IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

    Е тази хипотеза я намирам за малко крайна.
    Аз сега чакам да видя кога ще се появи. Като гледам, цяла нощ и до към 8:45 се е вихрил по всички теми на Инвестора. Така че ако се появи преди 16:00ч, мисля, че ще имаме основания да предположем че е робот.. Дори можем да предположим, че е автономен електромобил.
    Не, бе. Недей. Жив ст'инкаджия е.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

      Абе що му се връзваш на тоя дъбнишки цървул/Живее на майка си от пенсията дори кон и каруца няма.
      Е тази хипотеза я намирам за малко крайна.
      Аз сега чакам да видя кога ще се появи. Като гледам, цяла нощ и до към 8:45 се е вихрил по всички теми на Инвестора. Така че ако се появи преди 16:00ч, мисля, че ще имаме основания да предположем че е робот.. Дори можем да предположим, че е автономен електромобил.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
        Че то, на моя мобиларник, 3,7*4, =14,:8 Wh. При много под литър.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
          Тия неща не бяха ли бесно скъпи и без тенденция към поевтиняване?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

            Е на този фон направо ще блеснеш след като ни запознаеш с показателите на твоя електромобил. Колко ефективна е рекупрацията му. Колко лева на 100km ти е разхода за колко врем ти си е изплатил благодарение на ефтиния ток и други такива.
            Разбирасе не очаквам веднага да започнеш да ни осветляваш. Предполагам до към ранния следобяд ще си се възстановил от бурните среднощни дискусии,. чието съдържание уви невъзвратимо се е разтворило в небитието, заради тесногръдието на модератора.
            Абе що му се връзваш на тоя дъбнишки цървул/Живее на майка си от пенсията дори кон и каруца няма.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

              Че ти една цифра не си написал. .

              Е на този фон направо ще блеснеш след като ни запознаеш с показателите на твоя електромобил. Колко ефективна е рекупрацията му. Колко лева на 100km ти е разхода за колко врем ти си е изплатил благодарение на ефтиния ток и други такива.
              Разбирасе не очаквам веднага да започнеш да ни осветляваш. Предполагам до към ранния следобяд ще си се възстановил от бурните среднощни дискусии,. чието съдържание уви невъзвратимо се е разтворило в небитието, заради тесногръдието на модератора.

              Коментар


              • https://chargedevs.com/newswire/%EF%...-of-1122-wh-l/

                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
                  Нещо по тезата ми ли не ти харесва? Или не ти харесва че дискусиите в темата се покачиха на експертно ниво?и и конкретни впечатления.
                  Аз лично съм уверен, че въпреки новия курс в темата, ще успееш да се включиш по най-ефектен начин, споделяйки опита си с електромобила който караш. Надявам се, че ако не личен имаш поне служебен такъв. Също така ще съм много доволен ако и другите форумци които джиткат нагоре надоло с електромобили, ще споделят лични и конкретни впечатления, зада изведат темата от твърде абстрактния и характер.
                  Експертно ниво? Че ти една цифра не си написал. Тук имаше досега двама такива, а ето че се появи и трети.
                  Експертизата не стига до джуганя паркирал на стръмно за да може да запали.

                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                    Първо, човека каза "предполагам".
                    Обаче оттам тръгваш да изграждаш някаква теза в стил безсмисления. (Ако не си едно и също де,)

                    Нещо по тезата ми ли не ти харесва? Или не ти харесва че дискусиите в темата се покачиха на експертно ниво?и и конкретни впечатления.
                    Аз лично съм уверен, че въпреки новия курс в темата, ще успееш да се включиш по най-ефектен начин, споделяйки опита си с електромобила който караш. Надявам се, че ако не личен имаш поне служебен такъв. Също така ще съм много доволен ако и другите форумци които джиткат нагоре надоло с електромобили, ще споделят лични и конкретни впечатления, зада изведат темата от твърде абстрактния и характер.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Да не е нещо ново но чак пък древна техника не е.
                      В електрониката бе. Споко.

                      Коментар


                      • Пирамиде, то те рита при тръгването, ама после го нема никакъв - само върти електромера
                        Фараоне, време е да сменям клавиатурката - за това пиша...
                        Всичко е алъш-вериш

                        Коментар


                        • Да не е нещо ново но чак пък древна техника не е.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Pyramid - нещо такова се очертава защото тези батерии с полимер електролит които казват в 4-то поколение ще стават за ел.коли дават нисък максимален ток но могат да са с капацитет половин киловатчас за 1кг тегло наистина. В момента има на пазара вече от батериите 1-во поколение и наистина са с много по нисък максимален ток. Така че с ток от батериите се зарежда блок от суперкондензатори а те дават много голям ток с който мощността за ускоряване се осигурява.
                            Нарича се снижаване изходното динамично съпротивление/ С-филтър срещу пулсации. Древна техника.

                            Коментар


                            • Pyramid - нещо такова се очертава защото тези батерии с полимер електролит които казват в 4-то поколение ще стават за ел.коли дават нисък максимален ток но могат да са с капацитет половин киловатчас за 1кг тегло наистина. В момента има на пазара вече от батериите 1-во поколение и наистина са с много по нисък максимален ток. Така че с ток от батериите се зарежда блок от суперкондензатори а те дават много голям ток с който мощността за ускоряване се осигурява.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение
                                Баси колко много пишете
                                Няма проблем да е с кондензатори - те поемат доста по-бързо и повече от всякаквите "химически" елементи. Тия китайските електробуси я имат тая "екстра" вече, Да, не е 100% от енергията, ама един автобус има бая кинетична енергия.
                                Иначе хибридите не махат трансмисията, поне тези в масовото производство. Иначе Мицубиши имаха един проект преди десетина години, който беше с 4 електродвигателя, батерии и генератор в багажника - по спомен някакъв трицилиндров, който приличаше повече на компресор за климатик Не знам какво стана с тоя протоип....

                                Иначе за генератор-двигател драмата с КПД-то е подобна на хидротрансформатора на автоматиците - дето все се чудят как да го разкарат. Пежака например, при рязко тръгване дърпаше по 150А, а при културно - около 40. А разликата беше минимална във времето за ускорение.
                                ...Искаш да кажеш, че с три пъти по-висок ток, не наема така?
                                Да се закача и с тезата за суперкондензаторите: Дават страховит ток но...капацитетът им, в амперчасове, твърде скромен, с/у акумулаторите Но, може: Скромен акумулЯЦер, паралел -суперконд и, на старта-Р-Р-Р-РЯЗ! а, след това, колкото Бог дал. Суперкондът -само за стартови тоци.
                                ...Което, предполагам, нейде се и прави вече, ама все пак.

                                Коментар

                                Working...
                                X