМВ или Ауди ще се окаже че Тесла S се обезценяват най-малко. За Модел 3 няма да говоря защото са много нови и почти няма предлагане 2ра ръка.

        Висока цена – цената е сравнима със сходни модели от германските производители. Експлоатацията обаче е почти нулева и на практика колата е сравнима със средния клас Тойоти, Пасати и пр.

        Софтуер – Това няма какво да го коментирам. Единствения автомобил в света който става по-добър от деня в който е купен, точно заради софтуерните подобрения. Скорост, сигурност, мощност, …

        Слаба надежност – това е по-скоро валидно за първите модели от 2012-2013. Всички корекции и ремонти са за сметка на производителя, обаче. Това е и една от причините собствениците на Тесла да са най-доволните собственици на автомобили, значително изпреварващи тези на Порше.

        Странен процес на купуване – смях Това е най-добрия и прозрачен процес за покупка. За 5 мин в сайта си конфигурираш колата, след което ти я доставят до врата (в САЩ), а в Европа до центровете на Тесла.

        Зарядни станции – това е най-голямото предимство на Тесла. Където се продава марката зарядните станции са навсякъде. Проблеми имат собствениците на други EV марки, заради оскъдните станции, но не и тези на Тесла.

        Спирачките – това е един от големите плюсове. Точно заради регенеративното спиране спирачките може и никога да не се сменят (при нормално шофиране)

        Трудно шофиране на хлъзгава настилка – Смях Теслите са може би с най-добрата стабилизираща система.

        Студени температури – пробега наистина спада. Факт е обаче че точно в Норвегия са най-много купувачите на Тесли. Това само по себе си трябва да Ви говори дали е проблем от потребителска гледна точка или НЕ.

        Износване на гумите – ДА, ако се кара на газ-спирачки. Кефа цена няма

        Ограничено ползване и липса на зарядни станции – това може и да е било валидно преди 5-7 години.

        Зареждането отнема време – колкото да се изпи…ш и да се нахраниш в ресторанта след като си изминал 300-400 км

        Сложни за ползване – леле, мале. Пускаш на навигацията за къде си тръгнал и софтуера ти изчислява всички възможни маршрути (със зарядните станции). АКо смартфона Ви е труден за работа значи и теслата не е за вас

        Не са екологично чисти – това е една от най-често използваните глупости. В зависимост от размера на батерията едно EV (Тесла включително) компенсира емисиите необходими за производство на батерията от няколко месеца до 2,5 години (при 100кв батерия). АКо приемем че живота на автомобила е 20 години, то имаме средно 19-20 години нулеви емисии!

        Консумация на енергия при висока скорост – важи за всички автомобили.

        Всеки вярва в каквото си поиска. Въпросът е какви са фактите. Умните не вярват на медиини фишеци.

        Със здраве
        Last edited by ED; 29.10.2019, 14:46.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
          Определено не съм фен на Мъск, но съм признавал сам пред себе си, че отношението ми е твърде субективно и вероятно леко нечестно. Всъщност, при емоцията няма честно и нечестно.
          Статията разглежда в преобладаващата част от изброените 20 случаи някакви "слабости", които са принципно присъщи на всички ел.коли, но всичко се пришива на гърба на Тесла. Некоректно е.
          Нечестиво, направо нечестиво, хер Начев!

          Поне според тукашните хералди на ел-колите

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

            Теслата е с около 40% по-тежка от аналогичен автомобил с ДВГ заради батерията си.
            Благодаря, ей за тази данна съм питал интересуващите се тук от темата.
            Не беше показана такава, само имаше съображения, че да, батерията е тежка, но пък не, щото ел-двигателят е по-лек.

            Сигурно ли е това с 40-те %?

            Коментар


            • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
              Ей тези причини ми хванаха окото.

              И аз чух определени неща за пръв път, което вероятно дава някаква добавена стойност н а материала.
              Като лаик събирам и складирам информация за ел. колите в потребителски аспект. Искам да съм в час - накъде върви светът!

