Ако не си стоплил, Убавец,
1.Потреблението ОТ МРЕЖАТА е в момента на зареждане. ЗА МРЕЖАТА, ТОВА е „консумацията”.
2.Потреблението от клиента, ЗА МРЕЖАТА, е пак, когато зарежда. Само че, с тази енергия, той върши работа, (ТОЙ КОНСУМИРА) когато разрежда батерията. Което, със зареждането, в един и същи момент, не може да се случи. Щото таралясникът се движи.
На база 1. ѝ 2.,
3.„идеалният случай” е (нека силно го подкрепим) 1:100, примерно, от всички случаи.
При това, още не сме уточнили, ЗА КОГО Е „ИДЕАЛЕН”. Идеален за производството - не точно за потреблението, идеален за потреблението - встрани от производството. И се разминават.
Да видим, колко си „инженер” и колко - пат0к на хранилка при търговеца, за когото, колкото повече клиенти прекара и колкото по-сериозно, толкова по-настървено, чака бонуси.
1.Потреблението ОТ МРЕЖАТА е в момента на зареждане. ЗА МРЕЖАТА, ТОВА е „консумацията”.
2.Потреблението от клиента, ЗА МРЕЖАТА, е пак, когато зарежда. Само че, с тази енергия, той върши работа, (ТОЙ КОНСУМИРА) когато разрежда батерията. Което, със зареждането, в един и същи момент, не може да се случи. Щото таралясникът се движи.
На база 1. ѝ 2.,
3.„идеалният случай” е (нека силно го подкрепим) 1:100, примерно, от всички случаи.
При това, още не сме уточнили, ЗА КОГО Е „ИДЕАЛЕН”. Идеален за производството - не точно за потреблението, идеален за потреблението - встрани от производството. И се разминават.
Да видим, колко си „инженер” и колко - пат0к на хранилка при търговеца, за когото, колкото повече клиенти прекара и колкото по-сериозно, толкова по-настървено, чака бонуси.
Коментар