IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • И тема за размисъл на тема сигурност и безопасност:

    https://youtu.be/L7hv-B0Qxjw

    Коментар


    • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
      Най-големите багери в мините са електрически, даже вече и в България...
      Най-големите камиони в мините, са по модерному - хибриди.
      Най-мощните дизелови локомотиви, също са хибриди..

      Просто факти

      Как ще променят акумулаторите всичко това, мисля ще доживеем да видим.
      Проблема на хора като пауъра е че отдавна са затворили съзнанието и въображението с за промяната. И да го види с очите реакцията ще е нещо от рода на "леле леле, накъде се е запътил тоя свят. Нищо добро ненго чака това поколение". А в действителност всяко следващо поколение живее значително по-лесно и удобно от предходните.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        Smqh в залата- от какво се произвежда тока който идва от контакта. Колко% са загубите при производството му . Сега в бг е 22,13, погледни колко соларни парка и колко ветропарка работят и ми кажи че си зареждаш електричката с екоток. Електричките просто оставят замърсяването при производителя на ток и не правят нищо повече. А да и да не забравя- колко завода за рециклиране на батериите имат теслите.

        https://www.youtube.com/watch?v=5J5QA8C3S5k&t=968s- gledaj na 1,50 минута- 3 мили за час- портативно зарядно оригинално на теслите
        Аргумента за замърсяването отдавна е ясен (в полза на електричките). Ако прочетеш малко вместо да спамиш ще го разбереш. Друг е въпроса че целта на трола е да дезинформира, а не да представя обективни факти.
        С широкото навлизане на технологията ще започнат и подобренията. Това мисляме ясно за непредубедения наблюдател.


        За рециклиране завод на тесла не им трябва (засега). Полезния живот на батериите ще е над 20-25 години. Първо за задвижване на автомобила и след това при захранване за битови цели.
        Доколкото знам в завода на тесла във фримонт имат сектор за преработка на батерии. Повече от това не е необходимо към момента.

        Относно цената на електричеството единственият източник, който може да даде възможност за "поевтиняване" са само вятър и слънце заради спада в цената на технологията и неограничения източник. Всичко друго гарантирано ще поскъпва. Поевтиняване обаче е наивно да се очаква най-малкото заради разходите за пренос, поддръжка и подобряване на инфраструктурата.
        Зареждането на електричките не е проблем. Вече я дъвкахме темата. В Сащ голяма част от домашната мрежа е на 110в и затова зареждането е бавно. Който иска обаче си слага инсталация с по-голямо напрежение и зарежда батерията до 100% през нощта. За дълъг път супер чарджър за 20-30 мин на всеки 3-4 часа път.
        Продължавай да тролиш ...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

          25-30 години си е доста далечно бъдеще за нас. Реално още след 10 години много от нас ще са вече с електрички. Не виждам каква е връзката между нефта и американския долар, ако си въобразяваш че се крепи само на нефта, би трябвало да се запиташ защо нищо му няма на долара когато нефта е бил 10 долара и по-малко. Доколкото си спомням при такъв нефт се срина СССР а не долара.
          Електрификация + еврогейска власт = комунизъм.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

            То всяко нещо рано или късно е обречено.Дори електричките които ти смяташ за бъдеще.Нас ни вълнува хоризонта 25-30г след това предполагам ще пътуваме чрез телепорт.Аз да питам с какво ще орем сеем жънем с елетрички ли?А мините там с какви камиони?Ами ако се окаже че дойде ново откритие и започнем да пътуваме по въздуха с разни дрончета кво става с електрокарите?А като прецакаме нефта кво става с американския долар????
            25-30 години си е доста далечно бъдеще за нас. Реално още след 10 години много от нас ще са вече с електрички. Не виждам каква е връзката между нефта и американския долар, ако си въобразяваш че се крепи само на нефта, би трябвало да се запиташ защо нищо му няма на долара когато нефта е бил 10 долара и по-малко. Доколкото си спомням при такъв нефт се срина СССР а не долара.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

