If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Pyramid големите батерии могат да се ползват от централи на въглища и са им много полезни.Когато е пик на консумация батерията се разрежда, а когато консумацията падне се зарежда и е нормално и те да се интересуват от такава технология. Полезно е защото когато режима на работа е по мек при генерацията нормално е да е по ефективен, при всяка корекция на мощността се губи и замърсяването е по голямо от лошото изгаряне предполагам.
Ха сега обясни ефективното преобразуване AC/DC <=> DC/AC.
:
Pyramid големите батерии могат да се ползват от централи на въглища и са им много полезни.Когато е пик на консумация батерията се разрежда, а когато консумацията падне се зарежда и е нормално и те да се интересуват от такава технология. Полезно е защото когато режима на работа е по мек при генерацията нормално е да е по ефективен, при всяка корекция на мощността се губи и замърсяването е по голямо от лошото изгаряне предполагам.
national power нещо пак сте се подкарали, има места по Света където мрежата замира и тока от нея става скъп с намаляването на потреблението и не съм казал че е хубаво. Отначало при всички положения няма да е приятно, затова посочих мястото и ако бяхте проверили колко струва тока им от мрежата - над един долар за киловатчас.
Ако не си стоплил, Убавец,
1.Потреблението ОТ МРЕЖАТА е в момента на зареждане. ЗА МРЕЖАТА, ТОВА е „консумацията”.
2.Потреблението от клиента, ЗА МРЕЖАТА, е пак, когато зарежда. Само че, с тази енергия, той върши работа, (ТОЙ КОНСУМИРА) когато разрежда батерията. Което, със зареждането, в един и същи момент, не може да се случи. Щото таралясникът се движи.
На база 1. ѝ 2.,
3.„идеалният случай” е (нека силно го подкрепим) 1:100, примерно, от всички случаи.
При това, още не сме уточнили, ЗА КОГО Е „ИДЕАЛЕН”. Идеален за производството - не точно за потреблението, идеален за потреблението - встрани от производството. И се разминават.
Да видим, колко си „инженер” и колко - пат0к на хранилка при търговеца, за когото, колкото повече клиенти прекара и колкото по-сериозно, толкова по-настървено, чака бонуси.
Я пак ни разкаци как производството и потреблението не са едновременен процес.Разкажи как момента на генерацията не съвпада с момента на търсене на тая мощност...в идеалния случай.Ще чета с интерес.Това да не е пак некоя твоя разработка дет работи успешно и дет ти завиждам за нея.Ха ха ха ха ха
Слушай сега, убавец: Идеален случай от слънце - точно по обяд, няма облаци...а Мунчо пътува с колата. Т.е., он0 си генерира слънчев ток, ама не може да зарежда. Щото Мунчо на път и, ама точно по тва време, изразходва. Кога Мунчо влезе на док (опс, на заряд), ТОГАВА е търсенето...докато, предлагането, е било „леекичко” изместено по време.
-Признавам, много сложно. За такива като теб. По други места съм гледал, точно това и там обяснявал, ама те е прАснала нещо амнезия ли, Алцхаймер ли...абе, лоща работа. Не завиждай. Няма сми.
Е тука може да си поплачеш. Ще ти дам кърпичка. Хартиена.
Я пак ни разкаци как производството и потреблението не са едновременен процес.Разкажи как момента на генерацията не съвпада с момента на търсене на тая мощност...в идеалния случай.Ще чета с интерес.Това да не е пак некоя твоя разработка дет работи успешно и дет ти завиждам за нея.Ха ха ха ха ха
В идеалния случай дори, мо.ентът на генерация не съвпада с мо.ента на търсене на тази мощност. Отделно, идеалните случаи са такава Рядкост. И... какво правим?
Е тука си гениален?Чудя се да се смея ли или да плача.Поне физика в седми клас не учи ли?
Ако ми позволите да наруша спокойствието на някои тук...
Може ли?
Може ли толкова къса памет?
На всеки 7-8 месеца ли забравяте какво сме говорили ТУК за Норвегия? И отново почват манипулативните постове
Норвегия ли? Какво Норвегия? Вече не е №1 по продажби на елетрички? Чудо голямо. Пък и пазарът там, в бройки, за цялата страна, е скромен. Щото населението малко. Отделно, че здравомислещи хора едва ли намират присъствието в разни класации за чак толкова важно. ТО (класирането, особено, като купувач, на каквото и да е), не може да е самоцел. Хората са го разбрали, драми няма.
Още тогава: преди няколко месеца излезе манипулативното заглавие за Норвегия и как тя "обърнала" пазарите...
При данъчните преференции и пътни такси, от които се освобождават електромобилите - ПАК ХОРАТА, които искат да "преобърнат" пазарите СА ЕДИНИЦИ... Ми - както и да ги караш хората НА СИЛА ХУБОСТ НЕ СТАВА!
В Норвегия си карат НОВИТЕ автомобили с двигатели с вътрешно горене и дори НЕ МИСЛЯТ "да подменят" - както някои тук бленуват... ))
Ще "подменим", но защо точно аз да съм пръв? ))
Не ни се дават 100 000 $, след което и да закъсваме в зимни условия..., май...
Нека другите "подменят", а ние само ще чешем езици във форумите! )) /национална черта е тая - да бутаме другите напред в НЕЯСНОТО "светло" бъдеще.../ ))
За Норвегия много може да се пише, как "подменяЛИ" двигателите... Манипулативно!
В идеалния случай дори, мо.ентът на генерация не съвпада с мо.ента на търсене на тази мощност. Отделно, идеалните случаи са такава Рядкост. И... какво правим?
АААААААААА ще сложим батерии, а тях откъде ще зарежда
Затз колко киловата или мегавата трябва да е батерията която е способна да се зареди в един зимен ден от твоята установка?
Коментар