Първоначално изпратено от BobyB
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
Оценките по темата са свързани с физиологиятаи времевите хоризонти пред отделния индивид.
Ти си млад мъж и за теб споменаването на 10-15 години не е нищо повече от едни числа, величини.
Отколе знам, че след едни хипотетични 20 - 25 години, сегашните автомобили с двг ще стават само за музейни експонати, но тогава на мен (ако въобще( ще ми е все тая.
Междинният период ми е леко мътен, но дори и след 10 -15 г. най-вероятно вече няма да съм на пазара като потенциален купувач, а само кат оекзотичен потребител на остаряла техника.
Така че, още сега се забелязва спад на продажбите, защото много хора изчакват. Аз също, миналата година си купих последната ДВГ кола, следващата със сигурност няма да е такава.
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнениеНе бъдете фоби, бъдете инженери!
Не е необходимо да си инженер за да осъзнаеш, че идеята да се доставят огромни количества нови тежки батерии, както и да се рециклират същите количества не е като да няма проблеми. Сигурно ще намерят приложение в някаква ниша, но не виждам този тип батерии да изместят литиевите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Няма неопределеност. Големите автопроизводители спират разработките на нови ДВГ в следващите 10-15 години. Това е като обръщане на огромен презокеански кораб, решение което променя стратегии и огромни инвестиции вече се пренасочват, още след няколко години най-вероятно няма да има разработки на нови двигатели, ще се фиксват и ъпгрейдват старите инженерни проекти, което вече е ясен знак за скорошен край.
ДВГ вече си отива от автопазара, това е ясно на всички. При такова развитие е ясно че ще има и доста иновации и подобрения, което означава че и в повечето други приложения ДВГ е обречен рано или късно.и времевите хоризонти пред отделния индивид.
Ти си млад мъж и за теб споменаването на 10-15 години не е нищо повече от едни числа, величини.
Отколе знам, че след едни хипотетични 20 - 25 години, сегашните автомобили с двг ще стават само за музейни експонати, но тогава на мен (ако въобще( ще ми е все тая.
Междинният период ми е леко мътен, но дори и след 10 -15 г. най-вероятно вече няма да съм на пазара като потенциален купувач, а само кат оекзотичен потребител на остаряла техника.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Няма неопределеност. Големите автопроизводители спират разработките на нови ДВГ в следващите 10-15 години. Това е като обръщане на огромен презокеански кораб, решение което променя стратегии и огромни инвестиции вече се пренасочват, още след няколко години най-вероятно няма да има разработки на нови двигатели, ще се фиксват и ъпгрейдват старите инженерни проекти, което вече е ясен знак за скорошен край.
ДВГ вече си отива от автопазара, това е ясно на всички. При такова развитие е ясно че ще има и доста иновации и подобрения, което означава че и в повечето други приложения ДВГ е обречен рано или късно.
https://www.autonews.com/article/201...-times-goodbye
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
Това вече е друга работа!
Постингът ти ми харесва и не виждам причина за отказ от деликатно и градивно общуване без умишлени, болезнени убождания, породени от субективни политически пристрастия или сходни.
Фараона не го гледай, там историята е друга!
Има нещо сериозно симптоматично в този материал. До този момент вътрешното ми усещане носеше специфични белези на някаква неяснота и неопределеност по отношение на оценката като средносрочна перспектива на ДВГ от една страна и ел. автомобилите, от друга. Дори средносрочната перспектива е неприлично дълга, за друга не смея и да помислям! Липсва ми експертиза. Изрично подчертавам, че не коментирам тежките машини, кораби, самолети, става дума за чисто потребителска страна, в автомобилен аспект.
Тъпо е да се горят въглеводороди, но това ми мнение няма да зарадва големите акули от бранша.
От друга страна - чисто технологично е видимо, че е необходимо още доста време за налагане на ел. технологията, базирана на литий, с презареждане.
При вкарване в играта на алуминий, нещата започват да ми изглеждат по друг начин. Сериозни запаси, подобренията в технологията с огромен потенциал, сериозен пробег от хиляди километри и смяна на батерията бързо и в битова среда вече правят нещата да изглеждат по друг начин.
А това е едва самото начало.
Пък и никой не е казал, че спираме да търсим!
