Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнениеНай-големите багери в мините са електрически, даже вече и в България...
Най-големите камиони в мините, са по модерному - хибриди.
Най-мощните дизелови локомотиви, също са хибриди..
Просто факти
Как ще променят акумулаторите всичко това, мисля ще доживеем да видим.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Smqh в залата- от какво се произвежда тока който идва от контакта. Колко% са загубите при производството му . Сега в бг е 22,13, погледни колко соларни парка и колко ветропарка работят и ми кажи че си зареждаш електричката с екоток. Електричките просто оставят замърсяването при производителя на ток и не правят нищо повече. А да и да не забравя- колко завода за рециклиране на батериите имат теслите.
https://www.youtube.com/watch?v=5J5QA8C3S5k&t=968s- gledaj na 1,50 минута- 3 мили за час- портативно зарядно оригинално на теслите
С широкото навлизане на технологията ще започнат и подобренията. Това мисляме ясно за непредубедения наблюдател.
За рециклиране завод на тесла не им трябва (засега). Полезния живот на батериите ще е над 20-25 години. Първо за задвижване на автомобила и след това при захранване за битови цели.
Доколкото знам в завода на тесла във фримонт имат сектор за преработка на батерии. Повече от това не е необходимо към момента.
Относно цената на електричеството единственият източник, който може да даде възможност за "поевтиняване" са само вятър и слънце заради спада в цената на технологията и неограничения източник. Всичко друго гарантирано ще поскъпва. Поевтиняване обаче е наивно да се очаква най-малкото заради разходите за пренос, поддръжка и подобряване на инфраструктурата.
Зареждането на електричките не е проблем. Вече я дъвкахме темата. В Сащ голяма част от домашната мрежа е на 110в и затова зареждането е бавно. Който иска обаче си слага инсталация с по-голямо напрежение и зарежда батерията до 100% през нощта. За дълъг път супер чарджър за 20-30 мин на всеки 3-4 часа път.
Продължавай да тролиш ...
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
25-30 години си е доста далечно бъдеще за нас. Реално още след 10 години много от нас ще са вече с електрички. Не виждам каква е връзката между нефта и американския долар, ако си въобразяваш че се крепи само на нефта, би трябвало да се запиташ защо нищо му няма на долара когато нефта е бил 10 долара и по-малко. Доколкото си спомням при такъв нефт се срина СССР а не долара.
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
То всяко нещо рано или късно е обречено.Дори електричките които ти смяташ за бъдеще.Нас ни вълнува хоризонта 25-30г след това предполагам ще пътуваме чрез телепорт.Аз да питам с какво ще орем сеем жънем с елетрички ли?А мините там с какви камиони?Ами ако се окаже че дойде ново откритие и започнем да пътуваме по въздуха с разни дрончета кво става с електрокарите?А като прецакаме нефта кво става с американския долар????
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
A литий от къде от Марс ли?Или от друга Галактика?Докато не се открие нов начин за добив на енергия тва с електричките си е дришня.
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение..А мините там с какви камиони?.
Най-големите камиони в мините, са по модерному - хибриди.
Най-мощните дизелови локомотиви, също са хибриди..
Просто факти
Как ще променят акумулаторите всичко това, мисля ще доживеем да видим.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Няма неопределеност. Големите автопроизводители спират разработките на нови ДВГ в следващите 10-15 години. Това е като обръщане на огромен презокеански кораб, решение което променя стратегии и огромни инвестиции вече се пренасочват, още след няколко години най-вероятно няма да има разработки на нови двигатели, ще се фиксват и ъпгрейдват старите инженерни проекти, което вече е ясен знак за скорошен край.
ДВГ вече си отива от автопазара, това е ясно на всички. При такова развитие е ясно че ще има и доста иновации и подобрения, което означава че и в повечето други приложения ДВГ е обречен рано или късно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
Не е необходимо да си инженер за да осъзнаеш, че идеята да се доставят огромни количества нови тежки батерии, както и да се рециклират същите количества не е като да няма проблеми. Сигурно ще намерят приложение в някаква ниша, но не виждам този тип батерии да изместят литиевите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
И Европа, и СССР, дори произвеждат и експлоатират. До скоро. САЩ и това не са правили.
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
През 70-те години и в САЩ и в Европа и в СССР разработват свръзвукови пътнически самолети. Сега не лети нито един такъв.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Защото разходите за гориво са неоправдани за разлика от електричките които редуцират разхода 3-4 пъти.
https://www.youtube.com/watch?v=5J5QA8C3S5k&t=968s- gledaj na 1,50 минута- 3 мили за час- портативно зарядно оригинално на теслите
Last edited by v_tin; 01.11.2019, 23:22.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Защото разходите за гориво са неоправдани за разлика от електричките които редуцират разхода 3-4 пъти.
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
През 70-те години и в САЩ и в Европа и в СССР разработват свръзвукови пътнически самолети. Сега не лети нито един такъв.
Коментар
Коментар