              Определено не съм фен на Мъск, но съм признавал сам пред себе си, че отношението ми е твърде субективно и вероятно леко нечестно. Всъщност, при емоцията няма честно и нечестно.
              Статията разглежда в преобладаващата част от изброените 20 случаи някакви "слабости", които са принципно присъщи на всички ел.коли, но всичко се пришива на гърба на Тесла. Некоректно е.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
                Няма резервна гума (хъ?) и гумите се износват много по-бързо (хъм...)
                Теслата е с около 40% по-тежка от аналогичен автомобил с ДВГ заради батерията си. В резултат на това зада се ускори по сходен начин трябва по- голямо сцепление с пътната настилка. Това води до по-интензивно износване на гумите. Другата скрита "екстра" е че по същата причина и двигателя трябва да е много по-мощен от този на аналогичния ДВГ. Само че това с мощноста на двигателя обикновено кефи мераклиите. А всъщност е опит да се прикрие недостатък на конструкцията.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
                  Благодаря, хер Начев и сър Анди!
                  Всичко е наред..
                  Аутомедия е сайт на Инвестора. По тази причина не смея да ги одумвам, че са доста докачливи. Каквото и да кажа по-долу, да знаеш, хвалба ще бъде, че дори и малко подмазване
                  Ако прилича на друго, случайно и неволно ще да е!

                  На двете места по разбираеми причини се констатират някои сходни подходи. Визирам примерно - разделяне на материалите на няколко отделни части, до които се достига след ново презареждане. Когато става дума за един обемист материал, където има снимки и графики, разделянето му на 2,3,4 част е напълно понятно.
                  В конкретния случай, обаче, двадесеткратно презареждане на страницата, че да прочета по 5-6 реда текст и да видя една снимка без особено информационно значение, това ми идва твърде много.
                  Обаче, вече съм кликнал 20 пъти, а това може би е от голямо значение за някого, щото за мен във всеки случай не е.

                  Самият сайт беше из основи изтърбушен (май това се случи през миналата година) и вероятно някому това е изглеждало като много креативно и полезно занятие. Е, хора има всякакви!
                  Така и не успях да привикна и посещенията ми са по-скоро редки. На един друг сайт ми излизат линкове с няколко заглавия на нови, актуални статии и ходя да прегледам само ако там нещо нарочно ми е привлякло вниманието.

                  Коментар


                  • Ей тези причини ми хванаха окото.

                    Не са екологично чисти
                    Проблемът е, че за да произвеждат батериите за едно превозно средство на Tesla, фабриките замърсяват въздуха толкова, колкото конвенционален автомобил за осем години.

                    Зареждането отнема много време

                    Няма резервна гума (хъ?) и гумите се износват много по-бързо (хъм...)

                    Не са надеждни при ниски температури

                    Висока цена

                    Невъзможно е да се поправи сам
                    Дори при най-модерните автомобили някои дребни проблеми могат да бъдат отстранени в домашния гараж или дори на пътя. Дори ако сте най-квалифицираният механик на планетата, ако вашата Tesla се счупи, всичко, което можете да направите, е да се обадите за помощ и да гледате как колата ви потегля към сервиза, натоварена на платформа.

                    Три-четири неспоменати ги обединявам в общата "Неразвита инфраструктура за електромобили".

                    Коментар


                    • Благодаря, хер Начев и сър Анди!
                      Всичко е наред.

                      Проблемът е бил в задклавиатурното ми устройство, защото търсеше активната зона в дясната част на снимката, предполагайки, че това е първата снимка. А тя била последната и е активна само в лявата половина.

                      Сега ще се нахвърля върху причините, че вече бях решил да купя една тесла от самия Мъск...
                      Last edited by R1a1; 29.10.2019, 12:29.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
                        Хер Начев, здравей!

                        Само за информация относно препратката ти: при мен излиза първата страница с първата причина, но не можах да намеря начин как да продължа към следващите 19.

                        Не е оплакване – най-вероятно "проблемът е в моя телевизор".
                        Здрасти, бате!
                        Всяка от "причините" е онагледена със снимка.
                        В средата от дясната страна на снимката има една стрелкичка, която следва да се чете "Кликни тук, че да продължиш към следващата причина".
                        Новият текст се зарежда заедно с новата снимка.

                        Коментар


                        • Кликни на стрелките в лявата или дясната страни на снимките.

                          Коментар


                          • Хер Начев, здравей!

                            Само за информация относно препратката ти: при мен излиза първата страница с първата причина, но не можах да намеря начин как да продължа към следващите 19.

                            Не е оплакване – най-вероятно "проблемът е в моя телевизор".

                            Коментар


                            • 20 причини, поради които не трябва да си купувате Tesla

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                                АМК не знам вате, ама не блестиш много с някои неща. Като спрат тока, не работят и бензиностанциите.
                                Може би ще се изненадаш, но те също работят на ток, и жителите които разчитат на бензин за зареждане на автомобилите си, са изложени на голям риск: те просто не могат да заредят колите си.

                                Доста вероятно е тези важни структурни точки да са длъжни да имат аварийни дизелови генератори за самостоятелно захранване с ток.

                                Коментар

                                Working...
                                X