If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
В опит да бъда учтив, ще ти кажа, че идеите не са иновации. Идеите, които се дискутират на всеослушание, зер някой ти подскаже отстрани нещо, което не знаеш, още повече не са иновации.
Пазарът не е виждал толкова много празни лафове на едно място: по цял ден и дори денонощие си чуруликате. Пазарът вече ви е оценил.
Не разбрах какво си "родил днес в твоята глава". Пак ли иновация? Пазарът оценява лафовете ви като празни приказки, независимо дали вие самите ще наречете това "иновация" в някакво заглавие, някъде.
Абсолютна аналогия с другата тема за "иновационния" софтуер.
Добре звучиш, същински поп. А другото...
Абе, не плачи.
И на теб ли не ти пука дали ще се случи и в България да има някакво производство и работа примерно за млади хора които да не я напуснат ? Защото за това става въпрос.
Ако въпросът е към мен, има си начин пред един предприемач, за да открие работни места.
"Някакво производство" - е много точно определение за нищоправенето. На България не е необходимо "някакво производство", а точно дефинирано, конкретно определено производство.
Мотивирането на конкурентно производство е различно от денонощното лафене по форуми и издигането на лозунги с цел - прилапване на пари, откъдето е възможно.
И на теб ли не ти пука дали ще се случи и в България да има някакво производство и работа примерно за млади хора които да не я напуснат ? Защото за това става въпрос.
И вие двамата ли ще създадете работа за младите хора?
Не че нещо, но колко работни места сте създали заедно и поотделно?
За него знаем. Взе едни пари, изяде ги и ги изсра.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
И на теб ли не ти пука дали ще се случи и в България да има някакво производство и работа примерно за млади хора които да не я напуснат ? Защото за това става въпрос.
Много си нагъл, не мислиш ли?
Пореден опит да бъда учтив:
Иновациите, ПРЕДИ да влязат в производство, се раждат в нечия глава. И не може някакъв да ги обезценява освен, ако този някой, не е Провалът на Пазара. ТИ не си този Някой.
Бъди здрав.
В опит да бъда учтив, ще ти кажа, че идеите не са иновации. Идеите, които се дискутират на всеослушание, зер някой ти подскаже отстрани нещо, което не знаеш, още повече не са иновации.
Пазарът не е виждал толкова много празни лафове на едно място: по цял ден и дори денонощие си чуруликате. Пазарът вече ви е оценил.
Не разбрах какво си "родил днес в твоята глава". Пак ли иновация? Пазарът оценява лафовете ви като празни приказки, независимо дали вие самите ще наречете това "иновация" в някакво заглавие, някъде.
Абсолютна аналогия с другата тема за "иновационния" софтуер.
Отговорът и на трите ти въпроса се крие в едно ново научно откритие, което от дълго време го чакаме - евтини акумулатори с голям капацитет. Говоря за натриевите акумулатори, които вече са в много напреднал стадий на разработка. По предварителни данни ще имат 3 пъти по-голям капацитет при същото тегло, и 2 пъти по-ниска цена. Това е предостатъчно, за да се направи революция в енергетиката и в автомобилостроенето.
Да, признавам си, че соларните централи са едно голямо нищо, ако не можем да съхраняваме енергията им за поне 3-4 дена. Ако обаче това някога се случи, те ще станат основен енергиен източник без никаква конкуренция. И тогава наистина ще възникне ситуацията с покриване на всякакви баири и камънъци в България със соларни централи.
За цената на инвестицията не се безпокой - ако тя наистина е икономически ефективна, частният бизнес бързо бързо ще намери пари и ще я реализира. Това вече се е случвало, когато преди 10 годни за няколко дена се узакониха централи на стойност колкото един ядрен реактор.
За достатъчното количество модули и инвертори съще не трябва да се безпокоиш - по света вече има изградени огромно количество производствени мощности, които само ако им свирнеш, и веднага ще удавят пазара с модули и инвертори.
За суровините също не трябва да се безпокоиш - клетките са от силиций. Тоест правят се от пясък. Само 1 милионна част от пясъка на Сахара е предостатъчна да се покрие цялата планета със соларни модули на 3 етажа.
Помисли си и нещо друго - слънцето е основен енергиен източник, който създава всички други известни на нас енергии. Въпрос на време е да започнем да го оползотворяваме ефективно, без да преминаваме през някакви други междинни форми на енергия. Мисля, че това време вече е наближило, и всички ние ще имаме шанса да сме свидетели на неговата реализация, която ще е с ранг на революция.
Матеев, кой е най-дългия електропровод в момента? И дали имаш информация, колко би могла да бъде дължината на един далекопровод със загуби до 40-50%? Вместо да се складира енергията, може да се доставя от разстояние 10-20'000 км по високоволтов далекопровод. Въпроса е как би изглеждал подобен, колко милиона волта му трябват и колко дебели трябва да са проводниците.
Как Матеев много добре знае че общия електролит не е проблем, обаче си твърди обратното. Дори по разни снимки в нета се вижда как клетките не са херметични, всеки може да си намери от къде да види и той го отчете като каза - ами не са ги уплътнили добре, грешка са направили. Вместо да каже - май съм сгрешил.
Има един проблем. В днешните акумулатори, плочите НЕ стигат до дъното с около 20-25 мм. Там, е отредено да пада утайката , за да не окъсява, и плочите НЕ СА плътни, ами мрежести, падне ли активна маса, зейва много голяма дупка. И електролитът, НЕ Е общ. Справка - различните нива в отделните клетки, които, иначе, биха се уравнявали. Пробиеш ли дупка под плочите, се получава един различен вариант от такава през плочите: По образувалата се не пътечка, ами магистрала между плочи от различни клетки, има директно, почти идеално късо съединение. И ПРОБЛЕМ. Истински, тежък, МНОГО. Ако Матеев има предвид ТАЗИ конструкция - винаги, съм потвърждавал, ама кой да внимава? - "общ електролит", е недопустим. ФАКТ. ама явно, продължава традиционното НЕвнимание въпреки, че всичко съм изрекъл по темата затуй, няма какво повече да кажа.
Как Матеев много добре знае че общия електролит не е проблем, обаче си твърди обратното. Дори по разни снимки в нета се вижда как клетките не са херметични, всеки може да си намери от къде да види и той го отчете като каза - ами не са ги уплътнили добре, грешка са направили. Вместо да каже - май съм сгрешил.
Импотеп, ако беше вярно че по електролита между две клетки с равен потенциал в оловните акумулатори може да протича ток, щях да предложа на производителите вместо да слагат този индикатор който го има по някои батерии и мери плътността на електролита и така установява акумулатора дали е зареден - едно зелено топче изплува, има го на доста батерии. Та щях да им предложа да го заместят с един светодиод, който индикира напрежението при заредени клетки на 4 волта ще свети и ще се вижда по добре от топчето което изплува и ако свържем и един ценеров диод при по ниско от почти максималното зарядно напрежение той направо ще прекъсва тока към индикиращия светодиод. Патентоваме я тази работа и производители които я използват ще плащат някакви пари за лиценз. Ако беше вярно !
Вие двамата първо изчистете заблудата, па после патентовайте ценеров диод и светодиод
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар