Първоначално изпратено от Имхотеп
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеПонеже Имп..даде тази идея, защо не вземете да правите тази работа като индиеца, приемаме да помислим по този въпрос. Иначе по добре ли е да киснеш в заеми и чак да ги завещаеш, утре ще им хрумне на бамките че пак трябва да си приберат парите на пожар и ще стане една..
Иначе интересно предложение, но защо пък "ние"? Вие ще правите микромодул с оловни акумулатори, даже ето, потърсил си в ютуб технология с която да се започне.
Така се прави, поздравления.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Токоносителите се движат от НАПРЕГНАТОСТТА на полето, [V/m]. При голяма просвет, както е сега, става точно това, което казваш: могъщ шунт и акумулаторът заминава. Ала има начин, при който, полето в отвора се нулира и тогава, утечката е само на случаен принцип, като прехвърленият заряд вече, е под този, който би се получил при насочено движение. Никъде не съм казвал, че утечките съвсем ще изчезнат.
Важното е друго - ти след 10 страници убеждаване от моя страна и много обиди обиди към мене от твоя страна най-сетне се съгласи, че аз съм прав и че клетките не могат да функционират в общ електролит. Мисля, че ми дължиш публично извинение за нанесените ми обиди, както и публично извинение към всички останали за НЕВЕРНИТЕ ТВЪРДЕНИЯ, които така агресивно се опитваше да налагаш в темата..
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
При една клетка е така, но при цяла батерия от клетки, сложени в общ електролит, ще стане манджа с грозде. Учудвам се, че си толкова бавнозагряващ, предвид манията ти за величие и високата ти самооценка.
Проблемът предполагам се досещаш, че се предизвиква от високата потенциална разлика между двата крайни електрода (полюсите на цялата батерия).
ПП: Учудвам се защо се налага да ти обяснявам неща, които всяко едно дете ги знае, пък ти все още не си ги разбрал.Last edited by Pyramid; 01.05.2021, 19:16.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
При една клетка е така, но при цяла батерия от клетки, сложени в общ електролит, ще стане манджа с грозде. Учудвам се, че си толкова бавнозагряващ, предвид манията ти за величие и високата ти самооценка.
Проблемът предполагам се досещаш, че се предизвиква от високата потенциална разлика между двата крайни електрода (полюсите на цялата батерия).
ПП: Учудвам се защо се налага да ти обяснявам неща, които всяко едно дете ги знае, пък ти все още не си ги разбрал.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Т.е. анод-катод в електролит може и утечка няма...
Проблемът предполагам се досещаш, че се предизвиква от високата потенциална разлика между двата крайни електрода (полюсите на цялата батерия).
ПП: Учудвам се защо се налага да ти обяснявам неща, които всяко едно дете ги знае, пък ти все още не си ги разбрал.Last edited by Mateev; 01.05.2021, 12:02.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМатеев, за тубички за пасти за зъби не съм наясно, но от акумулаторните кутии определено изживяхме разочарование че не са херметизирани чак толкова добре. Хубаво е че ги имате тези технологии, а има ли такъв момент - необходимо ли е да се притиснат здраво детайлите за да се залепят чрез проникване на материал от единия детайл в другия. Защото тези кутии са малко тънки като вестници, искахме да използваме такава технология за нещо друго и ни казаха че не става ако не е материала между два специално изработени поансона и да има сила на притискане и ръбче което да се разтопи и материала му да проникне в другия детайл. Тази кутия от полипропилен са акумулаторните кутии се залепя така по външния ръб, трябва машина на която да се притиснат и запоят и електроди - поансони казаха за които забравих колко струваха, но не бяха евтини и те. Това е което знам и споделям.
И ако пластмасата е качествена, а не рециклирана, то този шев става много много здрав, и осигурява една много добра херметизация.
Друг е проблемът, че по света има и куча марка производители, които използват некачествена пластмаса втора ръка, както и некачествено оборудване за ултразвукова заварка. При такива производители е напълно възможно да попаднеш и на некачествени акумулатори.
Тоест проблемът не е в това, че не се знаят технологиите, а в това, че някои производители на акумулатори не ги спазват. Нови технологии няма нужда да се измислят, защото и съществуващите са си добри, при това са се усъвършенствали повече от 100 години.
Last edited by Mateev; 01.05.2021, 11:54.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
С много думи искаш да прикриеш факта, че до преди два-три дена ти тънеше в голямо невежество по отношение на нуждата от херметизация на отделните клетки на една батерия. Плещеше някакви простотии за общ електролит, които мога да ти ги извадя от темата и да ти ги цитирам.
Сега се опитваш с многословие да прикриеш този факт, а именно че аз ти отворих очите, и сега се опитваш някакси да избегнеш срама, че един "изобретател" така жестоко се е изложил с непознаване на основите на електротехниката.
Няма подробно да анализирам последните ти постинги, защото в тях отново има недомислици и доказателства за некомпетентност, непознаване на терминологията и непознаване на процесите, които в действителност протичат.
Най-разумната ти стратегия е да се скриеш в миша дупка от срам, а не да продължаваш да плещиш простотия след простотия. Моите съболезнования, но всички вече видяха до какво те доведе голямото ти его - до безкрайни излагации.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеПонеже Имп..даде тази идея, защо не вземете да правите тази работа като индиеца, приемаме да помислим по този въпрос. Иначе по добре ли е да киснеш в заеми и чак да ги завещаеш, утре ще им хрумне на бамките че пак трябва да си приберат парите на пожар и ще стане една..
1. Той не знаеше, че във фабричните акумулатори клетките не са набити чак до дъното, а висят на известно растояние над него. Причината е много проста - трябва да има място къде да се събират утайките и падналите парченца покритие, за да не дават накъсо клетката над тях.
2. Той не знаеше колко е важна херметизацията между отделните клетки. А можеше да направи нещо по въпроса като например слагането на двойнозалепващо разпенено полимерно фолио.
Така рециклирания от него акумулатор ще има голям саморазряд и кратко време на живот поради окъсяване на клетките от падналите на дъното утайки.
Коментар
� -
Матеев, за тубички за пасти за зъби не съм наясно, но от акумулаторните кутии определено изживяхме разочарование че не са херметизирани чак толкова добре. Хубаво е че ги имате тези технологии, а има ли такъв момент - необходимо ли е да се притиснат здраво детайлите за да се залепят чрез проникване на материал от единия детайл в другия. Защото тези кутии са малко тънки като вестници, искахме да използваме такава технология за нещо друго и ни казаха че не става ако не е материала между два специално изработени поансона и да има сила на притискане и ръбче което да се разтопи и материала му да проникне в другия детайл. Тази кутия от полипропилен са акумулаторните кутии се залепя така по външния ръб, трябва машина на която да се притиснат и запоят и електроди - поансони казаха за които забравих колко струваха, но не бяха евтини и те. Това е което знам и споделям.Last edited by supertrader; 01.05.2021, 11:05.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМатеев там е работата че и заводски не са чак толкова херметизирани, как ще я херметизираш перфектно тази кутия. .....
Процесът е много бърз, когато се използват излъчватели с голяма мощност. Може да се сведе до под 1 секунда на детайл, така че да не се забавя поточната линия. Ако не вярваш - вземи и разгледай една паста за зъби, в която има 3 различни шева - страничен шев, шев в основата около кръглия детайл и шев отзад за херметизация на тубичката. Сам ще се убедиш с очите си колко перфектни са тези шевове и как осигуряват ПЕРФЕКТНА ХЕРМЕТИЗАЦИЯ.
Last edited by Mateev; 01.05.2021, 10:55.
Коментар
� -
Матеев нали знаеш залетите със смола акумулатори от едно време, за тях в учебниците пишеше че ако се олее отгоре с електролит и номиналния ток на саморазряд скача. Затова периодично да се измиват и да се неутрализира електролита с основа беше препоръчително за повърхността между гърловинките на клетките. Да обаче тези в пластмасовите кутии са със залепени тук таме вътре кпаци колкото да не дрънчат по скоро и не може да не се наплиска вътре с електролит, той е проводник без да изпадаме в подробности как провежда ток, но взривове от саморазряд не се случват - факт.Last edited by supertrader; 01.05.2021, 11:07.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеУчили сме ги разбира се, то без да се учи не става в България образованието е доста добро, но с него си оставаме. Съвременните оловни батерии са "различни" от старите. Учили сме че клетките трябва да са изолирани по електролит, но в същото време вече бяха се появили тези с пластмасовите кутии и още тогава стигнахме до извода че това е старо схващане което не е вярно. Едно е да потопиш външен проводник в електролита на две клетки и съвсем друго по електролита в който са били заредени те да протече ток между клетките. Всъщност това микромодула не го касае особенно.
Дотук добре - ефекта на саморазряд е минимален и остава в някакви допустими граници така, щото акумулатора да може да се експлоатира няколко години. Пълна глупост обаче е някой НЕВЕЖ "ИЗОБРЕТАТЕЛ" да си въобрази, че клетките ще работят безпроблемно в общ електролит. За съжаление обаче нашият общ познат дълго време я приказва тази глупост.
Да извадя ли цитати по-назад от темата, като например този?
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение....Ти разбра ли, защо общият електролит е възможен? ......Last edited by Mateev; 01.05.2021, 11:01.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Пак приказваш глупости на търкалета. Омокрянето на преградите в горната си част, където индиеца не ги херметизира, ще води до големи токове на утечка, ако акумулатора се клати и там се омокря непрекъснато.
Рециклирания от индиеца акумулатор е пълна порнография и в никакъв случай не отговаря на параметрите на един заводски произведен акумулатор, където херметизацията е почти перфектна. Със сигурност рециклирания акумулатор ще има голям ток на саморазряд.
Подкрепям мнението. Голямото саморазреждане, в комплект с големите пускови токове за преодоляване на сериозното съпротивление при всяко ново тръгване (включително и при движение в градски условия, при светофари и др.), ще бъдат пагубни за батерията. Ако това е хибрид, проблемът ще се решава някак, до смяна на батерията с рециклирана от друг индиец или индианец.
- 1 like
Коментар
�
Коментар