Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
То ако е за неписане на глупости трябва една дума да не пишеш. Ама ето на, не се спираш.
Обясни моля, за какво му е "20 КВ кабел" в гаража? Само не казвай че е за зареждане на електричката, че още една глупост ще напишеш.
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Смятат се за каквото си поискал . Не ли ?
Коментар
-
Много задълбавате. Батериите са около 60-70 квч. Ако се зареждат от 20 до 80% една вечер е достатъчна за зареждане и пробег около 300-400км (при 3.5квч). Всеки да си прави сметката дали са му достатъчни за дневно шофиране. За дълъг път са необходими бързо зарядни станции 150-250 квч (коити всеощенеса направени понашитеширини). 15-30 мин са достатъчни за 80-90%.
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнениеСмятат се за каквото си поискал . Не ли ?
Зависи кaк ти е организиран товара. Ако у вас си прекарал трифазен - не разчитай че от едната фаза ще дърпаш колкото ти е за трите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Смятат се за каквото си поискал . Не ли ?
Интерсно па, що ли му е важно
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
На каква височина хвърка самолетчето че на 10-11 000метра като съм летял от време на време е минус 40- 50 градуса. Та не ми е ясно батерията дали ще издържи на такива градуси, ако е да си хвърка на 50-100 метра над терена- окей, проблем няма
Коментар
-
Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнениеНе са ти верни сметките ама ще задълбаем в глупости.
Иначе - гаражите в новото строителство са смятани с някаква кретенска мощност - колкото за една ламба и една зареждачка (за обикновен акумулатор). Пък ако решиш да си изпросиш енергото да ти смени предпазителя - гледай сеир.
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнениеЯ като прос ползвам трифазен иде 3,33 пъти по-тънък
Иначе - гаражите в новото строителство са смятани с някаква кретенска мощност - колкото за една ламба и една зареждачка (за обикновен акумулатор). Пък ако решиш да си изпросиш енергото да ти смени предпазителя - гледай сеир.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеИнтересно е обаче как някакси се появяват на вълни.
Безсмисления, бързоходко...
Правят една атака и изчезват,
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Бесмисления рови в нета за палежи.
Като се появи нов ще се включи, споко
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
Предполагам проводник който издържа продължително протичането на ток с големина 100 ампера
А ватин се корка за 20кв. кабел, вероятно защото батерия под 200квтч не признаваLast edited by satz; 18.10.2019, 19:40.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеИнтересно е обаче как някакси се появяват на вълни.
Безсмисления, бързоходко...
Правят една атака и изчезват,
Като се появи нов ще се включи, споко
Коментар
-
Ей, искренно се забавлявах на това:
Как Тесла опроверга своите критици? Все едно че безмисления, тролеца и още един-двама са ги съчинявали
By providing a History lesson of Tesla Critics. Some of which are laughably still used today.- Tesla can’t build 100 Roadsters — haha, what a joke!
- Tesla will be dead any day. We’ll start a countdown death watch for it.
- World headquarters in California? Hahahahaha — how hilarious!
- “Just because Tesla has succeeded in making an expensive electric sports car does not mean that it will be able to make a moderately priced five-seat sedan. The latter is a quantum leap more difficult.” (That one came from the New York Times. Also from that Times article: “‘Lithium batteries are going to change the world,’ [David Cole, chairman of the Center for Automotive Research] said, ‘but they are not ready for prime time.’ Tesla’s solution in the Roadster — tying together thousands of small batteries into one giant one — is ‘suboptimal.’”)
- Tesla can’t manufacture the Model S (a.k.a. WhiteStar), doesn’t have a factory to produce it in, can’t actually create an electric car with those specs, and is probably committing fraud by taking reservation deposits.
- The real deal is the Fisker Karma. Forget the Model S.
- Nobody’s going to want to buy a Model S, or very few people will. This is a tough market segment and the Model S just doesn’t compete with the iconic Mercedes S-Class, BMW 7 Series, and others.
- Look, see, Tesla can’t produce the Model S! The company will collapse any day.
- Okay, so Tesla sold some cars, but demand for the Model S is dropping and will fatally dwindle now that the reservation backlog has been filled.
- Panel gaps!
- Cupholders!
- Disaster!
- You can’t take a Tesla on a road trip. People will wake up soon and Tesla will be dead. This not a practical car.
- Fire!
- Fire!
- There’s no way in hell Tesla can produce the Model X. It’s absolutely impossible.
- See, I told you, Tesla can’t produce the Model X and it will never be able to do so.
- Panel gaps!
- Doors!
- Okay, so Tesla figured out how to mass produce the Model X, but demand will soon drop as the reservation backlog is cleared and as people discover what a disaster the panel gaps and falcon-wing doors are.
- Okay, so Tesla is selling more Model Ss and Model Xs than it initially expected it would sell. Whatever. Nonetheless, there’s no way the company will ever produce the Model 3.
- $35,000 Model 3? Absolutely impossible. Will never happen.
- Those are fake reservations anyway. There’s not really that much demand for the Model 3. This is fraud.
- These are just handmade Model 3s. It’s all a show, a hoax. Tesla will never mass produce the Model 3.
- Tesla doesn’t know how to really build cars.
- See, we told you — Tesla is stuck in production hell and will stay there.
- Tesla will need more financing to stay alive. No doubt about it. Ignore Elon — he’s wrong. $TSLAQ
- Tesla’s so dead. Dead company walking. It will all end soon. This is fraud! $TSLAQ
- The Tesla Model 3 actually sucks. (Don’t believe your lyin’ eyes and brain.)
- Parking lots!!
- Tesla is going bankwupt. Short the stock immediately!
- Elon Musk is a liar, a tweet, a fraud — we finally got him!
- Tesla definitely will not show a profit in the 3rd quarter. How could it? No one wants the Model 3 and Tesla can’t produce it anyway.
- Ignore that 3rd quarter profit. It was a magic trick. It won’t happen again.
- Demand is drying up now. Ignore that we said this for years regarding the Model S and Model X. Demand is really drying up this time.
- Ha — Tesla unveiled the $35,000 Model 3! Its 13 year plan is complete. It’s clearly so desperate. This is definitely where Tesla falls apart.
- Now there’s no doubt about it. Stores are closing and Tesla will finally, really, truly, honestly go bankrupt. Should we restart the Death Watch
Last edited by ED; 18.10.2019, 17:42.
Коментар
Коментар