ДВГ вече си отива от автопазара, това е ясно на всички. При такова развитие е ясно че ще има и доста иновации и подобрения, което означава че и в повечето други приложения ДВГ е обречен рано или късно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Не е майтап, отдавна е известна алуминиево въздушната батерия. Проблема както виждаш още от подзаглавието е че не се зарежда, така че не върши работа за повечето приложения.
Не е нужно да са 2400 км, и 600 са достатъчни, стига да паднат още цените.
Постингът ти ми харесва и не виждам причина за отказ от деликатно и градивно общуване без умишлени, болезнени убождания, породени от субективни политически пристрастия или сходни.
Фараона не го гледай, там историята е друга!
Има нещо сериозно симптоматично в този материал. До този момент вътрешното ми усещане носеше специфични белези на някаква неяснота и неопределеност по отношение на оценката като средносрочна перспектива на ДВГ от една страна и ел. автомобилите, от друга. Дори средносрочната перспектива е неприлично дълга, за друга не смея и да помислям! Липсва ми експертиза. Изрично подчертавам, че не коментирам тежките машини, кораби, самолети, става дума за чисто потребителска страна, в автомобилен аспект.
Тъпо е да се горят въглеводороди, но това ми мнение няма да зарадва големите акули от бранша.
От друга страна - чисто технологично е видимо, че е необходимо още доста време за налагане на ел. технологията, базирана на литий, с презареждане.
При вкарване в играта на алуминий, нещата започват да ми изглеждат по друг начин. Сериозни запаси, подобренията в технологията с огромен потенциал, сериозен пробег от хиляди километри и смяна на батерията бързо и в битова среда вече правят нещата да изглеждат по друг начин.
А това е едва самото начало.
Пък и никой не е казал, че спираме да търсим!
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнениеНоводвайсЕ!
Британец направи батерия за 2400 км пробег
Основният проблем е, че не се зарежда, но я пускат на пазара догодина
Не съм и чувал за подобно нещо, хайде инженерите са тук на ход!
Дори и средните техници като фараона могат ва с еизкажат
Не бъдете фоби, бъдете инженери!
При първото пхрочитане реших, че става дума за майтап, фалшива новина или сходно.
На второ четене ми направи впечатление, че има твърде много конкретика като за статия и нещата са неудачни за манипулация.
Дори потърсих при чичо Гошо инфо за "trevor jackson battery fake", но резултатите от сърча показаха, че по-скоро е истина.
Ти да видиш?!
Не е нужно да са 2400 км, и 600 са достатъчни, стига да паднат още цените.
Коментар
-
НоводвайсЕ!
Британец направи батерия за 2400 км пробег
Основният проблем е, че не се зарежда, но я пускат на пазара догодина
Не съм и чувал за подобно нещо, хайде инженерите са тук на ход!
Дори и средните техници като фараона могат ва с еизкажат
Не бъдете фоби, бъдете инженери!
При първото пхрочитане реших, че става дума за майтап, фалшива новина или сходно.
На второ четене ми направи впечатление, че има твърде много конкретика като за статия и нещата са неудачни за манипулация.
Дори потърсих при чичо Гошо инфо за "trevor jackson battery fake", но резултатите от сърча показаха, че по-скоро е истина.
Ти да видиш?!
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение[h=1][URL="https://money.bg/management/ilan-mask-e-iztochval-drugite-si-kompanii-za-da-spasi-tesla.html"]
Отдавна познавам тези му практики и това е една от многото причини да не го харесвам.
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
Бобка, гледай си там инженерските работи и не давай мнение по въпроси, от които видимо нищо не разбираш.
Аз взимам отношение по техниката, винаги категорично и с ясно и нарочно натъртване подчертавам, че нямам никакви претенции мнението ми да се брои за меродавно по въпросите.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Какви практики? Кой може да му забрани и на какво основание да си прехвърля капитал от една негова фирма към друга?
А нещо да кажеш за Безос, който продава акции всяка година за няколко милиарда от Амазон за да ги вложи в Блу Ориджин, която е една прахосмукачка на пари все още?
Но, разбира се, дай да обсъждаме поредните партенки от руския парцал зироухедж. Колкото и да се мъчат да спрат прогреса, късно е вече.
