Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, добре но няма ли вариант за производство на батерии и да не се поставят 80-100 и повече киловатча, а например 10-15 и един малък двигател например дизелов да ги зарежда. Ще работи в постоянен режим и товара може да се направи постоянен, тогава ефективността на ДВГ е доста висока. Само ти трябва електромобил с трансмисията му и няма нужда да го произвеждаш, ако се извади от цената на един електромобил цената на батерията му на каква цена може да се спазари. Защото това - така не става, иначе не става какво ни топли и накрая все последната дупка на кавала. Сигурен съм че в такава конфигурация е бъдещето, особенно ако генератора на ток е модул който може да се откача лесно и за ремонт и за каквато ситуация се появи потребителя да може да си конфигурира автомобила според неговите потребности и бързо да може да го преконфигурира ако се наложи.
Зависи какво показват сметките за енергийния баланс.
Ако се окаже, че икономичният малък дизелов двигател не стига за работата, преодоляваща съпротивлението на въздуха и триенето, кво праим?
А на дълъг въздигащ се участък? А да закачим една лодка или каравана отзад?
Пп: За градски условия може и да е добра идеята, но се съмнявам никой още да не я е мислил и изчислявал. Имали са време още от появата на автомобилите, изключая парните.Last edited by grisow; 21.04.2021, 11:11.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, добре но няма ли вариант за производство на батерии и да не се поставят 80-100 и повече киловатча, а например 10-15 и един малък двигател например дизелов да ги зарежда. Ще работи в постоянен режим и товара може да се направи постоянен, тогава ефективността на ДВГ е доста висока. Само ти трябва електромобил с трансмисията му и няма нужда да го произвеждаш, ако се извади от цената на един електромобил цената на батерията му на каква цена може да се спазари. Защото това - така не става, иначе не става какво ни топли и накрая все последната дупка на кавала. Сигурен съм че в такава конфигурация е бъдещето, особенно ако генератора на ток е модул който може да се откача лесно и за ремонт и за каквато ситуация се появи потребителя да може да си конфигурира автомобила според неговите потребности и бързо да може да го преконфигурира ако се наложи.
Коментар
-
Pyramid, добре но няма ли вариант за производство на батерии и да не се поставят 80-100 и повече киловатча, а например 10-15 и един малък двигател например дизелов да ги зарежда. Ще работи в постоянен режим и товара може да се направи постоянен, тогава ефективността на ДВГ е доста висока. Само ти трябва електромобил с трансмисията му и няма нужда да го произвеждаш, ако се извади от цената на един електромобил цената на батерията му на каква цена може да се спазари. Защото това - така не става, иначе не става какво ни топли и накрая все последната дупка на кавала. Сигурен съм че в такава конфигурация е бъдещето, особенно ако генератора на ток е модул който може да се откача лесно и за ремонт и за каквато ситуация се появи потребителя да може да си конфигурира автомобила според неговите потребности и бързо да може да го преконфигурира ако се наложи.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеbota156, батериите могат да се направят практически незапалими, обаче ще имат "смешна и неакадемична" дупка по средата. За автопилотите трудна работа са за транспортно средство което попада в неограничен брой пътни ситуации.Last edited by Pyramid; 20.04.2021, 20:25.
Коментар
-
Акциите на автомобилната компания Tesla паднаха с цели 5% при старта на търговията на "Уолстрийт", след като през уикенда двама души загинаха в катастрофа с електромобил.
Трагедията се е случила в Хюстън, Тексас, когато колата модел S се ударила с висока скорост в дърво. Според информациите тя най-вероятно е била в режим на автономно управление, тъй като единият от пътниците бил на предната пътническа седалка, а другият - на задната.
Загиналите са мъже на 59 и 69-годишна възраст.
Въпреки постоянните софтуерни разработки, колите на Tesla все още продължават да имат два фундаментални проблема - лесно запалими батерии и ненадежден автопилот.
В този случай най-вероятно са се проявили и двата, тъй като вследствие на силния удар батериите се запалили, а пожарникарите не са успели да угасят пламъците в продължение на четири часа.
От Tesla все още няма официално изявление, но изпълнителният директор Илон Мъск защити в социалните мрежи системата, като се позова на доклада за безопасност на компанията от първото тримесечие на тази година.
Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Значи, да обясним на Кокорко Кокорков от Епъл , Габрово Сити: Няма общо между вярната оценка на нещо добро, което човек е измислил и "манията за величие", за което той, Кокорко сама, плаче. Нещата са различни, измерват се с различни скали и с двете, се занимават различни нАуки: С едното -техника и технологии, с другото -психиатри. Никой не е крив Кокорку, че му убягват прости зависимости от техниката. Което ми нашепва, дали Кокорко изобщо някога е имал период на научни занимания. Тъй де, учен човек, би познавал законите, по които, се случват нещата във физика, електротехника и т.н. - нещо, което, на нАщия Епълец, му убягва..
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Какви два дена работа - ами че той кисне денонощно по форумите от 20 години и избива комплекси. За работа време не остава.
Не трае, обаче, сърце юнашко. Нервите изтърват, ръцете треперят, бърза да "ужили". Матейко не може да преглътне унижението, някой да е по-добър от него. Па дори да не е "на светлинни години", ами само на 60 км. Нямало да "комуникира". Ами ОК. Светът се върти и без дребните тарикати на едро. Изтърва 100 млн+, да продължава.Last edited by aleks262; 20.04.2021, 17:57.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ами кво се мотате още?
Спрете да пишете два дена и работете!
В сряда трябва да сте готови.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, ще се тръгне по пътя на решаването им иначе е ясно накъде се върви. Виж колко е несъстоятелна смешката с дупката на този модул, той има цилиндрична форма и точно по оста на цилиндъра топлината най трудно ще се разсейва, там ще загрее и там ще се случат пробивите..дупката маха тази зона. Премислено е добре.
Спрете да пишете два дена и работете!
В сряда трябва да сте готови.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, ще се тръгне по пътя на решаването им иначе е ясно накъде се върви. Виж колко е несъстоятелна смешката с дупката на този модул, той има цилиндрична форма и точно по оста на цилиндъра топлината най трудно ще се разсейва, там ще загрее и там ще се случат пробивите..дупката маха тази зона. Премислено е добре.
...и няма значение, че и в обикновените днешни батерии, точно по центъра, почти няма въвлечен в реакциите материал а, колкото има, е в механично напрегнати слоеве фолио, с минимален радиус на огъване, предразполагащ към инциденти...Last edited by Pyramid; 19.04.2021, 03:07.
Коментар
-
Имхотеп, ще се тръгне по пътя на решаването им иначе е ясно накъде се върви. Виж колко е несъстоятелна смешката с дупката на този модул, той има цилиндрична форма и точно по оста на цилиндъра топлината най трудно ще се разсейва, там ще загрее и там ще се случат пробивите..дупката маха тази зона. Премислено е добре.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Да ама като направите микромодула проблемите ще се решат като с магическа пръчка.
Коментар
Коментар