              A литий от къде от Марс ли?Или от друга Галактика?Докато не се открие нов начин за добив на енергия тва с електричките си е дришня.
              Добив на енергия или добив на литий? Не ти се разбира въпроса. Ако е за литий, има предостатъчно и на нашата планета, освен това се рециклира почти 100%.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
                ..А мините там с какви камиони?.
                Най-големите багери в мините са електрически, даже вече и в България...
                Най-големите камиони в мините, са по модерному - хибриди.
                Най-мощните дизелови локомотиви, също са хибриди..

                Просто факти

                Как ще променят акумулаторите всичко това, мисля ще доживеем да видим.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                  Няма неопределеност. Големите автопроизводители спират разработките на нови ДВГ в следващите 10-15 години. Това е като обръщане на огромен презокеански кораб, решение което променя стратегии и огромни инвестиции вече се пренасочват, още след няколко години най-вероятно няма да има разработки на нови двигатели, ще се фиксват и ъпгрейдват старите инженерни проекти, което вече е ясен знак за скорошен край.
                  ДВГ вече си отива от автопазара, това е ясно на всички. При такова развитие е ясно че ще има и доста иновации и подобрения, което означава че и в повечето други приложения ДВГ е обречен рано или късно.
                  То всяко нещо рано или късно е обречено.Дори електричките които ти смяташ за бъдеще.Нас ни вълнува хоризонта 25-30г след това предполагам ще пътуваме чрез телепорт.Аз да питам с какво ще орем сеем жънем с елетрички ли?А мините там с какви камиони?Ами ако се окаже че дойде ново откритие и започнем да пътуваме по въздуха с разни дрончета кво става с електрокарите?А като прецакаме нефта кво става с американския долар????

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение


                    Не е необходимо да си инженер за да осъзнаеш, че идеята да се доставят огромни количества нови тежки батерии, както и да се рециклират същите количества не е като да няма проблеми. Сигурно ще намерят приложение в някаква ниша, но не виждам този тип батерии да изместят литиевите.
                    A литий от къде от Марс ли?Или от друга Галактика?Докато не се открие нов начин за добив на енергия тва с електричките си е дришня.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                      Конкорд на кого е
                      Френско-английски. Що?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        И Европа, и СССР, дори произвеждат и експлоатират. До скоро. САЩ и това не са правили.
                        Конкорд на кого е

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

                          През 70-те години и в САЩ и в Европа и в СССР разработват свръзвукови пътнически самолети. Сега не лети нито един такъв.
                          И Европа, и СССР, дори произвеждат и експлоатират. До скоро. САЩ и това не са правили.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                            Защото разходите за гориво са неоправдани за разлика от електричките които редуцират разхода 3-4 пъти.
                            Smqh в залата- от какво се произвежда тока който идва от контакта. Колко% са загубите при производството му . Сега в бг е 22,13, погледни колко соларни парка и колко ветропарка работят и ми кажи че си зареждаш електричката с екоток. Електричките просто оставят замърсяването при производителя на ток и не правят нищо повече. А да и да не забравя- колко завода за рециклиране на батериите имат теслите.

                            https://www.youtube.com/watch?v=5J5QA8C3S5k&t=968s- gledaj na 1,50 минута- 3 мили за час- портативно зарядно оригинално на теслите
                            Last edited by v_tin; 01.11.2019, 23:22.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                              Защото разходите за гориво са неоправдани за разлика от електричките които редуцират разхода 3-4 пъти.
                              Чак пък. Просто, го изнасят встрани.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

                                През 70-те години и в САЩ и в Европа и в СССР разработват свръзвукови пътнически самолети. Сега не лети нито един такъв.
                                Защото разходите за гориво са неоправдани за разлика от електричките които редуцират разхода 3-4 пъти.

                                Коментар

                                Working...
                                X