Трагичното е че голяма част от обществото е лесно манипулируема от заинтересованите кръгове в индустриите, които Тесла разтърсва. Вместо да гледат каква е целта и какво правят компаниите на Мъск за обществото и планетата като цяло, лапат като баламурници „жълтите новини“ за мракобесника Мъск. И както обикновено става въпрос за пари. Интересите са толкова големи в полза на статуквото, че подобни материали съвсем нормални.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Какви практики? Кой може да му забрани и на какво основание да си прехвърля капитал от една негова фирма към друга?
А нещо да кажеш за Безос, който продава акции всяка година за няколко милиарда от Амазон за да ги вложи в Блу Ориджин, която е една прахосмукачка на пари все още?
Но, разбира се, дай да обсъждаме поредните партенки от руския парцал зироухедж. Колкото и да се мъчат да спрат прогреса, късно е вече.
Аз взимам отношение по техниката, винаги категорично и с ясно и нарочно натъртване подчертавам, че нямам никакви претенции мнението ми да се брои за меродавно по въпросите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнениеИлън Мъск е източвал другите си компании, за да спаси Tesla
Едно от нещата, което отколе съм идентифицирал като дразнеща и непоносима особеност на пазарната икономика в България е, че поради още младия ни капитализъм, много често дружествата се управляват от лица, които са и едри собственици на капитал. Тоест, смесват се две от функциите на капитала: ф-я собственост и ф-я управление.
Ако и доколкото същите споменати вече лица нямат и не управляват други бизнеси, в които са обвързани с други акционери и съдружници, нещата могат да се държат в някакъв търпим вид. Но .... често не е така!
И в мига, в който ти, макар и в качеството на мажоритар (т.е. човек имащ известно основание да гледа н а компанията като на нещо "свое"), започнеш да прилагаш непазарни методи, включително явно или прикрито кроссубсидиране, това е равносилно на дръзка криминална кражба във вреда на останалите акционери.
Дори ако лицата държатели на капитал в различните компании са същите, но структурата н а капитала е различна, ощетяването е факт.
В България това масово явление и до ден днешен не го разбират. По-скоро се правят на неразбиращи, дори и в публични компании. Какво точно разбира регулаторът, така и не ми е станало ясно.
Мъск със сигурност е нямал никакви илюзии и много добре е разбирал, но се е правил на смахнат, доколкото това му е било изгодно лично на него. Отдавна познавам тези му практики и това е една от многото причини да не го харесвам.
А нещо да кажеш за Безос, който продава акции всяка година за няколко милиарда от Амазон за да ги вложи в Блу Ориджин, която е една прахосмукачка на пари все още?
Но, разбира се, дай да обсъждаме поредните партенки от руския парцал зироухедж. Колкото и да се мъчат да спрат прогреса, късно е вече.
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнениеИлън Мъск е източвал другите си компании, за да спаси Tesla
Едно от нещата, което отколе съм идентифицирал като дразнеща и непоносима особеност на пазарната икономика в България е, че поради още младия ни капитализъм, много често дружествата се управляват от лица, които са и едри собственици на капитал. Тоест, смесват се две от функциите на капитала: ф-я собственост и ф-я управление.
Ако и доколкото същите споменати вече лица нямат и не управляват други бизнеси, в които са обвързани с други акционери и съдружници, нещата могат да се държат в някакъв търпим вид. Но .... често не е така!
И в мига, в който ти, макар и в качеството на мажоритар (т.е. човек имащ известно основание да гледа н а компанията като на нещо "свое"), започнеш да прилагаш непазарни методи, включително явно или прикрито кроссубсидиране, това е равносилно на дръзка криминална кражба във вреда на останалите акционери.
Дори ако лицата държатели на капитал в различните компании са същите, но структурата н а капитала е различна, ощетяването е факт.
В България това масово явление и до ден днешен не го разбират. По-скоро се правят на неразбиращи, дори и в публични компании. Какво точно разбира регулаторът, така и не ми е станало ясно.
Мъск със сигурност е нямал никакви илюзии и много добре е разбирал, но се е правил на смахнат, доколкото това му е било изгодно лично на него. Отдавна познавам тези му практики и това е една от многото причини да не го харесвам.
Коментар
Коментар