IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Чудя се на Мъск, той едно време беше нормален - произвеждаше нещо в държавата си което е направо опълченско при положение че всички се изнасят където им е най евтино във "всичко по един лев", всички луднаха да правят соларни паркове, но използваеми за земеделие земи, а той тръгна да прави соларни покриви, другите бяха решили че мрежите за пренос на електричество са акумулатори и тока почна да се "сецка" с облаците които засенчват на моменти парковете им, той тръна да прави електрохимични акумулатори които да зарежда с тока от соларните покриви. Сега с тези масови електромобили, при положение че тези които бяха първи - японците вече се опъват и мрежата от зарядни станции запада пак не са разбрали че революцията в този и вид вече приключи. Масови електромобили няма да има в този им вид, ще има масови проблеми с електромобилите които фабриките ще нацвъкат.
    Да ама като направите микромодула проблемите ще се решат като с магическа пръчка.
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Чудя се на Мъск, той едно време беше нормален - произвеждаше нещо в държавата си което е направо опълченско при положение че всички се изнасят където им е най евтино във "всичко по един лев", всички луднаха да правят соларни паркове, но използваеми за земеделие земи, а той тръгна да прави соларни покриви, другите бяха решили че мрежите за пренос на електричество са акумулатори и тока почна да се "сецка" с облаците които засенчват на моменти парковете им, той тръна да прави електрохимични акумулатори които да зарежда с тока от соларните покриви. Сега с тези масови електромобили, при положение че тези които бяха първи - японците вече се опъват и мрежата от зарядни станции запада пак не са разбрали че революцията в този и вид вече приключи. Масови електромобили няма да има в този им вид, ще има масови проблеми с електромобилите които фабриките ще нацвъкат.
      ...И много е обидно това, изведнъж да се окаже, че някой не толкова богат и превъзнасян като (И!) от теб самия идва, бодва с пръст в болното и открито казва, "- Пропуснал си това, онова и ехее там, третото."

      Коментар


      • Чудя се на Мъск, той едно време беше нормален - произвеждаше нещо в държавата си което е направо опълченско при положение че всички се изнасят където им е най евтино във "всичко по един лев", всички луднаха да правят соларни паркове, но използваеми за земеделие земи, а той тръгна да прави соларни покриви, другите бяха решили че мрежите за пренос на електричество са акумулатори и тока почна да се "сецка" с облаците които засенчват на моменти парковете им, той тръна да прави електрохимични акумулатори които да зарежда с тока от соларните покриви. Сега с тези масови електромобили, при положение че тези които бяха първи - японците вече се опъват и мрежата от зарядни станции запада пак не са разбрали че революцията в този и вид вече приключи. Масови електромобили няма да има в този им вид, ще има масови проблеми с електромобилите които фабриките ще нацвъкат.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Pyramid, те сега са в казиното, там нерви се трошат. Лудите според тях искат да инвестират в нещо за което се знае защо пораства, праведните като тях просто залагат на каквото им каже заглавието на вестника. Може да се обзаложим че точно това пушат.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Ако някой си мисли че ще стане без батерия която да е съобразена с натоварването в такъв режим на буфер на електричеството просто се заблуждава, циклите са много , тези навити батерии въобще не стават ако не се добави бърз модул който да ги пази поне.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

              И как го разбра това велики гадательо?
              Едно птиче ми каза.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                Твоят "патент" няма входящ номер, Кокорко.
                И как го разбра това велики гадательо?
                Да не би в съседната стая на твоята да живее някой Нострадамус?

                Коментар


                • Твоят "патент" няма входящ номер, Кокорко.
                  Last edited by Pyramid; 18.04.2021, 23:24.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                    При положение, че се ограничи дълбочината на циклите заряд/разряд -което е възможно - трайността може да ни удовлетвори напълно.
                    Нищо няма да ни удовлетвори, докато не пробием верните дупки на вярното място, но по моя патент, а не по твоя. Днес говорих не с професор, а с академик от БАН, и той толкова се впечатли, че джуката му провисна и не можа да каже нищо адекватно докато преглъщаше на сухо.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                      ..... Микромодулната структура позволява значително по-гъвкав подход който, да неутрализира въпросната традиция а, значи, и да улесни многократно EV - експанзията.
                      А пък структурата с триъгълни или квадратни дупки е още по-добра, защото позволява триангулиране на квадратния корен на капацитета с вентилиране на тръбната арматура, което води до големи икономии на интелигентна зелена електроенергия с IRR>35. Ела в гаража да го видиш това.

                      Коментар


                      • При положение, че се ограничи дълбочината на циклите заряд/разряд -което е възможно - трайността може да ни удовлетвори напълно.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          https://www.obrist.at/ , това е бъдещето, само имат нужда от адекватни батерии с много повече цикли заряд и разряд.
                          А на мен ми се чини че, огромната загриженост за броя цикли, се дължи в момента, както на прекалено високата цена, така и на ... подхода? батерията да се сменя изцяло като един единствен блок (елемент). Микромодулната структура позволява значително по-гъвкав подход който, да неутрализира въпросната традиция а, значи, и да улесни многократно EV - експанзията.

                          Коментар


                          • https://www.obrist.at/ , това е бъдещето, само имат нужда от адекватни батерии с много повече цикли заряд и разряд.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                              ММММММММММММмдддддаааааааа- стартово 42000 и обсег 500км- определено няма да си купя. Хюндая който купих като го заредя до горе показва 910км обсег- с 2,5 резервоара до варна
                              Че бързо се и зарежда.

                              Коментар


                              • v_tin само си представи една съвременна дизелова eлектрическа кола като я заредиш с половин тон гориво колко километра ще тича с едно зареждане, ще забравиш че се зарежда.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X